← Alle dagbøker
Angel
43 år163 cm11 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start62,0 kg
Sist60,0 kg
Endring−2,0 kg
BMI nå22,6
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka er litt vanskelig
hei igjen der alle sammen håper dere holder ut, jeg er ikke så ille flink. Jeg faller ut av dette titt og ofte,så blir jeg skikkelig sur og vil ikke gå ut..jeg føler meg så..æsj!!om to uker skal kjæresten min dra på treningsleir til nederland(fotball) jeg vet ikke hvordan jeg skal klare det..jeg gruer meg så ille, vet ikke hva jeg skal gjøre når han drar, jeg kommer til å spise mye..trøstespise
22. november 2001
61,0 kgtakk for alle som skriver til meg...:)
Hei alle dere som står hardt på, dere er flinke dette er hardt. jeg leste i dag at det var noen som hadde skrevet kommentarer til meg.. det er så deilig å få slik en støtte her på denne siden, hun ene som skrev til meg lurte på hva målet mitt er, det er å nå 54-55, der ligger jeg forsatt på normal vaekt på BMI en så det er ikke no lavt.. jeg er ikke akkurat så høy. Så fikk jeg ett annet tips av hun andre som skrev... hun hadde det slik som meg at hum måtte ha søtt, men at krom hjalp. så det skal jeg prøve.. tusen takk:) Det er jo viktig å ikke være så "avhengi" av søtt nå som julen kommer:) lykke til vidre alle sammen... stå på:)
lenge siden sist..
det er lenge siden j har skrevet... men fortsatt prøvd og slanke meg, men som dere ser ingen spesielle forandringer. Det var først i går jeg tok meg skikkeli sammen igjen, det gikk bra men skal si jeg hadde lyst på noe og "dytte i trynet" men klarte og motstå..det er fordi jeg ikke liker å gå ut blant folk...føler meg så ekkel!!bare jeg klarer og holde meg unna søte ting og annet godteri og fet mat skal det (håper jeg) gå lettere. men motivasjonen er ikke på topp!!!det er på en måte sånn som røykere o.l er med det de er avhengi av, sånn er det nesten med meg og "søtt" så jeg forstår at det er hardt... alle må ha lykke til med det de gjør.. all støtte, meg
"detter" ut noen ganger
det går bra nå, men det hender at jeg skeier noen ganger, men på en eller annen måte klarer jeg liksom å ta meg inn igjen:)I dag har jeg bare spist et knekkebrød, så skal jeg spise en bolle ris og en banan nærmere kvelden!!!jeg har ikke trena på to -tre ukerheller jeg er litt lei håndball,men skal jeg begynne å trene igjen!!nå Skal jeg satse skikkelig og stå på frem til cupene og arbeide meg skikkelig skikkeli oppover...ingen ta i fra meg plassen min nei..den er min!!:)
koste meg i påska..nå er den slutt
Ok ... jeg koste meg i påska, tenkte vel..den er jo bare en gang i året og spiste i vei... masse mat og godterier og ikke noe mosjon fordi jeg har bare ikke hatt noe og gjort .Og så lange kjæresten min var ikke hjemme og jeg var litt grinete! Men i såfall jeg har gått opp 2.2 kg og har det ikke så bra med meg selv, men i dag har jeg begynt og skjerpe meg igjen, og ikke mer godt til meg...nå er jeg nesten sikker på at jeg klarer det fordi nå har jeg liksom nådd et punkt at jeg ikke orker og være slik lenger...jeg føler at jeg ikke bare gjør det for meg selv men også kjæresten min!!! Men han synes jeg er bra slik jeg er så det er ikke noe press i fra han bare så dere ikke tror jeg blir presset til å slanke meg.. det er helt av egen vilje.. men han er jo litt støttende da?!
det går fortsatt bra...men gruer meg til påsken
Det har gått bra den uken her, men jeg gruer meg til påsken, da er det så mye sånn marsipan med sjokolade på...det er jo så godt:( og så skal kjæresten min vekk i en uke drar i morgen jeg gruer meg så ille og jeg pleier å spise når jeg er nervøs!!1Jeg hadde planlagt å være mye sammen med han i ferien fordi vi er ikke SÅ ille mye sammen i uken sånn ellers sånn to- tre ganger i uken...jeg har bare lyst til å legge meg ned å grine og stenge meg helt ute fra omverdenen og sitte å bare se på tv å spise...jeg kommer til å kjede meg i hjel...det er jo absolutt ikke noe å finne på her jeg bor og jeg har ikke så mange venner, hun jeg kanskje kunne vært samme reiser til danmark...jeg hater hele påskeferien kunn ønske skolen var i stedet!!!! Åhhhh
nå har jeg endelig klart å starte..
