← Alle dagbøker
diarist.Alias

Alven

61 år170 cm8 innlegg 2002 0 følgere

Start75,0 kg
Sist74,5 kg
Endring−0,5 kg
BMI nå25,8
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
8. april 200224. juni 2002
😟74,5 kg

Uff, dette går helt feil.

Kanskje jeg skal prøve å bli litt mer aktiv her inne? Noe må iallefall forandres på, for dette går feil vei. Og jeg som håpet å bli slank til sommeren.
Hvordan skal jeg komme i gang tro? Trening er det lite av for tida, mat er det vel i meste laget av. Uheldig kombinasjon det der.
Dette tar jeg alvorlig og er svært lei meg. Snufs.
71,9 kg

Vil bare registrere vekta.

Har det litt travelt for tiden, så i dag blir det bare vekt.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi😃23. april 2002
Grattis, du er nede på normalvekt!
Det er jo kjempeflott!

Klem fra trixi
72,3 kg

LIKE TUNG!!!!!!!!!!

Hallo der ute.

Nei og nei, hva er det jeg ser?
Jeg er jo akkurat like tung jo, selv om jeg har trent to dager denne uka og spist bare JA-mat. I går satt jeg ikke i ro i ett minutt engang, svinset rundt hele dagen etter trening. Men går vekta ned ? NEI!!!!!!!
Er kanskje litt utålmodig nå, men jeg har jo vært så flink.....sukk!
Men gir jeg opp? NEI!
Kommer tilbake neste uke.
Ha en fin dag og en super (Slanke?)helg.
Klem fra Alven


72,3 kg

Dette går fint.

Hei slankedagbok.

Har ikke veid meg i dag. Må bare inn og fortelle at frukt & grønt-dagen i går gikk fint. Jeg holdt meg unna både kjøtt, fisk og brød.
Har tenkt å satse på lett mat i dag også, vet ikke helt ennå, men det blir iallefall tunfisksalat til lunsj. Hjemmelaget!!! Satser på å ha med min egen mat stort sett, så får jeg heller skeie ut i kantina en sjelden gang.
Ha en fin dag alle sammen. Jeg beklager at jeg ikke er så flink til å skrive kommentarer, men jeg skal prøve å skjerpe meg. Skal iallefall lese litt dagbøker nå, for å bli inspirert.

Klem fra Alven




3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sunnyline16. april 2002

Så flink du er. Dette går jo riktige veien. Stå på så skal du se at kiloene forsvinner.

Hilsen Sunnyline
c.AuthorAlias Trude16. april 2002
Hei! Sitter og blar i dagbøker her....er så mange flinke inkl deg!
Nå har jeg såååå lyst på sjokolade,men var så lur at jeg styrte unna godterihylla på butikken i dag... :)
Klem fra Trude
c.AuthorAlias Viola16. april 2002
Takk for hilsen i dagboka mi! Joda, det er lett å glemme å telle drikke...og det kan bli FATALT! Det er litt gørr å telle, men nå måtte jeg bare prøve en ny vri. Og det var jo interessant og opplysende!
Her ser det jo ellers ut til å gå fint! Stå på!
klem, Viola.
72,3 kg

Frukt og grønt-dag.

Hallo.
Så var det på''n igjen da. Var kjempespent da jeg gikk på vekta i dag, for jeg har absolutt ikke vært det minste flink i helga. Har både drukket vin og spist godt, til og med litt slikkerier på lørdag. Ikke har jeg trent heller, så vekta kunne absolutt vært verre.
Men i dag skal jeg være flink. Har tenkt og holde meg til frukt og grønt + drikke mye vann. Ellers prøver jeg meg på en utrensingskur (Tonidren) Noen som har prøvd det?
Vel, jeg starter i dag, og den skal vare i 3 uker, så jeg må si jeg er spent på om jeg greier det.

I morgen blir det trening igjen!!!

Klem fra Alven -som ser frem til å bli et alvelignende vesen før sommeren er her :)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bonita15. april 2002
Hei på deg, vi veier jo nesten like mye, jo :-)
Nå SKAL vi nedover - er du enig?? Jeg har som mål å komme under 70 til 17. mai, har du noen mål?
Og hva er den utrensingskuren du snakker om?
Ha en flott slankedag,
klem fra Bonita :-)
72,8 kg

Ingen veiing.

Hallo slankedagbok og alle dere der ute.

Har kommet godt i gang med trening nå. Planen er å trene styrke og kondisjon 3 ganger pr uke, bytte ut brødskiva med knekkebrød og drikke mye vann. Høres ikke det bra ut?
Vil veie meg på mandag og fredag heretter, tror ikke det er så lurt å veie seg hver dag, ihvertfall ikke for meg.

Nå skal jeg lese litt i deres dagbøker.
Ha en fin dag.

