← Alle dagbøker
Anastasia
51 år170 cm19 innlegg
2002
0 følgere
Start91,0 kg
Sist90,5 kg
Endring−0,5 kg
BMI nå31,3
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Hvilket pulver skal jeg velge?
Tiden går så fort, kan knapt fatte at det er fredag allerede! Også mars da! mama mia!
Jeg kommer nok ikke til å synes så mye her inne neste måned for jeg skal lære opp en ny jente som tar over for meg...
Skal prøve å ta en titt innom i helgene.
Jeg er hovedsaklig imot pulverkurer, men har tenkt til å prøve det som kun en erstattning per dag! Behøver en push!
Nå trenger jeg hjelp til å velge...
Slimline høres ok ut, også har man jo noka dietten og nutrilett..
Hjelp?
SLengkyss fra Anastasia
Endelig fredag!
Er så trøtt så trøtt...
Trente en høy puls time i går, og den var så tøff!
var helt knust etterpå, men samvittigheten var på topp!
Deilig nå som alt er lov, blir ikke like frustrert og sugen faktisk!
Hvorfor vekten raser ned som den gjør vet jeg ikke, men den stagnerer nok snart.
Ha en deilig helg alle sammen!
Kos fra moi!
Kan det ikke bare fortsette i dette tempoet..?
Vet jo at det bare er overflødig vann som forsvinner nå, men det hjelper uansett på motivasjonen!
Før har jeg alltid sagt enten eller når det kommer til slanking.
At jeg må være helt avholds hvis jeg skal klare det.
Nå har jeg fått en annen oppfatning...
I stedet for å hive innpå m light prod. så skal jeg spise veeeldig normal mat, og nekte å ha dårlig samvittighet for det også! Blir altfor sugen om jeg skal kutte ut helt og blir altfor skamfull om jeg skulle smake noe "ulovlig".
Heretter skal alt være lov, nå er det bare å lære mengden man skal spise.
Mitt problem er hetseting, stopper ikke før jeg omtrent spyr, når mavekrampene har gitt seg starter jeg pån igjen!
I følge meg er dette en sykdom, og jeg burde kanskje oppsøke hjelp.
Men jeg mener jeg burde være sterk nok til å klare dette selv!
Jeg må! Butikken jeg skal jobbe i har ikke større str. enn 42 tror jeg!
Å ha dere er den største hjelpen, tro meg!
Mennesker som virkelig forstår meg!
Hadde aldri klart meg uten!
Evig takknemlig! :-)
Kos fra moi!
Sint og glad!!
De har søren klart å trekke meg over 50% skatt på lønningen!! Helt utrolig, nå forventer de seg at jeg skal leve på 500:- resten av mån. Er så glad jeg slutter her!!
Men vekten smiler til meg, så ingen kan ødelegge det!
Er så herlig å være back in track! Var på SATS i går også, digg! Fikk ut mye agressjon...
Legen min ville sykemelde meg for jeg er helt utbrendt her, men klarer ikke det, hva skal man da gjøre hele dagen?
Hadde fått totalt spader..
Men det er slitsomt å gråte seg i søvn hver natt også..
Om 25 arbeidsdager kan jeg begynne å leve igjen! Juhuuu..
Mister ikke motet så lett!
jeg har fått min drømmejobb, så det så! :-)
Kos fra moi!
JEG HAR BLITT BUTIKK SJEF!!!!!!!!!!!!!!!
ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!! HVIIIIIIIIN!!!!!!!!!
Er så lykkelig!
Endelig en jobb der jeg kan få være meg!
Men nå er det virkelig alvor m slankingen, akkurat nå får jeg ikke på meg noen av klærne, var innom butikken i går..
Det blir jo bare for pinlig. Begynner ikke før 1 april så det er håp for litt minskning i alle fall!
Kos fra moi!
På`n igjen!!
Er ordentlig trøtt på å ha null kontroll!
Mat er godt og sjokolade enda bedre....
I dag får jeg vite om jeg har blitt butikksjef.. Er livredd for telefonen i dag!!
