Hei alle sammen
Hei igjen.
Ser jo at det er mange som legger inn vekta si hver dag. Skal prøve å få til det. Ellers uteble mensen, og jeg var livredd for at jeg var gravid. Har to barn på 9 og 11 år. Verdens deiligste mann, men kunne ikke tenke meg å bli gravid nå. Har såååååååååååååååååååååååå lyst til å bli tynn, men nå er jeg heldigvis på rett vei. Graviditets testen var negativ, og mensen kom. Lykke til alle sammen
Klem fra Ann
Ser jo at det er mange som legger inn vekta si hver dag. Skal prøve å få til det. Ellers uteble mensen, og jeg var livredd for at jeg var gravid. Har to barn på 9 og 11 år. Verdens deiligste mann, men kunne ikke tenke meg å bli gravid nå. Har såååååååååååååååååååååååå lyst til å bli tynn, men nå er jeg heldigvis på rett vei. Graviditets testen var negativ, og mensen kom. Lykke til alle sammen
Klem fra Ann
Jeg ville bare gi et lite tips, og det er å kun veie seg en gang i uken. Å ha en fast veiedag synes jeg fungerer best, for ellers svinger humøret og motivasjonen i takt med vekta. Og det er mye som spiller inn på vekta (vann, mensen, spist sent etc). Problemet er å klare å holde seg til den ene dagen, synes jeg. Stå på videre!!!!