← Alle dagbøker
diarist.Alias

Bambi

51 år170 cm29 innlegg 2002 0 følgere

Start102,5 kg
Sist91,0 kg
Endring−11,5 kg
BMI nå31,5
📉 Ned 10+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
5. juni 200218. august 2002
😌91,0 kg

Feriehilsner!!!

Koser meg paa alle maater.
Klemmer
Bambi
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias nite1. september 2002
Hei kjære slankevenn

Høsttreffet i Oktober

Det er kommet forespørsler på E-mail til meg om jeg kan reklamere litt om dette treffet. Ettersom vi ikke har en felles side hvor vi kan legge inn felles meldinger, velger jeg dermed å legge inn denne fellesmail til i forskjellige dagbøker.
Hvis dette treffet er helt uaktuelt for deg, ber jeg om unnskylding for å ha brukt litt plass i akkurat din DB.
Hvis du er interessert send meg gjerne en mail: nta62@hotmail.com, og ikke i DB mi. Og
jeg ønsker at du kun kontakter meg om du er interessert
Jeg må kommene uke reservere plasser på Sjusjøen.

Slankere.com er en enestående flott kanal hvor man kan være anonym og lufte sine innerste tanker. Det kan være litt skummelt og helt uønskelig å bryte denne anonymiteten.
Men det er noen som kan tenke seg dette allikevel, for å treffe likesinnede, og for å ha et mål langt fram i tid, og dermed se på et treff som en faktor for å ikke ”detta av lasset”, men faktisk
bruke dette som en motivasjon for å holde ut.

I samarbeid med andre brukere av slankere.com, (for jeg er ikke helt alene om dette) er vi helt klare på at det bør være en forutsetning for å kunne arrangere et slikt treff.
Det er kommet meldinger på at det er flere som har lyst til å bli med, men ikke er sikker på om de tør å komme ut av skapet. Så for at dette treffet skal kunne passe for alle, bør vi ha en liten felles forståelse for hverandre, og lage noen kjøreregler.

Derfor:

For det første er vi for det meste bare fremmede for hverandre, men som har samme vonde erfaring, og det er hvordan vi sliter med vekta.
Med det som utgangspunkt, vil det være smart å legge igjen fotoapparat hjemme, men dette kan reisekomiteen selvfølgelig ikke bestemme, men hver og en får vurdere dette selv.

Jeg bør jo vite ditt navn, når du skriver din mail, men vil ikke bruke annet enn aliaset ditt, verken i dagboka eller på treffet. Tror også det vil være smart å bruke aliaset vårt på turen, så kan vi selv fortelle hva vi heter, til hvem vi vil.

Når vi skriver i dagbøkene våre, også etter oktober, bruker vi aliaset, og går ikke inn på enkelttilfelle som identifiserer seg selv eller en annen fra turen, inne på DB.
Slankere.com er et friområde, og den anonymiteten vi har der, skal vi fortsette med.
De som vil prate privat etter oktober, bruker mail.

Det er pr. i dag 7 påmeldte. Håper på at minst 10 er med da, for å kunne få et opplegg, og Sjusjøen har kapasitet.

Hvis du ønsker ytterligere informasjon, send meg en mail.

Og igjen, beklager at jeg har brukt plass hos DEG om dette ikke er aktuelt.

Hilsen nite
c.AuthorAlias NasseNøff❤️27. august 2002
Min kjære trofaste følgesvenn !

I mitt innlegg på søndag, lovte jeg at alle mine trofaste følgesvenner skulle få en personlig hilsen fra meg i sin dagbok, da jeg tar en liten pause… Det viste seg å være litt overmodig – jeg ’forbereder’ besøk fra min kjære elskede engelskmann, og det viser seg at jeg bruker tiden til alt annet enn å være ’sosial’ på nettet… Jeg ante ikke hvor mye tid som ville gå med til napping av hår, barbering, voksing osv osv osv *ler* Det er jo ikke småtteri som skal være shinet opp når elsklingen kommer *ss* Derfor har jeg laget en ’felles melding’ til dere mine trofaste følgesvenner, og håper at dere kan tilgi meg det.

