Her er jeg!
Hei, her er jeg og jeg har tenkt å slanke meg!!!
Har veldig lyst til å spise sunt og føle at jeg lever. Tenker en kilo av gangen, men målet er å gå ned 6-8 kg. og å øve meg opp til å leve sunnere, lettere og enklere. Har en ide om at dersom jeg oppnår idealvekten min blir det mye enklere... da trenger jeg ikke å handle så mye klær for å kompansere for at jeg ikke føler meg helt vel i kroppen min, dessuten sliter jeg buksene mine ut ekstremt fort, gnager rett og slett hull på de ved lårene... ikke særlig ålreit. Jeg føler meg heller ikke noe vel ved å spise mye sukker og fett... i forrige uke spiste jeg opp 2 store Nugatti bokser nesten helt alene i tillegg til is osv. osv... det er flaut og jeg blir skikkelig uvel og deppa etterpå.
Jeg har den siste tiden tatt epple-eddik kapsler og det synes jeg faktisk hjelper veldig, spesielt på vann balansen i kroppen. Når det er varmt føler jeg at kroppen bare hoper opp vann og det er ikke noe særlig. Men i dag har jeg svømt og jeg følte meg ganske normal også sammenlignet med andre... men jeg vet at det er deiligere å leve når jeg er lettere i kroppen og at jeg vil få det lettere både psykisk og fysisk derfor ønsker jeg å klare dette.
Neste uke skal jeg i bryllup og helgen etterpå er det også fest derfor må jeg være forsiktig, jeg har lyst til å kutte ut det meste av godteri og is og istedet drikke noe eller velge sunnere alternativer som frukt og grønnsaker når jeg får lyst på noe. I dag har jeg spist det jeg skal ha derfor vil jeg prøve å la være å spise noe til kvelden hvis lysten kommer, eller velge noe lett som en gulerot eller risknekkebrød el. lignende. eller te ;-) Jeg er ikke fanatisk, men dersom jeg ikke strammer inn nå er det veldig vanskelig å noen gang kunne klare det... jeg vet!
Lykke til til meg og dere andre her!!
Har veldig lyst til å spise sunt og føle at jeg lever. Tenker en kilo av gangen, men målet er å gå ned 6-8 kg. og å øve meg opp til å leve sunnere, lettere og enklere. Har en ide om at dersom jeg oppnår idealvekten min blir det mye enklere... da trenger jeg ikke å handle så mye klær for å kompansere for at jeg ikke føler meg helt vel i kroppen min, dessuten sliter jeg buksene mine ut ekstremt fort, gnager rett og slett hull på de ved lårene... ikke særlig ålreit. Jeg føler meg heller ikke noe vel ved å spise mye sukker og fett... i forrige uke spiste jeg opp 2 store Nugatti bokser nesten helt alene i tillegg til is osv. osv... det er flaut og jeg blir skikkelig uvel og deppa etterpå.
Jeg har den siste tiden tatt epple-eddik kapsler og det synes jeg faktisk hjelper veldig, spesielt på vann balansen i kroppen. Når det er varmt føler jeg at kroppen bare hoper opp vann og det er ikke noe særlig. Men i dag har jeg svømt og jeg følte meg ganske normal også sammenlignet med andre... men jeg vet at det er deiligere å leve når jeg er lettere i kroppen og at jeg vil få det lettere både psykisk og fysisk derfor ønsker jeg å klare dette.
Neste uke skal jeg i bryllup og helgen etterpå er det også fest derfor må jeg være forsiktig, jeg har lyst til å kutte ut det meste av godteri og is og istedet drikke noe eller velge sunnere alternativer som frukt og grønnsaker når jeg får lyst på noe. I dag har jeg spist det jeg skal ha derfor vil jeg prøve å la være å spise noe til kvelden hvis lysten kommer, eller velge noe lett som en gulerot eller risknekkebrød el. lignende. eller te ;-) Jeg er ikke fanatisk, men dersom jeg ikke strammer inn nå er det veldig vanskelig å noen gang kunne klare det... jeg vet!
Lykke til til meg og dere andre her!!
Jeg vil bare ønske deg velkommen og lykke til.
Inger
Du er nå kommet til et sted der alle har følt det som deg, de ønsker å bli "mindre"... Og sammen klarer vi det!
Et tips er å spise ofte, regelmessige, små måltider. Det holder forbrenningen igang, og holder den gnagende sultfølelsen borte. Og du blir ikke så lett fristet til å spise noe du ikke burde...:) Vann er også en super drikk, jeg drikker alltid vann før måltidene og det synes jeg hjelper.
Alle har imidlertid sine taktikker og metoder, du får prøve deg frem. Dersom eple-eddik-kapsler funker for deg, så er jo det kjempefint!
Uansett, nok babling fra meg, jeg vil bare ønske deg LYKKE TIL!
Klem Alijana