← Alle dagbøker
diarist.Alias

BIGG

78 år173 cm4 innlegg 2002 0 følgere

Start110,0 kg
Sist108,0 kg
Endring−2,0 kg
BMI nå36,1
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
6. januar 200221. januar 2002
108,0 kg

full skjerping

Lennge siden jeg har vert inne, det blir desverre tid til pc.
Jeg prøver og slanke meg hele uken, menså er det den helgen da må bli flinkere og passe meg . Ellers går det no mot lysere dager og da blir det lettere så jeg får ta en dag om gangen

BIGG

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias mia31. januar 2002
Hei der Bigg !
Jeg har startet på nytt - var innom her i fjor, og syntes det var en skikkelig drahjelp ! Men så sluntret jeg unna da vet du - og det var lite lurt ! Nå forsøker jeg igjen - og med godt håp. Det gjelder ikke å gi opp - og som du sier, ta en dag om gangen. Og så blir det snart vår - og da kan vi trave oss noen skikkelige trimturer !
Lykke til - med klem fra Mia.
108,0 kg

Kjempe glad!!!!

Hei alle medslitere.

Ble litt motivert av vekten idag. Har bestemt meg for at jeg skal spise regelmessig, fem små måltider for dagen og drikke litt ekstra. Jeg orker ikke tenke slanking flere ganger. Har blitt så skuffet mange ganger tidligere.

Leste om jubileumet til Jenta*S* synes hun har vært kjempeflink. For vi som kjenner problemet med overvekt vet at det har kostet selvdisiplin og at det ikke er enkelt.
Hun har vist at det går an å nå målet sitt.

Takker for innleggene i dagboken. Det er med å motivere.
Klem fra Bigg.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias studine11. januar 2002
Heisann,
Alle kan klare å gå ned om de vil, med litt selvdisiplin. er litt som å sloss mot tiden. Sikker på at du kan klare det! Dette er forhåpentligvis siste gangen jeg også slanker meg, fordi vi kommer ikke til å trenge det, for det er nå det gjelder! Går lettere etter hvert, og det er såå utrolig deilig å se at kiloene forsvinner, og enda bedre å se at klærne blir større. Lykke til, du klarer det!

klem fra Therese
110,0 kg

atter en gang .

hei slanke venner
jeg prøvde og skrive inn i går men det fikk jeg ikke til så jeg prøver i gjenn. jei er ikke så flink med data. så var det slankingen da er ikke så god på det heller jeg. eneste gangen jeg ikke tenker slanking er når jeg spiser.og det er vist ofte etter tallene på vekten.jeg var til lege i går han sa jeg måtte prøve og slanke meg .så jeg hadde kalorifattig middag
men det er vell ikke nok med en dag
når jeg leser her vor flinke dere er til og motivere,så er det et lite hå for meg og .
tusen takk for komentarene .så får vi prøve en dag om gangen
lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!
hilsen BIGG.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias grete9. januar 2002
Hei Bigg

Så flott at du vil være med i denne supre gjengen. Her er det mangen av oss. Ser du velger å ta en dag om gangen. Det er mitt motto også. Jeg slanker meg idag jeg. Så får jeg bestemme meg imorgen hvordan den dagen skal være. Når det begynner å bli resultat er alt mye lettere. Det er ikke mange dagene før en merker velvære og det er med å motivere. Lykke til Bigg. Dette greier du!!!

Mange slankeklemmer fra Grete.
c.AuthorAlias snirkeline9. januar 2002
Hei, og velkommen hit! Her inne finner du mye oppmuntring. Når vekta er i mot oss, finner du alltids noen her inne som dynger masse motivasjon over på andre som ikke har så mye!!! Håp er det alltids!!!

Stå på! Dette klarer vi!

Klem fra snirkeline
110,0 kg

Atter en gang

Så er det på an igjenn. Fikk data til jul og ble tipset om disse sidene.
Jeg er 53 år har tre voksne barn og har hatt vektproblemer etter siste fødsel. Har prvd det meste av superkurer og gått ned men gått opp igjenn. Vet ikke om jeg orker dette mer, men det var fint å lese andres dagbøker for å se at flere har samme problem. Tenker at jeg leser litt her og kanskje det kan motivere meg til et nytt kosthold.
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bitten7. januar 2002
Hei BIGG :) Gratulerer med ny PC og velkommen i klubben. Du finner mange medsøstre og noen brødre her inne som kan inspirere og motivere deg. Eg har samme problemet som deg. Etter minstemann ble fødd for 26 år sia har eg gått opp og ned i vekt som en jojo. Eg er på slanking hver vår har eg inntrykk av. Har vert tynn og tykk om enannen hele tiden (mest tykk) har også ved hjelp av disse sidene klart å gå ned 11 kg. ifjord, men klarte å få de på att iløpet av høsten og frem til no, men no er det stopp. Vekta skal nedover att !!!!! Det er ikke så enkelt lengre som i ungdommen, men eg skal sloss :) Eg tror nok at du vil klare å finne litt gøds her du også, så atter engang hjertelig velkommen :) Beste lykkeønsker fra Bitten :)
c.AuthorAlias Fett nok.7. januar 2002
Hei!!

Godt å se at vi er fler. Har akkurat oppdaget siden og hittil er jeg super-fornøyd.

Lykke til videre!

Håper å høre mer fra deg.
c.AuthorAlias April7. januar 2002
Hei så flott at du har meldt deg inn på disse sidene. For meg har i hvertfall det vært kjempemotiverende. Jeg er typisk jo-jo slanker og fyker opp og ned i vekt andre til tredje hvert år alt etter kosthold og treningsnivå. På disse sidene kan man lese om så mange andre i samme situasjon, finne andre med omtrent samme vekt og høyde og sette seg små og større mål sammen med. Håper du finner ut at dette er motiverende også for deg. Hilsen fra April
c.AuthorAlias grete6. januar 2002
Hei bigg.

Så flott å se at du er komt inn på disse sidene. Vet du jeg hadde samme problem som deg når jeg registrerte meg her. Jeg visste ikke om jeg orket slanke meg flere ganger. Det er kjempeflotte mennesker her inne som hjelper deg og motiverer.

Lykke til. Skal følge med deg.

Mange slankemotivasjoner fra Grete den fete.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.