← Alle dagbøker
diarist.Alias

BMI40

52 år167 cm80 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start114,0 kg
Sist89,0 kg
Endring−25,0 kg
BMI nå31,9
📉 Ned 20+ kg📓 50+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
7. mai 200125. februar 2002
89,0 kg

25 KILO ER BORTE!!

Må legge inn vekta her på litt store milepæler. Morro å ha senere!!

Hilsen Klar-Ferdig-Gå
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Inemor19. mars 2002
WOW! Grattis!
c.AuthorAlias fett nok.2. mars 2002
Hei!

Gratulerer så mye med 25 kg (eller 50 pakker margarin ;o).
Stå på videre, dette gir motivasjon for meg, takk skal du ha.

Lykkehilsen fra Rita
c.AuthorAlias Kamilla28. februar 2002
NB!
- 5 kg konkurransen er nullstillt fra og med onsdag 27.02.
Oppdatering neste onsdag. Er du med?

Kamilla
c.AuthorAlias Pæreformen26. februar 2002
GRATULERER ! :-)
90,4 kg

HALVVEIS!!

Kommer nok til å legge inn litt delmåldatoer her for å ha.

Ellers bruker jeg jo Klar-Ferdig-Gå!!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias god og rund10. februar 2002
Hei BMI40!

Du har vært kjempeflink, 24 kilo!! Det må føles kjempedeilig.

Jeg leter etter litt inspirasjon og det fant jeg hos deg. Takk skal du ha.
Lykke til videre!
Hilsen god og rund
c.AuthorAlias "A_P"9. februar 2002

Ja, det må jeg si. Snart 24 kilo. Glitrende!!
Belønningen kommer vel snart: 80-tallet.

Lykke til videre!

Klem, A_P
c.AuthorAlias Ariana9. februar 2002
Hei BMI40. Jeg må bare si at du er kjempeflink!! Jeg ha akkurat startet og min høyde og vekt er nesten det samme du startet på, så å lese om deg er veldig motiverende!! Lykke til videre. Hilsen Ariana c",)
93,6 kg

Bare vektregistrering.

Bruker denne siden bare innimellom for å følge total nedgang.

Dagboka mi er jo nå på Klar-Ferdig-Gå
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias iset15. januar 2002
hei:)
travel dame? hehe. jeg må prøve å ikke skrive i dagboken hver dag, siden jeg kun veier meg en gang i uka, da blir det samme vekt hver dag i en uke, ser ikke bra ut hihi. nei jeg skal bli flinkere å trene, er ikke no flink. selv om jeg (gulp) er medlem på sats.... huff og huff.
håper du får en fin tirsdagskveld:)
hilsen Iset.
95,0 kg

Jeg er målløs!!!

Ikke farlig og kose seg litt i jula, når det går ned i en slik rekordfart. Håper nesten på å nå 94 til neste offisielle veidag til konkurransen.

Gleder meg så til å komme bort i fra 90-tallet. Og ned på 80-tallet. Det er første mål nå!!

Jeg er flink til å skrive ned hva jeg spiser, og regne kcal. Det gir tydligvis utslag. Holder meg til 1200 kcal om dagen.

Nå får jeg inn og dase litt med jenta mi : o) Satte på en barne-CD, og nå er det fart i stua. De er så hærlige i den alderen. 1 år, hvor har den tia blitt av!!

Klem fra Klar!!
97,2 kg

Har endret nick til Klar-Ferdig-Gå

Trang en ny start. Alle de gamle kiloa er glemt. Har ikke slanket meg noe enda liksom. Nå fokuserer jeg på det som er igjen!!

Godt nytt år.

Klem fra BMI40
94,6 kg

Nedover!! Har jeg fortjent det??

Synes ikke jeg har vært så alt for flink i det siste, men vekta viser noe annet.

Nå er jeg klar for litt slanking igjen!! Vil jo gjerne se fin ut til julebord 21.12!!

Dagene er veldig aktive. Tulla har jo gått i en mnd nå, og er overalt. Hun er jo så søt!! Snart 1 år. Julaften blir nok spesiell i år også ja!! Selv om den ikke blir på fødestua.

