← Alle dagbøker
Bamboo er feit
42 år185 cm18 innlegg
2002
0 følgere
Start95,0 kg
Sist93,0 kg
Endring−2,0 kg
BMI nå27,2
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Hmm....ikke.egentlig.på.slanking...l
jeg.har.ikke.fått.tid.til.å.være.her.på.en.liten.stund...
grunnen.er.at.jeg.ar.fått.meg.en.jobb!!!!!
YEAH!jobber.da.for.Inneluftseksperten.i.drammen.og.jeg.trives.
dessverre.så.har.jeg.ikke.brydd.meg.om.hva.jeg.har.spist...men.jeg.gikk.på.vekta.imorges.og.jeg.har.gått.ned.2.kg!!!!!ble.meget.overasket.
så.jeg.tror.det.kommer.av.at.jeg.syklet.2mil.for.noen.dager.siden.+at.jeg.har.gått.endel.frem.og.tilbake.tiol.denne.jobben.
ellers.så.drikker.jeg.jo.cola...men.går.ned..hva.skjer?
hehe...hilsen.bamboo
Hmm...dag3.uten.cola.vekta.den.samme!
Jaja...
vekta.har.stått.helt.bom.stille.og.jeg.bare.venter.til.den.vil.gå.ned.et.hakk.
Begjyner.å.bli.litt.rastløs.pga.det...men.truer.meg.selv.til.å.holde.ut.
DAGENS.Meny
Frokost,2stykker.med.ost.og.salami.
Lunch,bare.255ml.med.eplejuice
etter.skolen,2brødskiver.med.salami.og.ost.+skalken....
kvelds,2-3brødskiver.med.salami.og.gulost.samt.paprika.
TRIM:syklet.til-fra.skolen.ca20min.totalt,
+sykkeltur.etter.skolen.30min
tur.med.hunden.i.45.min
NOK.TRIM?
håper.jeg.går.ned.ihvertfall.1kg.innen.lørdag-søndag....klarer.jeg.det?????????
hvis.ikke.så.vet.jeg.,ikke.om.jeg.holder.ut..og.mister.motivasjnen....
Space_knappen_påm_tastaturet_har_ryki!!!!!
Åhhhhh!!!!!!!!
den_dummme_tasten_virker_ikke!
Min_største_skrekk....skrive_slik.utenom_at_den_knappen_har_ryki_så_har_jeg_det_bra.
Klart_meg_uten_cola_osv...
MAT:
Frokost:2_stykker_med_gulost_ogleverpostei
Lunch:yogert+eplejuice
Etter.skole:2brødskiver.med.nøkkelost.og.kalkun.servelat
Middag:2brødskiver.......ed.nøkkelost.og.kalkun.servelat
Kvelds:?????
Jaja..jeg.får.ikke.skrevet.så.veldig.mye.pga.den.tasten.og.det.er.meget.irriterende....
ps:.konkurransen.er.avlyst...starter.ny.fra.og.med.neste.uke...eller.for.å.gjøre.det.vanskelig.....i.helgen...hehe!

Kutt ut Coca Cola!
så var det mandag, og jeg har nå tatt et aldri så lite oppgjør med meg selv.
Coca Cola er min FIENDE!og jeg skal gjøre mitt beste for at jeg ikke drikker cola mer.
ble forundra når jeg gikk på vekta imorges da.... ned 3kg siden igår? me det var sikkert mye vann osv som jeg drakk da.
Idag har eg spist:
Frokost 2 brødskiver med ost og salami
Lunch: 255ml med appelsin-juice
Etter skolen: 2 brødskiver med nøkkelost og kalkunpålegg.
Middag:2 hjemmelagde karbonader poteter stekt løk...
Kvelds:2 brødskiver kanskje?
+Masse vann!
TRIM:
Har syklet i høyt tempo i 30 minutter!
+ gå tur med hund 1 time
Jeg er egentlig fornøyd med meg selv. og jeg håper at jeg klarer å holde meg unna cola i lunchen og ellers.
Jeg vet at colaen har skjylda fordi at jeg er så stor som jeg er i dag.+ at jeg har sittet foran dataen dag ut og dag inn.
det som jeg tror blir vanskeligst er nettopp å kutte ut colaen.
det var det som stoppet meg forrige gang.
ellers så skal jeg ta meg en sykkeltur ned til Biblioteket og levere noen bøker... samt at jeg tar meg en ekstra treningsøkt på sykkelen.
takker for støtten

Faresignal.........
