← Alle dagbøker
Anett
52 år175 cm10 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start80,6 kg
Sist78,4 kg
Endring−2,2 kg
BMI nå25,6
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Lenge siden sist!
Her er det lenge siden jeg har vært!! Sååå mange brukere det er her nå. Tror ikke det var mer enn ca 120 brukere når jeg var her sist. Også har det skjedd mye med sidene generelt!
Det eneste det ikke har skjedd noe med er vekten min :)
men det er derfor jeg er tilbake! Nå prøver jeg igjen!
Ha en fin dag, alle sammen!
Smått men godt :o)
Hei!
Har hatt skikkelig trøbbel med nettet på jobben denne uka! Vært helt avstengt fra omverdenen.. snufs.. og når jeg endelig kommer hjem fra jobb er jeg så ''drittlei'' pc''er at jeg ikke orker å logge meg på hjemmefra... og resultatet av det er at inspirasjonskildene mine (altså Dere) har vært utilgjengelige, og jeg har ikke gått ned i vekt!! :o)
Men nå skal jeg lese i dagbøkene deres!
Ha en god dag alle!!
Puh..
Det var et lettelsens sukk. Var i 75-års lag i går og satt ny pers med snittespising.. (nesten da..) Spiste 6 snitter!!! SEKS SNITTER!!
Helt utrolig at jeg har gått ned fra i går.
Men, nå er det helga igjen.. Må stålsette meg for å unngå nok en ''utsvevende'' helg :o) Nei, datteren min er hjemme i helga, så det går nok bra..
Ha en sunn og flott slankehelg, alle sammen. Lurer på om jeg skal få sjekket ut chatten her i løpet av helgen!
Kos, Anett
Dette går oppover :o)
Hei!
Hadde rett og slett ikke tid til å skrive her i går, men i dag skal jeg nok rekke noen ord! Veier altså 1 kg mer i dag enn for ca en uke siden. Tør ikke tenke på hva vekten ville vist hvis jeg hadde gått på den om mandagen...
Men, jeg er vel på rett vei igjen da! Og til helga skal jeg holde meg hjemme!
Vet ikke hva jeg har planer om å spise i dag, men jeg skal i 75-års lag til min bestefar, så det blir vel snitter/koldtbord eller noe.. Heldigvis er jeg ikke glad i kaker og søte saker!
Ha en flott dag, alle sammen!
Fortsatt ikke veid meg.
Ja, nå er det noen dager siden jeg har vært her, og jeg har ikke veid meg siden fredag. Årsak: Jeg tør rett og slett ikke :o). Har som dere sikkert skjønner skeiet skikkelig ut i helga. Var en tur på byen på lørdagskvelden, og fikk for det første i meg alt for mye å drikke. Å i kjølvannet av det så får jeg en søndag proppfull av ''junk-food'', og på mandagen var det ikke så lett å kontrollere matinntaket da heller..
Hva har jeg lært da? Jo, jeg skal ikke på byen når jeg slanker meg :o)
Men i morgen skal jeg veie meg! Og fom i dag skal jeg være flink igjen!
Ha en flott dag, alle!!!
Der stoppet det..
Ja, i dag viste vekta det samme som i går, og hva forteller det meg?? Jo, nå er det på tide å la være å veie seg HVER dag :o)
Men jeg må jo skrive her allikevel!!! Dette minner meg på en måte om "Bridget Jones'' dagbok" :) (skikkelig artig bok/film forresten). Mangler bare at vi skriver ned antall sigaretter og antall alkoholenheter pr. dag også :o).
Fikk anbefaling i går om å skrive ned det jeg spiser. Det skal jeg gjøre! Men jeg kommer til å ligge en dag på etterskudd regner jeg med. Altså at gårsdagens rasjon skrives ned i dag.
Gårsdagen:
F: 1 ryvita knekkebrød m/smøreost
L: 2 brødskiver m/skinke og leverpostei
M: (Veldig dårlig tid, og min datter hos pappa''n sin) 1 stoor brødskive med ca 100 g fiskepudding på.
Ellers så er jo fredagen her! I Fredrikstad skinner solen men det blåser en del! Det skal bli godt med helg!!
Ha en fin fredag alle sammen!
Stor klem fra Anett
Det er ikke mye motgang i førsten...
Jeg veier meg som regel hver eneste dag de første ukene jeg slanker meg, for da viser vekta et lavere tall hver morgen :o)
Men jeg må kutte ut det etterhvert, for ingenting er vel så nedbrytende som 200 g OPP plutselig :o)
I dag skal jeg ut å ''blade'' igjen.. Har ikke barnet mitt i kveld, så da kan jeg ta meg en lengre tur. Det er merkelig hvordan sulten forsvinner på en måte når man trener.. man blir lissom bare tørst!!
Ha en strålende slankedag alle sammen!!!!
Så supert...
Så glad jeg er for å ha funnet denne siden! Det er sant! Det er bare så utrolig koselig og oppmuntrende å få kommentarer fra dere! Samtidig er det artig å følge deres utvikling!
Har gått ytterligere ned i vekt siden i går, og det er sikkert fordi jeg i går gikk på ''blades'' :o) Har funnet treningsmetoden som passer for meg. Å stå på rulleskøyter er kjempegøy, og så passer det bra for datteren min som sykler ved siden av. (tviler på at jeg hadde fått henne med meg til en barnepark på et treningssenter :o)). Så rulleskøyter anbefales!!!! men husk på beskyttelse :o)
Ha en fin dag, alle!
Passe fornøyd!
Ja, noen gram har jeg jo klart å tatt av. Har spist mindre mengder/mer fornuftig!
Delmål 1 er 75 kg, og det håper jeg å nå før 13 september.
Takk for alle koselige tilbakemeldinger på forrige innlegg!
Ferien er forbi!
Hei alle sammen!
Har sett denne siden en stund, men ville ikke registrere meg før sommer og ferie var forbi.
So, here I go!
Jeg har kikket litt etter ei som er sånn ca. på str med meg. Både når det gjelder vekt og høyde. Jeg er ei jente på 18 år som er ca 175 høy og veier ca 81 kg. Jeg prøver å ta av meg noen kilo nå, så vi får se hvordan det går. Hadde vært ok å følge opp hverandre, kanskje? Hvis du vil? Ser det er en stund siden du var her sist, men...