← Alle dagbøker
diarist.Alias

Antonietta

43 år160 cm28 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start124,6 kg
Sist73,0 kg
Endring−51,6 kg
BMI nå28,5
📉 Ned 30+ kg📓 10+ innlegg🕰️ 1+ år i dagboka
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
8. april 200111. juni 2002
😌73,0 kg

dette går rette veien

hei!

vekten min har gått jevnt nedover siden sist.
må si jeg er temmelig lei av slankingen nå, etter å holdt på et år..
men det gir resultater!
det er fantastisk å kunne kalle seg bare "kraftig" eller "litt lubben"....
ingen ser på meg som feit lenger.
jeg har tenkt å gå ned rundt 10 kg til, og så skal jeg si meg ferdig. tror ikke det vil bli noe stort problem.
til høsten SKAL jeg være ferdig!!!

klem fra AnToNiEtTa
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Cicci19🌙16. oktober 2002
hei.
jeg skjønner ikke hvordan du har klart det!
gratulerer!!
jeg lurte på om du ville sende meg en mail å fortelle meg hvordan du har klart det, å gi meg litt støtte
koz cecilie

Summerbabe83@organizer.net
c.AuthorAlias Kris😃28. juni 2002
Hei!

Du milde måne!!! Jeg har akkurat lest gjennom hele dagboka di..du har jo slanket bort et helt menneske. Så ufattelig flink du har vært. Du må jo ha fått et helt nytt liv. BRAVO!

Klem fra Kristin...som er mektig imponert.
c.AuthorAlias Blåklokka❤️16. juni 2002
Så flink du er! Jeg er så imponert! Det er så gøy å lese i dagboka di. Du har virkelig stått bra på.
Lykke til videre!
Klem fra Blåklokka
c.AuthorAlias Bambi😄12. juni 2002
Hei Antonietta,
har lest dagboken din og blitt mektig imponert over nedgangen din. Jeg er kjempe glad på dine vegne. Så utrolig flink du er. Du er rett ved hovedmålet ditt, tenk det. Så tøft. Jeg er selv nybegynner og vil ned ca 40 kg. Men tar hver kilo ad gangen. Vet nå at jeg kan klare det og det er sånne historier som din som gir meg masse motivasjon til å gjennomføre. Vær stolt og stå på den lille veien du har igjen.
Sommerhilsen
Bambi
Bilde
c.AuthorAlias Tina😉12. juni 2002
Jeg må bare ta av meg hatten for deg jeg! Du må ha en helt utrolig viljestyrke! Jeg hadde en startvekt som var 2 kg mer enn det du veier i dag og har slanket meg 7 kilo. Når jeg tenker på hvordan jeg synes de siste 2 månedene har vært kan jeg så vidt skjønne at du har klart å ta av deg så mange kilo! Vær superstolt av deg selv.. Du er MEGAFLINK!
c.AuthorAlias Jojoen😄11. juni 2002
Hei AnToNiEtTa :-)

GRatulerer!! Jøss, 51 KILO? Og du startet på samme utgangspunkt som meg.. da er det håp :-)

Tenk, 73 kilo lett, bare overvektig, ikke lenger fedme på din bmi. Det er bare herlig.

Hva har du gjort? Jeg må visst bla litt i dagboka di, for dette var supert.

Lykke til mot målet.

Klem fra Jojoen

😈80,0 kg

dette skulle ikke ha skjedd

heisann alle sammen!!!

dette er dritt...jeg har gått opp i vekt på noen få dager, og er redd at jeg kanskje faller tilbake i gamle vaner.


har spist som en galning i det siste.

her må det skjerpings til, vis jeg skal nå målet mitt til sommeren!

klem fra antonietta

6 i heiagjengen
c.AuthorAlias sirkeline😉24. april 2002
Hei Antonietta.
Dersom det er lenge siden du har unnet deg noe høres det ut som en normal reaksjon! Kroppen løper litt løpsk! Forøvrig er jeg mektig imponert over det du har fått til. Du har bare vært så utrolig flink. Hva vet du av erfaring er den beste måten for deg å snu spisingen på? Brått eller litt og litt eller? Tror du klarer det fordi som andre kommentarer her inne sier til deg, du har klart det så fint før. Lykke til!
c.AuthorAlias Bamse😃22. april 2002
Nei kom igjen'a Antonietta! Du har gått ned så mange kilo at selv om det å ha økt litt i vekt nå, er jeg sikker på at det snur seg. Kom deg inn på sporet igjen - du er en stor insprasjonskilde for oss andre!! Lykke til!
Klem fra Bamse
c.AuthorAlias Hanne22. april 2002
Ikke gi deg! Tenk på alle de kiloene du har klart å ta av deg! Tenk tilbake på hvilke ting som fikk deg til å begynne å slanke deg og prøv å finne tilbake til den følelsen - jeg er helt sikker på at du klarer å snu utviklingen igjen!

