25. november 2001
65,0 kgned igjen...
Har gått ned enda en halvkilo, nærmer meg målet mitt..
ned..
har gått ned en kilo hurra!
huff...
Jeg er litt redd for badevekta idag. Jeg har skrevet en dagbok der jeg skriver hva jeg spiser hver dag, men jeg har gitt opp. Tør ikke å veie meg, så jeg er ikke helt sikker på vekta mi. Huff og huff...
Stabil..
Hei igjen.
er litt stolt! Jeg gikk opp en halvkilo dagen etter at jeg skrev, men jeg har holdt meg stabil på 66,5kg helt siden da..
Hei, jeg begynner slankedagboka idag...
Hei.
Jeg er helt ny i slankedagboka, og lider av tvangsspising. Jeg vet ikke helt hvordan dette fungerer, men håper på respons. Jeg har prøvd å slanke meg i evigheter, men jeg knekker alltid sammen. Er altfor glad i det søte.. er ofte deprimert både pga. skolen og det sosiale livet mitt, føler meg alltid så ekkel og feit, og da er det godt med en liten sjokolade eller fem. Etter at jeg har spist får jeg alltid så dårlig samvittighet, og heldigvis har jeg aldri klart å kaste opp etterpå. Vil liksom ikke ødelegge meg selv, selv om jeg vil være tynn... hilsen meg.
gleder meg til jeg går ned en kilo også! er ny her jeg skjønner du. Lykke til,
klem fra Candy