← Alle dagbøker
diarist.Alias

Asteroid

52 år164 cm6 innlegg 2002 0 følgere

Start102,0 kg
Sist100,5 kg
Endring−1,5 kg
BMI nå37,4
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
3. juni 20028. juli 2002
☹️100,5 kg

Javel ...

Hei.

Skriver mest for å ikke sluntre unna og "glemme" denne dagboka. Jeg tilbrakte nesten 3 timer på treningsstudioet i går, det var riktig herlig å ta seg god tid til å gjøre alt ordentlig. I dag verker det i hele kroppen, men det er ikke en verst følelse likevel.

Asteroid
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sussi❤️8. juli 2002
Snart blir det bare to siffer foran kommaet på vekten din...

Forresten har du sett disse sidene:
www.ibalanse.no
www.jentemat.no

Slankehilsen fra Sussi
Bilde
😐100,0 kg

Om att og om att

Lurer på om jeg skal kjøpe meg en digital vekt. Hmmm. Men det nytter vel ikke å veie seg hver dag.

Skal trene i dag også. Håper jeg. Uff, det regner, vil helst sitte hjemme under et pledd og drikke kakao.

Asteroid (trøtt)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias måne😉4. juli 2002
Heisann!!!

Digital vekt er viktig, kjøp det!! De er ikke så dyre heller!!

Det er mye bedre med kakao etter du har vært ute å trent. Jeg synes det er så genialt å være ute i regnet, og så komme inn å finne frem noe godt å drikke!!!

Klem Måne
c.AuthorAlias Molla😌3. juli 2002
Heipådeg!
Ser du er kommet godt i gang, og at du er flink til å trene. Godt gjort! Jeg har funnet ut at trening er fullstendig nødvendig for meg for å gå ned i vekt, nytter ikke bare med kosthold. Det var litt hardt i starten, men nå prøver jeg å finne på noe "fysisk" hver dag. Det letter ihvertfall samvittigheten... ;)
Jeg kjøpte meg digital vekt etter at jeg hadde slanket meg en stund og synes det er mye mer inspirerende. (Da står tallene der, intet slingringsmonn!) Men "faren" er jo å bli helt opphengt i vekta, da. Bruk målebånd i tillegg, det er "ærligere" enn vekta. Hvis vekta står stille, så kan man likevel krympe i cm. Lykke til videre nedover!
Slankeklem fra Molla
😵100,0 kg

Bedre og bedre dag for dag

Hepp,

har "glemt" å skrive her, men det betyr ikke at jeg har glemt mine forsetter!

Har trent ganske mye i det siste (mest sykkel og liknende, på treningsstudio) og spist sunt. Det går nedover - sake men sikkert!


😄101,0 kg

Jaja, det gikk jo, det også!

Ahh, var på møte i går, med flott treretters lunsj hvor det var værsågod til mengder med vin. *MEN* jeg var Lur og drakk masse vann og holdt meg til det jeg antok var sunneste alternativ og droppet desserten. Greit nok, for jeg liker ikke å lepje i meg all verdens fløtesauser i andres påsyn; føler at de tenker sitt med en gang ... Er jeg paranoid, eller?

Vel, nå er det onsdag og knekkebrød-dag. Har sendt ut noen små hjelpere på jakt etter frukt og Cola Light. Har hørt at man egentlig burde holde seg vekk fra light-brus fordi søtstoffene øker sultfølelsen eller noe. Pluss at det gjør ugreie ting med insulinproduksjonen (som igjen virker inn på forbrenningen). Ehhhhh det var nok kvasislankingteori for meg i dag!

Å, ja! Jeg glemte å skryte av meg selv: 10 kilometer på sykkel på mandagskvelden! Hurra! Det var herlig!
Asteroid
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias nataja15. juni 2002
Du er nok ikke paranoid, nei:-) Tror veldig mange av oss som er overvektige ikke liker å spise med mange tilstede.
Må jo se passe dumt ut da, når man tar bittelitt på tallerkenen og påstår man er mett, også ser de jo hvor stor man er.. Slik tenker ihvertfall jeg at de andre tror. Men de fleste er vel sikkert mest opptatt av sin egen mat, og legger ikke så mye merke til hva andre spiser..

Jeg har også hørt det om light brus som du skriver, tror jeg leste det i ei dagbok her inne. Drikker derfor bare vann, men drikker colalight på lørdager. Fælt å se de andre drikke brus og ikke kunne ta noe selv, derfor er colalight en bra erstatning, bedre enn å drikke vanlig brus liksom.

