Litt nedover, men ikke "flink"...
Jeg har spist mindre snop, og jeg har gått turer hver dag. Meen jeg har skeia litt ut i helga(17.mai og pinse). Jeg må tilbake til hverdagen i morgen. men jeg gleder meg bare sånn passe :(
NÅÅÅ, skal det skje...
Da har jeg bestemt meg; nå skal kiloene vekk! Målet er 70 kilo, og det vil ta tid..dessverre :(
Jeg hadde håpet på at kiloene skulle forsvinne ved amming, men nei....De må nok jages vekk.
Planen min er å spise fornuftig, og å gå en tur hver dag. Spise ofte, men riktig, masse frukt, grønt, fisk osv. Jeg vil så gjerne få på meg MINE klær igjen. Det føles som om jeg bare låner de jeg har nå...Jeg vil også komme i god form igjen, for den siste grviditeten tok på..mye...
Første delmål er 90 kilo, og det skal feires....med nye klær :)
Gratulerer med nedgangen! :o)
Alle skeier nok ut i ny og ne, bare husk at det er hverdagene som teller og dem er det maaaange flere av :o)...
Lykke til og stå på videre....
hilsen -ariadne-
Jeg synes du har vært flink som har gått ned en kilo, alle monner drar veit du. Bare vent så skal du se at kg forsvinner hvis du er flink og bare fråtser en sjelden gang.
Selv sliter jeg litt med motivasjonen om dagen, har vært lite innom sidene i det siste, men har bestemt meg for å komme sterkere tilbake.
Jeg synes at er lettere når det er "vanlige" dager med bringing/henting i barnehage og skole pluss jobbing. Det er mye lettere å holde seg i nakken da. Lykke til videre med slankingen, dette skal vi klare.
Stå på, dette klarer du!
Mange gode stå på klemmer fra Rikke