← Alle dagbøker
diarist.Alias

Anastasia

51 år170 cm19 innlegg 2002 0 følgere

Start91,0 kg
Sist90,5 kg
Endring−0,5 kg
BMI nå31,3
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
8. januar 20021. mars 2002
90,5 kg

Hvilket pulver skal jeg velge?

Tiden går så fort, kan knapt fatte at det er fredag allerede! Også mars da! mama mia!
Jeg kommer nok ikke til å synes så mye her inne neste måned for jeg skal lære opp en ny jente som tar over for meg...
Skal prøve å ta en titt innom i helgene.

Jeg er hovedsaklig imot pulverkurer, men har tenkt til å prøve det som kun en erstattning per dag! Behøver en push!
Nå trenger jeg hjelp til å velge...
Slimline høres ok ut, også har man jo noka dietten og nutrilett..
Hjelp?

SLengkyss fra Anastasia
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Inemor20. mars 2002
Hallo! Jeg har prøvd Natures Own som erstatning for frokost en gang, og det syns jeg funket bra. Det består av en boks med fiberpulver, en boks med proteinpulver og i tillegg hadde jeg en tablett HCA og en med CLA en halvtime før..
det kan du jo prøve? Men du klarer deg heeeelt sikkert uten pulver også!
Stå på!
Klem fra Ine
c.AuthorAlias Mary5. mars 2002
Har du lyst til å være med på minus-fem-konkurransen vår for de over 90 kg? Den starter førstkommende onsdag. Det er bare en uformell konkurranse for gøy, der vi heier på hverandre, Det kan kanskje være en liten ekstra motivasjon for å være litt ekstra flink? Vil du være med, så legg inn en beskjed i dagboken min før torsdag. (Ta med vekta di i meldingen hvis oppdatert vekt ikke står i dagboka di).

Vennlig hilsen Mary
90,4 kg

Endelig fredag!

Er så trøtt så trøtt...
Trente en høy puls time i går, og den var så tøff!
var helt knust etterpå, men samvittigheten var på topp!
Deilig nå som alt er lov, blir ikke like frustrert og sugen faktisk!
Hvorfor vekten raser ned som den gjør vet jeg ikke, men den stagnerer nok snart.

Ha en deilig helg alle sammen!

Kos fra moi!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias sommer200222. februar 2002
Hei!
Vil bare si at jeg synes du er kjempeflink!
Jeg har akkurat begynt å skrive dagbok igjen, skrev regelmessig for et halvt år-år siden, men så fikk jeg bare nok. Tilbake for fullt nå!
Stå på, og ha ei kjempefin slankehelg!
Klem fra Ingrid.
c.AuthorAlias savanna22. februar 2002
HEisann!
Den er grei vet du!
Det er viktig å ha det gøy og ikke bekymre seg hva andre synes om en!

Sant! Vi sees snart! Du får kose deg i helgen! Tror ikke jeg kommer innom siden i helgen! Men vi får se hva jeg får sneket meg til!

Klem fra Savanna
c.AuthorAlias savanna22. februar 2002
Heisann!
Og gratulerer med flott vekttap!!!! Fortsett sånn du, så gjør det jo ikke noe om du plutselig skulle stå stille en stund...Da har du jo allerede gått ned endel!

Det er sant at man trenger fett i kostholdet også får å gå ned... Så sant det ikke blir for mye *s*

Det er nå det erviktig å passe kostholdet, hvertfall for meg, derfor har jeg også kjøpt meg boken til fedon lindberg! Skal prøve å lese litt på dette i helgen og prøve å følge det fremover! Har begynt å trappe ned røykingen min også! Må jo slutte helt når jeg blir gravid...Samboern skal slutte da også!

uansett skal bli gøy og få trent litt igjen... skal sørge for å skaffe meg besøkskort foreløpig slik at jeg får sett hvordan det er på spektrum! *s*

Og så blir det gøy å møte andre som jobber med vekta også!
Litt aldersforskjell er det jo, men det går nok bra! Vi har jo et felles mål! *s*

Klem fra Savanna
c.AuthorAlias abelone22. februar 2002
Hei og hopp!!

Grarulere med flott vekttap!!!

Abelone
91,4 kg

Kan det ikke bare fortsette i dette tempoet..?