For å berolige de av dere som er redd for at det har skjedd noe, så kan jeg fortelle at det har det ikke. Jeg har rett og slett tatt meg ferie :o) Men det skal sies, at dersom jeg ikke hadde hatt ferie, så hadde jeg allikevel tatt meg en pause. Den siste tidens ’småkjekling’ her inne, som jeg selv også dessverre er blitt en del av, er noe jeg klarer meg veldig godt uten (minner meg om ungdomsskoletiden *grøss*) så jeg håper at når jeg kommer tilbake etter ferien så er dette et forbigått stadium *ss*

Til slutt vil jeg bare få takke hver og en av dere, og dette går direkte til akkurat DEG som leser det: TAKK for at du så trofast følger meg på min vei mot et slankere liv. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på deg, og du skulle bare vite hvor mye din støtte betyr for meg… Takk for at du er til ! ( Og når jeg er tilbake fra ferie, så håper jeg at jeg kan være den NasseNøff som du ble kjent med i begynnelsen…)

Ha det helt strålende, ta vare på deg selv, og stå på !

Stor klem fra NasseNøff
PS: Som forøvrig står på Sognsvann kl 18 i kveld for å gå tur, så for de som kan – kom da vel !??
c.AuthorAlias NasseNøff❤️27. august 2002
Min kjære trofaste følgesvenn !

I mitt innlegg på søndag, lovte jeg at alle mine trofaste følgesvenner skulle få en personlig hilsen fra meg i sin dagbok, da jeg tar en liten pause… Det viste seg å være litt overmodig – jeg ’forbereder’ besøk fra min kjære elskede engelskmann, og det viser seg at jeg bruker tiden til alt annet enn å være ’sosial’ på nettet… Jeg ante ikke hvor mye tid som ville gå med til napping av hår, barbering, voksing osv osv osv *ler* Det er jo ikke småtteri som skal være shinet opp når elsklingen kommer *ss* Derfor har jeg laget en ’felles melding’ til dere mine trofaste følgesvenner, og håper at dere kan tilgi meg det.

For å berolige de av dere som er redd for at det har skjedd noe, så kan jeg fortelle at det har det ikke. Jeg har rett og slett tatt meg ferie :o) Men det skal sies, at dersom jeg ikke hadde hatt ferie, så hadde jeg allikevel tatt meg en pause. Den siste tidens ’småkjekling’ her inne, som jeg selv også dessverre er blitt en del av, er noe jeg klarer meg veldig godt uten (minner meg om ungdomsskoletiden *grøss*) så jeg håper at når jeg kommer tilbake etter ferien så er dette et forbigått stadium *ss*

Til slutt vil jeg bare få takke hver og en av dere, og dette går direkte til akkurat DEG som leser det: TAKK for at du så trofast følger meg på min vei mot et slankere liv. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på deg, og du skulle bare vite hvor mye din støtte betyr for meg… Takk for at du er til ! ( Og når jeg er tilbake fra ferie, så håper jeg at jeg kan være den NasseNøff som du ble kjent med i begynnelsen…)

Ha det helt strålende, ta vare på deg selv, og stå på !

Stor klem fra NasseNøff
PS: Som forøvrig står på Sognsvann kl 18 i kveld for å gå tur, så for de som kan – kom da vel !??
c.AuthorAlias MTE😊19. august 2002
Heisann Bambi!

Det var veldig koselig å se et livstegn fra deg her inne. Håper du koser deg masse resten av ferien din. Tenker på deg. ;o)

Klem!
92,4 kg

God ferie alle sammen :-)

Stresser og koser meg med forberedelser. Har kjøpt klær og undertøy til den store gullmedaljen.Må bare få litt farge nå så blir det bra. Reisefeber er i grunn nesten som å være forelsket. Beklager at jeg ikke for tid til å skrive til dere men jeg kommer sterkere tilbake. Da jeg skal være borte hele august regner jeg med at jeg stikker innom en Cyber Cafe og passer på at alt går sin gang her inne. Selvom jeg ikke skriver så mye så tenker jeg på dere alle. Lykkevibber 4 u all.
Klem
Bambi
Bilde
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😃31. juli 2002
God sommer selv, bambivennen vår :-)

Ser at du ligger et hakk foran meg nå... gir på og biter tennene sammen... svusj.. tar innpå?