Jenta*S* raser nedover, så jeg må være flink for å holde følge!! Hun er snart på overvekt. Dit har jeg et stykke, nå vil jeg først se 94 tallet!! Da er det -20 kilo. Neste mål er under 90!! Skal bli deilig den dagen jeg ser 80-tallet ja. Må fokusere på det og ikke 60-tallet enda!! Det er jo så langt frem!

Rart å tenke på at jeg har veid 114 kilo!! Det er liksom så fjærnt nå. Føler egentlig ikke at jeg har gått ned så mye heller. Men, 20 kilo er jo mye!! Snart halvveis. Vet ikke helt hva som er slutt-målet enda. Men 20 kilo til skal iallefall bort!!

Skal prøve å komme meg inn oftere. Det å få skrive i dagboka mi, og lese andres gir det siste lille kicket for å komme seg nedover. Jeg SKAL i mål, det er sikkert. Og jeg trenger dere alle sammen!!!

Ha en fin desembermnd. I januar er det tid for nyttårsforsetter!!

Klem fra BMI40 (BMI33,9) Yes, jeg er under 34 på BMI. En liten milepæl det også!!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Måne13. desember 2001
Er du med på en konkuranse???
Første mann til 89,9 kg???

Klar, ferdig, GÅ!!!!!

Lykke til videre!!!

Klem Måne
c.AuthorAlias Blomsten12. desember 2001
Hei BMI40

Se det....20 lettere enn da du startet her i sommer. Har det egentlig ikke gått ganske greit. Det er det å komme i gang som er verst. Dørstokkmilen.*S*
..
Du..jeg ser tulla de feirer bursdag snart.....da er kan hende permisjon etc over også snart? Eller er du så heldig at du og tulla kan kose dere sammen litt til?
Jeg jobber 100 prosent, men skulle ønske jeg hadde råd til å jobbe 80 prosent i alle fall. Det hadde vært helt ok!! *S*
..nok om det

Må som sagt bare gratulere deg med 20 kg. Kan skrive under på at det merkes godt!!!
Gikk jo ned over 20 selv og var rart hvordan man orket mere underveis også!

Jeg var dum og har gått opp noen kilo til, men har endret kurs igjen. Ikke skal jeg gå opp de 20 kg'ene igjen. Ikke kunne handle bukser i butikken til rett størrelse osv.

Nei...*S*.:Godt som du sier å være tilbake.....

Hilsen meg
Blomsten...som gleder meg på dine vegne og synes det er supert at du greier å ha motivasjonen oppe!! STÅ PÅ!!: :))))
c.AuthorAlias Savanna12. desember 2001
Koslig å se deg her igjen!
Godt å få en liten update på hvordan det går med deg!
Slapp av litt mer i jula nå og så setter vi igang for fullt i jula!
Skal ksoe meg litt i jule, men ikke voldsomt! Skal passe på å spise mine fem måltider uansett, for da skeier jeg ikke så veldig ut! *s*


Klem fra Savanna
96,0 kg

Nedover igjen

Nå har iallefall vekta starta på nedtur igjen. Det er bra. Får ta meg litt sammen selv om det er helg!!!

Har litt forståelse for at vekta gikk opp igjen. Har spist litt for mye kake og godteri. Ellers har det bare blitt mat, og da blir det jo ikke så mange kalorier ekstra. Heldigvis.

Nei, nå får vi ut i snøen med godjenta mi som er 11 mnd i dag. Hun er så søt, nå som hun stabber avgårde med armene i været!! Støere og støere for hver dag.

Klem fra BMI40

3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*8. desember 2001
Hvor er du ??*S*
Kan du ikke være mer her inne da? Du må ikke bli borte for oss vet du! Nå skal vi klare dette sammen ikke sant da?:0)
Håper å se deg snart igjen for å se hvordan det går med deg:0)
Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias Blomsten4. desember 2001
Hei BMI40

*S*...det var en knallstart på vektnedgangen. Er jo ikke så lenge siden du startet og se det!!! 18. kg...snakker om. Gratulerer.

Jeg går jo også på GR, dvs. gjorde, så slappet jeg helt av med sjokolade og kaker. Vektoppgangen..vel den kom..så nå er jeg tilbake med GR slankekost igjen!!