Vet jo at det bare er overflødig vann som forsvinner nå, men det hjelper uansett på motivasjonen!
Før har jeg alltid sagt enten eller når det kommer til slanking.
At jeg må være helt avholds hvis jeg skal klare det.
Nå har jeg fått en annen oppfatning...
I stedet for å hive innpå m light prod. så skal jeg spise veeeldig normal mat, og nekte å ha dårlig samvittighet for det også! Blir altfor sugen om jeg skal kutte ut helt og blir altfor skamfull om jeg skulle smake noe "ulovlig".
Heretter skal alt være lov, nå er det bare å lære mengden man skal spise.
Mitt problem er hetseting, stopper ikke før jeg omtrent spyr, når mavekrampene har gitt seg starter jeg pån igjen!
I følge meg er dette en sykdom, og jeg burde kanskje oppsøke hjelp.
Men jeg mener jeg burde være sterk nok til å klare dette selv!
Jeg må! Butikken jeg skal jobbe i har ikke større str. enn 42 tror jeg!

Å ha dere er den største hjelpen, tro meg!
Mennesker som virkelig forstår meg!
Hadde aldri klart meg uten!
Evig takknemlig! :-)

Kos fra moi!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias iset21. februar 2002
heisann kjære deg:)
du har helt rett! du lider av TVANGSSPISING, som for ikke så lang tid siden er blitt klassifisert som den 3dje spiseforstyrrelsen! jeg har altså lidd av det samme i altfor mange år, men føler nå at jeg begynner å komme meg utav dette, mest takket være alle dere og denne siden! er så ufattelig takknemlig.
du har rett i at det er mengden som teller, ikke helt hva man spiser. det kan være det samme, bare man klarer å begrense seg.
jeg har alltid også slanket meg med "alt eller ingenting"-metoden, og har nå funnet ut at det bare er tull! å unne seg en godbit innimellom gjør ingenting, bare jeg spiser sunt, nok grønnsaker og frukt, og kanskje en treningsøkt eller tre i uken. da skal det gå bra:)
jeg er i samme situasjon som deg, og kommer til å følge med deg og støtte deg 120 %!!!!!
stå på!!
stoor klem fra Iset.
c.AuthorAlias savanna21. februar 2002
Heisann!
Kanskje det ja...
Men jeg må innrømme at jeg ikke har klart å finne treningstøyet mitt ennå (i flyttelasset!)
Men lover at jeg skal prøve å drive meg til å finne det i løpet av helga!!!!
Jeg er jo så glemsk!

Vi kan jo avtale litt nærmere på mandag?

Savanna
c.AuthorAlias savanna21. februar 2002
Heisann!
Du har rett i at dette er en sykdom og du burde søke hjelp for dette.
Etter det jeg har lest er dette en slags spiseforstyrrelse;
Du har flere slag;
* spiser ingenting
*spiser men kaster dette opp igjen
* spiser og spiser slik som i ditt tilfelle
*aykelig opptatt av sunn mat...dette er det eneste som gjelder..

Nå skal vi under 90 ikkesant?
Dette klarer vi, jeg skal under der før jeg blir gravid hvertfall prøve! *s*

Klem fra Savanna

91,7 kg

Sint og glad!!

De har søren klart å trekke meg over 50% skatt på lønningen!! Helt utrolig, nå forventer de seg at jeg skal leve på 500:- resten av mån. Er så glad jeg slutter her!!
Men vekten smiler til meg, så ingen kan ødelegge det!
Er så herlig å være back in track! Var på SATS i går også, digg! Fikk ut mye agressjon...
Legen min ville sykemelde meg for jeg er helt utbrendt her, men klarer ikke det, hva skal man da gjøre hele dagen?
Hadde fått totalt spader..
Men det er slitsomt å gråte seg i søvn hver natt også..
Om 25 arbeidsdager kan jeg begynne å leve igjen! Juhuuu..
Mister ikke motet så lett!
jeg har fått min drømmejobb, så det så! :-)

Kos fra moi!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tarzine20. februar 2002
GRATULERER MED NY JOBB!!!!

Enig med deg. Bedre å ha noe å gjøre på enn å gå rundt seg selv.

Klem fra Tarzine


c.AuthorAlias Annie20. februar 2002
Hei!

Jeg skjønner du er frustrert, men det er jo supert at du får utløp for sinnet med å trene!

Ikke gi deg, det er ikke lenge til du begynner i ny jobb! Og det er drømmejobben!

Tenk positivt!!

Klem fra Annie
92,5 kg

JEG HAR BLITT BUTIKK SJEF!!!!!!!!!!!!!!!

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!! HVIIIIIIIIN!!!!!!!!!
Er så lykkelig!
Endelig en jobb der jeg kan få være meg!
Men nå er det virkelig alvor m slankingen, akkurat nå får jeg ikke på meg noen av klærne, var innom butikken i går..
Det blir jo bare for pinlig. Begynner ikke før 1 april så det er håp for litt minskning i alle fall!

