← Alle dagbøker
Anniken
47 år153 cm11 innlegg
2001
0 følgere
Start53,0 kg
Sist48,0 kg
Endring−5,0 kg
BMI nå20,5
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 4. september 2001
48,0 kgher går det unna
jeg spiser 700kcal om dagen og det går helt fint+ at jeg trener 2 timer også.. merker det på klærna også at jeg har blitt tynnere..
hurra!!!
endelig under 50..trudde ikke mine egne øyne idag morges..
idag har jeg nesten ikke hatt matlyst..var så glad.
har spist et eple, en brødskive og litt frokostblanding idag.
har trent 2 timer aerobick og spinning.
ha en super slankehelg alle sammen!!
motivasjonen på topp!!
rekker ikke skrive mye idag, men motivasjonen er på topp.
frokost: en brødskive med syltetøy og 1 dl melk.
lunsj: et eple
middag: to poteter og en og en halv kjøttkake med bittelitt brun saus på.
masse vann..''
trening: kanksje en time på sats..får se hva det blir til.
ha en flott dag alle sammen.
dette går jo bra..
hei!!
idag får jeg ikke tid til å trene utenom å sykle frem og tilbake på skolen.
mat som jeg har spist/skal spise idag:
frokost: en halv brødskive med syltetøy, 6 druer og 1 dl melk.(150kcal)
( må drikke litt melk fordi jeg har lest at cla tonalin pillene skal taes sammen med meieri produkter.
lunsj: 1 lite pizzastykke (200kcal)( skal på pizzarestaurant med noen elever i klassen etter skolen idag.)
middag: to eller tre grovbrødskiver med salami( 300kcal)
skal ta endel sit ups ikveld også..
om en måned skal jeg måle meg rundt magen igjen. Håper da at jeg er5-6 cm smalere..
ha en glimrende slankedag alle sammen!!
en bra dag..
som sagt..en bra dag. er stålende fornøyd med vektnedgangen.
Idag begynte jeg også med cla tonalin. Skal prøve dette å se om det virkelig fungerer..
Mat idag har vært dette:
frokost: en brødskive med salami og agurk( 1ookcal)
lunsj: en brødskive med lett syltetøy(100kcal)
middag: to poteter, en karbonade og litt ketchup. ca 500kcal)
trening idag: syklet frem og tilbake på skolen (5km)
sats: 1 time step puls og 15 minutter trappe maskin
nå har jeg endelig kommet meg inn i en god periode, der jeg ikke tenker så mye på mat og godterier.
nå er det bare å holde ut mange uker til....
begynner heller å veie meg daglig
hadde jo gått ned en halv kilo så det er iallefall en begynnelse da. Skal være skikkelig flink nå i 10 uker. Denne gangen skal jeg ikke sprekke!!!!
Idag har jeg spist dette:
frokost: en grovbrødskive med saltpølse og salatblader+ vann.
formiddagsmat: en grovbrødskive med salat og lettost.
middag: to poteter, laks og salat+ vann.
trening: syklet til og fra skolen(5km)
trente en time på sats: forbrente 500kcal tilsammen.
stakk også innom en helsekost butikk og kjøpte cla tonalin kapsler. Noen som har noen erfaringer med cla?
hadde vært flott å få noen tilbakemeldinger på det. Har hørt at cla er effektivt hvis man trener mye. er derfor jeg kjøpte de. vil helst slippe og miste masse muskler når jeg går ned i vekt. det er tross alt fettet jeg vil bli kvitt. Har målt midjemålet mitt rundt magen nå. Det er 72cm. får se etterhvert om det blir mindre. Skal begynne å trene sit ups hver eneste dag fremover..
Gleder meg til imorgen å gå på vekta. er jeg heldig viser den 52kg..
må finne på noe lurt...
tror jeg har funnet ut en ting, og det er at jeg tror jeg må veie meg litt oftere. Det blir så umotiverende og ikke se resultater. Jeg er ikke av den tolmodige typen, så jeg tror det beste for meg ville være og veie meg hver morgen. Skal begynne med det om 2 dager. Kanskje jeg får se noen resultater. Var ikke spessielt flink med maten igår. Det ble mye mat og det var en helt forferdelig følelse å være stappmett. Da angret jeg da.. I morgen skal jeg på sats å trene masse. satser på 2 timer trening.
