← Alle dagbøker
diarist.Alias

BG

54 år186 cm5 innlegg 2002 0 følgere

Start100,0 kg
Sist100,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå28,9
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
16. april 200229. mai 2002
😃100,0 kg

Holder på enda.

Må se å få kjøpt meg en vekt. Kom meg ikke på trening på mandag. Måtte hjelpe med lekser. Det er så mye som skal gjøres hele tiden. (Hørt den før eller?).
Ja ja. Var nå ganske flink i går. Var på lang biltur (16 timer)
med mange ferger/fergestopp. Typiske kjøpe-snop-for-det-er-kjedelig steder. Kjøpte vann og en jucie. Og så må jeg innrømme 0,35l cola. Syns ikke det var så dårlig jeg.

Vel jeg får vente på lønningsdag. Da skal jeg se om jeg finner en god vekt. Noen anbefalinger. Noen anbefaler digital, andre ikke. Hmm tror jeg har lyst å følge med på grammene også.

Tvi tvi...

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ivalodia😊30. mai 2002
Hei på deg :-)

På lørdag (?) så kjøpte jeg meg en vekt og nå skal jeg selv til pers !!!Kjøpte selv digital vekt, denne gir jo nøyaktig i forhold til gram,men må også si at hver gang jeg har veid meg på min så viser den forskjellig, he he.. Har hatt noen små utskeielser, eller om jeg kanskje ikke har kommet ordentlig i gang enda,men prøver og prøver også å være i aktivitet...

Lykke til og stå på.....God sommer til deg :-)
c.AuthorAlias ivalodia😊30. mai 2002
Hei på deg :-)

På lørdag (?) så kjøpte jeg meg en vekt og nå skal jeg selv til pers !!!Kjøpte selv digital vekt, denne gir jo nøyaktig i forhold til gram,men må også si at hver gang jeg har veid meg på min så viser den forskjellig, he he.. Har hatt noen små utskeielser, eller om jeg kanskje ikke har kommet ordentlig i gang enda,men prøver og prøver også å være i aktivitet...

Lykke til og stå på.....God sommer til deg :-)
😃103,0 kg

Tilbake igjen

Hei.

Jeg har ikke vært så flink. Gått på en liten sprekk. Det er blitt litt søtsaker og cola siden sist. Er vel som røykere. Bruker det som belønning. Vel skal gå på butikken og kjøpe lunsj. Siden jeg har vært her nå så "tør" jeg ikke kjøpe annet en fornuftig mat. Men jeg begynner igjen. Se om jeg får kommet meg på trening i dag. Har vært støttemedlem lenge nok.
Tvi tvi...
😊100,0 kg

Har ikke vekt!!

Vel jeg har ikke badevekt så jeg aner ikke hvordan landet ligger. Har nå kost meg i helgen. Spist en hel sjokolade. Dessuten ble det litt festing. Er ikke så ofte det.

Nå er det tirsdag og jeg har holdt meg ganske bra så langt.
En liten sjokoladebit og en lite glass brus var synden i går.

I dag går det bedre.

Er fremdeles motivert. *s*

Skulle ikke disse sidene legges ned?. Den ene dagen hører vi det neste dag er sidene full av nye funksjoner. Noen som vet.

Håper sidene forblir!!! Jeg betaler gjerne.

Spiser fiberrik jeg!! Men jeg bør vel spise middag eller?
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Nefele😄23. april 2002
Hei BG
Så fint at det går bra med deg. Ettersom du ikke har vekt, kan du begynne å måle deg med målebånd hvis du har. Det gir også en bra pekepinn på at det går framover. Like morsomt å se at midjemålet krymper som at vekta går nedover....

Sidene skal ikke legges ned, og de forblir gratis! "Eierne" fant vel en løsning allikevel, og bra er det!

Har ikke peiling på om du bør spise middag, men du bør ihvertfall spise ofte nok. Det er viktig for å holde forbrenningen igang. Og du må ikke sulte deg! Det er enda viktigere. 5-6 ganger om dagen bør du spise, 3 vanlige og 2-3 mellommåltid (frukt eller no sånt).

Hurra for oss! Dette går bra :-)

Nefele
100,0 kg

Dag 2.

Hei folkens.

En hard dag i går. Hadde lyst på sjokolade hele tiden. Men jeg har ikke kjøpt noe som helst. Vet ikke helt hvor mye jeg skal spise da. I går spiste jeg ikke etter kl 1900. Men jeg er jo sulten hele tiden *grr*. Må se om jeg kan gjøre noe for å stoppe sulten.

