← Alle dagbøker
diarist.Alias

BabyBird

43 år168 cm6 innlegg 2002 0 følgere

Start62,0 kg
Sist65,0 kg
Endring+3,0 kg
BMI nå23,0
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
29. januar 200223. april 2002
😛65,0 kg

starten...igjen...

Hvorfor er d så sabla vanskelig å slanke seg da ? Føler at jeg bare eser utover og mer utover. Uansett hvor mye jeg trener. Og hver gang jeg virkelig bestemmer meg for å prøve å gå ned, går jeg nesten bare opp mer...virker så umulig. Men så huska jeg plutselig på denne sida, og den hjalp meg jo faktisk ned 4 kilo forige gang jeg prøvde, så jeg prøver igjen. Flott hvis dette funker da. Nå skal jeg ihvertfall ta meg en tur på trening, å trene kjempe hardt. :)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias prestige😀24. april 2002
Jer er ganske enig med deg, det er utrolig vanskelig og slanke seg. Med når du først har kommet i gang går d bedre..du blir liksom vant med det + magesekken trekker seg sammen og du spiser mindre.. Ønsker deg lykke til :))
*kos*
60,6 kg

Fordømt helg...

Hvorfor når alt går så bra, må d komme en helg og ødelegge saken...men, jeg har tatt ett oppgjør med meg selv og bestemt meg for at jeg ikke som jeg har gjort før skal la dette knekke meg. Var ute å lekte i snøen med hunden min i en halv time i dag til tross for dritt vær. Og nå skal jeg ut å jogge en halvtime før jeg stikker på hovedtreninga. Blir godt:)
Ny uke, nytt mot:)

60,0 kg

Offf...

Litt oppgitt nå, føler at dette kommer til å gå galt snart. Spiste så mye tull i går...like før jeg bare ga opp hele opplegget med å slanke meg. Men jeg skal prøve å holde ut, er bare litt tungt...føler at jeg ikke kommer noen vei liksom.
Men, jeg skal prøve å holde ut...går sikkert bedre når d ikke er så dårlig vær som d er i dag...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias vimsen3. februar 2002
Heisann!
Været er ingen hindring har jeg funnet ut. Ta deg en halvtimes/times spasertur selv om det regner. Det er jo bare å kle seg og evt. skifte når du kommer inn igjen. Dette tror jeg har med motivasjon og vilje å gjøre; Vis din vilje, jeg vet at du kan!
Hilsen "vimsen"
60,3 kg

Hard trenings dag...yess !!!

Idag har jeg trent tre ganger. Første gangen syklet jeg og trente styrke på overkroppen, andre gangen var jeg på isen i en time og trente, og tredje gangen var jeg på 3t å syklet og trente styrke på beina. Nå er kjeg kjempe trøtt og gleder meg til å sove. Blir godt etter en sånn hard dag. Skal ta d litt mer med ro i morra. Natta
61,7 kg

Jaja....

Tungt å skulle slanke seg helt alene. Får liksom ikke helt den riktige motivasjonen, men d er greit å se at d er andre i verden som også strever "den evindelige kampen mot kiloene".
Har trent i 2 timer i dag...litt lite egentlig...får se om jeg ikke får lurt meg til å trene enda mer i morra. Trening er best !! :) Bare håper jeg ikke tuller og sprekker som jeg som vanlig gjør når jeg prøver å gå ned noen kilo. Får se om denne dagbok ideen hjelper.
Ihvertfall koselig å se at folk støtter hvernadre, og ha noen å måle seg med til tider. Greit å se hvordan d går med meg i forhold til andre...

62,0 kg

Starten på den lange veien ned...

Dette skal bli starten på den nye veien ned til under 57 kg igjen...slik det pleide å være, og slik jeg trivdes.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias deprinette29. januar 2002
Hei og velkommen!
Du har kommet til rett sted!!:)
Er veldig motiverende å slanke seg her!! Masse flott mennesker og gode råd!!!
Ønsker deg all lykke til,og skal følge med deg på veien ned!! Dette klarer du vetu!!:)
Klem deprinette
c.AuthorAlias tulipanen29. januar 2002
hei og velkommen hit. Jeg skal ned til 53-54 innen sommeren. Det er idealvekten min.. Skal følge med deg, du vil jo ned ca likt som meg... og da er det lettere å sammenligne

Lykke til
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.