Dette er mine mål:
etter 1 uke: veie 52kg
etter 2 uke: veie 51kg''
etter 3 uke: veie 50kg
etter 4 uke: veie 49kg
etter 5 uke: veie 48kg
6,7,8 uke: stabilisering.
9 og 10 uke: veie 47kg
etter dette er det slutt med slankinga. er kjempefornøyd hvis jeg klarer å gå ned 6kg. Det er bare det at jeg er så utolmodig av meg. jeg vil lissom se resultater på et blunk, og det er derfor jeg aldri har klart å slanke meg ordentlig før.
I morgen skal jeg begynne på alvor, og denne gangen skal jeg ikke sprekke. Må klare å holde meg i 10 uker.
har fått endel tips fra en venninne og jeg skal prøve og følge dem.
lykke til alle slankere..
30 dager til veiedag
nå er det altså 30 dager til jeg skal veie meg. da håper jeg at vektA viser 49kg.
4kg på 30dager skal jeg greie.
idag har jeg spist dette:
frokost: frokostblanding med et høyt fiber innhold( 300kal)
lunsj: 15 druer.(?)
etter jeg kom hjem fra skolen: litt frokost blanding( 150kal)
middag: en mini baguette uten pålegg. 250kal.
har ikke blitt så mye
mosjon på meg idag,
utenom at jeg syklet frem og tilbake
fra skolen da: 4 km tilsammen.
får besøk denne helgen så jeg må passe på å være flink.
datoen for veiingen blir altså 23 september.. det blir spennende det..
skal ikke veie meg på en måned nå..
Har bestemt meg for en ting og det er å ikke veie meg på en måned nå. håper på å klare å gå ned 4kg for da er jeg bare 1-2 kg unna målet mitt. har bestemt meg for at jeg kan spise en sjokolade hver lørdag, og det er det eneste gode jeg skal unne meg.
spiser sunt
idag har og skal jeg spise dette:
frokost: en brødskive med saltpølse og litt frokostblanding. (vann)
lunsj1200: to brødskiver med lett ost og et eple.
1500: to grovbrødskiver med lett philadelphia og vann
middag 1700: to poteter og en kjøttkake. vann og grønnsaker.
kvelds: en brødskive med sylteøy og vann.
vet at jeg kanskje spiser litt mye, men jeg satser på å gå veldig sakte ned i vekt. gidder ikke at de kiloene skal hoppe seg på etter at jeg har sultet meg en stund. Skal jo tross alt ikke gå sulten hele livet heller..
pleier som regel og trene på treningssenter 4 ganger i uka så jeg tror nok mine 3 kilo skal gå av etter hvert. målet mitt er iallefall og passe inn i de buksene som er litt for trange nå.
Veien mot et bedre liv...
begynner imorgen å slanke meg igjen. har gått opp 3 kg denne sommeren og de skal av. Slanker meg mest fordi endel av klærna mine er litt for trange og det blir rådyrt å skifte ut hele klesskapet mitt. Skal spise sunt, ikke så mye og trene endel.
Satser på å gå ned -4-5kg. Min trivselsvekt er ca 48kg.
Vi er akkurat like høye og du veier bare o.5kg mere enn meg. Hadde vært koslig om vi kunne slanke oss sammen. Trenger litt motivasjon for tiden..
håper du når målet ditt. Hvor mye skal du gå ned egentlig??
Klem fra Susanne!!
Jeg har lest hele dagboken din nå, og det ser ut som du spiser mindre og mindre for hver dag som går. Les dagboken din fra 22/8 og se hva du selv har skrevet der.
Jeg er sikker på at du er kjempefin sånn du er nå, så det haster ikke å gå ned i vekt for deg. Men hvis du fortsetter slik du gjør nå tror jeg fort du kan "slanke" på deg noen kg når du er ferdig. Kroppen må nok gå helt på lavgir snart.
Hilsen ei som har gjort det samme som deg for mange, mange år siden og har fått svi for det.
Klem fra Aslaug