Oida,,, etter lang tid uten slanking,eller veiing så fikk jeg et lite sjokk når jeg gikk på vekta imorges.
den viste rundt 98kg.... og nå fikk jeg virkelig noe å tenke over,,,
så fra imorgen skal jeg trene,kute ut colaen. og spise sunt.
Nå starter livet, Nå skal jeg ta meg sammen! og klare dette en gang for alle.
Har en viss peiling på at COLAEN har skylda fordi den er en kaloribombe....
så fra imorgen har jeg bestemt å klare en varig vektnedgang,uten cola. mere fysisk aktivitet og et bedre liv...
noen som vil være med på vektkonkurranse?
dagen før dagen.
jada... dette har vært en meget feitende dag...
og jeg har kost meg skikkelig.
frokost: 3brødstykker tjukkt lag med leverpostei
Middag: Stor pizza med 1 1/2 liter cola!
godteri: seigdamer......+ brus...
imorgen blir det nedtrapping
PROTEST!
dette vil jeg si til allesammen,,, også webmaster,
jeg synes det er dumt at slankedagboka ikke skal være gratis lengre,,,, og jeg vil dermed protestere!
jeg tror jeg får lage en egen webside om slanking som det skal være gratis å bruke....
Webmaster er PENGEGRISK! og vil ta penger fra oss som sårt trenger råd om slanking..
det var fint at det var gratis,men nå er mitt håp ute.
takk for meg.
Starter snart på nytt
HEi allesammen!
Etter en langperiode uten slanking så håper jeg på å starte etter påske.
Forrige gang gikk ikke som planlagt,en skikkelig fiasko.........,men nye tider har kommet og jeghar tenkt på en ny start.
Tanken på å være feit har nådd innerste el av hjernen og den sier... BLI SLANK!
Ute er det et herlig vårvær og jeg sitter inne med denne hersens dataen hehe.
Jeg føler meg mye mer motivert nå til å gå ned noen kilo,fordi det nærmer seg sommer,og jeg er lei av de overflødige kiloene mine.
så eg håper jeg kan klare det denne gangen da.
til alle: GOD PÅSKE!
ses etter påsken
JEG SKAL KLARE DETTE!!!!!!!!
Huff
De siste dagene så har vel dere merket at jeg ikke har oppdatert dagboka. har heller ikke slanket meg,men fra mandag SKAL jegstarte på ny frisk og holde ut.
Ses imorgen. har hatt sprekk så det holder i lange baner!
????????
da jeg gikk på vekten imorges ble jeg litt forundret.
plutsekig veier jeg 94.5 kg?????
jaja oppdateres ikveld****
Dette orker jegsnart ikke mer
jaja, så har jeg blitt 1 kg tyngre............
sånn går det vel med meg.
jeg har cært kjempemotivert hele dagen,men når jeg gikk på vekta så viste den + 1 kg... og nå er jeg helt i bånn av bøtta.
har snart mistet troen på denne slankingen snart, er det noe jeg gjør galt?`eller vil ikke kroppen bli slank....
synes det også er vanskeligere å få slanket seg nå på vinteren, har mer tro på slanking når det blir ordentlig vår/sommer da jeg svetter som en gris på denne årstiden.
savner en lang lang sykkeltur,men må vente til vinteren er over.
det er bare så vanskelig for meg.jeghar fått så mange gode råd på veien,men vet ikke helt om det er den rette tida å starte en slankekur på.......
dessuten er jeg så utålmodig,og det er vel også en grunn til at det går så dårlig. føler meg litt "Handicap" når jeg tvinger megselv til ikke å spise feit mat eller drikke. vanskelig å slutte med colaen.liker ikke cola light,og så er det kreftfremmkallende!
Ostepølsen har jeg holdt meg unna i snart en uke så den er jeg kvitt.
NEI! nå må jeg ta meg sammen her........ jeg er såååå dum i huet at jeg må skjønne snart at jeg må klare dette!
ahhhhh..... blir så forbannet på megselv.
MATLOGG:::
Frokost 2 brødskiver ost.
Lunch:2 "start"knekkebrød med ost + 2,5 dl juice og 1 banan
Middag: Farsekaker og medisterpølser med potet,sjy-saus.snittebønnestuing. 1 colaboks
Motivasjon?
