← Alle dagbøker
diarist.Alias

Alise

62 år167 cm7 innlegg 2002 0 følgere

Start91,5 kg
Sist88,3 kg
Endring−3,2 kg
BMI nå31,7
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
27. februar 20021. juni 2002
😵88,3 kg

..Er nå tilbake....

Hei

Er nå tilbake etter et kort bakkestopp...!!
Mitt håp er nå at turen skal fortsette nedover..
Vi snakkes!


2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blåklokka16. juni 2002
Så fint at du kom tilbake! Og med vektnedgang -kjempebra. Jeg har selv hatt en pause -og gikk opp masse. Men nå er jeg på vei nedover igjen.
Lykke til!
Hilsen Blåklokka
c.AuthorAlias treningsnarkon2. juni 2002
ta d med ro! du har jo hatt en jamn og fin nedgang. Ikke sånn som jeg som går opp og ned hele tiden. Og d skal du vere glad for.

Så stå på. Bra at du trener forresten!

Nyt livet
89,0 kg

Jada......

Heia ! Hadde vel egentlig håpet å se 88 tallet i dag , siden jeg egentlig har stått på 89 blank siden onsdag, men det kommer vel etterhvert.... Synes selv at jeg er flink , men har ikke fått trent i det siste fordi jeg hsr vært forkjølet! Ønsker Dere alle en God Helg , og stå på!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi23. mars 2002
Hei hei, du får nok se 88-tallet snart tipper jeg!
Men det viktigste for deg nå er å pleie deg selv når du er forkjøla!
Ha en flott helg, og en fin påske da!
trixi
c.AuthorAlias bollapinnsvin23. mars 2002
Hei!

Grattis med å ha kommet ned på 88. Jeg gleder meg villt til å komme ned på 80 tallet, det er ikke lenge ijenn nå håper jeg:)

Du får ha en super slankehelg!! Stå på

Klem Henriette
89,4 kg

Jeg sliter.......

Hei alle sammen! Jeg har vært litt sløv i det siste å skrive inn , men det har vært så travelt på jobb! Jeg sliter også med at det går sakte nedover , og da er det jo ikke så morsomt å fortelle om det.... ! Men , her er jeg igjen , og motet er igjen på plass. Det går jo tross alt nedover! Bye
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi20. mars 2002
Hei du! Jeg sliter også litt med humøret når vekten ikke går nedover... Det er kjedelig. Men de dagene alt ser litt kjipt ut, tenker jeg på alt det jeg kan finne på for at vekten skal vise litt mindre neste dag, det hjelper..og jeg kan glede meg til den dagen jeg ser resultatet av den positivte tekningen.

Stå på, det går bare en vei, og det er den rette veien!
kelm fra trixi
c.AuthorAlias ella19. mars 2002
Hei.
Fint at du er tilbake igjen, og med motet på plass, bra ! Lykke til videre, håper du får en fin uke !
~Ella~
c.AuthorAlias Inemor19. mars 2002
stå på! dette klarer du
89,8 kg

Mensen.......

Heia , og vel overstått helg!!! Jeg har kost meg litt i helgen , derfor har nok vekten stått stille, men jeg fikk mensen på søndag , så egentlig så er jeg veldig fornøyd med at jeg ikke har gått opp mer enn 200 gram.
Jeg føler at jeg er blitt veldig bevisst på hva jeg putter i munnen , men kjente i helgen , når jeg hadde drukket litt alkoghol , så kaster jeg hemningene mine litt overbord.... Men jeg mener at man skal kose seg litt.... Vi snakkes !
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi13. mars 2002
Det skal da være lov å kose seg litt!!!
Syns det ser ut til at du er på god vei nedover jeg!
:)
Vi sees sikkert her!

Hilsen Trixi
89,6 kg

Yiiippiii....

Heia
Vet at det dumt å gå på vekten hver dag , men jeg kunne ikke dy meg , for jeg synes jeg har vært så flink de siste dagene.
Og der hadde jeg sannelig gått under den magiske grensen. Nå føler jeg at det begynner å løsne litt.... Var på trening i går , og det er jo egentlig litt godt etterpå?......
I helgen skal jeg på fest , så da har jeg bestemt meg for å kose meg litt. Bye...
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias fett nok.10. mars 2002
Hei og velkommen i "gjengen".

Gratulerer med en ny vektklasse, det hjelper godt på motivasjonen.

Et lite råd: mål deg.
Jeg gjorde nemlig ikke det og det angrer jeg på nå som vekta står stille, har jo hørt at når vekta står stille krymper målene.

Litt skal du kose deg, husk å leve også. Jeg har slankefri en dag hver uke, men det blir ikke mye snop alikevel for det smmaker ikke så godt lenger. Da har jeg også noe å se frem i mot.

Ønsker deg lykke til!
Gleder meg til å følge deg.