Kos fra moi!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias savanna20. februar 2002
Heisann og GRATULERER SÅ MYE MED NY JOBB!

Yep, baby på vei snart! Dere får alle høre det når jeg får to blå! *s*

Skal ned etterpå å kjøpe med meg noen tester hjem! *s*
Uansett vet jeg hvordan det er å få en bedre jobb og som man virkelig kunne tenke seg!

Nyt det og ta nytte av det til slankingen, ekstra energi vet du!


Klem fra Savanna
c.AuthorAlias cat7419. februar 2002
Gratulerer! Slenger meg på i følget, jeg.
Lykket til videre - på alle vis.
Klem.
c.AuthorAlias iset19. februar 2002
heisann:)
GRATULERER SÅ MASSE!!!! er det klesbutikk? jobber selv i helsekost, og har som mål å bli sjef en dag:)
tuuusen takk for oppmuntringen, jeg setter så utrolig stor pris på det:) ja vi skal klare det!!! se bare på feks elisabeth her inne, hun har gått ned over 70 kg, men hatt sprekker i ny og ne, og gått opp kilo, så det er håp for pss også:)
ha en flott dag, og gratulerer igjen, kjempeglad på dine vegne:=)
hilsen Cathrine.
c.AuthorAlias Pernilla19. februar 2002
GRATULERER SÅ MASSE MED JOBBEN!!
(WHOOOHOO, JEG ER DEN FØRSTE I GRATULASJONSKØEN!)
LYKKE TIL MED BÅDE JOBB OG SLANKING!!
HA EN STRÅLENDES DAG!
*Pernilla*
92,8 kg

På`n igjen!!

Er ordentlig trøtt på å ha null kontroll!
Mat er godt og sjokolade enda bedre....
I dag får jeg vite om jeg har blitt butikksjef.. Er livredd for telefonen i dag!!
Fikk tilbud om en annen jobb, men måtte takke nei pga oppsigelsestiden min! Argh!!
Er så stresset nå at dere aner ikke!
Funnet ut at jeg må ha meg briller også, men har mest lyst på brune linser, det hadde vært gøy!!

Vel nå er det skjerpings igjen!
Fikk se bilder av meg selv når jeg veide over 100kg, det var ikke et pent syn... grøss...

Får jeg jobben skal jeg spandere på meg nye negler!
Og jeg bli pent nødt til å brenne bort fett, for jeg må jo få på meg klærne jeg skal selge!! Herregud, dere hører fra meg!

Anastasia (totalvrak, in desperate need of support)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Savanna19. februar 2002
Heisann!
Høres omtrent ut som meg for litt siden, gått over det meste nå, men føler fortsatt litt av dette innerst inne....
Men idag har vi samme vekt og kan støtte hverandre på veien nedover!
Hva skal du ned til ifølge planen? Min plan er 62-65 kg, men vil også være veldig fornøyd rundt 69-70 også! *s*

Tenkt hver kilo ned er en seier i seg selv, og for hver kilo er det bare å arbeide seg enda en kilo ned i vekt.. og jo mer kilo man får arbeidet seg nedover, blir det kilo av!
Så stå på så klarer vi dette sammen! *s*

Klem fra Savanna
90,0 kg

huff og huff

Lenge siden sist...
Går gjennom en tøff periode nå, og jeg har visst ikke samme viljestyrke som dere til å holde meg unna godteri..
Jeg blir ordentlig grinete om jeg ikke får spise akkurat hva jeg vil..
Kjærsten min og jeg har hatt en knallhard periode, men nå går det mye bedre, vi har helt enkelt glemt å prate.
Lover å komme tilbake sterkere!
Det viktigste tror jeg er at jeg ikke slutter å besøke dere alle..
Dere er sååååå flinke, er virkelig misunnelig.

Ha en flott uke, og kanskje jeg bare skal drite i å kjøpe den sjokoladen jeg har så lyst på til lunsj..

Kos fra moi!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias beate2913. februar 2002
Heisann!

Det var trist å høre at du sliter, både privat og med slankinga. Det er ikke lett å konsentrere seg om slanking når parforholdet ikke er bra.

Det er utrolig hva som skjer når man ikke prater sammen! Jeg og mannen min har også vært gjennom dette et par ganger. Jeg synes det er flott at dere tar tak i problemene.

Ta den tiden du trenger for å finne motivasjonen tilbake. Vi venter på deg, vet du! Håper du kommer snart tilbake. Ønsker deg lykke til! Ta godt vare på deg selv sålenge!

Klemmer fra Beate
87,6 kg

Nekter å skrive min egentlige vekt nå....