Nei da.. ikke bry deg om meg, bare nyt ferien din du :-)

Ferieklem fra ferie-jojoen
Bilde
c.AuthorAlias Bambi❤️31. juli 2002
GOD SOMMER !!!!!!!!!!!
Bilde
😉93,0 kg

Ferieforberedelser

stikker fort som lynet innom for å reg vekt.
Skal ut å shoppe til ferien. Klær til sambo og meg!!!!
Ha en fantastisk helg og takk for kommentarer.
Lov ya!!!
Klem
Bambi
Bilde
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias iset28. juli 2002
heisann:)

ha en flott sommer - spis masse jordbær:)

hilsen Iset
c.AuthorAlias Jannicke27. juli 2002
Hei!
Bare tittet innom dagboka di. Jeg ser at du hadde samme utgangspunkt som meg (ca.) og vi er jo på samme alder og høyde. Så jeg vil sikkert følge litt med deg. Du har jo vært riktig så flink til nå- så kanskje jeg bør følge deg og dine triks? GOD FERIE!
c.AuthorAlias Sussi❤️27. juli 2002
Spania, så herlig..
Du har vært kjempeflink og fortjener en fin ferie.
Ønsker deg fortsatt nedgang og fortsatt god sommer!
Sussi
Bilde
😉93,4 kg

Kun vekt reg.

hehe jeg vet at jeg skal bare veie meg maks 2. ganger i uka men kunne ikke dy meg idag etter en laaaang dotur *hihi*. Så det så...jeg er nok litt rar ja...
Er på jobb, kveldsvakt, men det er stille igrunn.
Klemmer
Bambi
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias juliane😊27. juli 2002
Hei på deg, Bambi.

Tusen takk for kjempe koselig komentar, og jeg må si at du har vært kjempe flink du også. Du er uten tvil på rett veg. Synes det er kjempe koselig å lese i dagboka di, kommer til å titte innom ofte.

Ha en riktig god helg:-)

Klem Juliane.
c.AuthorAlias texas25. juli 2002
Hei!
Tittet innom og ser at du har vært kjempeflink!
Lykke til videre!!!!
Texas:o)
😉93,6 kg

Snart ferie....

Heisann, jeg har dessverre ikke tid til å være her hver dag men vil skrive i dagboka 1 - 2 ganger i uka. Har begynnt å veie meg maks. 2 ganger i uka. Har hatt noen travle dager med mye sosiale sammenkomster. Var på by''n 3 dager på rad og fikk danset mye. Særlig på lørdag, da var vi ( NasseNøff og en venninne til ) på salsa kveld. Vi danset så svetten rant og jeg er sikker på at denne trivelige treningen gir samme utelling som en spinningstime. Det var kjempegøy. Vi danset fra vi kom til vi gikk. Var hjemme 0630 om morgenen. Ordentelig deilig da det er ikke så ofte lenger jeg er ute på livet.
Gleder meg nå sinnsykt til 02 august DA STARTER FERIEN og jeg skal til Spania fra 02-31 august. Det eneste er at jeg ikke vil få spinne på en mnd. Men jeg skal ha med Kari videone ( optimisten ) og sviger''s. Hu er maraton løper på ferie. Må jo vise henne rundt sånn at det blir nok mye gåing. Det som er deilig er at Mamma følger samme prinsipp som meg da hu har Diabets II. Trenger ikke å bekymre meg om å lage to forskjellige middager. Men jeg regner med at det blir ekstra med spising. vi for se, jeg skal ihvertfall kose meg.
Var på spinning på SATS Kampen igår og det var kjempegøy. Morsomste trenenren jeg noen gang har hatt. Vi sykklet fra Paris til Nice hehe. Kjempegøy.
Okey gode vibber utdeles til øst, vest nord og sør.
Klemmer
Bambi
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias mailen24. juli 2002
Kan du smitte meg litt med inspirasjonen din??? Du er jo topp motovert! Kjempeflink har du også vært! Stå på!
c.AuthorAlias Jojoen😉23. juli 2002
Heisann Bambi :-)

Dette går jo strålende. Du er flink.
Så gøy å høre at både kosthold og trening går så fint. Tar du virkelig med deg Kari på ferie? Hahaha, det er utrolig..

