← Alle dagbøker
Antonietta
43 år160 cm28 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start124,6 kg
Sist73,0 kg
Endring−51,6 kg
BMI nå28,5
📉 Ned 30+ kg📓 10+ innlegg🕰️ 1+ år i dagboka
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka dette går rette veien
hei!
vekten min har gått jevnt nedover siden sist.
må si jeg er temmelig lei av slankingen nå, etter å holdt på et år..
men det gir resultater!
det er fantastisk å kunne kalle seg bare "kraftig" eller "litt lubben"....
ingen ser på meg som feit lenger.
jeg har tenkt å gå ned rundt 10 kg til, og så skal jeg si meg ferdig. tror ikke det vil bli noe stort problem.
til høsten SKAL jeg være ferdig!!!
klem fra AnToNiEtTa
dette skulle ikke ha skjedd
heisann alle sammen!!!
dette er dritt...jeg har gått opp i vekt på noen få dager, og er redd at jeg kanskje faller tilbake i gamle vaner.
har spist som en galning i det siste.
her må det skjerpings til, vis jeg skal nå målet mitt til sommeren!
klem fra antonietta
2 kilo ned til overvekt
heisann!!!
så er jeg her igjen, med en aldri så liten oppdatering.
siden jeg bor borte på skole, får jeg ikke tid til å skrive så ofte her. men jeg slanker meg fortsatt, og går jevnt og trutt ned. har kanskje ikke vært verdens flinkeste i det siste, for jeg har ikke slanket meg så ekstremt mange kilo siden sist.
men noe ned, er noe...
og når jeg har gått ned 2 kilo til, så er jeg nede på overvekt, og ikke lenger på fedme.
veier nå 78, og om 18 kilo har jeg nådd mitt måle.
det er ikke mye å gå ned når jeg tenker på det jeg har klart å gå ned til nå..
skal prøve å klare det til sommeren...men det kan bli vanskelig..
klem fra antonietta
lei av å slanke meg nå
hei!!!
er så drittlei denne slankingen nå...
men den gir nå resultater...
ned 6 kilo siden 31 desember. får være fornøyd med det!
jeg gir alt for å bli slank!!! absolutt alt!!!
men jeg savner å kose meg litt ekstra nå, men er redd at vis jeg unner meg litt ekstra så er jeg tilbake på gamle trakter ganske snart...så jeg skal prøve å holde meg ekstrem sunn en stund til...
får utrolig mange gode kommentarer fra venner og kjendte, og det gleder!!!
desverre får jeg ikke tid til å skrive her så ofte, men som dere ser, jeg har ikke glemt dere helt.
for dette er et fantastisk nettsted, og det er her jeg fikk motet til å starte min livs slankekur!!!
klem fra Antonietta
31. desember 2001
88,0 kghei på dere
hei!!!
det er evigheter siden jeg har vært her nå, men ikke tro jeg har gitt blaffen i slankinga på grunn av det.
nå er det siste dag i desember, og til tross for at jeg har kozet meg i jula, så kan dere se at jeg veier over 10 kilo mindre enn sist gang jeg var her, 1 oktober..
i morgen er det på''n igjen...
livet er herlig, dere!!!
AnToNiEtTa
9-tallet!!!! et tosifret tall!
hei!
lenge siden sist nå.
som dere ser har jeg holdt slankingen godt i gang.
jeg har vært skikkelig streng med meg selv, nesten for streng, men dere ser jo hva det fører til. nå har jeg komt under 100kilos-streken, og er kjempegla!!!!
i kveld skal jeg kose meg med noe ekstra god mat, for første gang på nesten to måneder...og i morgen ettermiddag skal jeg og ei veninne til byen på shoppetur. har ikke tenkt å kjøpe så mange klær, for jeg har jo bestemt meg for å bli tynnere enn dette, men skal kanskje kjøpe noe nytt!!!
skal lese litt i dagbokene deres, for å se hvor flinke dere er!!!!
stor klem fra
AnToNiEtTa
hi folks
hei!
ned 1,7 kilo på under en uke. det er nesten for godt til å være sant. trodde nesten ikke vekta mi da jeg entret den i dag morges.
har kanskje drukket litt for lite væske i det siste.
i morgen tar jeg fatt på en saftig vann-og-fruktkur som skal vare i 3 dager.
er blitt grusomt utålmodig nå, selv om jeg går relativt raskt ned i vekt. men jeg har så mye å gå ned.
håper jeg veier under 100 snart.
det er 8 kilo til den tid. kanskje jeg veier under 100 når oktobermåneden kommer?
vi får håpe det!
takk for at dere er til!!!!!
AnToNiEtTa
hjemme i norge igjen
hei!
nå har jeg vært i syden på ferie.
har hatt det aller tiders, og ble ekstra glad da jeg veide meg hjemme. har faktisk gått ned i vekt selv om jeg har kost meg med maten i syden.
men har jo holdt meg rundt 1000 kalorier, men har likevel hygget meg kjempemye med maten.
har også blitt knallbrun!
da er det bare fettet som må av, før jeg blir fornøyd med meg selv.
men det er jo en stund frem i tid det da!
men vekten går jo stadig nedover, så den tid kommer, tro du meg!!!!
klem fra AnToNiEtTa
i morgen drar jeg på ferie
hei!
i morgen drar jeg og noen venner på ferie til syden!
gleder meg kjempemasse!
blir borte i to uker!