Dette er bare for dritt(unnskyld språket)
Jeg hadde gått opp 1.5kg etter helgens flaske vin og burger king meny... har jo ikke vært sånn ordentlig på do da men.. usj....
Og nå har jeg helt mistet motivasjonen, glefset akkurat i meg en hel baguett m ost, skinke + smør på.. bare fiordi jeg følte meg bad!
Er jeg virkelig så svak??
Eier jeg ingen moral her i livet?
Det eneste jeg virkelig vil er jo å gå ned, hater å se ut som jeg gjør, men så sier hjernen min bare, vil ha, må ha, bare må haaaaaaa!!!!!!!
Nå hater jeg virkelig meg selv..

Selv om jeg har dere, så føler jeg meg så ensom m slankingen, har ingen som pepper meg daglig, ingen som er noe videre interessert i hvordan det går.. de sier bare at jeg er fin som jeg er..
Dessuten er alle vennene mine tynne så de ser liksom ikke helt poenget.. Lett for de...

Anastasia
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias studine31. januar 2002
Heisann,
Ikke gi opp nå da!! Synes også slanking er litt ensomt. LIker heller ikke meg selv som jeg er nå. Dropper blant annet reke og vinfest på fredag, vet at jeg sprekker om jeg går. Ingen som forstår helt det =) Liten kamp mot seg selv. Men bit tennene sammen, da går det bra, reultatene kommer jo ganske raskt, om du ser på det i et laaangt perspetiv =) Hadde du startet for lenge siden, hadde du vært fornøyd nå. Tenk at du tenker det samme om seks måneder; hadde jeg bare vært flink de seks siste månedene.. En kamp mot tiden, men den skal vi vinne!!
Drikk masse vann og skyll vekk baguetten! Den var ikke så gale da, ei heller burgerking =) Har spist litt usunn mat jeg også, men så lenge det fremdeles er et unntak går det greit. Har liten tro på at du har lagt på deg 1,5 kg fett av en hamburger og litt vin. er vell ganske umulig =) egentlig.
Men ha en flott dag. Stå på!

Klemmer fra Therese
c.AuthorAlias iset30. januar 2002
heisann:)
alle har en liten sprekk eller vekt-stans i slankekuren. jeg har ikke hatt det ennå, men frykter det kommer snart, i og med at jeg er så "bråkjekk", og tror jeg skal klare det uten problemer. for vekten kommer itl å stanse opp en dag den, garantert!!!! men det må vi ta med et smil, og hente frem målebåndet, da som regel cewntimeterene går innover mens vekten står stille.
hadde gått opp 2 kg en gang, mens jeg hadde gått ned 2 cm rundt livet, det sier jo litt????

de tomatgreiene jeg snakket om var hernetiske hakkede tomater tilsatt basilikum og hvitløk. kjempegodt på pizza (saus), pastasaus osv, også kjempemagert. har masse gode oppskrifter på lager, da jeg er vegetarianer og forlovet med en italiener.

det går mye i pizza og pasta her, men jeg har lært meg masse små hemmeligheter, som gjør at jeg kan spise det så ofte jeg vil, og allikevel gå ned i vekt:)
hilsen Iset.
c.AuthorAlias Elisabeth30. januar 2002
Kjære deg Anastasia..Jeg forstår at du sliter..huff,hva kan jeg si for å oppmuntre? Vi VET jo at slike dager kan komme. Ok,så gir du faen idag,men imorgen er en helt NY dag. Du trenger ikke begynne forfra igjen,du er bare én dag forsinket til målet. Forstår at føler det er tungt å slanke seg alene,har du vurdert alternative slankekurer? Har du en venninne du kan prate med om slanking? Er du glad i deg selv sånn som du set ut idag eller lever du kun for dagen du blir slank? Det er nemlig uutholdelig. det er mye lettere å være snill mot kroppen sin (les: gi den sunn mat og passe med trim slik at den har det bra) hvis man liker seg selv.
Du er ikke svakere enn meg Anastasia,og jeg klarer det! Ikke uten slike dager som du nå opplever,men på tross av de!
Les i dagboken min hvordan jeg sleit i høst/før jul. Jeg spiste og spiste og spiste..begynte dagen med marsipan og sjokolade,fortsatte med boller,kaker,baguetter,pizza..vannvittig spising..Men så fant jeg ut at dette ville jeg ikke lenger. Det "ga" meg ingenting å fråtse slik! Jeg ville spise passe,trene og føle meg iform!
Det tror jeg du vil også,Anastasia.
Og så vil jeg bare få si: Du har IKKE gått opp 1.5 kilo pga en utskeielse på burger king.Ikke en reell vektøkning. Skal vi gjøre en deal? Vær flink igjen fra imorgen og ikke vei deg før på mandag og da lover jeg deg at du har gått ned igjen-da er du "back on track! igjen Anastasia! Er det en deal? :)
Ønsker så veldig å gi deg motivasjon,men innser jo av egen dyrekjøpt erfaring at det bare er en selv som kan gjøre jobben.
Jeg tror på deg,ikke gi opp nå :) Klem fra Elisabeth.
c.AuthorAlias samael30. januar 2002
Dette er helt normalt! Jeg sliter med sånne tanker selv.
Om morgenen går det helt greit og frem t.o.m middagen. Men når kvelden kommer, kommer suget hele tiden. Må ha ditt, må ha datt. Hjerna og magen jobber i hver sin retning, og magen vinner som oftest. Blir kjempe stolt over meg selv når jeg greier å motstå fristelser, men det blir veldig ofte til at fristelsen blir for stor. Ikke fortvil og for all del ikke gi opp! Begynn på nytt og tenk positivt!
Vet det er lettere sagt enn gjort. Men for all del ikke gi opp!
87,6 kg

