← Alle dagbøker
BIGG
78 år173 cm4 innlegg
2002
0 følgere
Start110,0 kg
Sist108,0 kg
Endring−2,0 kg
BMI nå36,1
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka full skjerping
Lennge siden jeg har vert inne, det blir desverre tid til pc.
Jeg prøver og slanke meg hele uken, menså er det den helgen da må bli flinkere og passe meg . Ellers går det no mot lysere dager og da blir det lettere så jeg får ta en dag om gangen
BIGG
Kjempe glad!!!!
Hei alle medslitere.
Ble litt motivert av vekten idag. Har bestemt meg for at jeg skal spise regelmessig, fem små måltider for dagen og drikke litt ekstra. Jeg orker ikke tenke slanking flere ganger. Har blitt så skuffet mange ganger tidligere.
Leste om jubileumet til Jenta*S* synes hun har vært kjempeflink. For vi som kjenner problemet med overvekt vet at det har kostet selvdisiplin og at det ikke er enkelt.
Hun har vist at det går an å nå målet sitt.
Takker for innleggene i dagboken. Det er med å motivere.
Klem fra Bigg.
atter en gang .
hei slanke venner
jeg prøvde og skrive inn i går men det fikk jeg ikke til så jeg prøver i gjenn. jei er ikke så flink med data. så var det slankingen da er ikke så god på det heller jeg. eneste gangen jeg ikke tenker slanking er når jeg spiser.og det er vist ofte etter tallene på vekten.jeg var til lege i går han sa jeg måtte prøve og slanke meg .så jeg hadde kalorifattig middag
men det er vell ikke nok med en dag
når jeg leser her vor flinke dere er til og motivere,så er det et lite hå for meg og .
tusen takk for komentarene .så får vi prøve en dag om gangen
lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!
hilsen BIGG.
Atter en gang
Så er det på an igjenn. Fikk data til jul og ble tipset om disse sidene.
Jeg er 53 år har tre voksne barn og har hatt vektproblemer etter siste fødsel. Har prvd det meste av superkurer og gått ned men gått opp igjenn. Vet ikke om jeg orker dette mer, men det var fint å lese andres dagbøker for å se at flere har samme problem. Tenker at jeg leser litt her og kanskje det kan motivere meg til et nytt kosthold.
Jeg har startet på nytt - var innom her i fjor, og syntes det var en skikkelig drahjelp ! Men så sluntret jeg unna da vet du - og det var lite lurt ! Nå forsøker jeg igjen - og med godt håp. Det gjelder ikke å gi opp - og som du sier, ta en dag om gangen. Og så blir det snart vår - og da kan vi trave oss noen skikkelige trimturer !
Lykke til - med klem fra Mia.