← Alle dagbøker
Alven
61 år170 cm8 innlegg
2002
0 følgere
Start75,0 kg
Sist74,5 kg
Endring−0,5 kg
BMI nå25,8
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Uff, dette går helt feil.
Kanskje jeg skal prøve å bli litt mer aktiv her inne? Noe må iallefall forandres på, for dette går feil vei. Og jeg som håpet å bli slank til sommeren.
Hvordan skal jeg komme i gang tro? Trening er det lite av for tida, mat er det vel i meste laget av. Uheldig kombinasjon det der.
Dette tar jeg alvorlig og er svært lei meg. Snufs.
Vil bare registrere vekta.
Har det litt travelt for tiden, så i dag blir det bare vekt.
LIKE TUNG!!!!!!!!!!
Hallo der ute.
Nei og nei, hva er det jeg ser?
Jeg er jo akkurat like tung jo, selv om jeg har trent to dager denne uka og spist bare JA-mat. I går satt jeg ikke i ro i ett minutt engang, svinset rundt hele dagen etter trening. Men går vekta ned ? NEI!!!!!!!
Er kanskje litt utålmodig nå, men jeg har jo vært så flink.....sukk!
Men gir jeg opp? NEI!
Kommer tilbake neste uke.
Ha en fin dag og en super (Slanke?)helg.
Klem fra Alven
Dette går fint.
Hei slankedagbok.
Har ikke veid meg i dag. Må bare inn og fortelle at frukt & grønt-dagen i går gikk fint. Jeg holdt meg unna både kjøtt, fisk og brød.
Har tenkt å satse på lett mat i dag også, vet ikke helt ennå, men det blir iallefall tunfisksalat til lunsj. Hjemmelaget!!! Satser på å ha med min egen mat stort sett, så får jeg heller skeie ut i kantina en sjelden gang.
Ha en fin dag alle sammen. Jeg beklager at jeg ikke er så flink til å skrive kommentarer, men jeg skal prøve å skjerpe meg. Skal iallefall lese litt dagbøker nå, for å bli inspirert.
Klem fra Alven
Frukt og grønt-dag.
Hallo.
Så var det på''n igjen da. Var kjempespent da jeg gikk på vekta i dag, for jeg har absolutt ikke vært det minste flink i helga. Har både drukket vin og spist godt, til og med litt slikkerier på lørdag. Ikke har jeg trent heller, så vekta kunne absolutt vært verre.
Men i dag skal jeg være flink. Har tenkt og holde meg til frukt og grønt + drikke mye vann. Ellers prøver jeg meg på en utrensingskur (Tonidren) Noen som har prøvd det?
Vel, jeg starter i dag, og den skal vare i 3 uker, så jeg må si jeg er spent på om jeg greier det.
I morgen blir det trening igjen!!!
Klem fra Alven -som ser frem til å bli et alvelignende vesen før sommeren er her :)
Ingen veiing.
Hallo slankedagbok og alle dere der ute.
Har kommet godt i gang med trening nå. Planen er å trene styrke og kondisjon 3 ganger pr uke, bytte ut brødskiva med knekkebrød og drikke mye vann. Høres ikke det bra ut?
Vil veie meg på mandag og fredag heretter, tror ikke det er så lurt å veie seg hver dag, ihvertfall ikke for meg.
Nå skal jeg lese litt i deres dagbøker.
Ha en fin dag.
Klem, Alven
BITTELITT NED!!!
Hei igjen.
Dette er fatisk tredje gang jeg frsøker å logg inn og skrive noe fornuftig (?) her i dag. Men det skjer noe hver gang, slik at jeg mster innlegget mitt. Håper det lukkes denne gngen.
Så det begynner å blil litt hektisk nå. Vil bare takke dere masse, dere som tok dere td til å komme til kommentarer til meg. Det varmer.
Skal prøve å svare dere såå godt jeg kan utover dagen. Det er utrolig koslig å få respons, særlig når man er ny. Takk igjrn.
Har tenkt å begynne å skrive opp det jeg spiser , kan jeg vel starte med i går.
Frokost; 1/2 graperfukt, 1 ryvita m/1 egg, Tomatjuice
Lunsj: Tysk rugbgrød m/ magerosr, skinke, aspargesbønner og tomat
Mm; Blomkålsuppe
Middag; 1 posj Baccalao
Kvelds, 2 pils og 1 Ryvita m/ost.
Håper denne dagen bliir bedre.
Ha en flott, dag hilsen Alven
Nå fikk jeg lyst til å prøve dette.
Hei alle sammen.
Jeg har fulgt med dere her inne en god stund, og ser at det er veldig mange flinke.Mange av dere oppnår jo kjempefine resultater.
Håper det er min tur nå. Denne gangan VIL jeg lykkes og det med et fornuftig kosthold og trim. Jeg vet jo hva som må gjøres, det er bare så vanskelig å få gjennomført det. Så nå tenkte jeg at det kanskje var litt støtte og ikke mint motivasjon å finne her inne.
Startet egentlig i går, så dette blir spennende.
Hilsen Alven, -som håper at noen leser dette.
Det er jo kjempeflott!
Klem fra trixi