← Alle dagbøker
Banja
55 år190 cm53 innlegg
2000–2002
0 følgere
Start121,2 kg
Sist111,2 kg
Endring−10,0 kg
BMI nå30,8
📉 Ned 10+ kg📓 50+ innlegg🕰️ 1+ år i dagboka
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Endelig
har jeg fått ut finger''n :)
Nå er det pulver som gjelder for å få litt fortgang på vektnedgangen. Etterpå skal jeg spise fornuftig resten av livet. Jeg lover :)
Skal prøve oppdatere ofte men blir det lenge til neste oppdatering betyr det nok at jeg har sprukket :)
So long
Long time no see...
Ja, som dere ser så har vekta gått sakte men sikkert oppover det siste halvåret. Buksene mine begynner å bli trange så jeg er inne for å gjære ett nytt forsøk.
Banja
Hei og hopp
Heisann
Jeg er fortsatt blant de to siffra, og det er det eneste positive med vekta siden sist.
Jeg har slurva siden siste oppdatering. Så jeg burde egentlig være fornøyd. Pizza,brus,bernaise,biff m.m kan vel ikke akkurat kalles slankekost.
Det går litt i rykk og napp for tiden. Jeg vurderer en runde med pulver og vann, start neste mandag. Bare for å komme tilbake i rett modus :=) Jeg synes det er lettere og ikke fuske når jeg bare har en ting jeg vet jeg kan spise
Kanskje en kommer seg under 95kg iløpet av de neste ukene.
Får satse på det. Delmålene blir mindre og mindre her, og det er kanskje det lureste hvis jeg skal holde meg fokusert.
Motivasjonen er det fortsatt ikke noe å si på iallefall.
Selv om treninga igår gikk VELDIG trått. Tror vi stakk etter 45min med for-det-meste daffing. Men det skal tas igjen ikveld.
Skal oppdatere når jeg har vært på pulverhandel :)
Se om jeg handler inn for ei eller to uker. Hehe
Det var alt for denne gang.
Banja
Jubileum
Heisannn.
Nå er det stor jubileum her. Mitt 50 innlegg, og det som under
100kg. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle holde ut så lenge med å oppdatere denne dagboka.
Gått brukbart ned over de siste dagene. Det beror for det meste på at jeg ikke har spist veldig mye. Har tenkt på andre ting enn mat for å si det sånn.
Ellers så er det vel bare å jobbe på her, og kvitte seg med de siste 7-8-9kiloene. Alt ettersom hvor mye jeg klarer.
Regner med at det blir bare værre og værre å prestere noe vekttap. Men jeg skal ihvertfall spise sunt og ta tiden til hjelp. Jeg gav meg jo frist til jul, og det burde jeg klare.
Jeg har ikke lagt så mye merke til det her på denne sidene, men slanking er vel også mye forbundet med tilbakeslag og folk som fosser opp i vekt etter å ha tatt av.
Jeg har ihvertfall lovet meg selv og være veldig på vakt mot sånt.
Allerede lovet meg selv at jeg har veid >100 for siste gang. Hehe
Ellers må jeg igjen si takk til dere som tar dere tid og skriver hyggelige kommentarer i dagbøkene. Dere er gull verdt!
17 mai.
Trening og nutrilett ; for en kombinasjon.
Ha en fin 17mai folkens.
Banja
Misslykka forsøk.
Heisann
Planen om å nå under 100kg før 17 mai har gått rett i dass.
Jeg visste det ville bli vanskelig, men at det skulle gå så
inni h*****e tungt hadde jeg ikke trodd.
Jeg sliter faktisk litt med og holde vekta stabil.
Spist salat,frukt og brødskiver (u/ smør)og drukket for det meste vann, men også melk og litt juice.
Blir pulver igjen nå asså, så ses vi over helga.
Banja.
Oioioi
Jaja, jeg regnet med det.
Er vel litt etterheng etter en megasvær pizza jeg spiste på tirsdag. Pluss en halv liter brus. Det var ikke så lurt, men
godt var det affal :)
Ellers så går det bra med treninga. Men jeg er livredd for at jeg skal slanke bort musklene som forhåpentligvis etterhvert kommer, og bare sitte igjen med en bilring rundt magan.
Alt slitet til ingen nytte, huff.
Banja
Hmmmfz
Hei
Ikke så mye som ett gram ned. Jaja, jeg ligger nå bra i rute
med drømmegrensa (100kg) fram til 17mai alikevel :)
Banja
Mai
Heisann.
Ja, da har vi kommet til Mai. Nå er sommern snart her.
Motivasjonen er på topp så jeg sliter videre mot "drømmegrensa"
mi, hehe.
Banja
Kort oppdatering
Heisann.
Føler meg litt som ei inntørka sviske, men ellers er alt såre vel. Får prøve og drikke litt mere.
Vi snakkes.
Banja
Med racerfart
jobber jeg meg nedover. Spiser sunt og holder treninga ved like. Måtte det bare vare *Amen*
Ha ei fin helg
Banja
Kort oppdatering
Heisann
Bare registerer vekta her, sånn at jeg holder meg i skinnet :)
Banja
Long time no see......
Heisann.
Da har det nesten gått en måned siden sist jeg oppdaterte her. Hadde jeg vært litt flinkere til å oppdatere hadde jeg kanskje vært litt lettere :)
Har spist normalt den siste måneden. Sikkert derfor jeg har holdt meg noen lunde stabil.
