← Alle dagbøker
diarist.Alias

Angio

43 år174 cm1 innlegg 2001 0 følgere

Start70,5 kg
Sist70,5 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå23,3
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
70,5 kg

I begynnelsen.....

Har vært bruker av denne siden før, så jeg vet hvor mye hjelp den er. Slanket meg da noen kilo, men tok en pause. Nå skal jeg begynne igjen ettersom jeg enda ikke er nede i min "matchvekt". Håper å veie rundt 65 om noen måneder. I allefall før badesesongen intreffer...

Idag er jeg desverre syk (øreverk). Derfor er det lite å si om dagen idag. Er litt slapp så jeg spiste frokost nå, dvs. 1800....

3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Savanna5. desember 2001
Heisann og velkommen hit igjen får jeg vel si da!
Trenger vel ikke å si at her kommer du til å få mye støtte og hjelp, det vet du jo allerede! Derfor du kommer tilbake igjen! *s*
Dette kommer du til å klare kjempebra, det er jo igrunn ikke mye du skal ned!
Skal selv ned hvertfall 26 kg til, hadde 30 som mål og 4 av dem er borte! Så jeg vet hvor tøft det er dersom man ikke har den støtten man trenger rundt seg.

Jeg har også bestemt meg som mange fler her inne å være veldig flink frem til jul (med litt utskeielser på julebord og slikt) og så ha det litt mer avslappet i jule, men likevel tenke over hva jeg spiser!

Håper du klarer å nå målet ditt!

Synd med øreverken forresten, vet hvordan det er hadde det i begge ørene en gang og det er ikke særlig godt... Blir verre og verre med øreverk i forhold til når man var barn... visste du det?



Stå på!
Klem fra Savanna
c.AuthorAlias deprinette4. desember 2001
Hei!
Koselig at det kommer noen gutter inn her også..litt kjedelig med bare jenter vetu..:)
Ja,det er veldig stor hjelp disse sidene..og alle her inne er så flinke,og det er så motiverende..
Har selv bestemt meg for at jeg skal jobbe skikkelig fram til jul,og så ta en velfortjent ferie da,før jeg starter på ny frisk på nyåret...:)
Ønsker deg lykke til,og håper du når målet ditt!! Og forresten,velkommen hit..er sikker på du vil få god støtte her...
Klem Anette
c.AuthorAlias emilie4. desember 2001
heisann og velkommen hit.
morsomt at det er noen gutter her også.
du kommer helt sikkert til å nå målet ditt. Du er jo ikke langt unna.
ønsker deg god bedring.
klem fra emilie!!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.