Hanne

c.AuthorAlias ANNE💔21. april 2002
Hei. Kjenner igjen den følelsen en har , når kiloene sniker seg på så fort en snur ryggen til. Det virker som om en må ha full konsentrasjon på det hele tiden, ellers går det ikke.

Husk på det at easy come eacy go, så se å bli kvitt de 2 kiloene så fort som mulig, før de setter seg fast, da blir det lettere å bli kvitt dem.Strengt råd fra ANNE
c.AuthorAlias Jojoen21. april 2002
Hei antonietta
Huff da, skjønner at du ble litt lei deg, men du har vært veldig flink som har nådd så langt :-) Og jeg er sikker på at du klarer å ta deg inn igjen også. Bare tenk på sommeren som nærmer seg - første sommeren på lang tid som du virkelig kan nyte med en lett og lekker kropp :-) Det er jo ikke langt igjen til målet når du tenker på hvor mye du har tatt av til nå.
Jeg er omtrent der du startet i fjor og det er jo nettopp slike som deg som inspirerer meg her. Kan du, så kan jeg også?
*kjempemotiveringsklem* fra Jojoen som bare drømmer om 80 og 70-tallene ennå.
c.AuthorAlias trixi😉21. april 2002
Kom igjen, kutt ut de dårlige vanene...du har klart det før!
Du kan ikke gi opp nå, du har jo vært fantastisk flink til nå!
Kom igjen, kom igjen.. heier deg ned til 60-tallet!
Ha en flott dag, og stå på!
trixi
78,0 kg

2 kilo ned til overvekt

heisann!!!

så er jeg her igjen, med en aldri så liten oppdatering.
siden jeg bor borte på skole, får jeg ikke tid til å skrive så ofte her. men jeg slanker meg fortsatt, og går jevnt og trutt ned. har kanskje ikke vært verdens flinkeste i det siste, for jeg har ikke slanket meg så ekstremt mange kilo siden sist.
men noe ned, er noe...
og når jeg har gått ned 2 kilo til, så er jeg nede på overvekt, og ikke lenger på fedme.
veier nå 78, og om 18 kilo har jeg nådd mitt måle.
det er ikke mye å gå ned når jeg tenker på det jeg har klart å gå ned til nå..
skal prøve å klare det til sommeren...men det kan bli vanskelig..

klem fra antonietta
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Lakki10. april 2002
Wow! Det er virkelig inspirerende å lese om deg! Ser jo at mitt mål på ned rundt 30 kilo er oppnåelig... Lykke til videre!

Klem Lakki
c.AuthorAlias Alijana7. april 2002
Hei!
Hjelpe meg så flink du har vært! Det er nesten helt utrolig.
Vil bare si: Stå på videre!
Klem Alijana
c.AuthorAlias cat745. april 2002
Hei!
Grattis med nedgang! 18 kg på 2 mnd kan nok holde hardt dersom du skal slanke deg på den forsvarlige måten, men du vil jo uansett stille tynnere enn i vinter, ikke sant?
Klem og lykke til.
82,0 kg

lei av å slanke meg nå

hei!!!

er så drittlei denne slankingen nå...
men den gir nå resultater...
ned 6 kilo siden 31 desember. får være fornøyd med det!
jeg gir alt for å bli slank!!! absolutt alt!!!
men jeg savner å kose meg litt ekstra nå, men er redd at vis jeg unner meg litt ekstra så er jeg tilbake på gamle trakter ganske snart...så jeg skal prøve å holde meg ekstrem sunn en stund til...

får utrolig mange gode kommentarer fra venner og kjendte, og det gleder!!!

desverre får jeg ikke tid til å skrive her så ofte, men som dere ser, jeg har ikke glemt dere helt.
for dette er et fantastisk nettsted, og det er her jeg fikk motet til å starte min livs slankekur!!!

klem fra Antonietta
8 i heiagjengen
c.AuthorAlias Inemor20. mars 2002
Du er kjempeflink -stå på!
c.AuthorAlias Kamilla28. februar 2002
NB!
- 5 kg konkurransen er nullstillt fra og med onsdag 27.02.
Oppdatering neste onsdag. Er du med?

Kamilla
c.AuthorAlias fett nok.24. februar 2002
Hei på deg!

Du har vært helt suveren i slankingen din, skjønner at man kan bli lei av og til.
Husk at i gjennomsnitt har du tatt av ca 4,5 kg i mnd siden mai i fjor. det er mange kilo det, suverent.

Alt i alt har du gått ned ca 42 kg, det er 84 pakker margarin.

