← Alle dagbøker
diarist.Alias

Anna Lovinda

47 år174 cm50 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start134,8 kg
Sist128,0 kg
Endring−6,8 kg
BMI nå42,3
📉 Ned 5+ kg📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
25. mai 20014. januar 2002
128,0 kg

*svelger tungt*


Hei igjen, alle medslankere! *s*

Jeg har ikke fått oppdatert her på en stund, for PC''n konket ut i julen.
Uten noen å stå til rette for, har jeg skeiet ut både en og ti ganger. *klasker meg selv på hånden*
Men nå er jeg tilbake! :o)

Ergometersykkelen jeg har fått i julegave er underveis. Skulle fått den lille julaften, men det har vært mye kluss. Håper jeg har den innen 2 uker ihvertfall, så jeg kommer igang.

Kjempemoro å se at det er så mange som ser ut til å ha klart seg utrolig bra i julen. *skryte* ;o)

Vel, oppdaterer på onsdag neste uke. Ha en superb helg *S*

Klemmer fra Anna Lovinda :o)))
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias grete8. januar 2002
Heisann Anna Lovinda.

Ja, så er vi igang igjenn. Er det ikke herlig?? Synes du har vært kjempeflink i julen jeg. Det er jo nesten ingen oppgang på vekten. Jeg har et motto og det er at fortiden kan en ikke gjøre noe med, det er fremtiden som gjelder. Og den har vi jo full kontroll over!!! Flinke er vi!!!

Ønsker deg lykke til med ny sykkel. Jeg og Afrodite har en sykkelavtale om å sykle et kvarter hver dag. Blir du med eller?? Det er selvfølgelig lov å sykle mer men jeg orker ikke ha så veldig press på meg for da blir det ingen ting med meg. Og et kvarter på sykkel er jo bedre enn et kvarter på sofaen.

Mange motivasjonsvibber zzzzz fra Grete.
c.AuthorAlias skilpadda7. januar 2002
Heisann og godt nytt år! :-) Hyggelig å "se" deg igjen - og du må da ha vært ganske så flink, du har jo nesten ikke gått opp i det hele tatt!! Nå når PCen din er fikset, og nå når ergometersykkelen kommer, så kommer kiloene til å rase av. Helt sikkert!

Lykke til med slankingen videre fremover!

klemmer fra skilpadda
c.AuthorAlias Afrodite4. januar 2002
Hei Anna Lovinda!!

Ser vi har slitt med de samme problemene. Pc min fikk også trøbbel og da gikk min nye sunne livsstil rett vest......huff. Du må da ha vært litt flink i julen du fikk da ikke så mange julekilo!! Litt kos fikk vi jo lov til å unne oss......synes du har vært flink jeg!!

Ha en fin slankeuke, mange gode "slankenyttårsklemmer" fra Afrodite
127,1 kg

HJEEEELP!!!!!!!!


Nå er jeg ute på syltynn is!
Godterier og mat sklir ned på høykant.

MEN JEG NEKTER Å GI MEG!

I dag begynte jeg dagen med 2 knekkebrød og et glass melk.
Håper å holde den gode vanen ut dagen.
Skjønner ikke at jeg plutselig har blitt så svak nå...
Klarer liksom ikke å tenke klart når det gjelder slanking.

Håper på bedre oppdatering 2. juledag.

GOD JUL, alle sammen :o)

Nissehilsner fra Anna Lovinda
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blomsten23. desember 2001
Hei Anna Lovinda...

Følg rådene til Minelli. De var bra!!!

Ja, for alt med måte. ....og om du er som meg..så skal du spise litt sjokolade i julen, men kutte det helt ut etter nyttår.
Det er det eneste som nytter for meg. Bort med dem!!!

Hilsen meg
Blomsten..som ønsker deg en Riktig God Jul :))

c.AuthorAlias Minelli23. desember 2001
Hei, hei!

Her er et lite tips som jeg har tenkt til å følge i jula.

