← Alle dagbøker
diarist.Alias

Aras

52 år158 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start62,5 kg
Sist62,5 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå25,0
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
🌙62,5 kg

Dag 1

Kommer fra London og oppdaget at jeg veier alt for mye på Jupiter(Les London Planetaruim og planetveining)
Kom på jobb 11:30.
Spiste 2 brødskiver til Frokost,et halvt rundstykke til lunsj med egg + frukt. 1 eple til lunsj og en pakke nudler nå.(17:27)sulten som bare det. Men nå skal jeg krympe magesekken. Jeg så ikke slik ut før...
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Frosken28. mai 2002
Hei og velkommen hit!

Jeg synes det er virkelig hjelpfullt å ha en dagbok her, og få oppbacking av andre slankere:)

Målet mitt er 75 kg til jeg skal på ferie i august, og å få en sunnere livsstil...

Slankeklem fra Frosken
c.AuthorAlias ¤tiili¤😉28. mai 2002
heihei :o)
velkommen!
joda, viktig å spise ofte!
jo oftere jo bedre.... :o) (intil en viss grad så klart :o) )
her "inne" strømmer det av motivasjon :o) så det er bare
å plukke den opp å bruke den fornuftig :o)

lykke til!

utgangspunktet er jo ikke så ille da :o)

¤tiili¤
c.AuthorAlias Aprilia😄28. mai 2002
Hei og velkommen hit!
Her er det fint å være selv om "slankingen" og livet generelt går i bølgedaler.
Det er viktig å spise ofte og lite, men ikke for lite totalt.
Dersom du sprer 1000 - 1200 SUNNE KCAL over 6 måltider, vil magen krympe og du vil ikke føle deg riktig så sulten.
Har du noe kg mål??
I allefall lykke til!

Aprilia
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.