← Alle dagbøker
diarist.Alias

Angie

49 år180 cm4 innlegg 2002 0 følgere

Start98,0 kg
Sist95,0 kg
Endring−3,0 kg
BMI nå29,3
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
6. mai 20025. juli 2002
95,0 kg

Det går fremover -selv om det går smått...

Følger fortsatt Noka-kuren, og har planer om å gjøre det i en uke til. Har hatt noen små sprekker (av og til MÅ jeg bare ha brød!) men synes det går bra. Har fått fart på treningen igjen, rakk faktisk hele 4 økter på studio sist uke! Ikke verst! 2 økter så langt denne uken -har tro på en tredje på søndag. Ellers håper jeg å kunne tippe under 95-streken neste uke -neste delmål da blir 90kg -og da er det bare 15kg igjen til målet! Denne gangen skal det gå -og så skal jeg holde meg der...
95,1 kg

Hei igjen!

Det er lenge siden jeg har lagt inn noe på disse sidene. Skal prøve å bli litt flinkere fremover... Har endelig kommet skikkelig igang med trening igjen, etter noen sløve uker i mai. For tiden "jukser" jeg litt med en pulverkur (Noka) for å få litt fart på vekttapet. Har konsert med bandet jeg synger i om to og en halv uke, og man vil jo ta seg godt ut på scenen. Har også kjøpt meg god gammeldags kassettwalkman til bruk når jeg løper på tredemølle -blir litt kjedelig i lengden, men nå har jeg tro på at jeg skal kunne både øke farten og løpe lenger enn tidligere. Hadde vært gøy å gidde å løpe lenger enn 30 minutter...vi får se.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Molla😃28. juni 2002
Heipådeg!
Den treningen din ser bra ut! Jeg har funnet ut at det er alfa og omega for meg, det er spennende å følge med på målebåndet etter hvert som kroppen strammes opp. Jeg "jukser" også litt med pulverkurer en gang i blant, selv om jeg vet at sunt kosthold naturligvis er det beste. Men av og til trenger man det kicket som 2-3 raske kg gir... Viktigst er det å kunne styre seg når man er ferdig med pulveret, at man da ikke øyeblikkelig hiver seg over fet mat og sjokolade (har en del erfaringer der!).
Bruk dagboken ofte, det lønner seg! Du føler deg litt mer forpliktet til å holde ut da, og det er vel det vi trenger når motivasjonen svikter.
Lykke til videre!
Slankeklem fra Molla!
😊96,1 kg

Lenge siden sist...

Har vært slurvete med å legge inn vekten min her, men nå har jeg to uker fri så nå skal jeg prøve å bli flinkere. Har gått ned to kilo og det er jeg fornøyd med. Nå blir det trening og atter trening, pluss at jeg må prøve å skjerpe meg med godtespising -det er ikke alltid like lett...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Mammatil321. juni 2002
Hei.
Du har ikke gitt opp vel? Hvor blir det av vektoppdateringen som skulle komme hver uke?
Det er vanskelig å velge bort søtsakene, det syns jeg også. Men det er mulig hvis en er måteholden, da er det meste lov - i små mengder.
Ønsker deg lykke til videre nedover vekttabellen. Jeg også har som mål å nå 75 kilo, startet på 91 i slutten av februar og er nå på 81 midt i juni. Så det går riktig vei. Er sikker på at du klarer det du også - hvis du vil.
M.
98,0 kg

Jeg er i gang!

Etter å ha gått ned 20kg på egen hånd i fjor, har vekten nå stoppet opp. Da kan jeg kanskje forsøke å legge ut vekten her, som et ekstra pressmiddel for å komme i gang igjen... Har et håp om å nå min målvekt på 75kg i løpet av dette året. Jeg trener regelmessig på helsestudio /aerobic/spinning/vekter), men kostholdet har nok sklidd noe ut i det siste -sjokolade og andre søtsaker er min last. Vel -nå skal vekten ut her hver uke så nå får jeg pent ta meg sammen!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias SusieQ😃6. mai 2002
Hei du!
Artig å se at du har bestemt deg for å begynne på nytt! Synes selv at det er tøft men jeg skal nok klare det. Håper at dette fungerer, det virker jo som at folk her er flinke til å ta vare på hverandre.Det er jo greit at man ikke er den eneste som er ny her.
Jeg synes det er helt utrolig at du har klart å gå ned så mye allerede, jeg syntes at mine 12 første kg var kjempe tøffe.Men,men dette skal gå bra, ikke sant!!
Klem fra Susie
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.