← Alle dagbøker
diarist.Alias

Atina

43 år168 cm5 innlegg 2001 0 følgere

Start66,0 kg
Sist65,0 kg
Endring−1,0 kg
BMI nå23,0
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
12. oktober 200125. november 2001
65,0 kg

ned igjen...

Har gått ned enda en halvkilo, nærmer meg målet mitt..
65,5 kg

ned..

har gått ned en kilo hurra!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Candy10. november 2001
så bra da! fortsett slik så kommer di dit du vil :)
gleder meg til jeg går ned en kilo også! er ny her jeg skjønner du. Lykke til,
klem fra Candy
66,5 kg

huff...

Jeg er litt redd for badevekta idag. Jeg har skrevet en dagbok der jeg skriver hva jeg spiser hver dag, men jeg har gitt opp. Tør ikke å veie meg, så jeg er ikke helt sikker på vekta mi. Huff og huff...
66,5 kg

Stabil..

Hei igjen.

er litt stolt! Jeg gikk opp en halvkilo dagen etter at jeg skrev, men jeg har holdt meg stabil på 66,5kg helt siden da..
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Fettklumpen1. november 2001
Hei Atina! Har du lyst til å maile med meg? hvis det, så kan du sende en mail på o_girl10@hotmail.com Jeg er ny her inne og har som mål å gå ned ca 9 kilo. Skulle gjerne hatt noen med meg på vegen som støtte, kanskje du ville? Jeg tror jeg sliter litt som deg. Hilsen fra fettklumpen :)
c.AuthorAlias emilie31. oktober 2001
heisann!!!
ville bare si at det er kjempefint at du klarer å holde deg stabil. det betyr jo at du spiser like mye som du forbrenner og da spiser du jo akkurat passe.
lykke til videre.
klem emilie!!
66,0 kg

Hei, jeg begynner slankedagboka idag...

Hei.
Jeg er helt ny i slankedagboka, og lider av tvangsspising. Jeg vet ikke helt hvordan dette fungerer, men håper på respons. Jeg har prøvd å slanke meg i evigheter, men jeg knekker alltid sammen. Er altfor glad i det søte.. er ofte deprimert både pga. skolen og det sosiale livet mitt, føler meg alltid så ekkel og feit, og da er det godt med en liten sjokolade eller fem. Etter at jeg har spist får jeg alltid så dårlig samvittighet, og heldigvis har jeg aldri klart å kaste opp etterpå. Vil liksom ikke ødelegge meg selv, selv om jeg vil være tynn... hilsen meg.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias sjokolade14. oktober 2001
Hei! vet hvordan du har det!!! sosial liv, skole pluss at jeg er alt for glad i det søte.....dritt!! vil bli tynn, har prøvd lenge men får det rett og slett ikke til. tror det er mange av oss....du er ikke alene om det her iallefall! - sjokolade
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.