Du har vært flink, men er du lei så ta deg et par slankefrie dager, spis det du vil men drikk mye vann selv om det er slankefri dag. det er bedre med en planlagt sprekk, enn å sprekke uten kontroll.Sikker på ar du ikke kommer til å fråtse uansett.Underbevisstheten jobber nok litt med slanking uansett.

Ønsker deg massevis med lykke til!

Hilsen Rita
c.AuthorAlias Viola19. februar 2002
Antonietta, du er KJEMPEKJEMPEKJEMPEFLINK!!!!!!! Har lurt på hvor det ble av deg, gøy å se at det går så fint! Hold ut!
Klem, Viola.
c.AuthorAlias pingo19. februar 2002
Hei og gratulera med et kjempeflott resultat så langt, synest du har vert kjempeflink som har klart det.
Lykke til videre , du er nok snart i mål :))
Pingo
c.AuthorAlias iset19. februar 2002
heisann:)
vet du, faktisk skal det som regel endel utskeiing til for å legge på seg fett igjen, du kan trygt kose deg en dag eller to:)
og hvis du trener jevnlig, så kan du alltids kose deg ekstra uten å legge på deg. da får du nemlig kjempe-forbrenning. hvis du øker muskelmassen da:)
jeg trente hver dag i ett år, da jeg var 15. gikk ned 20 kg på det året. jeg spiste AKKURAT det jeg ville, sjokolade hver dag, masse godt. la ikke på meg ett gram.
MEN så sluttet jeg å trene, spiste akkurat det samme, verken mer eller mindre. LA PÅ MEG 15 kg på 5 måneder....da er det gale.... da ser du hva trening egentlig betyr for slankingen...
ha en fin dag.
hilsen Iset.
c.AuthorAlias Tarzine19. februar 2002
Ikke lenge til du er nede på bare overvekt!!!
Tenker det blir annerledes å ligge på stranda i år enn i fjor.

Klem fra Tarzine
c.AuthorAlias aas19. februar 2002
Hei, og gratulerer med kjempeflott resultat!!!!!
Det er gøy å lese dagboka di, og følge din kamp for en lettere tilværelse. Du har jo virkelig vært kjempeflink!!!
Dette vitner om at innsats over lengre tid virker, og at man kan snu på livet sitt hvis mean virkelig vil!

Lykke til videre!

Klem, aas
88,0 kg

hei på dere

hei!!!

det er evigheter siden jeg har vært her nå, men ikke tro jeg har gitt blaffen i slankinga på grunn av det.
nå er det siste dag i desember, og til tross for at jeg har kozet meg i jula, så kan dere se at jeg veier over 10 kilo mindre enn sist gang jeg var her, 1 oktober..
i morgen er det på''n igjen...
livet er herlig, dere!!!

AnToNiEtTa
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias April2. januar 2002
Du er kjempeflink hvordan har du klart å gå ned så mye???
Du må virkelig ha stått på.
Jeg kan bare ta av meg hatten for deg!!
Du får sikkert mange hyggelige kommentarer til vektreduksjonen din fra folk som kjenner deg, måtte bare si dette, April
c.AuthorAlias Moken1. januar 2002
Du har jo vært kjempeflink!!! Hadde bare lyst til å si akkurat det. (",)

Nyttårsklem fra Moken
99,4 kg

9-tallet!!!! et tosifret tall!

hei!

lenge siden sist nå.
som dere ser har jeg holdt slankingen godt i gang.
jeg har vært skikkelig streng med meg selv, nesten for streng, men dere ser jo hva det fører til. nå har jeg komt under 100kilos-streken, og er kjempegla!!!!
i kveld skal jeg kose meg med noe ekstra god mat, for første gang på nesten to måneder...og i morgen ettermiddag skal jeg og ei veninne til byen på shoppetur. har ikke tenkt å kjøpe så mange klær, for jeg har jo bestemt meg for å bli tynnere enn dette, men skal kanskje kjøpe noe nytt!!!

skal lese litt i dagbokene deres, for å se hvor flinke dere er!!!!

stor klem fra
AnToNiEtTa
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias grete31. oktober 2001
Gratulerer Antonietta.

Helt utrolig. Er det ikke deilig. Jeg ble først obs på denne siden igår og jobber veldig med å motivere meg til til å gå igang. Når jeg leste hos deg idag ble jeg faktisk litt mer fristet til å prøve. Synes du har vært kjempeflink. Stå på!! Så kommer jeg diltende etter.
Klem fra Grete.
c.AuthorAlias Jenta*S*4. oktober 2001
Bare en ting: WOW!!!!!!!!!!

Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias skilpadda2. oktober 2001
Gratulerer med tosifret! *heie på Antonietta*
Gleder meg til jeg kommer dit jeg også. Du har jammen fortjent en shoppetur som premie!

hilsen skilpadda
c.AuthorAlias emilie1. oktober 2001
hei antoinetta.
ville bare gratulere deg. Du må være kjempestolt av deg selv som har greid å gå ned så mye. det krever jo en enormt viljestyrke.
du fortjener å nyte litt god mat n, så det skal du ikke tenke noe over.
ønsker deg lykke til videre !
klemz emilie!!
108,0 kg

hi folks

hei!

ned 1,7 kilo på under en uke. det er nesten for godt til å være sant. trodde nesten ikke vekta mi da jeg entret den i dag morges.
har kanskje drukket litt for lite væske i det siste.
i morgen tar jeg fatt på en saftig vann-og-fruktkur som skal vare i 3 dager.
er blitt grusomt utålmodig nå, selv om jeg går relativt raskt ned i vekt. men jeg har så mye å gå ned.
håper jeg veier under 100 snart.
det er 8 kilo til den tid. kanskje jeg veier under 100 når oktobermåneden kommer?
vi får håpe det!

takk for at dere er til!!!!!

AnToNiEtTa
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*16. august 2001
Åh åh!!! Ser ut som jeg må skjerpe meg her! Du er jo rett bak meg!! Uææææææ....*S*!!
Jeg er imponert over deg!!*S* Kjempeflink har du vært!!
Jeg har liksom ikke helt hatt den stor viljen eller motivasjonen i det siste ,men jeg merker at den er på god vei tilbake nå da*S*! Så du sier at du vil være tosifra innen oktober! Det tror jeg helt sikkert du kan klare!!
Jeg har jo et mån om å ta av 6.8 kilo innen 15 september jeg da! Sånn at jeg veier...99.9! Så vi får holde sammen da,okey???
Sammen er vi sterke vet du;0)!
Du kan du ikke sette inn hva du spiser og drikker på den kuren du starter på i morra? Kanksje en tester den en annen gang.


LYKKE TIL!!!!

Stor klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias victoria16. august 2001
--------------------------------------------------------------------
INVITASJON til slankedagbok-treff i Trondheim!
Hadde det ikke vært morsomt å treffe de andre som skriver slanke-dagbok? Vi planlegger å ha et slanketreff i Oktober i Trondheim. Disse datoene er de aktuelle: 6/10, 13/10 og 20/10. Hvis du er interessert så gi tilbakemelding til Nicky eller meg så fort som mulig. Hvis vi skal bestille bord et sted er det greit å vite antallet ganske tidlig. Skriv også hvilke av datoene som passer deg best. De som kommer "langveis" fra (jeg drar fra Oslo) blir kanskje noen dager så kan vi også møtes og utforske byen, shoppe..osv.. Sleng deg med!!! Jo fler jo bedre!! :-)

Klem fra Victoria & Nicky
p.s. Denne meldingen er lagt inn i dagbøkene som har vært oppdatert 15. eller 16. august. Finner du ikke en slik melding i din egen dagbok, er du selvsagt invitert likevel!
--------------------------------------------------------------------
c.AuthorAlias Tusta15. august 2001
Hei Antonietta og gratulerer med ei fantastisk uke. Det å først gå ned mens du har ferie og så følge opp med ei slik uke, det må jo føles kjempegodt.
Jeg forstår godt at du er utålmodig, du begynte jo med ei saftig vekt, og så har du jo en lang vei å gå. Men du er jo kommet kjempegodt i gang. Så vidt jeg husker så var du oppe i 128 kilo tidlig i mai. Det vil jo si at du har gått ned 20 kilo på drøye 3 måneder. Det er stort det.
Selv om du ikke klarer å holde samme tempoet hele veien, så er det jo ikke noe i veien for at du skulle nå to-sifret vekt til oktober måned, heller før. Det viktige nå er jo å fortsette å holde motivasjonen oppe, og ikke gi opp selv om det er et stykke igjen.
Da jeg begynte å slanke meg så var vekten min kommet opp i nærmere 100 kilo. Det vil si, den stoppet på 95,9 da jeg gav meg i kast med dette her. Selv om jeg enda er kraftig overvektig (har nettopp kommet meg inn i klassen for overvektige - bort fra klassen for fedme) så føler jeg meg nå som en sylfide. Det er jo et bedrag, men det føles godt å ha mistet 10 kilo. Kan bare forestille meg hvordan det da må føles å ha mistet 20 kg.

