← Alle dagbøker
diarist.Alias

Ann

57 år172 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start99,2 kg
Sist99,0 kg
Endring−0,2 kg
BMI nå33,5
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
11. januar 200220. januar 2002
99,0 kg

Hei alle sammen

Hei igjen.
Ser jo at det er mange som legger inn vekta si hver dag. Skal prøve å få til det. Ellers uteble mensen, og jeg var livredd for at jeg var gravid. Har to barn på 9 og 11 år. Verdens deiligste mann, men kunne ikke tenke meg å bli gravid nå. Har såååååååååååååååååååååååå lyst til å bli tynn, men nå er jeg heldigvis på rett vei. Graviditets testen var negativ, og mensen kom. Lykke til alle sammen
Klem fra Ann
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias asta20. januar 2002
Sorry - jeg ser jo at du har holdt på kjempelenge, og har tatt av MASSE! Du har vært kjempeflink!
c.AuthorAlias asta20. januar 2002
Gratulerer med ny start, er det ikke godt å være i gang? Jeg kjente også lettelsen ved å ikke være gravid når en føler seg rund nok fra før... Jeg har også to søte barn, men akkurat nå vil jeg ha en pause og prøve å Få tatt av overflødige kilo.

Jeg ville bare gi et lite tips, og det er å kun veie seg en gang i uken. Å ha en fast veiedag synes jeg fungerer best, for ellers svinger humøret og motivasjonen i takt med vekta. Og det er mye som spiller inn på vekta (vann, mensen, spist sent etc). Problemet er å klare å holde seg til den ene dagen, synes jeg. Stå på videre!!!!
99,2 kg

Hei alle sammen.

Jeg er en jente som har drevet litt med slanking på egenhånd. Det har for så vidt gått bra, men nå satt jeg på nettet og fant denne siden, det er jo utrolig hvor flinke mange av dere har vert. Så nå vil jeg også være med. Har allerede tatt av nesten 15 kilo, men jeg ser jo at mange av dere har vert her inne lenge, og har tatt av mye mer enn det. Gleder meg til å kunne være med å følge dere alle.
Klem fra Ann
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias kikki12. januar 2002
Hei og velkommen hit
Du har jo allerede vært kjempeflink synes jeg. Og nå har du funnet disse fantastiske sidene også, så da får du det du trenger av motivasjon og støtte her. det er godt å få hjelp og oppmuntring av andre.
Jeg har selv holdt på her siden i høst uten at det har gått så veldig bra, men nå jobber jeg meg nedover. Grunenn min til at det ikke har gått så greit er mye sykdom i familien og da tenker man til tider på annet enn slanking. Men nå da alt er greiere er det på'n igjen. Og da hjelper det meg veldig med disse sidene.
Stå på og lykke til.
Klem Kikki
c.AuthorAlias Olivia11. januar 2002
Oj! Så flink du har vært!! 15 kilo. Imponerende!
Jeg er helt fersk her - begynte på mandag. Har som sagt ikke vært med mange dagene...men det å skrive slankedagbok hjelper meg veldig. Vi får heie på hverandre!!
Lykke til!!
Olivia :-)
c.AuthorAlias maia11. januar 2002
hei og velkommen i klubben.
Her det mye motivasjon å få.
Så flott at du har tatt av så mye på egenhånd. Lykke til videre.
Hilsen maia
c.AuthorAlias Fett nok.11. januar 2002
Hei og velkommen!

Jeg er selv bare en uke gammel her inne, men makan til super gjeng. Har aldri hatt større motivasjon enn det jeg opplever å få her.
Stå på og vi skal alle hjelpe hverandre med meldinger og tips.
Jeg har i alle fall fått endel gode tips.

Lykke til videre!

Hilsen Rita
c.AuthorAlias Afrodite11. januar 2002
Hei Ann!!

Velkommen hit, dette er virkelig det rette stede å komme når man skal slanke deg - det er helt sikkert, helt avgjørende for meg i hvert fall!! Gratulere med fine resultater allerede, ser at du akkurat har kommet under 100 tallet - det må være en herlig følelse. Jeg har igjen 2.5 kg til 99.9 og gjett om jeg gleder meg :-))

Her inn er det en utrolig gjeng som gir både ros og ris, mye motivasjon og råd å hente her!!

Lykke til videre, du har jo allerede hvist en utrolig viljestyrke - dette skal nok bli din siste slankekur :-)
Motiveringsklemmer fra Afrodite
c.AuthorAlias maximaxi11. januar 2002
Grattis med 15 kilo i minus på egen hånd! Og flere blir det vel nå som du har funnet disse sidene... Forresten, har du noen gode slanketips å komme med - følger du noen spesiell kur eller? Hadde vært gøy å høre om i så fall. Du vet, når motivasjonen daler er det godt å høre nytt og nyttig fra andre! Selv prøver jeg for tida med mer trening og mindre spising... Sverger til skikkelig grovt kli brød som metter veldig, men har ikke tørt stige på vekta de siste to dagene. Vil se over helga om det monner. Ha ei fin helg, og lykke til videre i kampen mot kiloene!
Maximaxi
c.AuthorAlias studine11. januar 2002
Heisann,
Så sterk du har vært! Kjempeflink! Vet ikke om jeg hadde klart å slanke meg uten denne siden jeg. Godt å få tilbakemeldinger, og følge med andre, vite at vi er fler. Du får ha lykke til!

klem fra Therese
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.