Første oppdatering
Hei igjen medslankere!
I dag er vekta 101 kg. Har startet på en delvis Noka diett. Var ikke særlig godt synes jeg. Det smakte som mel med jordbærsmak. I dag kjentes det litt bedre ut på smak, så sulten er vel fremdeles den beste kokk.
Har jobba endel fysisk denne uka. Sykkelen tatt fra og er klar til bruk. Har det innmari travelt med bygging for tida, så det er ikke lett å finne noe tid til trimmen. Det blir mye arbeid isteden.
Jeg ser denne sida skal legges ned snart. Det er innmari synd, for en slik drahjelp som dette skal en lete lenge etter for å finne.
For håpe noen kan ta over.
Hilsen Barten
I dag er vekta 101 kg. Har startet på en delvis Noka diett. Var ikke særlig godt synes jeg. Det smakte som mel med jordbærsmak. I dag kjentes det litt bedre ut på smak, så sulten er vel fremdeles den beste kokk.
Har jobba endel fysisk denne uka. Sykkelen tatt fra og er klar til bruk. Har det innmari travelt med bygging for tida, så det er ikke lett å finne noe tid til trimmen. Det blir mye arbeid isteden.
Jeg ser denne sida skal legges ned snart. Det er innmari synd, for en slik drahjelp som dette skal en lete lenge etter for å finne.
For håpe noen kan ta over.
Hilsen Barten
Velkommen til verdens beste slankeklubb! Her får du oppmuntring og støtte i dine bestrebelser på å redusere vekta. Jeg begynte her i januar og har opplevd dette som en utrolig fin motivasjon. Prøv å trene litt også ved siden av å tenke på hva du spiser - det har i hvert fall hjulpet meg! Og kos deg LITT i helgen - det hjelper også på motivasjonen: å ha noe å se fram til når sulten gnager som verst... Jeg ønsker deg all mulig lykke til med slankingen - sammen er vi sterke!! Stå på!!
Slankehilsen fra Bamse
Hei Barten.
Gratulerer 1 kilo på en uke. Fortsett slik, så skal du se at resten forsvinner snart.
Hilsen Sunnyline
Ser at du er ny her, så velkommen skal du være!
Glad nyhet: Sidene blir ikke lagt ned allikevel. Vi har funnet en løsning! Vi har drevet sidene i to år nå, og det har vært en sann glede for oss som driver slankere.com å kunne hjelpe så mange. Tilsammen har brukerne her gått ned over to tonn i fett! Ja, du hørte riktig...
Vel, ser at sykkelen din står klar. I morgen får jeg meg sykkel også, venter bare på at de skal gjøre den klar i butikken. Jeg har ikke hatt sykkel på mange år..
Som jeg gleder meg!!! Da skal vi på sykkeltur hele familien, det er flott mosjon samtidig som man kommer seg ut i frisk luft.
Ha en fin helg.
Hilsen Baby :-)