Litt av en helg...

Spiste en stoooor kylling meny på burger king i helgen, men så godt var det ikke, synes riskakene m philadelfia ost var mye bedre...
Man blir litt sær tror jeg av slanking!
Og gale meg da! På lørdag skulle jeg ta en stepstyrke time, som jeg trodde inneholdt litt oppvarming på steppen + styrke resten, så jeg satt i gang på steppemaskinen først i 20min. og
ga alt! Bare for å finne ut av at timen jeg skulle på var kondis + styrke.... Var helt kjørt etterpå!
I dag skal jeg på intervju igjen.. så får vi se hvordan det går!
Er bare så trøtt idag!

klem fra moi
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias beate2929. januar 2002
Heisann!

Håper det gikk bra på intervjuet i dag! Det høres spennende ut!

Du er jo kjempeflink med treninga. Skjønner godt at du var helt utpeisa etter den økta! Jeg skal driste meg på stram opp time i morgen sammen med Oriane. Krysser fingrene for at jeg klarer å gå etterpå. Hehe.

Kos deg videre.
Klemmer fra Beate
c.AuthorAlias studine28. januar 2002
Heisann,
Gøy å være sær =) Så flink du er å trene! kondis-styrke er jo topp da! Men lykke til på intervjuet og ha en fin dag!

klem Therese
c.AuthorAlias gryn28. januar 2002
Hei!

Lykke til med intervjuet!

Holdt du ut timen din med step og styrke????? Det må være utrolig bra trening!

Hilsen gryn
87,6 kg

ja jeg vet.. men klarte ikke å vente...

Skal skjerpe meg m veiingen på mandag...
I dag skal vi ut.. snakk om å bli satt på pröve...
Jeg vet akkurat hvordan jeg er når kl. er 4 om natten!
Buuuuuuuuuuuuurger, kommer jeg til å mase til meg, men det gåt jo faktisk å spise en enkel en uten no stäsj på?
Pga slankingen tåler jeg knapt no alkohol heller, så det er jo supert!
Det blir billig på både kalorier og penger!
Må gå, skal farge håret... Vet ikke hva jeg skal ha på meg, og jeg vet at jeg kommer til å bli så grinete, men jeg får gjöre det beste ut av det!!
Lenge leve solarium og svarte klär!! :-)

Kos fra moi
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias iset27. januar 2002
heisann:)
jeg var ute i går jeg, spiste masse god mat, men jeg har INGEN dårlig samvittighet:) det må være rom for utskeielser i en slankekur. skal jo spise sunt resten av livet:) uten litt digg går man fort lei. dessuten kan man spise masse god mat som ikke er fetende. hva med en fiskeburger forresten? den er god:) på macdonlads altså. og en salat til? og drikk light brus, da kommer du langt, vanlig brus er faktisk verre enn en macdonalds meny altså! sier jeg, som drakk to fanta i går hehe. nei men ikke ha dårlig samvittighet altså, du legger umulig på deg noe FETT på en kveld. og vei deg etter du har vært på do, og ikke spist eller drukket noe:)
ha en koselig søndag da:)
hilsen Iset.
88,1 kg

Har tatt en avgjørelse her....

