← Alle dagbøker
diarist.Alias

Angela

50 år170 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start98,0 kg
Sist97,0 kg
Endring−1,0 kg
BMI nå33,6
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
15. mai 200220. mai 2002
☹️97,0 kg

Litt nedover, men ikke "flink"...

Jeg har spist mindre snop, og jeg har gått turer hver dag. Meen jeg har skeia litt ut i helga(17.mai og pinse). Jeg må tilbake til hverdagen i morgen. men jeg gleder meg bare sånn passe :(
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias -ariadne-😊21. mai 2002
Heisann!!
Gratulerer med nedgangen! :o)
Alle skeier nok ut i ny og ne, bare husk at det er hverdagene som teller og dem er det maaaange flere av :o)...
Lykke til og stå på videre....
hilsen -ariadne-
c.AuthorAlias Fråtsa😊20. mai 2002
Heisann

Jeg synes du har vært flink som har gått ned en kilo, alle monner drar veit du. Bare vent så skal du se at kg forsvinner hvis du er flink og bare fråtser en sjelden gang.
Selv sliter jeg litt med motivasjonen om dagen, har vært lite innom sidene i det siste, men har bestemt meg for å komme sterkere tilbake.
Jeg synes at er lettere når det er "vanlige" dager med bringing/henting i barnehage og skole pluss jobbing. Det er mye lettere å holde seg i nakken da. Lykke til videre med slankingen, dette skal vi klare.
c.AuthorAlias RH20. mai 2002
1 kilo er veldig bra! Gratulerer så masse!

Stå på, dette klarer du!

Mange gode stå på klemmer fra Rikke
😢98,0 kg

NÅÅÅ, skal det skje...

Da har jeg bestemt meg; nå skal kiloene vekk! Målet er 70 kilo, og det vil ta tid..dessverre :(

Jeg hadde håpet på at kiloene skulle forsvinne ved amming, men nei....De må nok jages vekk.

Planen min er å spise fornuftig, og å gå en tur hver dag. Spise ofte, men riktig, masse frukt, grønt, fisk osv. Jeg vil så gjerne få på meg MINE klær igjen. Det føles som om jeg bare låner de jeg har nå...Jeg vil også komme i god form igjen, for den siste grviditeten tok på..mye...

Første delmål er 90 kilo, og det skal feires....med nye klær :)
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias mailen16. mai 2002
Flott at du er så bestemt! Da når du sikkert målet ditt. Jeg selv begynte å slanke meg for en uke siden ved hjelp av Grete Roede kurs. Har prøvd å slanke meg alene siden fødselen i juli i fjor, men vekta viser fortsatt det samme. Jeg har også et slags belønningssystem. For hver kilo jeg går ned setter jeg til side 100 kr. Etter f.eks. 5 kg kan jeg kjøpe meg ett klesplagg.

Lykke til!
c.AuthorAlias mailen16. mai 2002
Flott at du er så bestemt! Da når du sikkert målet ditt. Jeg selv begynte å slanke meg for en uke siden ved hjelp av Grete Roede kurs. Har prøvd å slanke meg alene siden fødselen i juli i fjor, men vekta viser fortsatt det samme. Jeg har også et slags belønningssystem. For hver kilo jeg går ned setter jeg til side 100 kr. Etter f.eks. 5 kg kan jeg kjøpe meg ett klesplagg.
c.AuthorAlias mailen16. mai 2002
Flott at du er så bestemt! Da når du sikkert målet ditt. Jeg selv begynte å slanke meg for en uke siden ved hjelp av Grete Roede kurs. Har prøvd å slanke meg alene siden fødselen i juli i fjor, men vekta viser fortsatt det samme. Jeg har også et slags belønningssystem. For hver kilo jeg går ned setter jeg til side 100 kr. Etter f.eks. 5 kg kan jeg kjøpe meg ett klesplagg.

Lykke til!
c.AuthorAlias Grethe😉15. mai 2002
Heisann!Velkommen til sidene..Jeg er bare nybegynner selv jeg da men..*ss*.Jeg ville bare fortelle at jeg la på meg 43 kg under min graviditet og har gått ned 25 av dem.Jeg har den fordelen at jeg liker å trene,og det er nok derfor jeg har gått ned såpass masse.jeg ville sikkert gått ned alle kiloene hvis jeg hadde hatt overskudd og motivasjon til å spise sunnt.Det var liksom lettere å trøstespise litt.Men det å trøstespise litt går lett over i 'å gi f**n' i kropp og vekt?!Nå er heldigvis overskuddet tilbake og jeg ser fram til en sunn og frisk vår med en ny MATGLEDE som ikke innebærer selvforrakt og skyldfølelse.Mitt råd til deg: Hent inspirasjon i de små tingene..Jeg kommer til å titte inn her og se hvordan det går med deg.Lykke til! (¨~)
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.