det er ikke så kjekt å ligge å sole seg med alt dette fettet rundt omkring, men jeg skal klare å holde ut på et vis.
for jeg vet, at en gang i fremtiden vil veie rundt 55-60 kilo, som er min idealvekt!
det er langt frem i tid, og jeg må ned 56,3 kilo før den tid, men det skal gå på et vis!
klarer jeg å gå ned rundt 4 kilo i måneden vil det ta rundt 14 måneder...
huff...det høres tragisk ut!
det er ikke sikkert jeg kommer til å skrive så mye her til høsten, for jeg skal flytte vekk på hybel, og ikke bo hjemme slik jeg gjør nå. men jeg skal i allefall skrive i feriene!
klem fra AnToNiEtTa
oisann
hei!!!
nå har jeg vært borte på ferie en stund, og har ikke fått veid meg en eneste gang.
men jeg har spist veldig lite, og sunt, og det viser store resultater på vekta, som jeg entret i dag.
tror faktisk jeg skal belønne meg selv med noe fint når jeg har komt under 110 kilo. tenk- da er det bare 10 kilo til ned så får jeg et tosifret tall.
men dette er langt fram i tid, og før den tid må jeg nok oppleve mye depping,svette og slit.
det var så lett å få alt fettet PÅ kroppen, hvorfor er det så himla vanskelig å få det av seg igjen?
noen som har en ide til belønning?
ikke så veldig dyrt, og helst ikke noe spiseli!
ha en fin sommer videre alle sammen!!!
AnToNiEtTa
skal ha noen harde dager
hei!!!
vekta går litt nedover, men det er fordi jeg har vært veldig streng med meg selv.
nå er det ikke noe unnasluntring lenger.
til høsten er det skole for meg igjen, og denne gangen vil jeg være litt tynnere enn jeg er nå..
må nok vente en stund og noen kilo før jeg føler meg slank nok til å begynne å sjekke gutter, men en gang blir det nok min tur! det er det som får meg til å holde motet oppe! i tillegg til denne dagboka da selfølgeli!!!
AnToNiEtTa
en stor takk til dere!!!
hei!
takket være dere som har skrevet gode kommentarer til mitt forrige innlegg i dagboka, gjorde at jeg klarte å snu på de dårlige matdagene jeg hadde startet med.
har vært flink både i dag og i går, og føler at jeg nå skal klare å fortsette.
jeg har ikke så vondt i armen lenger heller, så i morgen skal jeg gå en lang tur i fjellet!
stor klem fra Antonietta
dette går rett vest
nei, se hva jeg har klart å stelle i stand siden mandag!
nesten 1 kilo opp!
jeg sitter inne og kjedespiser, og depper over hvor vondt jeg har under gipsen.
den ulykken har ødelagt hele slankinga mi.
fatter ikke at jeg orket å prøve å slanke meg en gang. jeg kommer aldri til å klare det. har vært tykk siden jeg var bittelita. jeg kan jo ikke forandre meg selv!
folk er glad i den jeg er, selv om jeg hater meg selv!
dette ble vel trist lesing for dere, men jeg skriver bare akkurat hva jeg føler!
klem fra Antonietta
depper
hei!
nå har jeg sprukket skikkelig, og lagt på meg 1 kilo!
jeg har så vondt i armen, og det er ekkelt å gå mye, i allefall nå.
men smertene tar vel av etterhvert, og da skal jeg prøve å få gå mye på tur.
men nå er jeg redd jeg havner i kjøret.
jeg spiser som en gærning!
snart kommer jeg nok til å legge på meg igjen alt jeg har tatt av.
noen råd?
en brukken arm var ikke planlagt
hei!
huff! nå er jeg litt lei meg. jeg ramla på sykkelen i går, og var så uheldig å å brekke armen.
fikk den gipsa, og må gå med armen i gips i mange uker fremover.
men heldigvis kan jeg fortsette å mosjonere, kanskje ikke på alle mulige måter. men jeg får begynne å spasere, for da trenger jeg jo ikke armen min til noe spesielt!
nå får jeg legge meg.
jeg skjønner ikke hvordan du har klart det!
gratulerer!!
jeg lurte på om du ville sende meg en mail å fortelle meg hvordan du har klart det, å gi meg litt støtte
koz cecilie
Summerbabe83@organizer.net
Du milde måne!!! Jeg har akkurat lest gjennom hele dagboka di..du har jo slanket bort et helt menneske. Så ufattelig flink du har vært. Du må jo ha fått et helt nytt liv. BRAVO!
Klem fra Kristin...som er mektig imponert.
Lykke til videre!
Klem fra Blåklokka
har lest dagboken din og blitt mektig imponert over nedgangen din. Jeg er kjempe glad på dine vegne. Så utrolig flink du er. Du er rett ved hovedmålet ditt, tenk det. Så tøft. Jeg er selv nybegynner og vil ned ca 40 kg. Men tar hver kilo ad gangen. Vet nå at jeg kan klare det og det er sånne historier som din som gir meg masse motivasjon til å gjennomføre. Vær stolt og stå på den lille veien du har igjen.
Sommerhilsen
Bambi
GRatulerer!! Jøss, 51 KILO? Og du startet på samme utgangspunkt som meg.. da er det håp :-)
Tenk, 73 kilo lett, bare overvektig, ikke lenger fedme på din bmi. Det er bare herlig.
Hva har du gjort? Jeg må visst bla litt i dagboka di, for dette var supert.
Lykke til mot målet.
Klem fra Jojoen