Fikk tilbud om en annen jobb, men måtte takke nei pga oppsigelsestiden min! Argh!!
Er så stresset nå at dere aner ikke!
Funnet ut at jeg må ha meg briller også, men har mest lyst på brune linser, det hadde vært gøy!!
Vel nå er det skjerpings igjen!
Fikk se bilder av meg selv når jeg veide over 100kg, det var ikke et pent syn... grøss...
Får jeg jobben skal jeg spandere på meg nye negler!
Og jeg bli pent nødt til å brenne bort fett, for jeg må jo få på meg klærne jeg skal selge!! Herregud, dere hører fra meg!
Anastasia (totalvrak, in desperate need of support)
huff og huff
Lenge siden sist...
Går gjennom en tøff periode nå, og jeg har visst ikke samme viljestyrke som dere til å holde meg unna godteri..
Jeg blir ordentlig grinete om jeg ikke får spise akkurat hva jeg vil..
Kjærsten min og jeg har hatt en knallhard periode, men nå går det mye bedre, vi har helt enkelt glemt å prate.
Lover å komme tilbake sterkere!
Det viktigste tror jeg er at jeg ikke slutter å besøke dere alle..
Dere er sååååå flinke, er virkelig misunnelig.
Ha en flott uke, og kanskje jeg bare skal drite i å kjøpe den sjokoladen jeg har så lyst på til lunsj..
Kos fra moi!
Nekter å skrive min egentlige vekt nå....
Dette er bare for dritt(unnskyld språket)
Jeg hadde gått opp 1.5kg etter helgens flaske vin og burger king meny... har jo ikke vært sånn ordentlig på do da men.. usj....
Og nå har jeg helt mistet motivasjonen, glefset akkurat i meg en hel baguett m ost, skinke + smør på.. bare fiordi jeg følte meg bad!
Er jeg virkelig så svak??
Eier jeg ingen moral her i livet?
Det eneste jeg virkelig vil er jo å gå ned, hater å se ut som jeg gjør, men så sier hjernen min bare, vil ha, må ha, bare må haaaaaaa!!!!!!!
Nå hater jeg virkelig meg selv..
Selv om jeg har dere, så føler jeg meg så ensom m slankingen, har ingen som pepper meg daglig, ingen som er noe videre interessert i hvordan det går.. de sier bare at jeg er fin som jeg er..
Dessuten er alle vennene mine tynne så de ser liksom ikke helt poenget.. Lett for de...
Anastasia
Litt av en helg...
Spiste en stoooor kylling meny på burger king i helgen, men så godt var det ikke, synes riskakene m philadelfia ost var mye bedre...
Man blir litt sær tror jeg av slanking!
Og gale meg da! På lørdag skulle jeg ta en stepstyrke time, som jeg trodde inneholdt litt oppvarming på steppen + styrke resten, så jeg satt i gang på steppemaskinen først i 20min. og
ga alt! Bare for å finne ut av at timen jeg skulle på var kondis + styrke.... Var helt kjørt etterpå!
I dag skal jeg på intervju igjen.. så får vi se hvordan det går!
Er bare så trøtt idag!
klem fra moi
ja jeg vet.. men klarte ikke å vente...
Skal skjerpe meg m veiingen på mandag...
I dag skal vi ut.. snakk om å bli satt på pröve...
Jeg vet akkurat hvordan jeg er når kl. er 4 om natten!
Buuuuuuuuuuuuurger, kommer jeg til å mase til meg, men det gåt jo faktisk å spise en enkel en uten no stäsj på?
Pga slankingen tåler jeg knapt no alkohol heller, så det er jo supert!
Det blir billig på både kalorier og penger!
Må gå, skal farge håret... Vet ikke hva jeg skal ha på meg, og jeg vet at jeg kommer til å bli så grinete, men jeg får gjöre det beste ut av det!!
Lenge leve solarium og svarte klär!! :-)
Kos fra moi
Har tatt en avgjørelse her....
Jeg blir jo bare skuffet av å veie meg hver dag så nå har jeg bestemt meg for å veie meg hver mandag og torsdag!