Ikke gi opp, Antonietta. Forsett å bruk dagboka di, selv om du skal flytte på hybel. (Eller blander jeg nå med noen andre?) (Tror ikke det.) Hvis det finnes et bibliotek i nærheten av der du skal bo, så er det jo ofte slik at det er internett tilgang fra biblioteket. Eller så finnes der kanskje en internett kafe i nærheten. Ikke la det at du ikke har data maskin selv være grunn god nok til å slutte å bruke nettet. Vet jo ikke om det er så viktig for deg, men for meg er nettet en kjempemotivasjon. Denne siden her er grunnen til at jeg har klart å ta av det jeg har gjort. Alene hadde jeg ikke hatt en sjanse. Har iallefall aldri hatt det før :o) Det er jo derfor vekta ble som den ble.
En annen ting.
Selvtillitten. Den blomstrer. For hver kilo jeg tar av, så øker selvtillitten min. Nå vil jeg kunne gå i svømmehallen uten å gremme meg (Hvis det ikke var for at hånda mi er gipset, og jeg derfor må holde meg unna vannet i enda to måneder, så hadde jeg begynt å gå der for lenge siden) Jeg skjønner hvordan det er når man skal sole seg og man er blitt så stor. Men, dette var din siste sommer i den vektklassen. Neste sommer så kommer du til å tilhøre en helt annen vektklasse, og du kommer til å nyte å gå på stranda med den nye kroppen din. Det eneste som kan bli litt plagsomt vil være de lange blikkene fra guttene som liker det de ser :o) Høres det ok ut, eller?
Nei, jeg får slutte av nå. Mitt problem er at jeg synes det er vanskelig å slutte når jeg først begynner å skrive til noen. ;o) Men, det er jo ikke min dagbok dette, så...
Du får ha flotte slankedager og uker framover, Antonietta.
Klem fra Tusta.
109,7 kg

hjemme i norge igjen

hei!

nå har jeg vært i syden på ferie.
har hatt det aller tiders, og ble ekstra glad da jeg veide meg hjemme. har faktisk gått ned i vekt selv om jeg har kost meg med maten i syden.
men har jo holdt meg rundt 1000 kalorier, men har likevel hygget meg kjempemye med maten.
har også blitt knallbrun!
da er det bare fettet som må av, før jeg blir fornøyd med meg selv.
men det er jo en stund frem i tid det da!
men vekten går jo stadig nedover, så den tid kommer, tro du meg!!!!

klem fra AnToNiEtTa
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola13. august 2001
DU ER SUPERFLINK!!!!
hilsen Viola.
c.AuthorAlias Amorica11. august 2001
Hei!

Så kjempeflink du har vært i syden da! Det er sannerlig ikke bare bare å gå ned iv ekt når man er på ferie! Det var godt gjort!

Håper at du har kost deg masse og er klar for "hverdagen" igjen! Ikke dumt å være knallbrun heller...*misunnelig*

Ha en fin uke!

Hilsen fra Amorica
c.AuthorAlias abelone10. august 2001
Hei!!

Gratulere med kjempefint vekttap. Synes det er godt gjort å gå ned når du har vært på ferie!!!!

Abelone
c.AuthorAlias Eugenie10. august 2001
Hei og velkommen tilbake.
Så utrolig flink du har vært i ferien din. Det må være kjempegøy å komme hjem fin, brun og tynnere enn da du reiste -GRATULERER!

Eugenie
c.AuthorAlias Jenta*S*10. august 2001
Så flink du har vært i ferien daaa???!
Uæææ...jeg må passe meg så du ikke tar meg igjen nå!!
PS...det hadde bare vært gøy da:0)!!

Lykke til videre!


Klem fra Jenta*S*
111,3 kg

i morgen drar jeg på ferie

hei!

i morgen drar jeg og noen venner på ferie til syden!
gleder meg kjempemasse!
blir borte i to uker!
det er ikke så kjekt å ligge å sole seg med alt dette fettet rundt omkring, men jeg skal klare å holde ut på et vis.
for jeg vet, at en gang i fremtiden vil veie rundt 55-60 kilo, som er min idealvekt!
det er langt frem i tid, og jeg må ned 56,3 kilo før den tid, men det skal gå på et vis!
klarer jeg å gå ned rundt 4 kilo i måneden vil det ta rundt 14 måneder...
huff...det høres tragisk ut!
det er ikke sikkert jeg kommer til å skrive så mye her til høsten, for jeg skal flytte vekk på hybel, og ikke bo hjemme slik jeg gjør nå. men jeg skal i allefall skrive i feriene!

klem fra AnToNiEtTa
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias LilleMeg7. august 2001
heisann :)
må bare legge til at du skal ikke være sikker på at du ikke får skrevet så mye selv om du skal flytte på hybel til høsten. Jeg bor på hybel (80mil hjemmefra), og jeg har både internett på hybelen og på skolen. Deilig! :)

Men nå må jeg komme meg avgårde her, skulle vært på skolen for en time siden! skal sykle i dag, heldigvis regner det ikke!
Du får ha lykke til med å nå idealvekta di, det greier du vet du! :)
c.AuthorAlias Isa1. august 2001
Høres deilig ut med Syden ! Vi håper på å finne en tur om noen uker - skal bli godt å komme litt bort.

