← Alle dagbøker
AnneK
53 år163 cm21 innlegg
2002
0 følgere
Start69,0 kg
Sist63,0 kg
Endring−6,0 kg
BMI nå23,7
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 21. august 2002
❤️63,0 kgVektoppdatering
..
Jeg er så glad
Når jeg begynte slankekuren målte jeg meg, men ble så deppa at jeg krølla arket i en skuff. Så nå har jeg tatt nye mål og gjett om jeg ble glad. Dette arket som jeg skrev alt ned på skal snart rammes inn og henges på veggen. Tjihi
19. mai..............17. august....... = Nedgang
Armer: 32 cm...........28 cm...............4 cm
Midje: 92 cm...........79 cm...............13 cm
Mage: 107 cm...........95 cm...............12 cm
Rompe: 110 cm..........99 cm...............11 cm
Lår: 66 cm.............57 cm................9 cm
Kne: 43 cm.............40 cm................3 cm
Jeg skal dessverre på jobb snart så jeg må komme meg i dusjen, men håper at dere kan nyte det fine været ute. Snart kommer vinteren.
Takk til dere som har skrevet kommentarer til meg, det er koselig med innspill fra dere.
Mvh AnneK
hurra
ja nå skal vekta vise 60 snart.
Hurra, Vektoppdatering
Endelig kvitt tallet 65........
YESSSSSS
Endelig går vekta ned igjen.
Jeg er lykkelig.
Venner som ikke har sett meg på noen uker kjenner meg nesten ikke igjen. Deilig............
Jeg er så glad.
Etter flere rydde sjauer i kles skapet kan jeg gå på salg å handle masse nye klær. Kjæresten min er stolt av meg.
Jeg er såååååå glad.
En hard helg
Ja, Ja
Jeg har jobbet under Offshore helgen ca 15 timer pr dag, kunne vel kanskje ha gått ned minst 1 kilo, men havna på "mat-vogna"
Vi serverte VIP gjestene og de fikk mye god mat og desserter (vanilje krem med bær 2 stk) og dessverre det fikk jeg også, og skyllte det hele ned med cola. Men, men jeg har vel løpt det av meg for vekta står stille på 65 kilo.
De siste 5 kiloene har jeg tenkt å ta av med litt trimming og spise ketogen kost (lav GI- mat) bare de er borte innen neste sommer er jeg fornøyd.
I dag har det vært et grise vær og jeg som tok meg fri fra jobben for å kunne kose meg etter en hard helg med jobbing. Jammen har man flaks???
AnneK
Vekt oppdatering
.
hrmmffff
100 gram opp. Nå blir det ketogen kost på meg fremover.
Sliter med å komme ned på det gode tall: 60.
Jeg går til og fra jobb hver dag, det er 45 minutter hver vei.
Hrmmffff
Utrolig..........
Hei
Etter 2 uker i Spania med mye tapas har jeg kun lagt på meg 600 gram??? Det er utrolig, jeg er lykkelig.
Nå er det tilbake på jobb og fortsette å slanke meg 5 kilo til.
Det skal jeg klare.
Nå skal jeg tyv titte på hvordan dere har hatt det mens jeg har vært på derie.
ilsen Anne
Dette går tregt
Nå syns jeg vekta sniler seg nedover. Jeg sprakk i går og spiste 2 never med peanøtter. Ja, ja det kan vel ikke bety all verden. 1 sprekk på snart 7 uker. I dag kommer kjæresten min hjem, jeg gleder meg. Har allerede begynt å pakke kofferten med det som er igjen av sommer klær i skapet. Hadde en kaste sjau i går. Drar til Spania på søndag.
Ha en fin dag.
Hilsen Anne
Et lite stopp mellom 2 ferie turer
Har vært hos mamma i en uke, men har ikke lagt på meg. HHUURRAA
Nå om-møblerer jeg hele leiligheten til kjæresten min kommer hjem fra Sverige i morgen. Han har vært å kjørt motorsykkel på bane i 4 dager. På søndag reiser vi til Torrevieja, jeg gleder meg veldig, spesiellt når jeg veier 10 kg mindre enn i fjor. Jeg har hatt opprydning i kles skapa mine og har kasta allt som har blitt for stort. Det ble jammen ikke mye igjen, men det er jo bare bra for da kan jeg kjøpe meg nye klær.hi, hi
Ha en fin kveld alle sammen
Hilsen Anne
Bare oppdatering
ghfd
Dette skal/MÅ bli en sol fyllt dag
hrmffffff, nå syns jeg vekta treger seg nedover, usle 300 gram på en uke. Fnys, håper det er p.g.a mensen. Jeg trimmer hver dag og spiser IKKE noe som er fy.
Nå skal jeg vaske huset til pappa som en overraskelse til han når han kommer hjem fra ferie. Da blir han nok glad.
Etterpå skal jeg reise til mamma og være der i ca 1 uke. Så da blir det ikke noe vekt registrering på meg før neste torsdag 18.7
Håper vi alle får sol og fint vær uansett hvor i landet dere befinner dere. Det har vi jammen fortjent.
Ha en fin slanke uke alle sammen.
Mange sol klemmer fra Annek
Så kom "tante rød"
Hrmffff
Kommer sola snart?????
Straffa for å ikke trene i går ble: en vekt som står stille, men jeg har skjønt det nå og har startet dagen (kl 1200) med trim, først 30 minutter i trappene ved Mølla næringspark. De som jobber på kontorene der med vidu må vel tro jeg var gal, pust pes opp og ned trappene. Begynte stue trimmen, men jeg måtte bare innom her å sjekke, avhengig av en web side....? Det er ganske spennende og veldig motiverende å "dele" slankingen med så mange andre.
Nei nå MÅ jeg fortsette, kanskje vekta viser 66.0 i morgen. Skal til Spania om 12 dager håpet er at vekta viser max 62 kg.
Lenge leve drømmer og håp.
Ha en fin dag alle sammen
Hilsen
Anne
Jepp, la oss nyte den pene høsten.