← Alle dagbøker
B-Jones
54 år170 cm38 innlegg
2002
0 følgere
Start80,0 kg
Sist71,0 kg
Endring−9,0 kg
BMI nå24,6
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka I`m back
Nå e d lenge siden eg har vært her, har ikke vågd å vega meg pga noen sprekker og at eg ikkje har slanka meg akkurat. Men nå har eg endelig gått på vekta og det ser jo ut som eg har lært noe allikavell. For vekta hadde gått ned siden sist den :-) .. I morgen e d mandag og nå har eg planer om å begynna å bli skikkelig flink med slanking igjen. Har lyst å ta av 1 kg i uka til eg e nede på 65 kg og så når eg har nådd mitt mål så ska målet mitt vær å for alltid holda meg under 68 kg. Men eg bør nok ha 3 kg slingringsmonn til diverse sprekker og annet som kan dukke opp. Happy dieting!! ;-D
Normalvekt!!!!
Nå e eg fornøyd *S* Tenk om vekta alltid hadde gått lika fort ned. Men et skår i slankegleden e at eg komme te å ha en massiv sprekk i helga og e antakelig opp på 74 igjen på mandag *kremt*.. Men eg har jo go tid..og vist eg vente lenge med neste sprekk så blir eg kanskje under 70 ein gang og *S* Go helg ;-)
Snart helg..
og eg har iallefall å bli under 73. Men d e ikkje godt nok, nå har eg vandra opp og ned på denne vekta i en mnd pga store sprekker så komme eg meg visst aldri lenger ned.. Men en dag langt i d fjerne så blir vel eg og onda 70.. Har kjøpt meg en del klær så bare kreve at eg blir mindre over baken.. Kjøpte alle klærne litt for små og kanskje litt for sexy når eg va på tur *S*..Ser ikkje ut som eg vinne slankekonkurransen heller *S*...Får prøve me bedre innsats neste gang *S*
Life is a rollercoaster..
Heldigvis ser d ut til å gå fort nedover igjen..*S*..
Nei å nei
Komt him fra tur nå, va ganske flink syns eg, spiste lite men d ble vel litt mye sjokolade då kanskje. Trodde all gåingen skulle forbrenne d. Me gikk jo hele dagen *sukk*.. For en nedtur *dobbelsukk*.. Har kjøpt meg masse sexy klær, men føle meg ikkje så sexy i de nå som eg har sett på vekta *trippelsukk*.. Får vel ta meg sammen og finna fram knekkebrødet igjen *sukk*..Vil bli 73 til helga, iallefall få magen vekk for magen har utvida seg ser eg.. Fatt mot..
It`s raining againg..
Vekta står stilt og d regne og regne og regne.. Nå e eg lei av den norske sommaren.. Om dagane har eg for d mesta vært inne og bevega meg minst mulig utendørs. Sitte på rompå stort sett heile dagen så d blir ikkje mye te trim på meg. Idag har eg storvask på menyen og visst eg e heldige så forbrenne eg vel nogen kcalorier på d. Når d e sånnt drittvær så har eg bare lyst te å setta meg ned me ein go videofilm, ein kg smågodt og masse chips :-P Har klart å holda meg unna snopet foreløpig denne veka, men fortsette d sånnt så vett eg ikkje koss d ska gå :-( Bra eg ska reisa snart, da blir d nok mye mat men me komme og te å bruka føttene heile dagen, så eg regne ikkje me å legga på meg altfor mye *håpe*.. Ska prøva å vær litt forsiktige me ka eg ete der og, ikkje mye men litt iallefall *S* Før når eg har vært på sånne turar så har eg spist og spist heile dagen, restauranter flere ganger te dagen og en hau me snop på hotellsenga til kveldsmaten.. D har jo bare vært kos. Håpe de selge sånne fatfree chips i england!! Så på Oprah show at de hadde en chips me falskt fett i USA, hadde jo vore kjekt om de har d i england og. Då ska eg kjøpa ein bag me d og ha me meg him :-D
Motivasjon..