Ikke tenk på at det er så lenge til du når målet ditt. Sett deg noen delmål, de er lettere å holde !!

Lykke til og god ferie !!

Isa
c.AuthorAlias kitt29. juli 2001
hei!

du er virkelig flink!
og selv om det virker langt frem i tid, så tenk på hvordan du ser ut om et år!
og det er vel en tanke som kan holde deg gående?
og du har vært kjempeflink hittill, så du kommer til å klare deg videre!
gi deg selv en belønning pr.10 kilo ned!
noe fint som du har bruk for!

syden høres deilig ut! koz deg, det har du fortjent!

klem fra kitt
c.AuthorAlias Jenta*S*29. juli 2001
Hei på deg!
Koselig å "se" deg igjen! Så gøy at du skal på tur da! Håper dere får det kjempegøy! Kult at du er med på førstmann til 99, men det er jo litt urettferdig da,for jeg har jo et lite forsprang...men med masse frukt og grønnsaker i syden på deg , så må jeg nok "passe meg" likevel:0)!
Jeg forstår det med sol og strand..men PRØV å ikke tenke på deg, kos deg uansett og tenk på hvor flink du har vært allerede og ikke minst at du SKAL nå målet ditt på 55-60 kilo!
Det vet jeg at du klarer!!!

Men for nå: Gooooood tur!!
*vinker hadet*

Håper å se deg her snart igjen*S*
Klem fra Jenta*S*
112,5 kg

oisann

hei!!!

nå har jeg vært borte på ferie en stund, og har ikke fått veid meg en eneste gang.
men jeg har spist veldig lite, og sunt, og det viser store resultater på vekta, som jeg entret i dag.
tror faktisk jeg skal belønne meg selv med noe fint når jeg har komt under 110 kilo. tenk- da er det bare 10 kilo til ned så får jeg et tosifret tall.
men dette er langt fram i tid, og før den tid må jeg nok oppleve mye depping,svette og slit.
det var så lett å få alt fettet PÅ kroppen, hvorfor er det så himla vanskelig å få det av seg igjen?

noen som har en ide til belønning?
ikke så veldig dyrt, og helst ikke noe spiseli!

ha en fin sommer videre alle sammen!!!

AnToNiEtTa

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Måne23. juli 2001
Jeg tar av heg hatten for deg, du er sannelig flink.

Stå på videre, dette går jo kjempe fint!!

Klem Måne
c.AuthorAlias Jenta*S*21. juli 2001
Hey!SÅ flink du har vært da!
Flott da!!
Vi er kommet nesten like langt så jeg skal følge EKSTRA godt med deg! Hva med å se hvem som kommer først til 2 siffra???

Jeg har jo et lite forsprang da, men det kommer jo til å stoppe opp snart sikkert, og da går kanskje du 2-3 kilo:0)

Uansett jeg syns du er kanonflink! Fortsett sånn!

Belønning?: kroppspleie,hudpleie,massasje,fotbehandling,Bailine,CD'er,klær,sko,bøker,osv osv....kjøp deg noe du har LYST PÅ!
Det har du fortjent!

Klem fra Jenta*S*
114,3 kg

skal ha noen harde dager

hei!!!

vekta går litt nedover, men det er fordi jeg har vært veldig streng med meg selv.
nå er det ikke noe unnasluntring lenger.
til høsten er det skole for meg igjen, og denne gangen vil jeg være litt tynnere enn jeg er nå..
må nok vente en stund og noen kilo før jeg føler meg slank nok til å begynne å sjekke gutter, men en gang blir det nok min tur! det er det som får meg til å holde motet oppe! i tillegg til denne dagboka da selfølgeli!!!

AnToNiEtTa
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Isa12. juli 2001
En gang blir det din tur ja !! Synes du er flink jeg, fortsett sånn !

Isa
c.AuthorAlias lene12. juli 2001
Heisann. Du har jo vært kjempeflink allerede. Fortsett slik så er jeg sikker på at guttene snart begynner å løpe etter DEG....
Hilsen Lene
c.AuthorAlias abelone11. juli 2001
Jeg synes du er megaflink.