Lykke til videre.

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias Blondie78😉23. juli 2002
Salsa dansinge hørtes morsomt ut! Har hatt kjempe lyst å starte på f.eks Salsa kurs, men det vil jo ikke samboeren min bli med på... Så da blir det ikke så mye dansing på meg :(
Det blir sikkert deilig å få ferie, og slankingen går sikkert kjempe bra! :)
Du virker jo kjempe inspirert ut! Stå på!

Klem Monica
😄94,2 kg

Ække til å tro!!!

Jeg bare svever i en rosa sky, mitt mål før ferien 02. aug. var -10 kg. Jeg er over lykkelig. Men jeg vet at den fine nedgangen vil stoppe opp etterhvert og at det vil bli vanskeligere. Det er jo tross alt mine første 10. Kan tenke meg det går saktere etter -20. Men vi får smøre oss med gode vibber og holde ut den lange veien. Jeg er ihvertfall kjempefornøyd med vekt og at jeg liker å trene.
Spinningstimen i går var ett sant helvete, både Nassenøff og jeg trodde at hu instruktøren hadde tatt feil og trodd det var en sykkel 2 time. Trodde et øyeblikk at jeg skulle falle av sykkelen....Men fy flate så deilig og hvor stolt man blir etter endt time. Vi var kjempeflinke.
Idag har jeg fri og vil ut å nyte det fine været.
Sommerklem
Bambi
Bilde
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias juliane😃19. juli 2002
Hei Bambi.

Du har vært kjempe flink. Jeg er ny her, men jeg synes det er kjempe morsomt å følge med på dere andre. Er virkelig imponert jeg. Har faktisk vært over 100 kg jeg også, og nå håper jeg de siste 10 skal gå av også. Henter inspirasjon fra dere jeg. Lykke til.

Hilsen Juliane
c.AuthorAlias fluffa😌17. juli 2002
Gratulerer med flott nedgang! Blir nesten misunnelig jeg..*S* Neida, jeg unner deg dette! Etter at spinningen nesten tok livet av dere, så er det jammen på plass med en skikkelig jafs på vekta*SSS*
Keep up the good work!
Klem fluffa
Bilde
c.AuthorAlias Jojoen😃16. juli 2002
Hei Bambi :-)
Tusen takk for koselig hilsen og alle gode forsøk på å sende spøkelser.. jeg tror det virket likevel, det hadde bare gjemt seg :-) Spøkelset må bare bli her, for det trengs sikkert noen dager til.

GRATULERER med de første 10 kilo :-) Det er supert. Du er virkelig flink, både til å trimme og alt. Godt gjort!

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias Bitten😊16. juli 2002
Heisann Bambi :) Gratulerer så mye med 10 kg. jubileumet :) Spinning høres artig ut, og du har grunn til å være stolt etter et sånn slit :) Kommer seg sikkert etterhvert, tror du ikke :) Du er ialle fall kjempeflinke :) Lykke til videre. Solstråleklem fra Bitten :)
Bilde
c.AuthorAlias NasseNøff❤️16. juli 2002
Min kjære spinning partner - dette er fantastisk bra !!! Kjempestolt av deg ! Nå er du allerede på minus 10 + litt til - du er så flink !! *s* Det skulle jammen bare mangle også om ikke vekta ga litt uttelling etter den beinharde spinningtimen i går - fyttekatta - du er fantastisk flink jenta mi *s*

Sees i morgen til ny dyst !!

Kjempeklem
PS: Takk for sola !! *ss*
c.AuthorAlias Bambi16. juli 2002
Sender dere alle deilige solskinnsstråler.
PS: Vitenskapelig bevist hjelper mot vektspøkelser.
Bilde
😉95,2 kg

Ikke værst!

Deilig at vekten går rett vei, fin trøst på en jobbhelg. *SS*
Det er stille her nå sånn at jeg skal surfe i db deres.
Klem
Bambi
Hvor ble det av gårdagens sol????
Bilde
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff😊14. juli 2002
Way to go girl ! Ser deg på spinningen i morgen !

Klem
Bilde
95,4 kg

Kun vektreg. er på jobb!!