Slite me motivasjonen for tiden, e lei av knekkebrød og kaninfor. Har bytta ut knekkebrødet me brød og spise de middagene eg har lyst på. Ser jo vekta går ned allikavell, men d går ikkje så fort som eg sko ha ønska. Reise til england på shopping i helga og da vet eg jo bare at eg komme te å legga på meg ein heile hau. Engelske frokoster og restauranter flere ganger te dagen. Sko gjerna tatt av ein kg te før eg reise sånn at eg har noge å gå på, vil helst vær 72 når eg komme hjem igjen og *S* Ska prøva å passa vekta heilt te søndagen så får eg se om eg klare å bli 71 te då. Glede meg te shopping. Trenge nye bukser!! De eg har e blitt for store :-D Ska kjøpa buksene litt små tror eg..sånn at eg har noge å slanka meg inn i. Har snart slanka meg i 2 mnd nå og visst eg tar d me ro og ikkje e altfor streng me meg sjøl så ska eg nok klara å fortsetta ei lang stund te, me masse sprekker innimellom. Målet mitt va 67 kg..men nå har eg heller lyst å bli 65. Time will show ka vekt eg lande på *S*
D går sakte
me vekta mi, men d e vel fordi eg har hatt noen sprekker nå. E ikkje så veldig motivert lenger, lei av å tenka på ka eg kan og ikkje kan eta heila tiå. På lørdag hadde eg ein megasprekk, satte meg ned me sjokolade, chips, pizza, øl osv.. d va good *S* Klarte meg ellers fint på campingen, gikk masse turer og spiste sunnt helt frem til lørdag ettermiddag. Var sunn igjen igår og tror eg ska klara d idag og. Vil iallefall bli onda 70 før eg tar sommarferie fra slankingen. E frista te å ta ein hurtigkur å få d fort overstått, men eg tror ikkje eg klare sånn selvpining akkurat nå.. Krysse fingrane for at motivasjonen komme på topp igjen ;-)
Sommar og sol..
Idag va vekta litt vanskelige å tyda, men eg tror eg ikkje e så langt fra 73. Registere iallefall d te konkurransen idag, for eg reise på tur nå så eg kan ikkje komma inn og registrera vekta i mårå. Blir jo spennande å reisa på tur, sitta på ei campingvogn og ikkje kunna kosa meg me smågodt og chips. D blir tøfft!! *S* Men eg ska iallefall prøva. Og så har eg tenkt at me kan gå noen lange fine turar der. Ska ikkje ha vekta me meg, så d blir og spennande å se ka den vise når eg komme him. Blir vel så despo itte å vega meg at eg komme him itte et par dagar *ler*. Ha d bra ;-)
Jaja sann..
Så blei d ein totalt utsvevande helg, mye go drikke og mye veeeeldig go mat. Idag va mitt delmål liksom 72 kg, og på fredag før eg begynnte me mine utskeielser så va eg faktisk 72!!!! Men d telle jo ikkje nå *ler*.. Håpe vekta går fort ned igjen som sist eg hadde skeia ut. Nå e målet mitt at eg ska gå ned te 69 kg innen neste utskeielse *S*.. Og min neste utskeielse kan jo då ikkje komma før eg e 69.
Djiiiiises så seint d går..
Å eg så e såååå flinke..syns eg iallefall *S*.. Har tatt i bruk målebåndet nå heller siden vekta svikte meg, og fant ut eg har blitt 10 cm mindre rundt midjen :-D. Klærne mine som va blitt for små begynne å passa igjen, så på tross av dårlig resultat på vekta så e eg kanonfornøyde :-)
Jaja..
Vekta står stilt, men har fått besøk av tante rød idag så eg håpe på en stoooooor nedgang når eg e ferdig me d. D e jo ganske imponerende at eg har klart å få mensen uten å eta ein hau me sjokolade og aent godt dagane før. D e d eg normalt pleie å gjør.. Men nå får eg bare vær tålmodige så går d nok nedover igjen.
Ååå nå går det seint..
Hadde ein liten sprekk på lørdag, åt litt chips og litt sjokolade,men d va jo ikkje godt eingang. Syns det går litt seint nedover nå, men det komme seg vel.Målet på 72 kg te juli må eg jo klara! E nå klar for ei nye slankeuka, med motivasjonen innstillt på ca medium *S*
Fornøyde..
Syns dette her bare går heilt strålandes eg..Bare ein kg ned siden forrige helg, men så hadde eg jo ein diger glipp i helga da. Men ein kg e jo ikkje så verst d heller..Har roa meg litt nå når eg kan se 60 tallet ikkje e så langt unna. Når eg e under 70 så ska eg var ganske fornøyde, vær litt snillare me meg sjøl kanskje..*S*
Utrolig..
Idag måtte eg stå lenge på vekta og bare nyta synet. Va ikkje sikker på om gårsdagens veiing va heilt reel så eg va spent idag. Men det va altså sant og d e deiligt. Bare to kg te nå så e eg på normalvekt :-D Var på grillparty igår og da klarte eg å begrensa meg te å spisa ein rollerburger..den va god :-P og så smakte eg ikkje på ei einaste av de 8 kakesortene de hadde, men gjett om eg hadde lyst på.. Den eine buksa mi kan eg bare pakka vekk nå for den e blitt for stor, den va ikkje akkurat heilt liten te meg før da, men nå e den altfor stor te å bruka. Håpe eg aldri kan bruka den igjen!!!!!! Ellers så e eg ikkje så flink me trimmingen, men får min ergometer sykkel tebake snart, som eg va så dum å lånte vekk før eg hadde veid meg.. Ha ein fine dag :-)