← Alle dagbøker
BG
54 år186 cm5 innlegg
2002
0 følgere
Start100,0 kg
Sist100,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå28,9
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Holder på enda.
Må se å få kjøpt meg en vekt. Kom meg ikke på trening på mandag. Måtte hjelpe med lekser. Det er så mye som skal gjøres hele tiden. (Hørt den før eller?).
Ja ja. Var nå ganske flink i går. Var på lang biltur (16 timer)
med mange ferger/fergestopp. Typiske kjøpe-snop-for-det-er-kjedelig steder. Kjøpte vann og en jucie. Og så må jeg innrømme 0,35l cola. Syns ikke det var så dårlig jeg.
Vel jeg får vente på lønningsdag. Da skal jeg se om jeg finner en god vekt. Noen anbefalinger. Noen anbefaler digital, andre ikke. Hmm tror jeg har lyst å følge med på grammene også.
Tvi tvi...
Tilbake igjen
Hei.
Jeg har ikke vært så flink. Gått på en liten sprekk. Det er blitt litt søtsaker og cola siden sist. Er vel som røykere. Bruker det som belønning. Vel skal gå på butikken og kjøpe lunsj. Siden jeg har vært her nå så "tør" jeg ikke kjøpe annet en fornuftig mat. Men jeg begynner igjen. Se om jeg får kommet meg på trening i dag. Har vært støttemedlem lenge nok.
Tvi tvi...
Har ikke vekt!!
Vel jeg har ikke badevekt så jeg aner ikke hvordan landet ligger. Har nå kost meg i helgen. Spist en hel sjokolade. Dessuten ble det litt festing. Er ikke så ofte det.
Nå er det tirsdag og jeg har holdt meg ganske bra så langt.
En liten sjokoladebit og en lite glass brus var synden i går.
I dag går det bedre.
Er fremdeles motivert. *s*
Skulle ikke disse sidene legges ned?. Den ene dagen hører vi det neste dag er sidene full av nye funksjoner. Noen som vet.
Håper sidene forblir!!! Jeg betaler gjerne.
Spiser fiberrik jeg!! Men jeg bør vel spise middag eller?
Dag 2.
Hei folkens.
En hard dag i går. Hadde lyst på sjokolade hele tiden. Men jeg har ikke kjøpt noe som helst. Vet ikke helt hvor mye jeg skal spise da. I går spiste jeg ikke etter kl 1900. Men jeg er jo sulten hele tiden *grr*. Må se om jeg kan gjøre noe for å stoppe sulten.
Tja sett litt på tipsene.
Hva jeg spiste i går:
2 Grovbrødskiver
2 Grove runstykker
1 banan
2 speilegg
4 bacon
Det var det hele. Bacon var sikkert ikke noe lurt :-)
Startskuddet går.
Jeg starter i dag jeg folkens. Vet ikke helt hvordan jeg skal gripe dette ann. Vi får se. Må begynne å trene igjen og passe på hva jeg spiser. Største problem blir vel søtsaker.
På lørdag (?) så kjøpte jeg meg en vekt og nå skal jeg selv til pers !!!Kjøpte selv digital vekt, denne gir jo nøyaktig i forhold til gram,men må også si at hver gang jeg har veid meg på min så viser den forskjellig, he he.. Har hatt noen små utskeielser, eller om jeg kanskje ikke har kommet ordentlig i gang enda,men prøver og prøver også å være i aktivitet...
Lykke til og stå på.....God sommer til deg :-)
På lørdag (?) så kjøpte jeg meg en vekt og nå skal jeg selv til pers !!!Kjøpte selv digital vekt, denne gir jo nøyaktig i forhold til gram,men må også si at hver gang jeg har veid meg på min så viser den forskjellig, he he.. Har hatt noen små utskeielser, eller om jeg kanskje ikke har kommet ordentlig i gang enda,men prøver og prøver også å være i aktivitet...
Lykke til og stå på.....God sommer til deg :-)