Jeg har også vært flink til å trene. Månedskortet på gymmen
går ut imorgen. Og jeg har vært der 3x i uka med unntak av påska. Da jeg var hjemme. Pluss onsdagen derpå da jeg bare måtte se Champions Leauge :)
Har heldigvis hatt med meg en kamerat, som har gjort det mye vanskeligere for meg å sluntre unna.
Men det føles skikkelig godt etterpå ,og nå har jeg faktisk lyst til og fortsette.
Driver funderer på når jeg skal gå for 100kg streken.
Det er jo bare 4KG så jeg burde kunne feire 17mai som <100 hvis jeg stod på litt.
Ellers var det vel ikke så mye annet jeg hadde på hjertet.
Jeg skal oppdatere siden oftere nå fram mot 17mai. Kanskje jeg
klarer delmålet mitt også.
Masse hilsener Arild
Påske snart.
Heisann.
De siste dagers slanking og trening har gitt positive resultater. Nå er det bare ei uke til jeg resier hjem, og
da blir det virkelig en prøvelse mht. mat. 50års dag og andre
sammenkomster som står på tapeten.
Jeg får prøve og stå imot som best jeg kan.
Alle de forbanna speilene på treningsbula her, har fått meg til
å lure på om 92kg som var mitt primære mål egentlig holder til
at jeg skal bli fornøyd.
Føler meg fortsatt som en spekkhogger når jeg glaner i speilene der. Huff og huff.
Men sånn er det vel når man har plagdes med sitt eget speilbilde lenge nok. Heldigvis legger det ikke noen demper
på motivasjonen min. Titta på noen bilder før "Operasjon Kropp"
og det hindrer meg iallefall fra trøstespise.
Så jeg kjemper videre med godt mot.
Dette var kanskje litt depresiv tankegang, men sånn er det jeg føler nå for tiden. Noen dager er jeg så fornøyd med tingens tilstand, og andre dager synes jeg det virker som at vekta
ikke har rørt seg av flekken.
Jeg er veldig glad for at jeg kan dele noen av mine tanker her i dagboka. Folk som slanker seg skulle bare visst hvor mye
hjelp det er å få her.
Dere får kose dere i helga folkens.
Banja
PS. Redigert 31.03.2001 Fjerna de værste skriveleifene :)
Heisann
Nå har jeg starta nedtellinga til påsken.
Jeg har også satt meg selv på "matvogna" (igjen). Tar sikte på å komme så langt ned mot 100kg streken som det lar seg gjøre.
Har faktisk kommet igang med treninga også.
Nå har det gått i mest styrketrening, men skal også komme meg
utenfor døra når jeg slipper fryse rompa av meg.
Da tar jeg sikte på 3x styrketrening og 2x med gåing pr uke.
Så får vi håpe det gir litt resultater på sikt.
Fortsatt noe tid igjen til sommern, hehehe.
Ha en fin dag.
Det var härligt att höra att du inte har tänkt att ge dig den här gången. Jag hoppas att du uppdaterar ofta så att du får lite motivation från oss andra som sliter med viktproblemet.
Lycka till neråt!
Hilsen fra Nebbisen
Jeg lurte litt på hvilken type pulverkur du bruker, har prøvd nutrilett selv en gang, men klarte ikke å holde vekta etterpå. Gikk nok altfor fort over i gamle vaner igjen. Så husk at en gradvis avvenning med pulver er viktig etterpå. Men dette vet du helt sikkert. Spennende å følge med de forskjellige måtene å slanke seg på, og å plukke opp tips fra dere andre som er her inne.
Det går an å sprekke en gang, og så fortsette kuren neste dag, du må ikke gi opp fordi om du skulle gå på en liten sprekk, bit tennene sammen og start på nytt. Denne gangen går det bra! :)) (= smil med dobbelthake)
Koselig at du er tilbake!!
Har du hørt om blodtypedietten? Det er virkelig verdt å prøve. Finn ut blodtypen din (står i vernepliktsboka)og kjøp boka på bokhandelen eller i helsekosten.
Det er veldig enkelt. Spis de matvarene som er listet opp for din blodtype. Du går raskt ned i vekt og får bedre overskudd:-)
Husk: 2 liter vann om dagen.....;-)
Baby
Åneida, du skal ikke sprekke nei! Kom igjen, oppdater hver dag hvis du kan, det gir motivasjon! Og hva så om du sprekker? Jeg er inne i en tung periode nå der vekta står stille eller kryper oppover. Men vi må ikke gi oss! Tenk på hva som er alternativet: Du gir opp og snart er alle de "gamle" kg tilbake igjen. Tross alt veier du mye mindre nå enn da du begynte, og har du klart det før, så klarer du det igjen! Det er sikkert greit å ta en liten runde med pulver for å komme igang, men ikke hold på så lenge at forbrenningen ødelegges! Kom deg over på sunt kosthold og litt trim, så går det helt sikkert bra. Jeg går selv på Grete Roede-kurs, vet du at det finnes egne kurs for menn? Du kan også delta via Internet hvis det ikke arrangeres kurs der du bor. Stikk innom hjemmesidene deres hvis du vil ha tips og info.
Ellers er jo disse sidene kjempefine, og det meste av min motivasjon henter jeg faktisk herfra. Vi støtter deg!
Jeg venter spent på din neste oppdatering, uansett hva vekta viser!
Motivasjonshilsen fra Molla