Når du har lyst på noe godt, så spør deg selv FØRST. "Har jeg lyst til å spise dette og fortsette å være feit, eller skal jeg la være og bli tynn, tynn, tynn?" Da unngår du kanskje å spise noe hver gang du blir godissugen...

Ha en kjempefin julefeiring. Husk, det er ikke det vi spiser mellom jul og nyttår vi blir fete av, men det vi spiser mellom nyttår og jul!

Klem fra Minelli
126,4 kg

ojojoj!


Jaja... har ikke vært så flink som jeg kunne vært...
På søndag var jeg på MacDonalds, og igår ble det masse pizza fra Peppe''s.
Men bortsett fra det, har jeg vært flink.

Desverre har jeg ikke drukket nok vann, så jeg får ikke gått på do slik jeg burde.
Har nok gjort sitt utslag det også...

Førstkommende fredag får jeg ergometersykkel. Jippi!!!! :o)

Neste delmål er å veie 124.4 innen nyttårsaften, og det skal gå bra, tenker jeg.

Ha en super dag *sss*

Førjulsklemmer fra Anna Lovinda :o)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias LilleMeg19. desember 2001
Får gratulere litt på forhånd med ergometersykkel :)
Jeg har min foran tv'n (bare soffa'n) og sitter gjerne på sykkelen og ser på tv :) Får trent litt også da... Er såvidt innom her før jeg skal tilbake til bøkene, fikk lyst til å sette meg på sykkelen nå men får vel vente et par timer til :)
*klem* fra LilleMeg
c.AuthorAlias April19. desember 2001
Synes du er kjempeflink, du har jo gått ned masse!! Når du bare får ergometersykkelen din når du sikkert neste mål så raskt som bare det. Sett på noe skikkelig kuul musikk, og tråkk i vei!! Fortsatt lykke til, hilsen fra April
126,0 kg

*Traller en sang*

Dette går jo riktig bra på alle måter :o)

Sliter fremdeles litt med den kjedsommelige vanndrikkinga, men jeg prøver... *s*

DELMÅL---------------REST

124.4----------------1.6 (ikke lenge igjen nå)
120.7(BMI under 40)--5.3
119.9----------------6.1

Håper på å veie 119.9 innen 15.januar, eller senest 31.januar.
Vi får se hvordan det utarter seg :o)

Eneste "fete" dagen i jula, blir nyttårsaften, for da blir det endel alkohol.
Julaften kommer jeg til å ta det med ro. Skal kose meg med god mat og bittelitt godis etter pakkene er åpnet.
Lille julaften har mannen min bursdag, så da blir det både gløgg og kake.
Som Buddha sa; Det handler ikke om avhold, men om måtehold :o)

Tror nok jeg skal klare meg fint i jula i år.
Jeg skal iallefall ikke la den ødelegge det gode opplegget jeg har *s*

Ha en fortryllende dag!

Klemz, Anna Lovinda ;o)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sivi16. desember 2001
Vi må jo kose oss litt i jula da...og så skjerper vi oss på nyåret igjen! :-) Høres ut som om du er kjempemotivert Anna Lovinda. Stå på! Ingenting skal få ødelegge vår nye livsstil!

Klemmer fra Sivi
127,4 kg

Er i slaget nå *s*


Nå som tante Rød er på vei ut døra, er vekta mer medgjørlig :o)

På lørdag skeiet jeg _skikkelig_ ut, med masse godterier. Blei helt kvalm!
Så nå skal jeg ikke spise godis før Julaften, for jeg blir dårlig bare av tanken.

_Meny i går_

1 grønt eple
1 brødskive m/ makrell i tomat
1 stor porsjon havregrøt m/ sukker
1 knekkebrød m/ 3 skiver gulost
1 knekkebrød m/ 3 skiver gulost + 1 grønt eple
1,5 liter vann

DELMÅL--------------------REST
124.4----------------------3.0
-5 konkurransen------------1.2 (Har gått ned 3.8)

Konkurransen var det Afrodite som vant *GRATULERER*

Ellers er jeg stort sett fornøyd med resultatene mine :o)

Ny oppdatering på lørdag, og da skal jeg se 6tallet! *S*

Ha en flott førjulsdag, da.