Hilsen Rita
c.AuthorAlias iset8. mars 2002
heisann:)
du, det er sannelig IKKE dumt å gå på vekten hver dag. jeg veide meg kun hver mandag før, da jeg også var av den oppfatning at å veie seg hver dag var veldig dumt, men da var det jo så mye lettere å tenke: "jaja jeg skal jo ikke veie meg før om 4 dager, kan jo kose meg ekstra idag", og så stod kanskje vekten stille på mandagen. nå veier jeg meg hver ukedag, og da "må" jeg være flink HVER dag for å se resultater på vekten. blir ikke lei meg om den står stille en dag eller to, da jeg VET at jeg har vært flink, og at å gå for raskt ned ikke er naturlig, det betyr "bye bye muskelmasse":) så vei deg med god samvittighet du:)
og gratulerer med 80-TALLET!!!!!! jippiiiiii.
hilsen Iset.
c.AuthorAlias ella7. mars 2002
Hei,
Ja, det er ikke lett å holde seg unna vekta når man har godfølelsen...Fint at det begynner å løsne, du er flink som er igang med treninga allerede. Lykke til videre, og ha en hyggelig helg!

Hilsen Ella
90,1 kg

Det går rette veien......

Hei alle sammen! Ja , det går rette veien! Så koselig at det var så mange som ønsket meg velkommen , det satte jeg pris på!
Mitt mål er 75 kg ; Jeg har en tung benbygning! Men jeg er også fornøyd med å nå ca. 80 kg, så det skal jeg prøve å klare innen mai! Er det urealistisk ?
NB vekten jeg la inn i går , var en "gammel" fra forrige uke , så jeg har ikke gått ned 1 kg på 1 dag!!!!
Vi snakkes!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Mary6. mars 2002
Hei Alise

Jeg har notert meg at du er med og ønsker deg lykke til!

Vi konkurerer rett og slett om hvem som først går ned 5 kilo, ja. En gang i uka (onsdager denne gangen) oppsumerer jeg alle deltakerene og hvor mye de har gått ned. Den som først kommer ned 5 kilo vinner "ære og berømmelse" og kanskje litt ekstra selvtillit. Det er ikke meningen at man skal sulte seg eller noe sånt altså. Konkurransen er bare ment som en ekstra motivasjon for at vi skal være flinke.

Hilsen Mary
c.AuthorAlias Trultemor6. mars 2002
Velkommen hit! Ja, dette er absolutt det rette stedet holde til. Ihvertfall hvis en ønsker litt "hjelp" på veien mot en slankere tilværelse. Mye ros og litt ris når det er behov. Og mange som bidrar ved å være store motivasjonsfaktorer for resten!

Noen ganger går slankingen veldig tregt, men da er det bare å holde ut............for da kommer belønningen. Det kan vel av og til virke som om kroppen tviholder på kiloene av frykt for å miste dem..... Men det er vi som skal seire til slutt.

Et tips er å følge med på de forskjellige konkurransene her inne, og henge seg på. Det finnes for tiden konkurranse både for de på 90+ og 80+. Så sjekk det ut, for det er en ekstra motivasjonsfaktor!

Ønsker deg masse lykke til på ferden mot 75kg.
Klem fra Trultemor
91,5 kg

Jeg gir meg ikke !

Hei alle sammen!
Ser at her er det mange gode råd og tips å få, så dette har jeg tro på. Jeg har nå aktivt prøvd å gå ned i vekt i ca. 1 mnd nå , ved å trene og spise sunt. Men jeg synes det går
s a k t e ...... Kiloene klamrer seg vel fast! Men dette skal jeg klare... Vekten jeg har skrevet inn er fra før helgen , jeg skal opp på "den" på nytt i morgen.....
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias jeanette5. mars 2002
Hei Alise
Stå på dette greie du....det er en begynnelse ihvertfall
klem fra Jeanette
c.AuthorAlias Lille Trille5. mars 2002
Hei Alise!

Velkommen hit! Håper du blir her hos oss, og at du når dine mål.

Lille Trille
c.AuthorAlias Masti5. mars 2002
Hei Alise!

Velkommen til oss! Du har helt rett i at her er det mange tips å få, og ikke minst mange positive mennesker som står beredt til å hjelpe deg når du har en tung dag. Når vi føler som deg, at det går for sakte, da er det straks en medslanker der med noen trøstende ord, og motivasjonen kommer sakte men sikkert sigende tilbake.

Har du noen mål for slankingen din? Har selv erfart at delmål og premiering er nyttig for motivasjonen, så det anbefales på det strekeste. Vil dessuten anbefale deg å lese gjennom hele dagboka til en som har slanket seg en stund. Der vil du sikkert finne mange tips til hvordan du skal gjennomføre slankingen, og dessuten vil det være veldig tydelig for deg at dette er et problem du ikke er aleine om.

Ønsker deg uansett lykke til videre, og håper du blir her hos oss!

Masti
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.