Tror jeg skal være her inne å skrive rapport jeg. Det forplikter uansett om man er ferdig slanket eller ikke!1
Uansett..gratulerer så mye til deg!!!
Er det ikke deilig å bli kvitt dem, kiloene mener jeg :))9

Dessuten så orker man desto mere når man får litt mindre å drasse rundt med. Tenker lillejenta di merker det jeg ( *sukk*..11 måneder..da er de skjønne ...)

HIlsen meg
Blomsten....hvor poden har blitt 1 og et halvt år allerede...tiden går så fort....
c.AuthorAlias kim29. november 2001
Hei BMI40
Nå må du skifte navn.Bmi34,4
Du har jo gått ned mange kilo!
Gratulerer med overstått...jeg gar snik tittet i dagboka di.
Klart du må spise kake når du har bursdag!!!
Stå på.Du er kjempe flink!
Koz Kim
96,6 kg

Uff, her kom det....

Har ikke vært flink i det siste. Har blitt litt mye kake... Har hatt bursdag. Nå er det skjerpings!!!!

Håper å gå det fort ned igjen... Må nok gi et enda dårligere snitt til konkurransen. Må skjerpe meg til onsdagen igjen!!!

Nei, nå er det leggetid. var bare innom for å skrifte : o(

Nei, nå vil jeg nedover!!

Klem fra BMI40
94,8 kg

Har ikke veid meg!!

Er redd vekta kan ligge litt høyere, men får være flink noen dager nå. Skal veie meg til onsdagen igjen, for da er det jo oppdatering av konkurranse. Satser på å se 8-tallet snart nå.

Blir jo motivert av å snakke med en slik superslanker som Amor på chat-en da!! må være såååååååå deilig å komme i mål, og den følelsen vil jeg ha til sommeren. Vil finne min trivselsvekt før det håper jeg!!

Nei, nå er det natta.

Klem fra BMI40
94,8 kg

Bare 800 gram til -20 kilo!!

Endelig har jeg fått motivasjonen tilbake, og kiloa går av igjen. Snart er det jo 20 kilo som er borte!! Synes egentlig ikke jeg merker det så godt... Men, jeg ser jo at buksene har blitt større. Noen av de er det jo ikke noe morro å gå med. Telt er liksom ikke klesplagg lengre!!

Vil sette alle kluter til nå frem til julebord 21 des. Har en kole i str. 46 som jeg håper vil sitte bra da. Har ikke prøvd den, vil spare det litt.

Nå er det bare 800 gram igjen til neste delmål:

94 - -20 kilo. 800 gram igjen
-5 konk. start. 95,8, nå 94,8 -4 igjen.
91 - halvveis til 68, -3,8 igjen.

Gleder meg veldig til å komme under 90. Skal bli godt å se 8-takket.

Tusen takk for all den fine støtten. Dere er unike!!

Klem fra BMI40 (som ikke har styra noe med å skifte navn : o) )
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*17. november 2001
Hey!
Dette går bra!JIPPI! 800 gram igjen til -20 er virkelig noe du kan være stolt av! Men vi må nok innse at vi ikke klarer 85 blank til jul! Men vi satser på under 90, deal???*S*
DET kan vi iallefall klare, men som jeg jo har tenkt på endel i det siste,så er det viktig å holde fokus på at man SKAL ned,men også ikke "ta helt av" fordi da er det så lett å bli skuffet og få sprekker! Og de vil vi jo ikke ha!!*S* hi hi...
Kjole i str 46 høres flott ut da! Du blir sikkert kjempefin! Hvordan er den da? Kjolen?:0)

Gleder meg VELDIG sammen med deg til å se 80 tallet,det blir liksom en STOR barriere å bryte det*S*! Og det SKAL vi!!
SAMMEN ER VI STERKE!!!

Klem fra Jenta*S*
95,8 kg

Det går nedover!!

Er bare innom for å registrere vekta til konkurransen. Så nå er jeg klar. GRRRR, denne gangen skal jeg gi litt konkurranse. Vil inn i en bukse jeg har i skapet i str. 46. Får kneppet knappen og alt... Men, den er fremdeles litt trang.

Stå på alle sammen.