Klemmer fra Anna Lovinda ;o)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias beate2913. desember 2001
Heisann!
Synes du er kjempetøff, og du har vært skikkelig flink med maten og slankinga. Jeg hadde også en sprekk på søndag, men har også bestemt meg for "ingen godteri eller annen utskeielse før julaften". Hiver du deg med på en godtefri avtale frem til jul?

Klem fra Beate
128,1 kg

Tante Rød har ankommet... *sukk*


Litt opp på vekta. Kjipt, det.
Men sånn er det jo bare med mensen, så jeg er fremdeles med.

Sliter enda med vanndrikkinga. Er ikke særlig godt vann her vi bor, så det frister ikke.
Syns kanskje det blir litt råflott å kjøpe vann i butikken, særlig når jeg skal ha i meg 3 liter pr. dag.
Men jeg prøver å være obs på det iallefall. Drikker stort sett vann til de fleste måltider nå.

Ha en fortsatt nydelig helg, slankevenner!

Klemmizer fra Anna Lovinda :O)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*9. desember 2001
Hey!
Ok...tante Rød er ankommet ja?*S*...Men husk at når "hun" er borte så forsvinner sikkert en hel kilo! Dvs..at du egentlig kansje veier 127,1 det!:0) YESS! Ang.det med vanndrikkinga,så har jeg selv funnet ut at det er kjempeviktig for å få optimal nedgang å drikke så mye vann du orker.Kan du ikke ta oppi noen sitron-og appelsinskiver for å få litt smak? Ellers så fikk du jo gode tips fra skilpadda her også:0)!
Stå på nå,okey?? Vi skal klare dette,og vi skal ikke la jula ødelegge resultatet!Enig? Det må gå an å kose seg samtidig som man ikke propper i seg liksom! Jeg skal iallefall det,fordi det er så kjedelig å begynne det nye året med + 5 kilo! Grøss!

Uansett,jeg gleder meg til å følge med deg videre nedover!
Syns du er kjempeflink!
Klemizzer fra Jenta*S*
c.AuthorAlias skilpadda8. desember 2001
Hei Anna Lovinda! 200 gram når du har fått mensen, det er ingenting det. Du gjør helt sikkert et bra hopp ned når den er over, så selv om det er litt kjipt å se at vekta går opp, så vet vi jo at det ikke er "på ordentlig".

Ang. vannet, kan det hjelpe om du har litt sitronsaft eller appelsinjuice i? Jeg har vært vant til å drikke farris med appelsinjuice som tørstedrikk ganske lenge, og så har jeg tatt mindre og mindre juice, og nå bruker jeg ofte vanlig vann i stedet for farris. Blander juice og vann omtrent som man blander vanlig saft og vann. Sånn "Rose's Lime" som du får på flaske i butikken er også et veldig bra tips, det skal ikke mange dråper til. Det har jeg fått anbefalt på Grete Roede-kurs tidligere. Og så kan det hende vannet smaker kaldere og bedre hvis du har det stående i en mugge i kjøleskapet. Isbiter oppi gjør det også litt "festligere". Urtete eller nypete kan du også drikke i stedet for vann, særlig fint nå om vinteren. :-)

Du er skikkelig flink til å slanke deg! Og det er kjempefint at du prøver å drikke mer vann, og drikker det til maten. Håper du får en flott slankehelg du også.

klem fra skilpadda
127,9 kg

Dette er jammen meg gøy! ;o)


Det er godt jeg går ned litt fort en periode nå, for det er nok ikke lenge til det stagnerer...

DELMÅL-------------------REST

124.4--------------------3.5
-5 konkurransen----------1.7 (har gått ned 3.3)

Jeg er KJEMPEfornøyd med resultatene så langt! :o)

Men, atter en gang, jeg MÅ bli flinkere til å drikke vann! *sukk*
Er ikke så lett, den vanndrikkingen...