Tja sett litt på tipsene.

Hva jeg spiste i går:

2 Grovbrødskiver
2 Grove runstykker
1 banan
2 speilegg
4 bacon

Det var det hele. Bacon var sikkert ikke noe lurt :-)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bamse😃22. april 2002
Hallo BG!
Velkommen til verdens beste slankeklubb! Her får du oppmuntring og støtte i dine bestrebelser på å redusere vekta. Jeg begynte her i januar og har opplevd dette som en utrolig fin motivasjon. Prøv å trene litt også ved siden av å tenke på hva du spiser - det har i hvert fall hjulpet meg! Og kos deg LITT i helgen - det hjelper også på motivasjonen: å ha noe å se fram til når sulten gnager som verst... Jeg ønsker deg all mulig lykke til med slankingen - sammen er vi sterke!! Stå på!!
Slankehilsen fra Bamse

c.AuthorAlias Niki18. april 2002
Hei, og velkommen hit!
Kylling, fisk og svinekjøtt uten fett (f.eks. flatbiff) kan være grei middag. Mye proteiner og stort sett lite fett.
Liker du laks kan dette være greit å ha på skivene. Litt fett men sunt sådan (har lest at dersom man ikke får i seg nok fett vil heller ikke kroppen gi fra seg noe fra fettlagrene...)
Er ikke så flink til det selv men forsøk å spis hver 3. time.
Blir du sulten innimellom kan du jo spise et eple, et tynt knekkebrød, litt reker el.l.

Har du lyst på sjokolade hele tiden har jeg sett at mange her inne anbefaler krom tabeletter. Etter 2 uker med krom tabellettter sies det at søt suget forsvinner...

Ellers er det jo viktig å trimme litt :-)
En halvtimes spasertur hver dag vil kunne hjelpe mye.

Lykke til videre!

Klem Niki
c.AuthorAlias cat7417. april 2002
Du kan jo bestemme deg for å spise eple/gulrot/kålrot el etter kl 20... og ev. som mellommåltid. Dette kan du spise så mye som du orker av. (Bare vær forsiktig med mer enn en porsjon av hhv druer/banan om dagen da disse er rike på sukker.) Dersom du spiser riktig skal det ikke være nødvendig å være sulten. Drikk masse. Te eller allerhelst vann.

Dersom du skriver hva du spiser her inne vil du raskt få tilbakemelding om det er mye/lite.
Klem og lykke til.
100,0 kg

Startskuddet går.

Jeg starter i dag jeg folkens. Vet ikke helt hvordan jeg skal gripe dette ann. Vi får se. Må begynne å trene igjen og passe på hva jeg spiser. Største problem blir vel søtsaker.



2 i heiagjengen
c.AuthorAlias tjukka16. april 2002
Hei og velkommen til en side med mange hyggelige - og ikke minst - positive slankere. Søtsaker og fett er nok det du må styre unna ja. Selv fikk jeg sjokk da jeg lærte at fire hveteboller inneholder like mye kalorier som hele dagsbehovet for en som skal gå ned i vekt (ca 1200 kcal)! Og jeg som syntes jeg var flink hvis jeg tok en bolle i stedet for en kake!! For min del har det hjulpet veldig å bli obs! på alt jeg faktisk hadde i meg i løpet av en dag, og som jeg ikke tenkte over. Fire boller spiser man jo på null komma null, ikke sant? Jeg går på Libra-kurs, det innebærer at vi møtes en gang pr uke, blir veid osv. Men vi får også oppskrifter på lettere mat. Vi har et høyt inntak av fiber, det hjelper til å holde appetitten i sjakk gjennom å øke metthetsfølelsen. Men som sagt - å telle kalorier er ikke så dumt som det høres. Da kan man velge; 4 boller på en hel dag - eller 10 fiberbrød, 4 brødskiver og en temmelig romslig middagsporsjon - det er faktisk hva vi spiser på en dag på Libra sitt opplegg.
Lykke til!
Vennlig hilsen Birgit
c.AuthorAlias ANNE16. april 2002
Hei ,og velkommen hit. Gratulere med ditt nye valg, dette kommer til å gå bra.
Dersom du spiser lite,men sunt,jevnt og trutt, vil litt av søtbehovet gå bort (ikke helt da). Det kommer av at "blodsukkeret" blir mer fornøyd. Les innleggene til folket her , og du vil få masse støtte og gode råd.Lykke til!ANNE
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.