Hei BIG33 Gratulerer med den gode starten, det stemmer sikkert at det er en del væske som forsvinner i starten, men gøy er det likevel :-)
Jeg tenker ikke så mye på hvor mye som gjenstår, det blir så store tall og gjør meg bare deppa.. det er mye triveligere å telle de kiloene som forsvinner, og etterhvert teller jeg og gleder meg over hver eneste lille hekto..
Hvordan har du tenkt på å gjennomføre slankinga di? Bare kosthold, bare trim, eller litt av hvert?
Det skal bli spennende å følge med. Lykke til!
Jojo-klem
23. mai 2002😃114,0 kg
Flying start !
Dette ser bra ut. Jeg er 30 kg før høsten om det forstetter slik !!!!!!!!!!
Ja ja, sikkert bare vesketap, men det er gøy likevel !
Gratulerer med den gode starten, det stemmer sikkert at det er en del væske som forsvinner i starten, men gøy er det likevel :-)
Jeg tenker ikke så mye på hvor mye som gjenstår, det blir så store tall og gjør meg bare deppa.. det er mye triveligere å telle de kiloene som forsvinner, og etterhvert teller jeg og gleder meg over hver eneste lille hekto..
Hvordan har du tenkt på å gjennomføre slankinga di? Bare kosthold, bare trim, eller litt av hvert?
Det skal bli spennende å følge med. Lykke til!
Jojo-klem