← Alle dagbøker
Baloo
42 år160 cm26 innlegg
2002
0 følgere
Start55,0 kg
Sist54,0 kg
Endring−1,0 kg
BMI nå21,1
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka kunne värt bedre!
Mä begynne ä jogge litt lengre nä gitt, og mä jogge om morgenen. Sä fär jeg den vektreduksjonen jeg önsker.. Altsä.. 53 kilo pä lördag er mälet! og det skal gä, hvis jeg bare fortsetter ä väre flink nä=)
det gär sänn passe!
Endelig kommer vektreduksjonen, men jeg jobber jo ogsä hardt for den da.. drikker fortsatt eple-eddik, tar en 30-minutters joggetur om morgenen, gär en spasertur midt pä dagen, og sä trener jeg tae-bo sänn rundt 25 minutter og avslutter med magetrening.. hver dag, bortsett fra lördag og söndag, da tar jeg bare en joggetur. Men jeg er fornöyd! Nä mä jeg bare holde ut=)
naja.. det gär sänn passe
Mä bli mye flinkere til ä skrive regelmessig i denne slankdagboka. Jeg veier jo fortsatt omtrent det samme, men nä skal jeg sette inn enda mer krefter i kampen mot kiloene. Dette skal jeg klare.. fortsetter ä ta en halvtimes joggetur hver dag, og ä spise sunt samt drikke eple-eddiken min.. Det har jo gätt nedover til nä, tror det skal kunne fortsette bra!
mensen,krangel med kjæresten..kan''ke bli bedre!
ja.. det kan vel ikke bli verre.. regner med at man normalt går opp 1 kilo før man får mensen, har nemlig ikke spist mer eller noen ting.. og krangel med kjæresten har en negativ virkning, ihvertfall når han ikke skjønner hva han har gjort galt..
æææææææsj!
stolt og tilbake igjen!
Hei alle sammen! Nå er jeg tilbake igjen etter ei lang pause,måtte nemlig konsentrere meg om å klare eksamen,og da ble det lite tid på nettet.Nå har jeg kontroll over lesing og læring igjen, og er tilbake for fullt!.Så..hva har skjedd? Jeg har begynt å spise fisk, jogge hver dag har jeg gjort nå i over 2 måneder, og man kan virkelig se det! Ellers så drikker jeg et glass vann med to teskjeer eplecider eddik i, og man kan si hva man vil, dette hjelper faktisk. Det er jo et gammelt kjent råd at det hjelper mot litt av hvert, og hjelper med litt av hvert, men fordøyelsen min fikk seg en skikkelig oppgang da jeg drakk det første glasset i går, og jeg merker at det gjør noe med meg. Litt ubehagelig smak har det jo, men dette fungerer! Merk dere at det ikke hjelper å bare drikke sånt, da blir man ikke noe slankere.. men det hjelper i tillegg til sunn kost og trening, da dette setter igang litt arbeid i kroppen, og ikke minst er det sunt og godt for kroppen, ikke bare for å få hjelp til å forbrenne fett bedre=)
Altså.. jeg har jo gått ned en kilo den siste tiden, da må jeg ha gjort noe riktig!.. og nedover skal det gå fremover =)
sänn.. nä kommer det noe fra meg igjen!
Hei alle sammen!
det har värt det samme hele tiden, den siste perioden, sä jeg har liksom ikke fölt for ä skrive.. jogger hver morgen, og spier sunt. Men nä tar jeg meg mer sammen. Jeg trener i tillegg 3 ganger i uka, 1 time, og jeg spiser litt mindre, og kutter ut denne smämellomspisinga helt.. Nä drikker jeg utrolig masse vann, og häper at dette skal gä bra.. Nä er jeg virkelig motivert! Har liksom tatt det steg for steg, og det funker veldig bra..=) Gleder meg til ä fä min idealkropp=)
joda, det gär fortsatt toppers!
Ja, jeg holder fortsatt ut med jogginga, og er utrolig stolt over det jeg klarer. Vekta gär ikke noe ned, men musklene strammer seg mer og mer, og jeg regner med at det er grunnen til at jeg ikke gär noe ned.. aktiverer en del muskler som har värt i ro det siste äret! Äje.. kjäresten min synes at lärene mine blir litt for sterke.. men men..
Jogging skader ikke!
Altsä, det gär veldig bra.. gir meg én dag i uken til ä spise sjokolade... ellers sä spiser jeg bare veldig sunt..=)
jooho!stram som bare pokkern!
Jeg tenkte at jeg bare skulle gi beskjed om at selv om vekten ikke gär ned sä mye, sä er kroppen mye strammere, og det er mindre ä "ta grep i".. jeg föler meg sä utrolig bra! Og siden jeg har kjöpt meg sykkel, sykler jeg ogsä masse..+ at jeg tar min morgenjoggetur hver dag.. toppers!!!!
joda, det gär fremover!