Jeg blir jo bare skuffet av å veie meg hver dag så nå har jeg bestemt meg for å veie meg hver mandag og torsdag!
Klarer ikke å vente en hel uke så jeg deler det opp istedet..
Jeg vet det er bra med treg vektnedgang, men det hadde jo vært hyggelig å kunne få kjøpt seg en bikini til sommeren og faktisk brukt den også..
Jeg holder meg stenhardt til 1200kcal om dagen og jeg trener annenhver dag. Antageligvis er det muskler som bygges trøster jeg meg med så kanskje jeg er på vei til å bli fastere i fisken!!
Den 1 feb. skal 46-buksen min kastes! Det blir en stor dag, 44-buksene mine passer, men de er bittelitt trange i livet.. Men med de mageøvelsene jeg gjør annenhver dag så skal det ikke bli noe problem :-)

Vel... jeg får prøve å gjøre noe positivt her.. Thank god it`s friday!!

Kos fra moi!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Nefele25. januar 2002
Hei Anastasia,
Du har jo tatt av 3 kilo på under 3 uker jo! Det er jo kjempebra. Personlig tror jeg ikke det er noe bra å gå ned for fort - 0,5 - 1 kilo i uka er vel passe? (man går jo ofte ned litt fortere de første ukene da). Det er 21 uker til skolene tar ferie.... Det kan bli mange kilo det ;-)....
Så flink du er til å trene da! Så flink er ikke jeg...

Nefele
c.AuthorAlias iset25. januar 2002
heisann:)
du er jo såå flink jo:) det er nok muskler ja, det tenkte jeg også på.... dessuten går det tregt fra dag til dag, derfor har jeg kun veid meg hver mandag. (onsdag denne gangen pga mensen).
vi ligger jo omtrent nøyaktig på samme vekt nå, og er like høye, og jeg regner jo med å klare mesteparten til sommeren, derfor skulle jo du også klare det?? regner med å veie ca 75 eller mindre. hovedmålet mitt er 70 eller rett under. 73 er min normalvekt.
hilsen Iset
88,2 kg

Haloi........

Jeg føler jeg har gått fra å være en strålende sol med masse pågangsmot til en sur deppete megge!
Her på jobben brenner jeg meg fullstendig ut, så nå vurderer jeg sterkt å si opp uten noen ny jobb å gå til..
Bennaningsfirmene har jobb, men ikke til en som har 3 mån. oppsigelse... sukk
Egentlig orker jeg ikke tanken på trening, men da kan jeg i det minste få rast av meg litt sinne!
Takk gode gud for at jeg har et eget kontor!!
Vil bare sove, sove, sove.. kan jeg ikke bare våkne om 100 dager å være x antall kg lettere! Tenk deg det a`.
Æsj, jeg er ikke mye til glad jenta for tiden...

Følte bare for å lette litt på mine dystre tanker...

Anastasia...............
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias iset24. januar 2002
heisann:)
kjenner meg igjen, vi har et helvete med sjefen på jobben. men nå skal vi få henne sparket, alle vi ansatte er mot henne. hun er et rasshull, rett og slett:( heldigvis holder gode ting på å skje nå:)
du trenger kanskje en ny jobb. prøv å undersøke mulighetene rundt deg, kanskje på tide å prøve noe utradisjonelt? ei venninne av meg slutta jobben sin, uten å ha noe å gå til, hun orket ikke mer. så solgte hun huset sitt og flyttet inn i en liten leilighet, hadde masse penger til overs, reiste til syden en tur, fikk krefter. kom tilbake som et nytt menneske og fikk seg jobb i helsekost. beste jobben hun har hatt. vi jobbet sammen der, og nå er vi kolleger i helsekosten:)
huff dette ble langt:)
forresten-de logo sjokoladene er overalt her i stavanger.... skulle iallefall trodd du fikk tak i dem i en sånn by som oslo... si meg, har de vegetarburgere på mcdonalds eller burger king i oslo? vet iallefall de har vegetarrestauranter der. heldiggrisen hehe. ikke så mye for lille meg her i stavanger nei...
ha en flott torsdag:)
hilsen Iset.
88,2 kg

Tror jeg må begynne å låse inn vekten...

For jeg klarer ikke å la være å veie meg hver dag!
Er så spennende når jeg står opp, først på do så på vekten, det får meg i alle fall opp om morgenen!
Jeg elsker de små fremskrittene man gjør, dessuten må jeg ha kontroll.

Vel.. jobben faktisk jobbene jeg søkte på fikk jeg ikke, men det gjør ikke noe for det var så dårlig betalt at det hadde ikke fungert.
Så jeg fortsetter videre i jakten på en jobb i Oslo, pendler til Drammen hver dag, dere skal bare vite hvor trøtt man blir!!
Ække lett å komme seg på trening da!
Så er det noen som har noe forslag så hyl ut, for jeg orker virkelig ikke dette mer!