Vel... Jeg ønsker dere en FLOTT førjulsdag. Stå på! *S*

Klemmizer fra Anna Lovinda
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias villemo6. desember 2001
Gratulerer med at du har gått ned så mye!! Er stolt av deg. Vi veide nesten like mye da vi startet, og det gir meg håp! Du har vært kjempeflink! Og det å begynne på nytt er noe det står respekt av. Fy søren! Vet hvordan det er. Det er helt grusomt! Jeg vet ikke hvor mange slankekurer jeg har begynt på, men det er utallige.... Men nå er det nok!
Du får være sterk, og stå på. Du klarer det helt sikkert!!
Klemmer og oppmuntring fra Villemo :)
c.AuthorAlias Oriane5. desember 2001
Heia Anna L
Det går jo så det suser for deg om dagen! Så herlig! Nyt det, og tro på at det varer en stund.
Bra at du er klar over at du bør drikke mere vann, jeg kunne sikkert gitt deg mange tips der, men regner mer at du kan dem alle sammen.

Stå på videre!

hilsen fra Oriane
128,6 kg

Bittelitt ned...


Var ikke mye ned denne gangen, men jeg skal ikke klage, for jeg har fin nedgang ellers *s*

_Meny i går_

1 porsjon All Bran m/ 1 banan
2 pitabrød m/ ost, karbonadedeig og salat + 1 stort glass Tab Xtra
2 grønne epler + 1/2 banan
vann

Spiste ikke så ofte i går. Ble utrolig mett etter middagen, så det ble bare frukt resten av dagen.

Innen onsdag håper jeg at jeg kan se 127tallet.
Men det er nok litt urealistisk, så jeg skal være fornøyd med rundt 500 gram.
Det viktigste er jo gjennomsnittet :o)

Ha en fortsatt flott helg!

Klemz, Anna Lovinda
128,7 kg

...og inn på rett spor igjen *s*


Dagen i går var _betydelig_ mye bedre enn i forgårs!
Var deilig å få i seg normal mat igjen :o)

_Meny i går_

2 havreknekkebrød m/kalkunpålegg + 1 glass melk (ekstra lett)
2 havreknekkebrød (1 m/kalkunpålegg og 1 m/makrell i tomat) + 1 glass melk (ekstra lett)
1 brødskive m/ 2 skiver norvegia + 1 glass melk (ekstra lett)
1 porsjon All Bran m/1 banan i skiver
VANN

Jeg har begynt å spise Birkebeinerbrød (fåes på Rimi), og det er det beste brødet jeg noen gang har smakt!
I tillegg er det relativt grovt :o) Anbefales!

Som dere ser, har jeg blitt flinkere til å spise oftere igjen.
Deilig å få litt rutine, for da slipper jeg å bli sulten mellom måltidene.

Neste uke skal jeg bestille ergometersykkel på SmartClub.
Får den i julepresang av moren min! Hun er verdens beste! *s*
Så da blir det endelig trim på meg, og det GLEDER jeg meg til.
Kjenner at jeg blir mer og mer rastløs, så det skal bli godt å få beveget seg mer.

I morgen er det "offisiell veiedag" igjen. Regner med rundt 200 gram ned, men det blir spennende å se :o)

Ønsker dere en super 1.adventshelg! *S*

Slankende klemmer fra Anna Lovinda
128,7 kg

På feil spor...


Tenk, enda så gøy jeg nå syns det er å slanke seg, så gjør jeg likevel de mest IDIOTISKE ting!?!?!
Jeg VET hvor _viktig_ det er å spise ofte, allikevel så gjør jeg det ikke. ARGH!
Blir så SINNA på meg selv!