Hei! tenkte jeg bare kunne si at jeg holder planen, med müsli om morgenen, og sä middag.. og to skiver om kvelden. Er sjelden det blir noe mer enn det, og hvis, da er det bare en liten brödskivebit eller noe sänt ekstra.. likevel: för jeg begynte med denne runden veide jeg 57, nä veier jeg 55 igjen! var bare for flau til ä fortelle at jeg hadde gätt opp sä mye.. men nä er jeg stolt over ä fortelle at det er vekk igjen, takket väre löping. Nä har jeg ogsä fätt meg sykkel, sä nä blir det enda mer aktivitet!
det gär bedre!
Hei og hopp.. tenkte jeg bare skulle si at spiseplanen holdes.. og masse vann drikkes.. drikker vel 2-3 liter om dagen, og det er ikke därlig, eller hva dere??!!..
Ja, det gär toppers, og det var alt jeg ville si.. gleder meg til ä gä pä vekten söndag.. da er det sikkert et bra tall.. eller kanskje det samme.. uansett ser jeg forskjellen i speile, og jeg föler meg bedre.. det er det viktigste!..
joohoo!
det gär bra!
Andre slankedag idag, og det gär strälende.. en porsjon müsli til frokost, middag og fruktsalat skal jeg spise nä etterpä.. joggetur om morgenen, sykkeltur frem og tilbake til ei venninne, og vi gikk en liten spasertur sammen ogsä..Föler meg bra!..häper det gär slik videre..5 kilo pä 2 mäneder!
da begynner det!
Sänn, nä er slankingen igang.. dette med bmi er egentlig bare tull.. det tar ikke hensyn til verken benbygning, muskelmasse eller hvordan fett og andre ting legger seg pä kroppen. Den kan bare gi deg et bilde av om du er i faresonen for ä bli for tykk eller tynn..
Kjäresten min hjelpe rmeg med slankeopplegget mitt nä, passer pä at jeg ikke spiser for mye, stötter meg 100% og er heeeelt toppers! Er mye enklere när kjäresten hjelper, i stedet for ä mase om at jeg ikke spiser noe godteri, og at jeg MÄ spise sjokolade..=)
Denne gangen skal det gä bra!.. mälet er ä se 54 tallet pä lördag, eller om en uke.. en kilo i uka er mälet..=)
Og det skal jeg klare!..
Joohoo.. jeg har verdens beste kjäreste=)...
jeg tar opp kampen pä nytt!
Og mälet er ihvertfall ä komme ned i 50 kg!.. og dette skal jeg klare nä! Löpeskoene stär ved siden av sengen, frukt stär pä spiseplanen.. og jeg er motivert som bare det.. alle som har tips kan komme med de=) Det beste jeg kan glede meg til, er at jeg kan löpe igjen, og det skal jeg utnytte, hver morgen 20-30 minutter sakte jogging..!joooohooo!
tilbake igjen!
Nä har det virkelig värt lite aktivitet fra min side.. siden jeg fikk skaden i kneet har jeg hatt det litt töft. Men jeg var hos legen og tok röntgen, og det viste seg at det bare trenger litt terapi, og sä er alt iorden!
jeg har ikke kunne jogget skikkelig de siste 2-3 ärene, og nä kan jeg endelig ta meg en liten, sakte, joggetur hver morgen. Og det har jeg tenkt til ä gjöre!
i´m back! og jeg skal bekjempe den bulkete magen og det som ellers skulle väre for mye.. here i come!
hei og hopp!
Det stär stille for tida, men det er fordi jeg har spist veldig usunt de siste tidene..mensen pä vei!Dessuten lider jeg av en temmelig hard kneskade og ankelskade ( gär pä akillesen).. og derfor mä jeg avstä fra trening en lang periode nä. Alternativt kan jeg gä raske turer, selv om det ogsä gjör vondt i kne og ankel..naja, sänn er livet när man trener for mye!
Jeg klarer i allefall ä holde et bra kosthold igjen nä, etter en lang deppeperiode.. i´m back!
Ser du var på chatten og lurte på hvorfor du ikke går ned i vekt.. For det første, din BMI er helt fin, så jeg synes ikke at du trenger å slanke deg i det hele tatt - men sunt kosthold og trening har aldri skadet noen. Du skriver at du spiser frokost, middag og et eple til kvelds, jeg vil anbefale deg å spise lunch også :-) kroppen din trenger næring! Det er mange som anbefaler 3 "store" og to små måltider, spise hver 3 time, og jeg tror det er lurt.
Tror du oppnår drømmekroppen hvis du spiser mer, og trener som du gjør :-) ha en fin dg!