← Alle dagbøker
diarist.Alias

Arja

63 år168 cm6 innlegg 2002 0 følgere

Start75,4 kg
Sist71,2 kg
Endring−4,2 kg
BMI nå25,2
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
3. april 200217. mai 2002
😄71,2 kg

Hipp hipp hurra!!!!

Har ikke prøvd så hardt i det siste,men det hjelper jo litt uansett.Det var en kjepeoverraskelse at pila peker nedover,men i dag ble det nok mange kalorier.Unner meg det,må jo feire sånne dager. Ha en fortsatt fin dag dere!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias mailen18. mai 2002
Man er nødt til å unne seg noen "hviledager" innimellom slankeøktene. Hvis man er for streng mot seg selv sprekker man lettere. Lykke til videre fra en "fersking" her.
😌72,4 kg

Dæ går likar no...

Ja,jeg må si meg fornøyd selv om det ikke går så fort.Bruker fortsatt Herbalife 2x daglig i uka,og så en god(kraftig)middag..I helga brukte jeg ikke denne kuren,spiste bare vanlig mat pluss godter, kan jo ikke leve uten heller..Prøver heller å ikke overdrive hverken mat eller godter,men sliter ikke med dårlig samvittighet.Trimma lite,så jeg er aldeles ikke deppa selv om dette går sakte,håper det tar lang tid å få det tilbake :) Fint vær,skal legge ongene så jeg kan trimme i kveld,en lang spasertur...Unte meg forresten en risifrutti i dag,nam nam..Og bearnaisesaus til middag,med andre ord ikke fanatisk..det er nå enda ei stund til jeg skal åle meg i bunaden...Må bare ikke gå opp,neida er visst litt spalta i kveld....Humøret er på topp, skal prøve å være mer aktiv med dagboka,har ei tenåringsdatter som okkuperer den hele kvelden.Ha en strålende,slankende kveld alle dere der ute..(er visst litt inspirert av Davy Watne)
73,4 kg

Sakte,men sikkert...?

Ja dette var jo ikke det helt store,men jeg får vel ta det med fatning..Holder ennu på med 2 Herbalife-måltider,middag og masse frukt!!Har kun hatt en liten trim-tur,er i dårlig form for tiden.Lørdagen spiste jeg pizza(nydelig),og en pose mandel-egg i tillegg - må innrømme at jeg spiste en pose mandel-egg på fredagskvelden også! Bare må ha det!Så alt i alt skal jeg vel ikke påstå at jeg ikke spiser godter..Spiste 2 knekkebrød til frokost imorges,deilig.Har veiedag på tirsdager,må skjerpe meg litt dennne uka med trimming..
74,0 kg

Godterdag.....

Ja,dagen i dag står ikke i slankingens tegn...Bakte brød i går,spiste 3 brødskiver til kvelds.Imorges spiste jeg en skive,nesten litt lei av Herbalife..Var på besøk i formiddag,spiste to kakestykker(mega-små),spiste lapskaus til middag.Men nå i kveld er jeg så godtersjuk;spist litt kokesjokolade og mange seigDAMER!!!Neppe det feteste som finnes,men dog..Slukte desperat et appelsin for å stille godter-tranger,men forgjeves.Skal snart lage meg et glass deilig Herbalife,nam nam..I morgen er jeg mye mer seriøs,det var tidlig å bli motløs etter en uke.Været er jo aldeles grått,regn,regn og atter regn.Er visst både godtersjuk og værsjuk.Jaja,nok syt for i dag. Håper dere har en bedre dag,er imponert over hvor flinke mange av dere er.Har hatt det travelt,så jeg har ikke fått lest så mange dagbøker ennu.* Good luck*
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi14. april 2002
Hei hei!
Vil du være med i -5 kilos konkuranse?
Om du vil det? så meld deg på hos meg!
Det er kjempemotiverende..( synes iallefall jeg.. vi begynner å bli noen som skal være med nå!)
Kom bli med.
trixi
74,0 kg

Yes!!!!

Puh,dette var gøy!Eller enda mer enn det,helt utrolig.Det er lenge siden pila på vekta har gått nedover.Har ikke trimmet i det hele tatt siden sist,har ikke giddet...Men jeg har spist 2 herbalife-måltider daglig,pluss middag(har spist meg god og met)og masse frukt og grønnsaker.Lørdag spiste jeg også en poste popcorn og en pose hakkamøkk!!Skal fortsette med å unne meg litt ekstra,synes egentlig det er nok med 1kg vektreduksjon i uka..
75,4 kg

Endelig i gang !

Nå begynner alvoret,har begynt med Herbalife...Håper at det kan hjelpe meg i gang med slankingen,pluss trim,sunt kosthold,og DERE på nettet.Skal helst komme meg inn i bunaden,var nok 7kg lettere da den ble sydd.Tror ikke jeg skal prøve den ennu på en stund...I går spiste jeg kyllingmiddag,2 Herbalife-måltider,ett eple,en halv banan,og en gulrot.Vil ikke ta det så hardt i starten,skal heller intensivere slankingen etter hvert.Håper at jeg kommer meg på en liten trim-tur i løpet av kvelden. Lykke til dere som sliter med vekta,vi er mange som har erklært krig mot fettet!!Dette må vi klare!!Psyker meg ordentlig opp før det braker skikkelig løs.Gleder meg allerede til å kvitte meg med 5kg i første omgang !!!Håper jeg klarer det...
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias ¤tiili¤5. april 2002
hei du!

lykke til!!! :o)
det er bra du ikke er for streng på matfronten! :o)
jo strengere du er
((i hvertfal til å begynne med når kroppen er vandt til "det værste" ))
jo lettere er det å sprekke :o) lettere\bedre å
((ikke det at JEG burde snakke om trim... ))
øke på aktivitetsfronten :o)

ønsker deg lykke til!!

tommelen opp! :o)
c.AuthorAlias Inemor4. april 2002
Ja! Dette klarer du!! Flink jente...
c.AuthorAlias ANNE4. april 2002
Hei ,velkommen hit,jeg er også forholdsvis ny her.Jeg har aldri prøvd herbalife, men det er sikkert greit å få en flying start.Lykke til med jakten på den passende bunad.ANNE
c.AuthorAlias Nefele3. april 2002
Hei Arja
Velkommen inn hit! Her er det krig ja *S*, men en ganske rolig en... Ser vi er like høye og omtrent like gamle. Og du starter en kilo under det jeg startet på her inne. Skal bli morsomt å følge med deg. Så må jeg jo pese så du ikke tar meg igjen ;-)...

Lykke til med slankingen!

Nefele
c.AuthorAlias nameit3. april 2002
Hei Arja!

Jeg er også ny her og har som deg, erklært krig mot fettet.
Nå er det nok. Vi får stå på og være standhaftig, så smelter vel fettet før vi vet ordet av det.

Lykke til, alle oss som er her! :-)

Klem fra NameIt
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.