Klem fra BMI40
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias knotten15. november 2001
Her går det nedover - du er flink!
Det med str. 46 - det er ikke lenge igjen ... selv har jeg en eneste bukse i den str. en med vide lår... kanskje passer vi perfekt i 46 om en uke eller to?
c.AuthorAlias Amorica15. november 2001
Heisann!

Her går det flott nedover ja! Den buksa kommer du nok skikkelig inn i ganske så fort nå tenker jeg!

Flink er du! Du og du så mange kilo mindre du har blitt da...Herlig!

Sender gode klemmer og stå på tanker!
Amor:)
96,2 kg

Har hatt "ferie"!!

Ferie er vel ikke akkurat rette ordet, men vi har vært på tur til Svigers på langhelg. Har sluttet i permisjon, så nå er det pappan som skal være hjemme. Men, jeg har ikke fått noen jobb enda, så da får vi være hjemme alle sammen. Litt dumt å "stjele" pappapermisjonen men... Er det en gang slik så : o(

Er ikke så farlig med jobb enda. Gulljenta mi skal begynne i barnehage i slutten av januar, så da håper jeg at jeg kan få en jobb til den tiden.. Og være hjemme med henne til det. Blir jo litt midre penger, men det får gå.

Har lyst til å melde meg på et nytt Grete Roede kurs, men det får vente til etter jul iallefall. Må bare bli flinkere på egen hånd. Har vært litt vanskelig å være flink i helga på besøk, men alt for mye utskeielser har det ikke blitt. Har ikke fått veid meg enda, men skal få gjort det i morra... Håper ikke det er alt for mye opp... Så faktisk 95.4 når jeg dro på torsdagen!! Håper den kan være der enda!! Men, jeg har så problemer med å komme meg på do når jeg er på besøk hos andre. Bare jeg som har det slik???

Nei, nå er det leggetid!!

Må bli flinkere til å komme innom dere altså!!

Klem fra BMI40
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias jalla13. november 2001
sjallabeis.... inspireranes å se slankingå di. Stå på!!

Jalla
c.AuthorAlias Jenta*S*13. november 2001
Hei på deg!
Godt å "se" deg igjen*S*!
Og takk for kos kommentar*S*...det hjelper meg faktisk masse å få den unike støtten fra dere :0)! Bra at du er med på konkurransen igjen da! NÅ SKAL VI NED NED NED!!!*S* 80 tallet...here we come!*S*
Stå på,okey??! Gleder meg til å følge med deg videre,men du?!
Kom inn litt oftere ja*S*!
We miss u!
Klem fra Jenta*S*
96,2 kg

Så flink er jeg uten dere : o(

Er faktisk overraska at ikke vekta er høyere. I dag kom mensen, så da går det kanskje litt ned??

Jeg må iallefall komme meg innom disse sidene myyyyyyye oftere. Det er umulig for meg å klare dette uten backup. Angrer noenganger på at jeg ikke tok et nytt kurs.... Men, det var de pengene da : o(

Har melt meg arbeidsledig nå da. Har ikke klart å få meg noen ny jobb etter permisjonen har gått ut. Hadde jo håpet at 4 år med høyskole ikke skulle gjøre det sååååå umulig... Men, nå er vi hjemme og koser oss alle 3. Har litt kvalitetstid alle sammen. Trenger det også!!!

Tusen takk Jenta*S* for de fine kommentarene. Nå har du gått i fra meg, så jeg må sette inn høygir for å ta deg igjen. Skal til 85 før jul jeg også. Hadde jo som mål å være under 90 før bursdagen min, men det blir for knapt... 6,2 kilo til 20. nov... Nei, får satse mot jul jeg!!!

Ellers stabber tulla fremdeles mest imellom oss. Tør ikke helt å slippe seg uten at vi er ved siden av. Men, det blir nok ikke lenge før. Tenk, julaften er hun 1 år!! Hvor har det året blitt av?? Og gud som jeg har lyst på en til snart... Men, jeg må iallefall få meg en jobb.... Og helst noen kilo til som skal bort!!