Sånn! Der var det ute... *s*

_meny i går_

1 porsjon havregrøt m/melk og sukker
****JOBBE****
1 ostepølse i brød
1/2 (litt i overkant) pose potetgull
1 1/2 sjokolade
Tab xtra

Som dere ser, er ikke dette akkurat slankekost :o)
Feilen var at jeg gikk hele dagen før jeg spiste igjen, og så gikk vi på 7-eleven! *koko* Hvor lurt er det?!?
Nei, ikke særlig lurt... *ler*

Så nå sitter jeg her med vannflaska mi. Er helt "uggen" i magen etter godteriet igår.
Heldigvis oppdaterer jeg ikke vekta før på lørdag.
Har funnet ut at lørdager og onsdager er greie veiedager.

Nå blir det jo ingen kos på meg på fredag, for jeg "brukte den opp" igår.
En slags "straff" skal man jo ha. *s*

Håper dere er litt sterkere enn meg ;o)
Ha en hoppetiflott slankedag!

Klemmer fra Anna Lovinda
128,7 kg

Yiiihaaa!


Dette er så moro!!! :o)

Vel, det ble ikke no'' standup på meg igår, for venninna mi ble skikkelig dårlig.
Men det kommer alltids en annen sjanse :o)

_Meny i går_

1 porsjon havregrøt m/melk og sukker
2 brødskiver (1 m/makrell i tomat + 1 m/kalkunpålegg) og et glass ekstra lett melk
2 brødskiver (samme som over)
vann

Var ikke no'' flink med frukten igår heller. Irriterer meg egentlig, for jeg vet hvor viktig det er.
Så jeg prøver igjen i dag... *s*

DELMÅL------------REST

124.4-------------4.3
-5 konkurransen---2.5 (totalt ned 2.5)

Det tror jeg dekker det meste :o) Jeg er veldig fornøyd så langt *s*
Det største delmålet mitt er selvfølgelig 100, og det håper jeg å se i april en gang.
Begynner _garantert_ å stortute når jeg ser 100 lyser mot meg *ler*

En ting er HELT sikkert; Det er virkelig verdt slitet! :o)
Eller hva tror dere? ;o)

Supermotiverende godklemmer fra Anna Lovinda
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias skilpadda28. november 2001
Heisann! Så flott vekt i dag, da! Nå er du så langt unna 130-tallet at du er sikker på å ikke "sveipe innom" dit igjen, selv med mye vann i kroppen en dag eller noe slikt. Kjempebra! Her går det bare en vei - nedover, helt frem til jul!

Og javisst er det verdt slitet! Sånn etterpå (og av og til innimellom også) så føles det nesten ikke som noe slit heller. I hvert fall ikke i forhold til alternativet - spise tung, usunn mat, gå rundt i dårlig form og slepe på altfor mange kilo og føle seg misfornøyd med seg selv. Aldri mer, sier jeg bare!

Ha en kjempefin slankedag i morgen også!

klem fra skilpadda
c.AuthorAlias Afrodite28. november 2001
Hei Anne Lovinda!!

Det ER verd slitet, det er jeg HELT sikker på - hadde det ikke vært det så hadde vel ingen av oss giddet dette.......men det gjør vi, vi er flinke og vi SKAL klare dette!! Du har vært
kjempe flink, og jeg er sikker på at du vil nå målet ditt i april -tenker du tuter enda mer når det lyeser 99.9 kg mot deg jeg :-) tenk så gøy det skal bli!

Stå på Anna Lovinda - sammen er vi sterke vet du!!
Motiveringsklem fra Afrodite
129,8 kg

Trallalaaa *s*


Ja, så er det atter en ny dag :o)
Vekta er medgjørlig og går nedover, men jeg oppdaterer ikke før i morgen.
Da slipper jeg å få meg en smell hvis vekta bestemmer seg for å bli litt vrang igjen.

_Meny i går_

1 porsjon havregrøt m/melk og sukker
2 brødskiver m/5 kjøttkaker av kylling
2 brødskiver m/hhv. ost og makrell i tomat + 1 glass melk
2 knekkebrød m/ost + 1/2 glass melk

I går syns jeg selv det ble litt mye mat og ikkeno frukt. Men noen dager blir bare sånn...
I dag skal jeg prøve å spise mer frukt og drikke mer vann.

