← Alle dagbøker
Asteroid
52 år164 cm6 innlegg
2002
0 følgere
Start102,0 kg
Sist100,5 kg
Endring−1,5 kg
BMI nå37,4
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Javel ...
Hei.
Skriver mest for å ikke sluntre unna og "glemme" denne dagboka. Jeg tilbrakte nesten 3 timer på treningsstudioet i går, det var riktig herlig å ta seg god tid til å gjøre alt ordentlig. I dag verker det i hele kroppen, men det er ikke en verst følelse likevel.
Asteroid
Om att og om att
Lurer på om jeg skal kjøpe meg en digital vekt. Hmmm. Men det nytter vel ikke å veie seg hver dag.
Skal trene i dag også. Håper jeg. Uff, det regner, vil helst sitte hjemme under et pledd og drikke kakao.
Asteroid (trøtt)
Bedre og bedre dag for dag
Hepp,
har "glemt" å skrive her, men det betyr ikke at jeg har glemt mine forsetter!
Har trent ganske mye i det siste (mest sykkel og liknende, på treningsstudio) og spist sunt. Det går nedover - sake men sikkert!
Jaja, det gikk jo, det også!
Ahh, var på møte i går, med flott treretters lunsj hvor det var værsågod til mengder med vin. *MEN* jeg var Lur og drakk masse vann og holdt meg til det jeg antok var sunneste alternativ og droppet desserten. Greit nok, for jeg liker ikke å lepje i meg all verdens fløtesauser i andres påsyn; føler at de tenker sitt med en gang ... Er jeg paranoid, eller?
Vel, nå er det onsdag og knekkebrød-dag. Har sendt ut noen små hjelpere på jakt etter frukt og Cola Light. Har hørt at man egentlig burde holde seg vekk fra light-brus fordi søtstoffene øker sultfølelsen eller noe. Pluss at det gjør ugreie ting med insulinproduksjonen (som igjen virker inn på forbrenningen). Ehhhhh det var nok kvasislankingteori for meg i dag!
Å, ja! Jeg glemte å skryte av meg selv: 10 kilometer på sykkel på mandagskvelden! Hurra! Det var herlig!
Asteroid
Jeg er her enda!
...og det er jo i seg selv ikke så verst. Våknet opp med masse energi i dag; spiste frokost i det grønne og var innmari fornøyd med meg selv, ha ha. Lurer på om 1 bagel med philadelpia light er for mye til frokost? Hmmmm. Jeg forsøker å tenke lurt, dvs. få i meg vitaminer og det kroppen faktisk *trenger* av næringsstoffer.
Ble kjempeglad over å se 3 meldinger til *meg*!! Tusen takk, det er enda mer inspirerende enn jeg hadde trodd! Nå skal jeg se hvem *dere* er ... :-)
Men først skal jeg ut og spankulere en tur i lunsjen.
Asteroid
Alle gode ting har en begynnelse!
Som de aller fleste av dere som har vært her en stund, starter jeg med masse pågangsmot og positive tanker. *Men* jeg vet jo at det vil fort endre seg om jeg ikke holder meg selv i øret - leeenge.
Jeg vet også at den største styrken ligger i å klare ting sammen.
Uansett; jeg krysser fingrene nå ... Dette *SKAL* jeg klare!
Forresten har du sett disse sidene:
www.ibalanse.no
www.jentemat.no
Slankehilsen fra Sussi