← Alle dagbøker
Anna
65 år165 cm34 innlegg
2002–2016
0 følgere
Start72,6 kg
Sist83,1 kg
Endring+10,5 kg
Mål67,0 kg
BMI nå30,5
📓 10+ innlegg🕰️ 10+ år i dagboka
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 10 mil
Jeg har hengt meg på en gruppe som skal gå 10 mil i april.
Det betyr at jeg må komme meg ut hver dag....ellers blir det veeeeldig lange turer i helga - og det orker jeg ikke.
Litt hver dag.....spørs om jeg klarer 10 mil.
Påske
Jeg skal være sjeleglad for at jeg ikke har gått OPP i vekt!
Noen dager er jeg superflink, spiser begrenset og bra - og går lange turer.
Andre dager sitter jeg foran TV og spiser snop!!
MEN....nå er det slutt. Full innstramming fra i dag.
Det er 13 uker til St.Hans. Målet er å gå ned til 75 kg til da!
Altså 8.6 kg på 13 uker.
Er det mulig?
Tiden vil vise, men jeg skal i allefall jobbe hardt for dette!
Jeg er glad!
Jeg elsker å være en mindre utgave av meg selv. Det er en så fantastisk følelse!!!
ALT blir så mye lettere. Det er virkelig verd slitet og strevet.
Nå er det bare å fortsette.....
Ny vinter
Nå har det kommet snø igjen og veiene er isete og glatte.
Jeg hadde akkurat innstilt meg på vår.....
Tenker litt for mye på snop om dagen.....men hver gang tar jeg fram Beck programmet og bruker de kognitive teknikkene til å endre tankemønsteret mitt.
Å gå ned i vekt er en omfattende prosess.....og verd en OL medalje!
Iallefall om man når målet sitt og ikke minst blir værende der.
Vinterferie slutt
Grunnen til stillstand denne gangen er nok at jeg har spist litt annerledes.
Kake i bursdag, is til kveldskos (hjelp) og litt smågodt. Dette pga av vinterferien.
Ellers er jeg fortsatt i godt driv og håper på minus 1/2 kg til neste veiing.
Veien er lang å gå fortsatt.....
Museskritt
Museskritt er også skritt!! Det får jeg trøste meg selv med.
Kommende uke er vinterferie og det skal bli utrolig deilig.
Håper å få gått mange turer!! Dessuten skal jeg rydde i skuffer og skap,
samt bake sunne brød og knekkebrød.
Sakte
Det går ikke akkurat fort! Men så lenge det går nedover må jeg vel si meg fornøyd.
Jeg tror jeg må regne med at det vil bli slik framover. De kiloene jeg skal ta av nå vil være seige.
Når kanskje ikke målet til denne sommeren, men det er greit.
Føler meg allerede såpass komfortabel at jeg trives ganske bra.
Har begynt å tenke på mageplastikk når jeg er i mål, men vet ikke om jeg tør.
Litt nedover
Det var godt at det blei litt nedgang igjen!!
Det er kjempeglatt ute og jeg vet ikke om jeg tør ut i dag.
Har fått på meg ei bukse som har ligget noen år.
Kjempekult!!
Stillstand på vekta!
Jeg har vel egentlig venta på det......
At vektnedgangen skulle stoppe opp.
Likevel er det fryktelig demotiverende......føler meg veldig tjukk i dag!
Sier til meg selv: Trekk pusten dypt, stå på videre og resultatene vil komme.
Nydelig vær!!
Jeg var på ski i går og det var helt supert!!
Hadde ALDRI funnet på det for 20 kg. siden!
Sakte men sikkert åpner det seg en ny verden for meg....he, he...
Det er så mye jeg har lyst til å gjøre.
Nå går alt så mye lettere. Håper bare på litt mer energi utover våren.
17. januar 2016
❤️87,0 kg20 kilo borte!
Jeg burde feire i dag! 20 kilo nedgang er jeg stolt av!!
Jeg hadde faktisk aldri trodd det. I vår og i sommer begynte jeg å tenke på slankeoperasjon,
for jeg hadde nesten gitt opp.....
Men sterke jenter kommer enda sterkere tilbake....yesss....!!!
Fremdeles 17 kilo igjen, men det får ta den tiden det tar.
Mye snø!!
Vinteren har kommet og i dag blir det å vasse i snøen med hundene.
Jeg er fornøyd med nedgang og er glad så lenge det ikke er stillstand!
Det begynner å nærme seg minus 20 nå og folk kommenterer stadig hvor "tynn" jeg har blitt :-)
Litt komisk, for jeg er jo fremdeles altfor stor, men litt gøy likevel.
Nytt år
Denne gangen har jeg klart meg bra gjennom julen og nyttårshelgen!
28. desember 2015
89,1 kgRomjul
Da er det full innstramming her!!
Heldigvis har jeg ikke så mye julemat i huset. Konfektesken jeg kjøpte før jul kverka jeg helt aleine!!!
Så jeg har fortsatt mye å jobbe med. Måtehold!!
Håper så inderlig at jeg kan komme ned til 70 kg før sommerferien.
20. desember 2015
89,5 kgSnart jul
Bare noen dager igjen til jul.....
Håper jeg klarer meg gjennom julen uten å gå opp i vekt.
Tenker å spise godt bare på julaften, førstedag og andredag.
Resten av dagene vil jeg prøve å holde mitt vanlige regime.
Dessuten vil jeg prøve å få lagt inn noen gåturer!
Ønsker meg selv og dere andre lykke til :-)
Stå på videre og fokuser på alt det positive du oppnådd ;)