Masse rot det her, men jeg er iallefall tilbake igjen... Ligger vel sist på konkurransen nå tenker jeg : o(

Klem fra BMI40
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Savanna6. november 2001
Bare stå på igjen og hold deg her inne på sidene så skal du se at du kommer til å se resultater!
Jeg hadde ikke klart dette uten den støtten jeg har fått her hvertfall! Og har planer omå holde meg her frem til jeg har nådd målet mitt på 62-65kg!
Og det kan jo ta litt tid også det...Man vet aldri! Eller kanskje kroppen min plutselig er veldig enig meg og tar meg raskt ned i vekt?

Who knows? *s*

Klem fra Savanna
c.AuthorAlias Savanna6. november 2001
Bare stå på igjen og hold deg her inne på sidene så skal du se at du kommer til å se resultater!
Jeg hadde ikke klart dette uten den støtten jeg har fått her hvertfall! Og har planer omå holde meg her frem til jeg har nådd målet mitt på 62-65kg!
Og det kan jo ta litt tid også det...Man vet aldri! Eller kanskje kroppen min plutselig er veldig enig meg og tar meg raskt ned i vekt?

Who knows? *s*
95,8 kg

Jeg har ikke glemt dere....

Skjønner ikke helt hva som skjer... Har ikke vært så flink (har ikke skrevet ned hva jeg har spist), men ting begynner jo å bli ganske innebygde nå. Har det jo bak i hue hele tiden!! Og det går jo nedover!! Hurra!! Får bare håpe 5-tallet er der i morra også. 4-tallet er velkomment da, men ikke 6-tallet : o)

Ellers er det spennende dager nå. Tulla er på god vei til å gå nå. Har tatt 10-12 skritt alene, og tør å slippe seg og gå noen skritt alene, uten at jeg er rett ved henne. Dette er morro!! Uff, tia går så alt for fort. Var det 56 dager igjen til julaften?? Da er hun 1 år!! Og jeg under 90 kilo!!! Det skal jeg klare! Det blir ca. 100 gram om dagen i snitt, det kan gå?

Kan jo også oppsummere litt delmål da:

-5 konk: -2, 3 igjen.
-20 kilo: 94, 1,8 igjen.
Totalt: 68, 27,8 igjen. Nærmer meg halveis. "Bare" 4,8 igjen.

Klem fra BMI40
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*1. november 2001
Hey!
Grrrrr*S*...nå er vi begge på 95,8;0)...førstemann til 94 tallet??? Du 100 gram om dagen går FINT*S*...jeg satser på 200 gram jeg da...hi hi...tror jo at alt er mulig jeg da vet du...kanskje litt for ambisiøst..men skal prøve!! SÅ gøy da at lilletulla di begynner å ta sine første steg! Kan tenke meg at du er stolt da*S*...
Håper du har en flott dag!! Og nå setter vi inn alle gir mot julaften!! Deal??*S*
Klem fra Jenta*S*...og litt mer grrrrr*S*;0)
96,0 kg

Hei igjen!

Nå er det en stund siden jeg har vært her inne. Har vært flink en liten stund, men i dag har jeg skeia litt ut. Men, så lenge jeg tar meg inn igjen med en gang, så skal det ikke være så farlig??

Har bare tid til å registrere vekta, men skal prøve å komme litt oftere innom!!!

Klem fra BMI40
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Oriane30. oktober 2001
Heia BMI40

Skal si det går fint med deg om dagen. Selv om du ikke har vært her på en stund, så er du jo ikke glemt!
Det å skeie litt ut noen ganger er vel det som redder oss som skal ned så mye? Tror du ikke?
Men så lenge utskielsene er kontrollert og man tar seg inn i gjen..så ser du jo selv at det ikke er sååå farlig!

Stå på videre!

klem fra Oriane
c.AuthorAlias Savanna30. oktober 2001
Gratulerer! Du har jo gått ned en kg siden sist du var her inne for å registrere vekten da!
Det synes jeg er kjempebra! Det er hvertfall mer enn meg...
Vekta mi er ikke så veldig fornøyd meg at jeg skal under 90...
Den liker ikke 8-tallet så godt ennå, men det kommer seg nok! *s*



Savanna
c.AuthorAlias skilpadda30. oktober 2001
Hei! Så flott vekt da! :-) Det er tydelig at du har vært flink ja. Stå på videre!

hilsen skilpadda
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.