Lykke til videre med slankinga:-)
c.AuthorAlias Keyz12. juni 2002
Hei!
Er du paranoid, så er jeg det med deg! Og mange tusen andre vil jeg tro. Jeg er også sånn at jeg ikke liker å spise i andres påsyn. I alle fall ikke usunne saker. Men det er nok bare inni hodet mitt jeg får skeive blikk.
Lykke til med slankinga di :o)

Klem fra Keyz
c.AuthorAlias fluffa😀12. juni 2002
Hei!
Du er jo godt i gang jo! Ser ut som du har funnet din måte. Kjempeflott gjort å ikke spise for mye på den lunchen. Kjenner igjen følelsen om at andre ser på hva man har i seg. Jeg har også trodd at de tenker sitt. Men som regel er det bare inne i hodene våre.
10 km på sykkel er jo kjempebra! Jeg skryter også av deg!
Lykke til videre med slankingen. Popper innom med (u)jevne mellomrom.
Klem fluffa
Bilde
😌101,0 kg

Jeg er her enda!

...og det er jo i seg selv ikke så verst. Våknet opp med masse energi i dag; spiste frokost i det grønne og var innmari fornøyd med meg selv, ha ha. Lurer på om 1 bagel med philadelpia light er for mye til frokost? Hmmmm. Jeg forsøker å tenke lurt, dvs. få i meg vitaminer og det kroppen faktisk *trenger* av næringsstoffer.

Ble kjempeglad over å se 3 meldinger til *meg*!! Tusen takk, det er enda mer inspirerende enn jeg hadde trodd! Nå skal jeg se hvem *dere* er ... :-)
Men først skal jeg ut og spankulere en tur i lunsjen.

Asteroid
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias mailen11. juni 2002
Vil bare ønske deg velkommen hit! Selv er jeg ganske fersk her og kun 3,7 kg lettere. Ser at vi har omtrent samme BMI. Vi kan jo slå følge på veier nedover. Selv skal jeg ned 27,3 kg til. Skulle ønske jeg klarte det til jul, men det er vel heller tvilsomt.

Lykke til!
c.AuthorAlias BOGGI😊11. juni 2002
HEI! Ville bare ønske deg velkommen hit. Du har da hatt en fin start i alle fall - det lover godt fremover. Tenk så fine vi skal bli. ** BOGGI
c.AuthorAlias zeta😌11. juni 2002
Hei!
Takk for oppmuntrende ord! Tror nok det skal gå greit denne uka også selv om jeg skeia litt ut i helga. Og noen "sprekk" må man jo ha.
Håper det går bra med deg også - slanking er jo slitsomt til man greier å legge om matvanene! Men vi har jo hele sommern foran oss der vi kan kose oss med mye godt og sunt, og så kan vi tenke på så lekre vi ser ut til jul - og ikke minst neste sommer ;)
zeta
c.AuthorAlias NasseNøff😊10. juni 2002
Hei Asteroid
Her kommer en liten hilsen fra ei som er ny her på slankere.com . Syns det var leit å lese at du er deppa, så da tenkte jeg at jeg skulle sende deg en liten hilsen. Jeg tror nemlig ikke at det er så ille om man sprekker iblant, hvis man bare henter seg inn igjen med en gang ;o) Og jeg kan ikke tenke meg at en bagel med Philadelphia light er for mye til frokost. Frokosten er vel det måltidet som er minst 'farlig' for oss ;o)

Lykke til videre, Asteroide - dette kommer du til å klare helt fint !

Klem fra NasseNøff
Bilde
🐷102,0 kg

Alle gode ting har en begynnelse!

Som de aller fleste av dere som har vært her en stund, starter jeg med masse pågangsmot og positive tanker. *Men* jeg vet jo at det vil fort endre seg om jeg ikke holder meg selv i øret - leeenge.
Jeg vet også at den største styrken ligger i å klare ting sammen.
Uansett; jeg krysser fingrene nå ... Dette *SKAL* jeg klare!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi😊3. juni 2002
Ville bare si Hei og velkommen hit! Håper du blir her og når dine mål, det er alt for mange som registrerer seg og aldri kommer tilbake! :)
Håper du klarer det!
Ha en flott dag! Og en fin slankeuke!
c.AuthorAlias fluffa😉3. juni 2002
Velkommen i klubben!
Sammen er vi sterke heter det, og det er nettopp det som er så fint med de som er på denne siden; de hjelper deg å bli sterk. Har vært her i ca en mnd. og kan ikke unnvære dette stedet. Tenk så deilig å finne et sted hvor alle har de samme problemene og utfordringene. Helt topp!

Lykke til med en slankere livsstil. Kommer innom for å se hvordan det går med deg.

klem fluffa
Bilde
c.AuthorAlias zeta😃3. juni 2002
Hei!
Dette skal vi nok klare ja!
Har hatt en del halvhjerta forsøk før, men har sklidd totalt ut etter kort tid...og kroppen blir jo bare større.
Så syns denne sida var toppers, for her kan man jo få masse støtte og gode råd!
Er ikke alltid lett å hente psykisk støtte hos mennesker rundt deg når en slanker seg, for man blir jo litt oftere en smule trøtt og lei av alt....
Så vi får stå på sammen - skal følge litt med i dagboka di jeg :)
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.