Ønsker alle en deilig sommer helg :-)
Bambi
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊13. juli 2002
He he. Kommentaren på fredagen skulle egentlig på lørdagen, men, men.
c.AuthorAlias Jojoen😃13. juli 2002
Jobbe hele helga? Uff da.. men gratulerer med nedgangen!! Det går fint med deg.

Jeg måtte visst registrere noen hekto den gale veien i dag, det er jo litt dumt, men så har jeg jo vært ute og kosa meg med Trulte i går, og da er det jo verd det. Men urettferdig at hun gikk ned og jeg opp.... jaja..

I dag har jeg bare spist frokos og nå er jeg sulten. Var ute og kjøpte en stor pose med krabber som vi skal kose oss med i kveld, ute i sola, vi får jo nyte sommeren mens vi har den. Trimmen hopper jeg visst over i dag, jeg er så drittsur for at jeg aldri får de videoene jeg har bestilt.

Ha en fin helg du også, hjemme eller på jobb :-)

Klem fra Jojoen

Bilde
😉95,6 kg

Hoppende glad...jubelhopp...lykkehopp......

Fort fort, før jeg stikker på jobb, måtte jeg bare reg. vekta.
Fjerner''n virket godt. Sender den videre til dere som trenger''n. Kommer innom seinere hvis det er stille på jobben.
Lykkeklem
Bambi
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊13. juli 2002
Hei Bambi!

Måtte bare innom og si at det er bra jobbet anng. vekten. :o) Ellers håper jeg du får en fortsatt fin helg. Kos deg!

Klem!
c.AuthorAlias trampe👻12. juli 2002
Hei. Takk for i går. Det var kjempe hyggelig. Har du tid til en tur ut imorgen. Kanskje du kan gi meg noen tips. Jeg er kjempe stolt av deg. Du er til stor inspirasjon. Jeg kommer etter snart jeg også. Må bare få orden på de andre tingene først. Lykke til videre. Klem Trampe
c.AuthorAlias NasseNøff❤️12. juli 2002
FLOTTERS jenta mi !! HIPP HIPP HURRA !! *s* Nå er det bare 600 g til du har gått ned 10 kg !!!! Superflink er du - kjempestolt av deg *s*

Gleder meg til neste spinning time !

STOOOOOOOOOOOOOOOOOR klem fra NasseNøff
Bilde
😉96,4 kg

Har bestilt vektspøkelsesfjerner til i morgen!!!!

Hei igjen,
vekta var lik mandagens idag. Pytt pytt med fjerner''n jeg har bestillt til i morgen tar jeg det med ro. * lurt smil*
Har endelig kommet igang med trening igjen og det var synelig godt for kropp og sjel. Nassenøff og jeg sprutet svette i en spinningstime igår. Det var kjempe tøft men heldigvis mer givende. Vi hadde mye moro. Det er sannelig deilig å trene med en venninne. Nassenøff er kjempe tøff og kom seg igjennom sin første time med glans.
Jeg har fri idag da jeg har jobbhelg. Men hva er det jeg gjør?
Jeg våknet kl:0645 da kjæresten min dro på jobb og sto opp 0715. Det er sykt det. Veeeeeeeldig ulikt meg. Men på en måte syntes jeg det har vært litt deilig. Drakk kaffe leste avisen. Fått vasket klær, satt igang oppvask, ryddet litt og fått vært litt inni her. Egentlig ganske så fantastisk mye. Jeg får vel ta meg en siesta litt senere.
Ønsker dere alle en fin dag!!!!
Klem
Bambi
Bilde
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Keyz11. juli 2002
Hei :o)
Jeg skulle også ønske jeg hadde en mor i Spania! 'Mamma?..' *ler* Men det hadde vært deilig med noen late dager på stranden med massevis av sol. Reiser til Sverige i dag, men der er jo været som her: varmt og klamt men heller dårlig med sol. Skjønt sola har jo titta fram i dag da. Jeg har bare ikke noe sted å nyte den. Jeg får nøye meg med SATS-sol inntil videre :o)

Du har vært effektig på morgenkvisten. Selv er jeg mest effektiv på natta. Vaske klær og sånn. Jeg har sikkert noen naboer som ikke liker meg :p

Ha en fortreffelig helg!