Klarer ikke å vente en hel uke så jeg deler det opp istedet..
Jeg vet det er bra med treg vektnedgang, men det hadde jo vært hyggelig å kunne få kjøpt seg en bikini til sommeren og faktisk brukt den også..
Jeg holder meg stenhardt til 1200kcal om dagen og jeg trener annenhver dag. Antageligvis er det muskler som bygges trøster jeg meg med så kanskje jeg er på vei til å bli fastere i fisken!!
Den 1 feb. skal 46-buksen min kastes! Det blir en stor dag, 44-buksene mine passer, men de er bittelitt trange i livet.. Men med de mageøvelsene jeg gjør annenhver dag så skal det ikke bli noe problem :-)
Vel... jeg får prøve å gjøre noe positivt her.. Thank god it`s friday!!
Kos fra moi!
Haloi........
Jeg føler jeg har gått fra å være en strålende sol med masse pågangsmot til en sur deppete megge!
Her på jobben brenner jeg meg fullstendig ut, så nå vurderer jeg sterkt å si opp uten noen ny jobb å gå til..
Bennaningsfirmene har jobb, men ikke til en som har 3 mån. oppsigelse... sukk
Egentlig orker jeg ikke tanken på trening, men da kan jeg i det minste få rast av meg litt sinne!
Takk gode gud for at jeg har et eget kontor!!
Vil bare sove, sove, sove.. kan jeg ikke bare våkne om 100 dager å være x antall kg lettere! Tenk deg det a`.
Æsj, jeg er ikke mye til glad jenta for tiden...
Følte bare for å lette litt på mine dystre tanker...
Anastasia...............
Tror jeg må begynne å låse inn vekten...
For jeg klarer ikke å la være å veie meg hver dag!
Er så spennende når jeg står opp, først på do så på vekten, det får meg i alle fall opp om morgenen!
Jeg elsker de små fremskrittene man gjør, dessuten må jeg ha kontroll.
Vel.. jobben faktisk jobbene jeg søkte på fikk jeg ikke, men det gjør ikke noe for det var så dårlig betalt at det hadde ikke fungert.
Så jeg fortsetter videre i jakten på en jobb i Oslo, pendler til Drammen hver dag, dere skal bare vite hvor trøtt man blir!!
Ække lett å komme seg på trening da!
Så er det noen som har noe forslag så hyl ut, for jeg orker virkelig ikke dette mer!
Ha en superbra dag alle sammen!
Slengkyss fra moi! :-)
tji hi.....
Tusen takk for alle svarene! Nå vet jeg at jeg at jeg er på rett vei..
Nå begynner man endelig å se resultat!
Så deilig...
Sorry hvis det blir masse skrivefeil her, men hjeg sitter laaangt unna pc`en og jeg er veldig närsynt!
Jeg er ganske stolt av meg selv, kjöpte sånne mumsie crusliebars her om dagen, og jeg har et voldsomt problem å la saker ligge, men denne gangen har jeg ikke slitt i det hele tatt.
Nå tenker jeg nöye gjennom om det er värt det, föles så digg.
At man endelig har en smule kontroll(kan ikke bli altfor
kjepphöy her..)
Og ja det föles underbart å veie under nitti, skal kaste str. 46 buksen min nå når jeg får på meg de andre igjen.
Skal aldri! inn i noe sånt igjen!!
Og singleten min er liten og tynn, men ikke for liten, vil jo ikke tappe motet helt..
Kommer tilbake så fort jeg kan :-)
Dette er den beste supporten jeg noensinne har hatt!
Dere er et kjempegjeng :-))))))))))))
Kos dere videre i helgen
Slengkyss fra snart "lille" meg..
Så der ja!
Nå kanskje jeg er på rett vei..
1200kcal er vel et bra inntak på en dag? For det kan jo ikke være for lite?
Er så redd for at kroppen skal gå på sparebluss!
Elsker lacryl..
Kos fra meg
det kan du jo prøve? Men du klarer deg heeeelt sikkert uten pulver også!
Stå på!
Klem fra Ine
Vennlig hilsen Mary