Jo lengre tid du bruker på å gå ned i vekt, jo bedre er det.
Kilo som forsvinner fort kommer ofte fort på igjen
c.AuthorAlias Stella11. juli 2001
Hei bra atu du har motivasjon!!! du kan jo begynne og løpe etter gutta og prøve og ta de igjen ... nei da bare tuller... du er kjempeflink 10kg alerede wow

ztella
c.AuthorAlias Måne11. juli 2001
Det med gutter er faktisk en bra motivasjon ;)

Ikke gå for hardt ut, det er bedre å ta det litt hardt slik at du klarer å gjennomføre det!!

Vil bare si at du har vært veldig flink, og 0,3 kg skal du jo ha 10 kilos jubileum!!!!!

Har foresten funnet ut (og lest) at krom og b-vitaminer demper sult og gotte suget. Det går jo ann å prøve.

Lykke til videre ;)
c.AuthorAlias Minelli11. juli 2001
Hei Antonietta!

Du har jo faktisk gått ned 10 kilo allerede! Det er jo kjempebra!

Håper du ikke skal pine deg selv under de harde dagene, slik at du sprekker, da er det bedre faktisk å være LITT streng hele tiden. Her er noen gode tips: Drikk mye vann (sikkert hørt det før...), spis mye proteinrik mat, særlig til frokost og lunsj, og spis fiberrik mat. Da holder du deg mett lenger og trangen til å småspise kommer ikke så fort.

Dette klarer du! Prøv å trimme litt også, gå korte turer og øk på etterhvert. Løft flasker med vann, så får du i gang musklene i armene. Jo mer muskler, desto høyere forbrenning!

Lykke til!
115,0 kg

en stor takk til dere!!!

hei!

takket være dere som har skrevet gode kommentarer til mitt forrige innlegg i dagboka, gjorde at jeg klarte å snu på de dårlige matdagene jeg hadde startet med.
har vært flink både i dag og i går, og føler at jeg nå skal klare å fortsette.
jeg har ikke så vondt i armen lenger heller, så i morgen skal jeg gå en lang tur i fjellet!

stor klem fra Antonietta
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias fabienne1. juli 2001
Hei igjen........

Vi er for og hjelpe!!!det er bra det hjalp for deg,du har vært kjempe flink disse to dagene,fortsett slik:-)KJEMPE BRA AT DU FORTSETTER!!!stå på dette klarer du:-)

stOOOR kos fra fabi.....
115,8 kg

dette går rett vest

nei, se hva jeg har klart å stelle i stand siden mandag!
nesten 1 kilo opp!
jeg sitter inne og kjedespiser, og depper over hvor vondt jeg har under gipsen.
den ulykken har ødelagt hele slankinga mi.
fatter ikke at jeg orket å prøve å slanke meg en gang. jeg kommer aldri til å klare det. har vært tykk siden jeg var bittelita. jeg kan jo ikke forandre meg selv!
folk er glad i den jeg er, selv om jeg hater meg selv!

dette ble vel trist lesing for dere, men jeg skriver bare akkurat hva jeg føler!

klem fra Antonietta
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Anna Lovinda30. juni 2001

IKKE MIST MOTET!!!

Jeg vet akkurat hvordan du føler deg, og jeg veit at det ikke er enkelt. Men IKKE GI DEG!
Selvom du sprekker er ikke slankinga "ødelagt". Om du spiser en sjokolade, så spis den og kos deg. Men ikke spis "junkfood" resten av dagen "for du har jo allerede sprukket".
Ja, du hadde en glipp der og da, men bare de minuttene det tok deg å spise sjokoladen - IKKE resten av dagen. For da har du maaange timer på deg til å forbrenne de kaloriene. Dette er liksom den "klassiske feilen". Man skeier ut med noe godt, mister motet, og skeier likesågodt ut resten av dagen/uka. Det blir en ond sirkel.
Klarer jeg - så klarer du! :o)

Lykke til!
c.AuthorAlias + 30 på 3 år29. juni 2001
Jeg forstår at du "depper" etter å ha gått opp igjen 1 kilo, men ikke glem nå hvor langt du tross alt har kommet på veldig kort tid. Det å slanke seg er vanskelig, men jeg ser jo her på sidene at der er mange som får det til. I dag skal også jeg starte, og jeg håper at jeg skal kunne klare det samme som du har klart på 2 1/2 mnd. Ca 10 kg av er bra det. Jeg jubler hvis jeg får det til.
Ikke gi opp nå. Du er på god vei.
Klem fra meg og lykke til videre.
c.AuthorAlias fabienne28. juni 2001
DETTE GÅR IKKE RETT VEST.....................