Ha en superbra dag alle sammen!
Slengkyss fra moi! :-)
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias bamboo er feit26. januar 2002
Og jeg kunne heller fått din jobb :-) for jeg bor i Drammen.
hva jobber du med?
c.AuthorAlias monsen25. januar 2002
Jeg jobber i Oslo, bor i Drammen.
Vi kan bytte jobb!!!!
c.AuthorAlias iset22. januar 2002
heisann:)
takk for hyggelig kommentar:) ja vi må følge med litt på hverandre, vi er jo omtrent like høye, begynte på nesten samme vekt og veier idag nesten det samme:)
jeg har faktisk masse problemer med å veie meg hver mandag, har såå lyst hver dag, men jeg biter tennene sammen!!! jeg går jo ikke ned mer av å veie meg hver dag, resultatet er jo akkurat det samme:)
ha en kjekk tirsdag (lucy sullivan bjynner på tv2 i kveld, det er tirsdagenes høydepunkt:)
hilsen Iset.
c.AuthorAlias Molla22. januar 2002
Heipådeg!
Jeg har samme problem som deg med å veie meg hver dag, det er umulig å la være! Ikke lett å trene når du er så opptatt, men begynn forsiktig. Etter at du kommer hjem og har spist middag, gå deg en liten tur i nabolaget for å få frisk luft! Du trenger ikke stormjogge og slite deg ut, etter hvert vil du forhåpentligvis kunne gå litt fortere og lengre, og du får mer trening på en behagelig måte. Hvis du sitter på buss til/fra jobb, så er det faktisk flere øvelser du kan gjøre der. Spenn og slapp av i magemusklene, flere repetisjoner. Likedan musklene i baken. Tøy på nakken, gjør pusteøvelser for å roe deg etter en slitsom dag. Dette vil naturligvis ikke påvirke slankingen din noe særlig, men du vil føle at du slapper mer av og kanskje får mer overskudd til å gjøre en innsats senere på kvelden. Kjøp deg en trimvideo og tren på stua, men ikke for hardt i begynnelsen. Første mål for deg bør være å få litt mer overskudd, før du begynner å tappe deg helt for krefter med hardtrening. Lykke til med videre jobbsøking og slanking, du klarer helt sikkert å nå målene dine hvis du tar tiden til hjelp. Ikke gi opp!
Hilsen Molla
c.AuthorAlias Arwen22. januar 2002
Hei!

Så bra at du gleder deg til å stå på vekta om morgenen! Det hadde jo vært værre om du gruet deg!
Bevegelse er trening! Selvom du ikke alltid får kommet deg avgårde til et treningsstudio, nå er det jo trening å gå opp trapper, gå, rydde osv....

Bare stå på videre. Husk! Du er ikke alene. Det er mange som har det som deg! ;)

Mange klemmer fra Arwen!
88,3 kg

tji hi.....

Tusen takk for alle svarene! Nå vet jeg at jeg at jeg er på rett vei..
Nå begynner man endelig å se resultat!
Så deilig...
Sorry hvis det blir masse skrivefeil her, men hjeg sitter laaangt unna pc`en og jeg er veldig närsynt!
Jeg er ganske stolt av meg selv, kjöpte sånne mumsie crusliebars her om dagen, og jeg har et voldsomt problem å la saker ligge, men denne gangen har jeg ikke slitt i det hele tatt.
Nå tenker jeg nöye gjennom om det er värt det, föles så digg.
At man endelig har en smule kontroll(kan ikke bli altfor
kjepphöy her..)
Og ja det föles underbart å veie under nitti, skal kaste str. 46 buksen min nå når jeg får på meg de andre igjen.
Skal aldri! inn i noe sånt igjen!!
Og singleten min er liten og tynn, men ikke for liten, vil jo ikke tappe motet helt..
Kommer tilbake så fort jeg kan :-)

Dette er den beste supporten jeg noensinne har hatt!
Dere er et kjempegjeng :-))))))))))))

Kos dere videre i helgen

Slengkyss fra snart "lille" meg..


1 i heiagjengen
c.AuthorAlias beate2920. januar 2002
Heisann snart lille deg!
Så flott vektnedgang! Gratulerer! Er det ikke flott når man ser resultater? Til sommeren shopper vi korte skjørt og trange topper!!! Kanskje vi tilogmed drister oss i bikini? Stå på videre! Du er kjempeflink!

Klem fra Beate
89,6 kg

Så der ja!

Nå kanskje jeg er på rett vei..
1200kcal er vel et bra inntak på en dag? For det kan jo ikke være for lite?
Er så redd for at kroppen skal gå på sparebluss!
Elsker lacryl..

