← Alle dagbøker
diarist.Alias

Balle Klorin

62 år178 cm3 innlegg 2002 0 følgere

Start101,9 kg
Sist99,4 kg
Endring−2,5 kg
BMI nå31,4
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
2. april 200217. april 2002
99,4 kg

Det er lettere å slutte å røyke

Det å slutte å røyke er mye enklere enn å gå ned i vekt. Jeg sluttet ved juletider etter mange år med røking. Da er det egentlig bare å holde opp i noen uker, så er problemet stort sett over. Men det å gå ned i vekt er en mye lengre og tyngre prosess. Derfor er de som klarer en varig vektreduksjon skikkelige HELTER!!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bamse😄22. april 2002
Se der, ja!! Under hundre!! Dette går så det suser! Vær sterk -og lykke til videre!
-Bamse
c.AuthorAlias Nefele17. april 2002
Hei BK,
Her går det nedover ja! Det er bra.

Å slanke seg er nok en litt annerledes prosess enn å slutte å røyke ja. Det tar MYE lengre tid, så man må være tålmodig på en helt annen måte.

Jeg skal slutte å røyke når jeg har slanket meg nok. Tør ikke før, for jeg er redd for å rase enda mer opp i vekt, og det orker jeg bare ikke :-). Så jeg satser på å få på plass et sunt og fornuftig kosthold før jeg begynner på den jobben. Ikke den beste prioritering helsemessig sett, men er man forfengelig så er man forfengelig ;-)....

Nå er du jo under 100. Stå på videre, dette går bra (med litt tålmodighet...)

Nefele
100,5 kg

Det går seint

Nå har jeg ikke akkurat kjempet, men neste tirsdag... Da er det endringer.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Line M11. april 2002
Tregt, nei.. 1,4 kg. Synes det er bra jeg da !! Stå på, kroppen må få vende seg til de nye "vanene" dine.
Klemmer fra Line
c.AuthorAlias tøysa10. april 2002
-1.4 kg på en uke er vel ikke tregt.-1.4 på 1-en måned kan være tregt,men allikevel så går det da ned.
slutt å sutre og nyt hver hg som forsvinner.
Lykke til videre...
c.AuthorAlias Bamse9. april 2002
Hei på deg!
Selv om det går sakte går det i hvert fall NEDOVER! Og det er jo den riktige veien. Jeg sliter fælt med hektoene om dagen, så jeg vet akkurat hvordan du har det. Men stå på! Lykke til!
Hilsen Bamse
101,9 kg

Nå er jeg klar

Nå er det slutt. Jeg er klar. Målet er å nå 80 kg innen 1. juli. Det blir hardt, men det går. Kommer til å oppdatere hver tirsdag framover.
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Celia7. april 2002
Hei Balle Klorin!
Ja, det var litt av et navn!!
Uansett, velkommen hit. Dette er et sted hvor man får mye oppmentring og gode råd fra likesinnede :)
Det blir nok hardt å klare det målet du har satt deg , men hvis du virkelig vil så er ingenting umulig!
Klem Celia
c.AuthorAlias Inemor3. april 2002
Hallo, lykke til med dine mål
du kan det du vil
c",)
Ine
c.AuthorAlias "A_P"2. april 2002

Hei, Balle, og velkommen hit.
Ja, det samme tenkte jeg i begynnelsen av januar.
Orket ikke mer.
Her inne har jeg fått utrolig mye støtte, og har klart meg bra
også grunnet dette.

Lykke til med målet ditt.

Per Arne
c.AuthorAlias emmakristine2. april 2002
Hei Balle Klorin.
Jeg er ny bruker av denne siden. Var lite motivert før i dag, men etter å ha lest noen innlegg på siden her, har jeg virkelig bestemt meg. 23 kilo skal vekk. Håper å nå målet mitt innen august mnd. Det blir hardt, kommer til å sprekke mange ganger...., men nå er det slutt med å ligge på sofaen å proppe i seg.
emmakristine
c.AuthorAlias nameit2. april 2002
Hei Balle Klorin!

Morsomt navn må jeg si, he he. Vel, jeg er ny her jeg også.
Håper å gå sommeren i møte med en god del kilo mindre enn jeg sliter med i dag. Egentlig bør jeg ned iallfall 20 kilo, men jeg har bestemt meg for å ta det på litt lengre sikt, rett og slett fordi det har tatt ei stund å få på alt dette fettet, og da må det gå ei tid for å få det av for at det skal ha langvarig effekt. Jo-jo slanking er jeg nemlig lei av.
Men det er bare en ting å gjøre, komme seg ut i godværet og være bevisst på hva vi spiser, så kommer det av seg selv.
Enkelt, hva? Ha en fin dag!

Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.