godt aa vaere i gang!
Hei alle sammen!
Dette var min foerste slankedag, og den gikk bedre enn jeg hadde turt aa haape paa!
Har spist sundt, og fikk ogsaa lagt inn en treningsoekt etter skolen!
Dette er hva jeg har spist i dag:
kl.06.30: 2 skiver grovt broed med jordbaersyltetoey, 1 banan
kl.13.00: en potet og et lite stykke kjoett med brun saus
kl.16.00: et eple
kl.20.00: 3 pannekaker med jordbaersyltetoey
drikke: masse vann, te og 1 glass skumma melk
trening:1 gaatur paa ca.1 time
Er saa glad for de koselige meldingene dere har skrevet til meg, skal ta meg en tur innom sidene deres i morgen :)
Jeg vet at menyen min i dag kanskje ikke er den beste, men jeg kan ikke saa mye om sundt kosthold osv.
Hvis dere har noen tips, blandt annet til sunt snacks, saa tar jeg gjerne i mot!!
Ha en fortsatt fin uke alle sammen :) Denne gangen skal vi klare det!
Dette var min foerste slankedag, og den gikk bedre enn jeg hadde turt aa haape paa!
Har spist sundt, og fikk ogsaa lagt inn en treningsoekt etter skolen!
Dette er hva jeg har spist i dag:
kl.06.30: 2 skiver grovt broed med jordbaersyltetoey, 1 banan
kl.13.00: en potet og et lite stykke kjoett med brun saus
kl.16.00: et eple
kl.20.00: 3 pannekaker med jordbaersyltetoey
drikke: masse vann, te og 1 glass skumma melk
trening:1 gaatur paa ca.1 time
Er saa glad for de koselige meldingene dere har skrevet til meg, skal ta meg en tur innom sidene deres i morgen :)
Jeg vet at menyen min i dag kanskje ikke er den beste, men jeg kan ikke saa mye om sundt kosthold osv.
Hvis dere har noen tips, blandt annet til sunt snacks, saa tar jeg gjerne i mot!!
Ha en fortsatt fin uke alle sammen :) Denne gangen skal vi klare det!
Velkommen hit! Nå har du tatt et veldig viktig steg og opprettet dagbok her! Det har hjulpet meg masse iallefall!
Jeg har gått ned 21 kilo til nå og har 35 igjen, og nå vet jeg med stor sikkerhet at : "ALT ER MULIG"!! Og det vil det også være for deg!!
Stå på! Sammen er vi sterke vet du!!
Klem fra Jenta*S*
Så godt at du har bestemt deg! Det er da det virkelig begynner!
Det å være aktiv på denne siden har hjulpet meg, både det å kunen være helt ærlig på vekt og hva jeg spiser, det å lese andres dagbøker, og få støtte og oppmuntring er kjempeviktig!
Det er lurt å sette seg mål, både delmål og et endelig mål, det gjør det lettere å få perspektiv på slankinga. Jeg skal ned til i allefall 70 kilo, men før den tid har jeg 5 kilos mål, da virker ikke 26,4 kilo så innmari mye nemlig!
Lykke til, og velkommen hit!
Hilsen fra Oriane
Min dagbok starter også i dag, selv om jeg har et noe dårligere utgangspunkt enn deg... Men vi kan jo gå veien ned sammen? Jeg føler ihvertfall at dette er tingen jeg har lengtet etter, og skal jeg tro alt jeg har lest idag, så er jeg i godt selskap med flere, og det er ikke lite håpløst det. Det er bare fantastisk! :O) Har tenkt på denne sida i hele dag, sugen på å lese, lese og lese. Blir jo helt tårevåt i øynene av alt det positive + ærligheten om våre fallgruver og feilskjær.
Og så har jeg fått godord i dagboka mi, og det er klart at det oppmuntrer!!!!
Jeg er så glad, så glad selv jeg, at jeg kunne nesten "fly". Ihvertfall hoppe over et måltid...
God morgendag til deg, dette kan virkelig gå vår vei!!!!!!
Klem fra meg, og jeg skal følge (og føle!) med deg!
Velkommen hit!
Jeg ønsker deg lykke til på slankekuren, å skrive litt her hjelper virkelig!
Kom deg gjenom de første 3-4 dagene,så går det mye lettere skal du se!
Kos Marte!