Klem fra Keyz
c.AuthorAlias Blondie78😉11. juli 2002
Du er jammen flink å trene.. Jeg er kjempe treig, og kommer meg sikkert aldri på SATS igjen. Medlemskapet mitt er gått ut også. (men jeg må vel fornye det til høsten)
Har aldri prøvd spinning før, er det gøy? Jeg er ikke glad i å sykle derfor har jeg holdt meg vekk fra det foreløpig. Burde jeg prøve?
Håper du får en strålende dag, og at alle vektspøkelser er borte i morgen for oss alle :)


c.AuthorAlias Molla😌11. juli 2002
Heipådeg!
Håper du kan sende litt vektspøkelsesfjerner til meg også, dersom du får noe til overs. Spøkelset mitt vokser fra dag til dag, nå vil jeg ha det vekk!!!!!
Spinning er herlig, ihvertfall etterpå! Gleder meg til timene kommer i gang igjen etter ferien.
Vi satser på nedgang til i morgen!
Slankeklem fra Molla
😉96,4 kg

Oppdatering!

Puhh endelig er jeg bedre men føler enda på kroppen at jeg ikke er helt tipp topp form. Klarte meg akkurat på jobb men fikk ikke til å trene idag. Savner det faktisk. Regner med å være 100% igang i løpet av uka. Fikk tre forskjellige vekt resultater idag ( 96.0, 96.2, 96.4) Skjønner ikke at det er mulig men det må være underlaget som gjør det. I morgen skal jeg prøve på flisene. hehe. Jeg har en mega treg internett kobling nå, vi har vært plaget mye med det de siste ukene. Har UPC Chello Plus men skulle tro vi hadde et 36K modem. Kjempe kjedelig, orker ikke å være på nett når det går så tregt. Må hente muskler fra loftet og ringe til UPC, dere har vel hørt hvor vellykket det er for oss forbrukere. Det tar vinter og vår hvis du i det hele tatt kommer frem.
Skal prøve å få skrevet til dere i morgen fra jobben.
Gode vibber sendes herved til hver og en her inne.
Klem
Bambi
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff😃9. juli 2002
Hei snuppa ! Godt å høre at du er i bedre form, men jeg skulle aller helst ønske at du var helt frisk igjen *s* Men det kommer vel forhåpentligvis snart !
Du er så flink jenta mi - kiloene bare 'renner' av deg jo ! Skulle ønske jeg var like flink... Men det går iallfall nedover hos meg også, selv om det går litt saktere.. *ler*

Hm - UPC imponerer vel ikke med sin kundeservice nei.... Men man må jo bare prøve... Lykke til !! *s*

Gleder meg til å begynne å trene spinning på SATS sammen med deg - vær forberedt på at jeg er i dårlig form da. For selv om jeg trimmer med Kari og går turer, så er det noe HELT annet å tråkke avgårde på spinningsykkelen i en time...!! *ler*

Fortsatt god bedring jenta mi - håper vi snart har både pratetreff og trimtreff *kos*

Vi snakkes da - ta vare på deg selv !

Kjempeklem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias Sussi❤️9. juli 2002
Godt å se at du friskner til, ikke så koselig å være syk og uvel så lenge.
Synes det går flott med slankingen din. Det må være herlig å være under 100!!!
Ønsker deg fortsatt god nedgang!!!
Slankeklem fra Sussi
Bilde
😉97,0 kg

Fornøyd men skal ikke skeie ut denne helgen...

har forrige helg for friskt i minne. Dessuten har jeg fått virusinfeksjon og lite matlyst. Vondt i halsen, ørene, kvalm og svimmel. UFF uff ikke no'' gøy. Får ikke passet på Gullet mitt idag da hu fortjener ikke å bli smittet. Men håper jeg er bedre til i morgen. Kjedelig å være hjemme. Får ikke trent heller.
Jeg prøver å se på film men dupper av rett som det er. kjæresten min har også fått det samme sånn at det er en heller " sykelig" stemmning her hjemme. *lol* Mangler bare at pus også skal begynne å spy.. Da er det komplett.
Tusen takk for støtten og koselige innlegg, det varmer ett sykt hjerte.
ønsker dere alle en herlig dag.
Klem
Bambi
Bilde
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias måne😀4. juli 2002
Ikke frisk??? Det er kjedelig!!!

