← Alle dagbøker
Alise
62 år167 cm7 innlegg
2002
0 følgere
Start91,5 kg
Sist88,3 kg
Endring−3,2 kg
BMI nå31,7
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka ..Er nå tilbake....
Hei
Er nå tilbake etter et kort bakkestopp...!!
Mitt håp er nå at turen skal fortsette nedover..
Vi snakkes!
Jada......
Heia ! Hadde vel egentlig håpet å se 88 tallet i dag , siden jeg egentlig har stått på 89 blank siden onsdag, men det kommer vel etterhvert.... Synes selv at jeg er flink , men har ikke fått trent i det siste fordi jeg hsr vært forkjølet! Ønsker Dere alle en God Helg , og stå på!
Jeg sliter.......
Hei alle sammen! Jeg har vært litt sløv i det siste å skrive inn , men det har vært så travelt på jobb! Jeg sliter også med at det går sakte nedover , og da er det jo ikke så morsomt å fortelle om det.... ! Men , her er jeg igjen , og motet er igjen på plass. Det går jo tross alt nedover! Bye
Mensen.......
Heia , og vel overstått helg!!! Jeg har kost meg litt i helgen , derfor har nok vekten stått stille, men jeg fikk mensen på søndag , så egentlig så er jeg veldig fornøyd med at jeg ikke har gått opp mer enn 200 gram.
Jeg føler at jeg er blitt veldig bevisst på hva jeg putter i munnen , men kjente i helgen , når jeg hadde drukket litt alkoghol , så kaster jeg hemningene mine litt overbord.... Men jeg mener at man skal kose seg litt.... Vi snakkes !
Yiiippiii....
Heia
Vet at det dumt å gå på vekten hver dag , men jeg kunne ikke dy meg , for jeg synes jeg har vært så flink de siste dagene.
Og der hadde jeg sannelig gått under den magiske grensen. Nå føler jeg at det begynner å løsne litt.... Var på trening i går , og det er jo egentlig litt godt etterpå?......
I helgen skal jeg på fest , så da har jeg bestemt meg for å kose meg litt. Bye...
Det går rette veien......
Hei alle sammen! Ja , det går rette veien! Så koselig at det var så mange som ønsket meg velkommen , det satte jeg pris på!
Mitt mål er 75 kg ; Jeg har en tung benbygning! Men jeg er også fornøyd med å nå ca. 80 kg, så det skal jeg prøve å klare innen mai! Er det urealistisk ?
NB vekten jeg la inn i går , var en "gammel" fra forrige uke , så jeg har ikke gått ned 1 kg på 1 dag!!!!
Vi snakkes!
Jeg gir meg ikke !
Hei alle sammen!
Ser at her er det mange gode råd og tips å få, så dette har jeg tro på. Jeg har nå aktivt prøvd å gå ned i vekt i ca. 1 mnd nå , ved å trene og spise sunt. Men jeg synes det går
s a k t e ...... Kiloene klamrer seg vel fast! Men dette skal jeg klare... Vekten jeg har skrevet inn er fra før helgen , jeg skal opp på "den" på nytt i morgen.....
Lykke til!
Hilsen Blåklokka
Så stå på. Bra at du trener forresten!
Nyt livet