Jeg har klart å starte å slanke meg nå etter tre uker med godte spising, jeg vet ikke hva som skjedde de tre ukene her jeg men jeg bare satt og spiste, men nå er jeg på det stadiet jeg klatre å begynne slankinken for fire uker siden:) Jeg vil takke for rådene til dere som har skrevet i dagbok komentarene... mange av de har hjulpet er del! Jeg har også klart og sysselsette meg mer på kveldene slik at jeg ikke kjede spiser. for fire uker siden veide jeg 60 og jeg vet jag kan være der igjen om ca 1-2 uker. klemmser
Er det passe mat om dagen??
Jeg har klart og begynne litt nå;) Jeg lurer på om kansje noen kunne svart meg på on de synes jeg spiser for lite , for mye, akkurat passe feil eller riktig mat?! Jeg skal prøve og spise sånn ca 4 brødskiver og to frukter om dagen... i helgene kan jeg kose meg sånn litte grann! Jeg trener håndball tre ganger i uken + kamper i helgene... jeg skal også(kanskje) prøve og jogge en gang ekstra i uken for å få litt bedre kondis... jogge i skogen...Jeg er en sånn person som hater helsestudioer med sånn vekter og slik..men jeg kan godt ha yoga eller noe men ikke sånn spinning og slik... det er jo veldig bra men det er det verste jeg vet... er det noen som har et bedre forslag til en "spiseplan"?? Da hadde jeg blitt glad! Det hender jo at jeg spiser en salat eller noe isteden for to av de fire brødskivene...kyllingsalat er jeg veldig glad i, ris og pasta er også noe jeg er veldig glad i. Så vil jeg takke alle som skriver komentarer i dagboken min det setter jeg utrolig stor pris på....I helgen så koste jeg meg litt for mye jeg spiste veldig mye kjeks og litt potetgull og ikke særlig sunn mat, det er jeg ille sinna på meg selv for... målet mitt er å nå ca 55-57 kg i begynelsen av juni eller er det for stort krav på så kort tid? klemser
Jeg klarte det ikke i går heller:(
I går som jeg lovte at jeg skulle begynne... helt seriøst... Klarte jeg ikke, kvelden kom og jeg klarte ikke holde tilbake mat "kicket" jeg høvlet i meg mat... men i da skal jeg LOVE at jeg SKAL klare det for i dag er dagen min fullt opp... jeg har aldri noe og gjøre på kvelden men i dag skal jeg for en gangs skyld gjøre noe... og jeg vet at hvis jeg klarer det i en dag klarer jeg og fortsette...det har jeg klart før nemlig... men av en eller annen grunn så har jeg så har jeg "sprekt" jeg begynnte og spise tonnevis med mat igjen og gått opp 3 kg på en uke igjen.... hvorfor skal det være så ille hardt og vanskelig???
Har ikke klart det...det glapp helt
Jeg skrev om tirsdagen... jeg klart å holde meg til "dietten" helt til kvelden kom. jeg får dårlig samvittighet!!! Neste dag klarte jeg det på dagen igjen... men så var det kvelden igjen, og alt glapp!!!!!! Men i dag torsdag 22 mars skal jeg klare å begynne, LOVER! Jeg har gått opp 0,8 kg i steden for å gå ned. men jeg begynner tre mnd for sent...jeg skulle jo begynne 1 jan... hvis det er noen som leser "dagboken" min er det noen som kan gi meg noen gode råd slik at jeg klarer det???
Skal begynne slanking i dag
Jeg har prøvd å begynne å sanke meg i lange tider... men Jeg har alltid klart å "bryte" slankingen. Men i dag så skal jeg klare det!! I dag hittil har jeg spist to knekkebrød... og jeg har tenkt til å spise to epler og to knekkebrød eller grønnsaker resten av dagen! jeg er ofte deprimert og lei meg og når jeg er det, spiser jeg!! Og etter jeg har spist får jeg dårlig samvittighet,men jeg kaster ikke opp for det!!! Jeg gjorde det litt før men jeg fikk greie på atman kunne ødelegge "innventaret" i kroppen... Greit jeg vil bli tynnere men jeg vil ikke ødelegge meg selv for det!!!
Angel:)
Klem fra Ine