Folkens som dere ser er jeg ikke altfor tykk. Har bare noen kilo som SKAL vekk..
Må jo få dem vekk før sommeren...bli brun!
Men har lyst til å gå ned 6-7 kilo på noen mnd. Har gått ned allerede 8 så jeg vet jeg kan..
2 i heiagjengen
deprinette24. januar 2002
Hei hei, og velkommen hit! dette er et veldig fint sted å slanke seg på..har tatt vekk bort i mot åtte kilo jeg også...hadde ikke klart det uten disse sidene her..jeg skal ned noen kilo til jeg også..litt fler enn deg hadde jeg tenkt,men jeg tror du fint klarer det til sommeren,og har du tatt av 8 til nå,så er du jo godt på vei..:) Lykke til videre!! Skal stikke innom her å se hvordan det går med deg i framover..morro at det er noen gutter som tør å komme seg inn her også..:) Klem Anette
Arwen22. januar 2002
Hei!
Jeg er også ny her, og er ikke akkurat den feiteste, men har også noe kg som skal bort! Jeg vil ikke lenger være flau på stranden e.l.....
Mitt mål er å komme ned til ca. 59-60 kg, men det skal jeg nok klare!
dette er et veldig fint sted å slanke seg på..har tatt vekk bort i mot åtte kilo jeg også...hadde ikke klart det uten disse sidene her..jeg skal ned noen kilo til jeg også..litt fler enn deg hadde jeg tenkt,men jeg tror du fint klarer det til sommeren,og har du tatt av 8 til nå,så er du jo godt på vei..:)
Lykke til videre!! Skal stikke innom her å se hvordan det går med deg i framover..morro at det er noen gutter som tør å komme seg inn her også..:)
Klem Anette
Jeg er også ny her, og er ikke akkurat den feiteste, men har også noe kg som skal bort!
Jeg vil ikke lenger være flau på stranden e.l.....
Mitt mål er å komme ned til ca. 59-60 kg, men det skal jeg nok klare!
Bare fortsett videre!
Mange klemmer fra Arwen!