Klem, Alven
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Alijana14. april 2002
Hei Alven!
Jo, jeg synes det høres ut som en god plan. Kommer sikkert til å fungere finfint. Lykke til!
Klem Alijana
c.AuthorAlias jomfruMaria10. april 2002
Heisan!!!
en hilsen fra enda en knekkebrødspiser, har ikke spist brød på 2 måneder og har gått ned over 8 kilo. Prøvde meg på et rundstykke i går, men det smakte jo gjær jo - ikke godt.
Det som var vanskelig var at vekta nesten sto stille i noen uker, da har en nesten lyst til å gi opp, men står en på gir det jo resultater. Lykke til videre!!!
koz jomfrua
c.AuthorAlias anner^^10. april 2002
Hei!
Kjempelurt av deg å begynne å trene!:) Jeg har etterhvert også funnet ut at det er det som funker..+ det å spise normalt da.
Fint at du bytter ut brødskive med knekkebrød. Men jeg personlig mener at det er fint å spise litt av hvert! Varierer selv mellom brødskive, knekkebrød, frokostblanding og havregryn. Blir hekta på disse forskjellige tingene i perioder:) men både brødskiver og knekkebrød blir mye bedre hvis du har detl itt gøy og "pynter" dem:) Jeg nevner bare tomat, agurk og paprika i forskjellige farger..som et utgangspunkt.. :) Fargerikt, godt og sunt:)

Tror det er lurt av deg å veie deg bare to ganger i uka. Men hvordan klarer du å veie deg på mandag?? Tror veldig mange av oss her inne skyr den dagen, siden resultatene av helgens utskeielser svært, svært ofte vises på vekta den dagen... Men det er jo ikke sikkert du har slike fråtsedager da..!

Uansett, lykke til med opplegget ditt, og ha en riktig fin dag:)

Klemmer fra anner^^
c.AuthorAlias ann-merete10. april 2002
Hei,og takk for kommentar i dagboka mi!
Synes du har valgt deg et fornuftig opplegg for vektreduksjon.
Sunt kosthold og trening er den beste og mest varige vei til en slank og sunn kropp.
Alle de gode vanene du etterhvert innarbeider deg, vil du dermed nyte godt av også når vektmålet ditt er nådd!

Det er masse frem og tilbake blandt folk her inne om hvor ofte det er lurt å veie seg.Noen føler ikke at de har helt kontroll dersom de ikke veier seg hver dag, mens andre synes nettopp disse variasjonene fra dag til dag gjør at de mister oversikt .
Det viktigste er hva man selv føler fingerer for en selv.
Etterhvert lærer man seg til å måle litt i speilet også, men selv om man veier seg hver dag,trenger man jo ikke oppdatere vekt her inne hver dag!Det kan lett bli frustrerende!!!
Nå oppdaterer jeg vekt her inne kun onsdag og fredag.I helgen er jeg aldri innom her, og på mandag har jeg funnet ut at det ikke er noen ide å oppdatere.
Litt for deprimerende på en måte, men jeg kommenterer gjerne hvordan jeg føler det har gått.

Så alt det beste videre.Har klokkertro på at opplegget ditt kommer til å funke superbra.
Jeg veide 81 kilo i januar i fjor,og etter 16 ukers kurs hos Grete Roede var jeg nede i 70,så dine 65 kilo innen sommeren kan være innen rekkevidde.
Lykke til !
c.AuthorAlias tulipanen10. april 2002
Hei

Lurt av deg å gå over til knekkebrød, det metter mye mer også får du i deg mye fiber forutsatt en fibervariant da!

Jeg veier meg lørdag morgen hver uke. Ikke flere dager nei.. Lurt av deg mao

Lykke til

Skal følge innom deg!
72,8 kg

BITTELITT NED!!!

Hei igjen.

Dette er fatisk tredje gang jeg frsøker å logg inn og skrive noe fornuftig (?) her i dag. Men det skjer noe hver gang, slik at jeg mster innlegget mitt. Håper det lukkes denne gngen.
Så det begynner å blil litt hektisk nå. Vil bare takke dere masse, dere som tok dere td til å komme til kommentarer til meg. Det varmer.
Skal prøve å svare dere såå godt jeg kan utover dagen. Det er utrolig koslig å få respons, særlig når man er ny. Takk igjrn.

Har tenkt å begynne å skrive opp det jeg spiser , kan jeg vel starte med i går.

Frokost; 1/2 graperfukt, 1 ryvita m/1 egg, Tomatjuice
Lunsj: Tysk rugbgrød m/ magerosr, skinke, aspargesbønner og tomat
Mm; Blomkålsuppe
Middag; 1 posj Baccalao
Kvelds, 2 pils og 1 Ryvita m/ost.

Håper denne dagen bliir bedre.

Ha en flott, dag hilsen Alven
75,0 kg

Nå fikk jeg lyst til å prøve dette.

Hei alle sammen.

Jeg har fulgt med dere her inne en god stund, og ser at det er veldig mange flinke.Mange av dere oppnår jo kjempefine resultater.
Håper det er min tur nå. Denne gangan VIL jeg lykkes og det med et fornuftig kosthold og trim. Jeg vet jo hva som må gjøres, det er bare så vanskelig å få gjennomført det. Så nå tenkte jeg at det kanskje var litt støtte og ikke mint motivasjon å finne her inne.
Startet egentlig i går, så dette blir spennende.

Hilsen Alven, -som håper at noen leser dette.



3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Nefele9. april 2002
Hei Alven,
Velkommen hit inn. Håper du vil trives her og at du lykkes med prosjektet ditt.

Nefele
c.AuthorAlias anner^^9. april 2002
hei! Og velkommen hit:)
Du har nok rett i at mange her inne er veldig, veldig flinke... Ikke at jeg erklæer å være en av dem.. ;)
Uansett, lykke til! Ser innom deg snart for å se hvordan det går:)

Klemmer fra anner^^
c.AuthorAlias Keyz8. april 2002
Hei Alven!
Velkommen til oss - som om vi var no stort noe. Eller.. det er vi jo, var ikke sånn jeg mente det. Hjelp.. alt jeg sier blir feil i dag - ikke 'sånn' stor. Men et stort felleskap! :o) At det skal være så vanskelig å få sagt det man skal si! Et enslig velkommen hadde nok dugd i lange baner.. Hehe :p

Klem fra Keyz
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.