Senere i kveld skal jeg og en venninne på Christian Kvart på Stand up show m/ Tommy Steine og div.
Det blir innmari ålreit, og jeg gleder meg skikkelig! :o)
Jeg liker egentlig ikke å vise meg offentlig pga vekta, men jeg får bare la det stå til.

Dere får ha en eksellent slankedag, alle sammen! *s*

Masse klemmer fra Anna Lovinda :o)
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias kim28. november 2001
Hei Anna Lovinda
Håper du koste deg i går på Stand up showet.
Husk dette: Du skal være stolt av deg selv!!!
Vekten spiller ingen rolle.Du er unik!!!!!!!!!!
Ha en kjempefin dag!
:)
Kim
c.AuthorAlias Jenta*S*27. november 2001
Heisann! Så morro med show da!:0) KOS DEG DU!!! Skjønner godt hvordan du tenker med det å vise deg offentlig, ingenting å ha på seg osv osv...jeg hadde det sånn selv! Fremdeles henger det nok litt igjen,men det blir bare bedre og bedre:0)! Så kos deg! Vær stolt av det du har klart til nå! Det har du all grunn til!
Syns du er flink jeg Anna Lovinda!! Fortsett sånn og det vil gå BRA!!!*S*
Husk å oppdatere vekta til konkurransen i morra da!
Lykke til videre! Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias annemor27. november 2001
God tur på Stand up Show. Kos deg.

Annemor
c.AuthorAlias M.arthe27. november 2001
Hei!!!
Det er klart du skal dra!!! Tenk hvor morro det blir.
Også en fin måte å ikke fokusere på mat ( noe jeg er ekspert på om kveldene, det er da jeg spiser).
Bare tenk på at om ikke lenge er det netopp du som de andre ser på og beundrer, og jeg vet at du vil klare det....
Så dra og kos deg, ikke tenk så mye på vekta. Venninda di liker deg for den du er vet du og det er jo hun du skal dra sammen med, og da kan du ikke bekymre deg for hva andre mener.

STÅ PÅ !!!!
Stor slankeklem fra marthe
ps. er faktisk litt misunnelig, kunne ønske det var meg som skulle på den forestillinga....
129,8 kg

Nå går det strålende! *s*


Dette går jo SÅ bra! Kjempegøy å slanke seg nå for tiden! :o)

Det går greit med maten, og jeg er på godfot med vekta *s*

_meny i går_

2 brødskiver m/2 hardkokte egg + 1 glass ekstra lett melk
2 clementiner
3 knekkebrød m/norvegia + 1 glass Tab Xtra
vann

Det ble litt lite mat i går, for jeg sto opp ganske sent og la meg relativt tidlig.
Så det ble ikke mange timene å fordele maten på.

Er det noen som har hørt om en "magnetsykkel" som heter Body Sculpture?
De selger den på SmartClub for under 2000,-.

Vurderer å kjøpe den. Syns det er gøy å sykle, men tør ikke sykle ute om vinteren.
Gått på rompa et par ganger for mye :o)))

Dere får ha en nydelig mandag, medslankere! *sss*

Klemmer og motivasjonsvibber ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
fra Anna Lovinda :o)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias LilleMeg27. november 2001
Heisann :) Du sykkelen du snakker om har jeg stående rett på siden av meg! hehe... kjøpte for i overkant av 14 dager siden, tror jeg... eller 3 uker kanskje... hehe... min versjon heter Galaxy fordi jeg tok feil kasse, MEN den har 5 displayer i stedet for ett, så du slipper å bytte hele tida og kan følge med på både kalorier, fart, tid osv. Dene eneste andre forskjellen er litt forskjellig forming av "styret" fordi Body Sculpture har "vindu" i fronten mens min har på sidene... bryr ikke meg så veldig! Dessuten kosta de akkurat det samme! (Galaxy er vel 2 kg tyngre eller no, så hvis du vil ha den tar du den tyngste kassa!) Må bare legge til at sykkelen til 999+moms ikke virka som om den var noe å ha, plastsete og skikkelig lett og ustabil! (var den jeg egentlig skulle ha!)
Håper du finner deg en sykkel, er egentlig morro å sitte å se på tv!