Kos fra meg
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Kamilla16. januar 2002
Mellom 1150 og 1250 anbefaler de på det slankekurset jeg går på.

Er det ikke deilig å ikke veie over 90? Jeg gleder meg i alle fall....
c.AuthorAlias olivia16. januar 2002
Hei,

bra tips du kom med der...henge en topp på kjøleskapet. Men, hvordan i all verden fikk du til det? Er redd mine kjøleskapsmagneter ikke vil holde oppe noen topp. Så flott at dere har bestillt dere sydentur. Har hørt at det er kjempefint på Skiathos, modern har vært der flere ganger - hun er nemlig grekofil. Vi betalte Thailand-turen våres i går - gleder meg noe vanvittig - vi skal være der nede 1 måned. Som du skjønner så har jeg heller ikke lyst til å sprade i bikini - slik jeg ser ut nå.

Så bra at du skal på intervju på fredagen! Jeg krysser fingre og tær og alt som er for deg. Tenk at du har en bok på hodet når du går....det gjør vistnok at man ser 5 kg slankere ut.

Stå på videre!
Klem Olivia ;-)
c.AuthorAlias April16. januar 2002
Rett deg opp i ryggen og vær helt sikker på at du er flott, og at du er skapt for den jobben på fredag. Man må være skikkelig på hugget når man skal på jobbintervju og det må du utstråle!!! Ønsker deg bare skikkelig lykke til!!
Jeg har mellomlandet på Skhiatos, på vei til Skopelos. Skiathos er nok litt mer by-aktig enn Skopelos, men alle greske øyer har noe vidunderlig over seg. Skopleos er den greske øya jeg har best minner fra.
Når det gjelder konkurranser er det ei som heter LilleMeg som organiserer den konkurransen jeg er med på. Men det er flere konkurranser på gang. Jeg tror det er både for folk på 90, 80, 70 og 60. Er relativt ny her så det var bare tilfeldig jeg kom over den konkurransen, men du kan jo bare ta kontakt med LilleMeg. Jeg husker ikke helt hvem det er som organisere den pågående konkurransen for 8-tallet. Men uansett er det fint å være med på disse sidene, fordi de er bare kjempemotiverende. Flott at også du er med!!! April
c.AuthorAlias snirkeline16. januar 2002
Lacryl er nydelig! Bortsett fra at jeg får innmari vondt i magen dersom jeg spiser masse...

Stå på! (og om jeg ikke rekker å være innpå før på fredag - lykke til på intervjuet!)

Klem fra snirkeline
c.AuthorAlias Savanna16. januar 2002
Heisann!
Takk for innlegget...En ting jeg lurer på...var det ikke flaut eller pinlig å dra til legen forå prate om dette?
Fikk du forresten noe kostholdsopplegg?

Klem fra Savanna
c.AuthorAlias skilpadda16. januar 2002
Hei Anastasia! Så flott at vekten tippet under 90 igjen. :-)

Jeg tror 1200 kcal skal gå greit hvis du spiser ordentlig mat og sprer det godt utover dagen. Du bør ha ordentlige måltider (med både proteiner og karbohydrater) minst hver 4. time (altså aldri mer enn 4 timer mellom måltidene - du kan spise oftere hvis du ønsker, f.eks. frukt og slikt mellom måltidene). Forbrenningen trenger hyppig tilførsel av "brensel" i tillegg til at det ikke må være for lite i løpet av en dag.

Du bør i hvert fall ikke spise mindre enn 1200! La 1200 være minimum, og så hold deg rundt 13-1500 i gjennomsnitt pr. dag. Iflg. Grete Roede-opplegget så skal jeg ha omkring 1450 om dagen (og har en grunnforbrening på 2200). Du veier jo en del mindre enn meg, men jeg tror ikke du bør ha så mye mindre enn det.

Ha en fin dag!
Klem fra skilpadda
c.AuthorAlias Minelli16. januar 2002
Hei Anastasia!

Gratulerer med 8-tallet først på vekta og velkommen hit til siden! Jeg leste det første innlegget ditt igjen, og du verden som jeg kjente meg igjen! Jeg må bare si at det føles deilig å slippe å lete etter største størrelse i klær, og dette unner jeg deg også! Jeg veide jo omtrent som deg da jeg startet å slanke meg, og er faktisk ørlite lavere!

1200 kalorier er greit nok om du setter sammen måltidene bra. Ellers tror jeg ikke det gjør noe om du legger til litt, spesielt hvis du trener også!

Spis Lacryl med god samvittighet! Du risikerer bare å bli sliten i kjeven!

Lykke til!

Klem fra Minelli
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.