← Alle dagbøker
AneMarthine
44 år166 cm5 innlegg
2002
0 følgere
Start82,0 kg
Sist81,1 kg
Endring−0,9 kg
BMI nå29,4
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 13. August
fikk gledelig overraskelse da jeg veide meg i dag :)
ellers føler jeg meg bra. normal dag.
Frokost :
3 fiberknekkebrød m/nugatti
Lunch :
ingenting
Middag :
grillmat. 1 kyllingbrystfilet, litt ris, og litt salat.
Kveldsmat :
2 skiver med syltetøy og melk.
Mellommåltider :
1 snickers is(MÅTTE bare. var så varm at jeg holdte på å dette ut av stolen :)
Fysiske utfoldelser / trening :
30 minutter jogging.
:) :)
spist litt for mye idag. ikke overspist da, men spist ærlig talt mer enn jeg trenger. heldigvis er jeg utrolig mer påpasselig nå med hva jeg spiser enn før. før kunne jeg stappe i meg tonnevis med sjokolade/brus uten at jeg tenkte over det. med en gang jeg stapper i meg en sjokoladebit nå får jeg utrolig dårlig samvittighet, og har mest lyst til å gå på do og spy opp igjen hele greia. jeg gjør ikke det da. har ikke tenkt å slanke meg på den måten!
det fryder meg å se at livsstilen jeg gikk inn for som nyttårsforsett fortsatt fungerer. nå er det gått 8 måneder. siden jeg bestemte meg i januar for at jeg ikke gidder mer av det her, så har jeg gått fra 94-81. jeg har tenkt å fortsette åp denne måten. fortsetter jeg like bra som jeg har gjort til nå, vil jeg jo til jul være nede i cirka 70 kg. det høres fjernt ut, men jeg vet at jeg kan greie det :)
vil for en gang få på meg julekjolen og føle meg BRA. skal på klassegjenforening til jul, og vil gjerne se litt bra ut :)
Frokost :
2 fiber-knekkebrød med nugatti.
Lunch :
3 skiver syltetøy med lettmelk.
Middag :
litt spekemat.
Kveldsmat :
ingenting.
Mellommåltider :
en halv kvikk-lunsj. 1 kakestykke på arbeid.
Fysiske utfoldelser / trening :
25 minutter jogging. 15 minutter vektløfting. 10 minutter uttøyning. avsluttet det hele med 15 minutter i solariumet. føler meg bra :) (har også hatt en meget aktiv dag på arbeid. jobber som pleieassistent på gamlehjem. har løfta, gått og stressa i hele dag. blir endel trim av deg også:)
Feit helg
hatt besøk i hele helga. har ikke hatt tid til å hverken trene, eller spise "riktig". alltid store middager, og spising hele helga. likevel veier jeg litt mindre nå. veide meg i går morges(lørdagsmorgenen).
Håper å komme under 80kg før september. klarer jeg ikke det er jeg svak! skulle egentlig ut og løpe nå, men det regner, og tordner som bare det.. får satse på en time med vektløftning istedet. selv om det jo også er fint å løpe i regnet :)
må prøve å komme på rett kjøl igjen etter denne helga..
Småsmell
spist litt for mye. mamma bakte seff pizza til middag =X
men jeg fikk trent bra. løping. styrketrening. situps på treningsballen. kunne gjerne trent mer, men det begynte å bli mørkt :) mer trening imorra!
7. August 2002
Spist lite. trent bra. 40 minutter løping. 15 minutter styrketrening. 15 minutter uttøyning. 15 minutter situps på treningsball.
Hvor mye er det du har tenkt å ned da? Hvor sitter det på deg liksom?
Tenkte jeg sku ta litt kontakt siden vi er omtrent like på høyde og vekt... :)
Lykke til!
Klem/Beclis