*klemmer* fra LilleMeg
c.AuthorAlias laika27. november 2001
Takk for kommentarer i dagboka mi. Det er godt å høre at man ikke er alene med "problemer" som dukker opp med slankinga. Det er ikke alltid lett, men man skal nå målet.
Ha en god slankedag!!
c.AuthorAlias Oriane26. november 2001
Heia Anna L

Sykle om vintern? Tror du er sprø! Da er det best å sykle inne. Den sykkelen du snakker om aner jeg null og niks om, i Tromsø er det ikke Smart club...Dumt, for jeg leser stadig om folk som finner fantastiske saker der!

Når det gjaldt ris og tining, så vel..den eneste måten du får den tørr og ekkel på, er å sette mikroen på full fres i for lang tid, da blir det rett og slett ekkelt. Det der finner du fort utav, og jeg anbefaler det virkelig. lettvindt, og så spiser man jo ikke mer enn det som er, hadde panna vært full av nykokt ris, er det lett å ta mer enn det man hadde tenkt.

Stå på!

klem fra Oriane
129,8 kg

"Den som venter, venter ikke forgjeves"


HURRA!!! *sss*

Plutselig gjorde vekta et hopp. Det trengte jeg nå! :o)))

_Meny i går_

2 ss cottage cheese (hadde dårlig tid)
2 brød skiver m/4 kjøttboller av kylling + et glass ekstra lett melk
3 knekkebrød m/norvegia
1/2 l. Tab Xtra

DELMÅL----------REST

124.4-----------5.4
-5 konkurransen-3.6 (har gått ned 1.4 siden start)

I tilegg har jeg nå nådd mitt første delmål; 129.9 kilo!!! *stolt*

Dette er en flott søndag, dere :o)

Klemmer og lykkeønskninger fra Anna Lovinda
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias skilpadda25. november 2001
Wow! Så flott! Gratulerer - ikke rart du er stolt nå! :-) Kjempebra vekt, dette har jo gått veldig fort. Med et par slike hopp til, så når du fort det neste delmålet ditt også. Stå på videre!

klem fra skilpadda
130,8 kg

Skeiet ut i går...


Ja, i går kveld koste jeg meg mer enn det godt var. Men jeg angrer ikke.
Så lenge jeg er flink resten av uka, har jeg ikke dårlig samvittighet.

Meny i går

2 brødskiver (1 m/kalkunpålegg+1 m/makrell i tomat), 1 glass ekstra lettmelk og et eple
1 God morgenyoghurt
---*jobbe*---
1 ostepølse i brød
4/5deler av en stor potetgullpose
1 Nuts sjokolade

Tro det eller ei, men dette er faktisk _mye_ mindre enn jeg pleide å lasse i meg.
Så jeg klarte å begrense meg :o)

Vel, dette er en ny dag med nye muligheter *s*
Ha en fortsatt flott helg!

Klemmer fra Anna Lovinda
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias skilpadda24. november 2001
Hei AL! Flott at du greide å begrense deg i går. :-) Og jeg tror nok også at det går an å unne seg litt utskeielser av og til, så lenge man er flink resten av tiden! Det er jo de dagene det er flest av som betyr mest for vekta.

Det ser jo ikke ut som du rakk å spise så mye mat i går, så det er jo ikke rart om du var sulten på kvelden. Det kan jo ikke ha blitt så _helt_ ille hvis du regner sammen kaloriene for hele dagen (selv om du selvsagt vanligvis ville bruke de kaloriene på noe annet enn pølse og potetgull!).

Håper du har en fin dag i dag Anna Lovinda!

klem fra skilpadda
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.