Får håpe du blir fort frisk!!! Du har foresten vært veldig flink, stå på videre!!!

Klem Måne
c.AuthorAlias Jojoen😃4. juli 2002
Uh.. komma blank :-) Gratulerer!
En kilos forskjell på oss i dag, men bare vent, hihi..

Aldri så galt at det ikke er godt for noe? Hm.. nei takk, jeg har ikke lyst på noe smitte likevel :-)

Du får ha riktig god bedring og lykke til i massevis, heia, heia Bambi!! Det er bare morro :-)

Klem fra Jojoen

c.AuthorAlias Keyz4. juli 2002
Ok, sikkert ikke morsomt i det hele tatt, men ut må det..: Kanskje pusen din har en hårball eller to han kan hoste opp? Hoho, nei så tørt. Nuvel. Morsomhetsanfallet er over nå.
Håper du blir frisk snart! Du er jo så flink - her har det gått rakt ned med deg - jeg er imponert! :o)

Klem fra Keyz
97,6 kg

Back in track...

da har jeg betalt for utskeielsene fra helgen. Må nå holde stø kurs nedover...krysser fingre og tær ....holde meg unna utskeielser. Blir ikke trening denne uken da jeg etter jobb er barnepike for min "grand niese" hihi Kjempe nydelig liten 1 1/2 åring med massse energi. Dessverre er i tillegg ikke formen best, har vondt i halsen og litt svimmel innimellom. Kan være litt bivirkninger fra medisinen jeg nettopp har begynt å gå på- Metformin.
Okey jeg beklager så mye at jeg ikke har hatt tid til å være aktiv inni her men det skal tas igjen..Ønsker dere alle en fin fin dag.
Bambi
Meny:
Frk: 1 FiberRik med pastrami, 1 0.1% yougurt

3 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊4. juli 2002
Heisann Bambi!

Kjekt å se at du har innhentet vekten
din igjen. Flott. Nå er de ned over igjen.
Ikke noe særlig med svimmelhet og vondt i
halsen. Håper det går over snart. Kos deg
med grand niesa di. Ha en fin dag videre.

Klem!
c.AuthorAlias Jojoen😃3. juli 2002
Hei igjen :-)

Gratulerer med at du har fått innhentet vekta igjen. Det er kjedelig med slike hopp den gale veien, huff..

Men hvorfor må du ta Metformin? Har du for høyt kolestrol eller er det pga insulinresistens? Det er ikke noe særlig med medisiner, noen bivirkninger er det med de fleste av dem :-(
Må man, så må man..

God bedring og lykke til videre nedover.

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias NasseNøff❤️3. juli 2002
Hei jenta mi ! Jeg har ikke hørt noe fra deg i dag så da antar jeg at du passer på lille niesen din i dag også *s* Det er sikkert SÅ herlig å tilbringe ettermiddagene og kveldene med henne - barn gir så utrolig mye av seg selv... *sukk*

Og like flink er du når det gjelder vekta også. Om du ante hvor imponert jeg er over deg ! Etter en uke med niese passing, så er du nede på 95 og minus 10 kg vet du *ler*

Men vennen min, det er ikke noe koselig å høre at du er dårlig... Med vondt i halsen og svimmelhet. Veldig kjedelig også da hvis det er bivirkninger av medisinen din... Det er sikkert lurt å kontakte legen og fortelle at du har blitt dårlig etter at du begynte med den medisinen. Svimmelhet er sjelden en særlig bra bivirkning av medisiner....

Ta vare på deg selv vennen min, og kontakt lege hvis du ikke blir bedre - ok ? Blir bekymret for deg vet du...

