Velkommen hit, og gratulerer med pangstarten! Det er deilig når det raser av fort i starten, ikke sant? Støtter meg til det de andre sier - vær flink til å bruke denne siden så går slankingen så mye lettere.
Ha en fortsatt fin helg, og lykke til videre med slankingen.
Klemmer fra Kris.
Bamse😄25. mai 2002
Velkommen hit til slankere.com! Personlig må jeg si at jeg har hatt mye nytte av dette nettstedet siden jeg "ble med" i januar i år. Uten denne nettsiden hadde motivasjonen forsvunnet som dugg for solen i løpet av kort tid. Her oppmuntrer vi hverandre etter beste evne - og det er viktig i en slankeprosess. Bruk dagboka di flittig, og du vil få stor glede av den. Du er jo godt i gang med slankinga allerede og jeg vil bare ønske deg lykke til på veien til et slankere liv! Hilsen Bamse
Jojoen😃24. mai 2002
Gratulerer med pangstart!!! Hva har du gjort?
Jojo-klem
nataja24. mai 2002
Heisan:-) Ønsker deg lykke til med slankinga:-) Vær flittig til å bruke slankedagboka og lese litt på dette nettstedet, så vil motivasjonen komme. Og drikk masse vann, det hjelper. Har du tenkt ut et spesielt opplegg? *klem*
Velkommen hit, og gratulerer med pangstarten! Det er deilig når det raser av fort i starten, ikke sant?
Støtter meg til det de andre sier - vær flink til å bruke denne siden så går slankingen så mye lettere.
Ha en fortsatt fin helg, og lykke til videre med slankingen.
Klemmer fra Kris.
Hilsen Bamse
Jojo-klem
Ønsker deg lykke til med slankinga:-) Vær flittig til å bruke slankedagboka og lese litt på dette nettstedet, så vil motivasjonen komme. Og drikk masse vann, det hjelper.
Har du tenkt ut et spesielt opplegg?
*klem*