Huff! nå er jeg kjempedum,men det driter jeg i akkurat nå.
jeg kan fortelle kostholdet for idag
MATLOGG.
Frokost: 2 skiver brød 1 stykke med ost, og 1 med leverpostei.
Lunch: 1 stykke brød med ost. en 1/2 liter juice 1yougert.
Etter skole: 2 stykker med leverpostei.2 bokser COLA!!!!!!!!!
huff og dobbelt huff...........
er såå lei slanking trenger motivasjon... den ble plutselig borte.
Tror jeg kan komme meg lettere igang når det blir vår og sommer!
noen som kan sette opp et rimelig programm jeg kan følge? med trening og mat-tips? hva burde jeg spise osv? og hva skal jeg IKKE spise?
På forhånd *takk*
Helgen snart over!!!!!!
Ja i dag er det søndag,og jeg vender meg nå tilbake til sunn mat.
Igår spiste jeg og koste meg virkelig. med cola, en pose med biler 2 karbonadesmørbrød og 1 rekesmørbrød med majones. FYFY,men det var lørdag så litt måtte jeg unne meg.
Har spist frokosti dag med 2 egg 1 stykke leverpostei. 1 halvt med gulost og 1 halvt med karbonade. 1 glass H melk
det har vært en fin helg hittil. og jeg lurer på om det jeg har spist i helga er rett eller galt? jaja, godt har det vært.
tilbake til hverdagen og kostholdet mitt........
Jeg har gått en veldig lang tur ikveld..... 4 TIMER!!!!!!!!!!
deet er jeg stolt av!
Lørdag.............. en skummel dag?
Jeg er en veldig utålmodig person, jeg forventer megresultater ganske fort.
er stolt av å ha kuttet ut fra 1 liter cola om dagen og til ingenting + ingen ostepølse.
Det er vanskelig,men jeg må bare klare det. drømmene er der.
tenk om sommeren 2002 er en sommer hvor jeg drar på badetur med tynn mafe? for meg er det bare en magisk drømm enda,men jeg får håpe jeg klarer det.
Det er Lørdag. huff. fristelser. osv---------->>>>>>>>>>>
Har lyst på godteri, og har hørt at skummgodteri er bedre å spise enn skjokolade, og jeg lurer på om jeg kan spise litt av det?
Jeg var på en 2 timers tur i skogen,jeg og to andre jenter som jeg kjenner, VI ER BARE VENNER! hehe
men det var en fin tur.
jeg tror jeg trimmer nok,og håper resultatene kommer snart,.... ikke gått ned et gram enda :-( og jeg mister snart motivasjonen, ihvertfall nå på lørdagen.men jeg MÅ passe meg.............. hvor lang tid tar det før jeg merker vekt tap?
Frokost klokka 12, 2 brødskiver med leverpostei.
mat klokka15:30 1 banan og halv liter eplejuice.
Middag: skal spise karbonader ikveld......
SNOP: 1 pose biler og en boks cola. etter planen...
Godte dagen!!!!!!!!!!! kose dag----
Fredag,og snart helg
Denne dagen har gått veldig bra i sammenheng til mitt kosthold.
Frokost: stykker grovbrød med lungemos og dansk salami.
Lunch: 1 stykke lungemos.1 banan 1 glass appelsinjuice.
mat etter skolen: 2 skiver leverpostei.
middagsmat: 2 hjemmelagde karbonader.på brød
Drukket snart 4 liter :-)
Har ikke trimmet,men skal gå langturpå ca 2 timer ikveld også.
jaja,det har gått sånn passe de første dagene.
Det vanskeligste er å klare seg uten Cola eller Ostepølse.
hadde hodepine igår,som skyldtes cola-mangel ..... hehe men etter en boks var hodepinen borte :-) et underverk.
håper ikke det skjer igjen, fordi det kan ødelegge hele slankeopplegget mitt. COLA=NEI!!!!!!!!! Vann= JA!!!!!!
ingenvektreduksjon enda,men ikke forventet det heller.
Pengeforbruk= 12,50kr
Neste delmål= 94kg
Fornøyd med dagen= Ja
Jeg tror forresten det er mere "å hente" på å sykle og bevege seg, enn det er på å kutte ut cola'n. Både og er selvfølgelig best :-)
ha en fin dag
Hyggelig å høre fra deg igjen.
Gratulerer med jobb og vektnedgang. Stå på videre. Hilsen maia