Glad i deg frøken !! *s*

Stor klem fra NasseNøff
Bilde
😟99,6 kg

Uff det er dyrt å kose seg ekstra....

men nå som jeg har fått regninga vet jeg bedre til neste gang.
Har spist av nei mat: 1 hamburgerbrød, 1 potet, litt potetsalat, 2 minde sjokolade, 2 skumgummiputer, 1 øl, 1 flaske rødvin, å ja og 1/2 stk sjokoladekake. Ja det er dyre greier. Skal aldri mer ( krysser fingre og tær ) skeie ut med brød, potet. Skal jeg ha alkohol så 1 fl. rødvin men da ikke noe andre utskeielser den uka. ( fikk høre av en venninne at på GR-kurs kunne man unne seg 1 fl. rødvin i uka mot alle kosemerkene).
Det var kjempe kos på hytta da, fikk tatt årets første bad. Bedre sent enn før sommeren er over...Kjæresten min og jeg kjøpte en svær sånn flyttesak og der lå vi å valset..hehe..for et syn..vi er begge så bleike...men vi fikk da litt farge i går da...Gøy. Godt å få svidd litt av flesket hehe.
Har vært på SATS 2 ganger nå og trives. Noe jeg ikke ville trodd. Idag skal jeg på stram opp time. Snakket med en trener der og han sa at ved å sjonglere mellom spinning, stram opp og litt vekter ( eget program ) har jeg dekket hele kroppen.
Jeg skal visst også begynne på noen diabetiker piller for å prøve å få hormonene litt i balanse igjen. Noe som hjelper med å ta litt av insulinet, som er hovedproblemet.
Da gir jeg meg for idag.
Kjempe kos til dere og gode vibber.
Bambi

Meny:
Frokost: 1 FiberRik m/ magerost, 1 gl. tomatjuice, kaffe ( expresson namnam med melk)
Lunsj: 1 God Morgen Yougurt
Mellom:
Middag:
Aftens:
Trening : Stram opp ( kl: 2050 )
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias boggi😵1. juli 2002
Ja, det koster å kose seg. Jeg har også sklidd ut helt i helga med vin, ost,kjeks potetgull og masse godt.. huff og huff, man føler seg nesten skitten innvendig..... Men en liten sprekk får da ikke ødelegge alt.
Så herlig det hørtes ut å være på hytte tur.......
BOGGI
😉97,6 kg

Glad og fornøyd!!

Er liten tur innom for reg. vekt. Kommer innom senere. Skal på SATS nå. Ny spinning time + sol. Deilig.
Until then have a wonderful day :-)
Bambi
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff❤️29. juni 2002
Hallois snuppa ! Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi ! Beklager også at du ikke har fått svar før, men som du vet har det vært en mildt sagt hektisk uke…
Takk vennen min, og tro meg – jeg tar til meg alt det utrolig flotte folk sier om meg her inne… Jeg blir jo helt rørt – dette er jo tross alt mennesker som ikke kjenner meg… *sjenert smil*
Tusen hjertelig takk også for dine snille ord om meg…! Jeg må nok innrømme at jeg ikke har følt meg som noen energibunt den siste uken nei, men…
Jeg er veldig glad for at vi har fått mer kontakt også, og jeg lover at vi skal holde den kontakten ! Du er en varm og fantastisk person som jeg er stolt over å kunne si er min venn !
Jeg er kjempeglad i deg også vennen min – du vet vel det ??

Og så er jeg så utrolig STOLT av deg – du er jo bare SÅ fantastisk flink !! Du har jo snart gått ned 10 kg allerede – det er bare HELT VANVITTIG BRA !!!! Jeg håper virkelig du vet hvor flink du er – all ære til deg for det, hatten av, saltomortale, tusen roser og alt annet godt !!

Gleder meg til vi treffes, og håper at vi får det til på onsdag !

Ta vare på deg selv så lenge vennen min !

MEGAbamseklem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias Jojoen😉28. juni 2002
Hei igjen :-)

Skal si du har funnet trylleformelen, her lukter det nesten svidd.

Hvordan er baken nå da? Min sier AUUU etter 1 mil på ergometeren i kveld. Da syklet jeg til Creedence så det ljomet her.. det var mye lettere til musikk, det har jeg ikke forsøkt før. Er det musikk til spinningen på SATS også? Jeg har aldri vært der. Hvordan er spinningen i forhold til å tråkke hjemme?

Jeg bestiller 98, siden du er ferdig med det, greit? Jeg forsøker å henge på i dragsuget, men du speeder på her.

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias fluffa😉28. juni 2002
Dette går rette veien! Synes du er kjempeflink. Nå er det bare å fortsette i den tralten du er inne i, så kommer du til å rase nedover!
Klem fluffa
Bilde
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.