Dette klare du Antonietta,jeg har også vært den store helt fra jeg var en lita jente,men enda være ble det når jeg ble gravid!jeg klarer ikke og ha det sånn som dette lenger"og reiner med at ikke du har det heller"Du har jo vært så flink til nå:-)ikke la dette med at du har gått en kilo opp ødelegge for alt du har gått ned"kiloen er vekke før du vet ordet av det"DU KAN..............ikke tro noe annet,du klarer fint og bli som du vil hvis du bare STÅR PÅ

følger med deg på sidelinjen!

Kjempe klem fra fabi............IKKE GI DEG NÅ!!!!!!
c.AuthorAlias aline28. juni 2001
hei!!

jeg skjønner så inmari godt hva du tenker!!!
jeg har også alltid vært " den tjukke" siden jeg var liten...

men DU MÅ IKKE GI OPP NÅ!!!!
du vet at dette nytter. bare se på alle de som har klart det her inne!!! det er absolutt mulig, selvom man "alltid" har vært sånn!

sett deg ned og skriv en liste med positive ting som du oppnår ved å gå ned i vekt og skriv en liste med negative ting ved å beholde den vekten du har!

skriv ned alle slags ting du kan gjøre hver dag som gir deg litt mere kaloriforbrenning. er det noen trapper du kan gå i, istedet for å ta heisen? eller andre sånne ting.

gå på internett og finn fristende oppskrifter på sunne middager!!

les dagbøkene til alle de som har gått mye ned i vekt!!

men du får ikke lov til å gi opp! den kiloen som er kommet på klarer du å bli kvitt iløpet av en dag!! det lover jeg deg, men da må du også gå inn for det!!!!

lykke til @--->---

klem aline
115,0 kg

depper

hei!

nå har jeg sprukket skikkelig, og lagt på meg 1 kilo!
jeg har så vondt i armen, og det er ekkelt å gå mye, i allefall nå.
men smertene tar vel av etterhvert, og da skal jeg prøve å få gå mye på tur.
men nå er jeg redd jeg havner i kjøret.
jeg spiser som en gærning!
snart kommer jeg nok til å legge på meg igjen alt jeg har tatt av.
noen råd?
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias aline26. juni 2001
hei!

jeg hadde det som deg på søndag... det er virkelig ikke noe gøy, for ironisk nok så sitter man å tenker at man ikke må spiseså mye usunnt mens man spiser det.....

men hvis du kjenner at godte/ mat suget kommer, så vær sterk!! ta med deg en gulrot eller et eple og gå deg en tur og legg planer for spising eller finn på nye oppskrifter for sunn mat, sett deg ned og regn ut forskjellige kalori innhol i f. eks brødskive med geitost... eller andre ting du liker, men ikke vet hva inneholder...

finn på noe å¨gjøre, for hvis man blir sittende å se på tv, så er det lett å sprekke!!!

dette klarer du!!!
klem aline
c.AuthorAlias susanne25. juni 2001
heisann. vet akkurat hvordan du har det. sånn skjer med meg og en gang iblandt. du må bare tenke at dette kan jeg ikke gjøre. jeg ødlegger alt for meg selv. tenk at du har allerede gått ned 9kg og hvis du begynner å spise så mye nå så er det alt bortkasta. prøv å ta deg selv inakken og kom deg på rett vei igjen. dette SKAL du klare antoinetta. håper du klarer det. vet akkurat hvordan det er. hadde en slik periode for noen dager siden. jeg greide heldigvis å begynne igjen og det er jeg kjempeglad for. er også i mye bedre humør nå. skal tenke på deg og følge med deg.
stor motivasjons klem fra en som vet åssen du har det!!!
114,0 kg

en brukken arm var ikke planlagt

hei!

huff! nå er jeg litt lei meg. jeg ramla på sykkelen i går, og var så uheldig å å brekke armen.
fikk den gipsa, og må gå med armen i gips i mange uker fremover.
men heldigvis kan jeg fortsette å mosjonere, kanskje ikke på alle mulige måter. men jeg får begynne å spasere, for da trenger jeg jo ikke armen min til noe spesielt!

nå får jeg legge meg.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*25. juni 2001
Hey!
Huff da! Håper armen blir bedre snart!:)
Du er jo kjempeflink! Stå på videre!
PS Sjekk dagboka mi den 25/6 for tur :)

Klemzer
c.AuthorAlias Eugenie24. juni 2001
Hei Antonietta.
Jeg må først og fremst si at jeg synes du er veldig flink. Det er sikkert smart å gå sammen med en venninne for å slanke seg, da får man jo riktig god støtte, men du må ikke glemme oss :-)

Kjempe synd at du brakk armen, jeg håper den gror fint og fort og at den ikke ødelegger den fine slankekurven din.

Stor klem fra Eugenie
c.AuthorAlias Ingvild23. juni 2001
Huffda..
Du får gå litt da vet du :)
"God bedring"...

Klem Ingvild
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.