← Alle dagbøker
diarist.Alias

Alina

50 år165 cm15 innlegg 2002 0 følgere

Start94,0 kg
Sist85,0 kg
Endring−9,0 kg
BMI nå31,2
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
17. juni 200220. august 2002
😌85,0 kg

Bedre og bedre.......

Hei igjen
Har ikke hatt mulighet til å komme inn her så ofte pga mine vanskelige pc der hjemme... Men...nå er jeg 85 kg!! Og kjempeglad for dettte! Det går meget bra for tiden, har begynt å jogge litt i tillegg når jeg er ute å går!
Jeg har gått ned 20kg nå, det er virkelig fantastisk...
Og når JEG har greid dette, så vet jeg alle kan!
Men det er ikke over enda....

Klem...
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias nite1. september 2002
Hei kjære slankevenn

Høsttreffet i Oktober

Det er kommet forespørsler på E-mail til meg om jeg kan reklamere litt om dette treffet. Ettersom vi ikke har en felles side hvor vi kan legge inn felles meldinger, velger jeg dermed å legge inn denne fellesmail til i forskjellige dagbøker.
Hvis dette treffet er helt uaktuelt for deg, ber jeg om unnskylding for å ha brukt litt plass i akkurat din DB.
Hvis du er interessert send meg gjerne en mail: nta62@hotmail.com, og ikke i DB mi. Og
jeg ønsker at du kun kontakter meg om du er interessert
Jeg må kommene uke reservere plasser på Sjusjøen.

Slankere.com er en enestående flott kanal hvor man kan være anonym og lufte sine innerste tanker. Det kan være litt skummelt og helt uønskelig å bryte denne anonymiteten.
Men det er noen som kan tenke seg dette allikevel, for å treffe likesinnede, og for å ha et mål langt fram i tid, og dermed se på et treff som en faktor for å ikke ”detta av lasset”, men faktisk
bruke dette som en motivasjon for å holde ut.

I samarbeid med andre brukere av slankere.com, (for jeg er ikke helt alene om dette) er vi helt klare på at det bør være en forutsetning for å kunne arrangere et slikt treff.
Det er kommet meldinger på at det er flere som har lyst til å bli med, men ikke er sikker på om de tør å komme ut av skapet. Så for at dette treffet skal kunne passe for alle, bør vi ha en liten felles forståelse for hverandre, og lage noen kjøreregler.

Derfor:

For det første er vi for det meste bare fremmede for hverandre, men som har samme vonde erfaring, og det er hvordan vi sliter med vekta.
Med det som utgangspunkt, vil det være smart å legge igjen fotoapparat hjemme, men dette kan reisekomiteen selvfølgelig ikke bestemme, men hver og en får vurdere dette selv.

Jeg bør jo vite ditt navn, når du skriver din mail, men vil ikke bruke annet enn aliaset ditt, verken i dagboka eller på treffet. Tror også det vil være smart å bruke aliaset vårt på turen, så kan vi selv fortelle hva vi heter, til hvem vi vil.

Når vi skriver i dagbøkene våre, også etter oktober, bruker vi aliaset, og går ikke inn på enkelttilfelle som identifiserer seg selv eller en annen fra turen, inne på DB.
Slankere.com er et friområde, og den anonymiteten vi har der, skal vi fortsette med.
De som vil prate privat etter oktober, bruker mail.

Det er pr. i dag 7 påmeldte. Håper på at minst 10 er med da, for å kunne få et opplegg, og Sjusjøen har kapasitet.

Hvis du ønsker ytterligere informasjon, send meg en mail.

Og igjen, beklager at jeg har brukt plass hos DEG om dette ikke er aktuelt.

Hilsen nite
c.AuthorAlias Jojoen❤️21. august 2002
Gratulerer med MINUS 20 KILO !!!!!!!!!!!!!!!

Du er kjempeflink. Dette var gøy.

Ønsker deg lykke til videre :-)

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias Monica12320. august 2002
wow 20 kg!! Dette er jo kjempefint! Kjempeflink har du vært!!Tenker det merkes godt på kroppen? Hva slags "kur" bruker du? Trener du mye?
c.AuthorAlias Molla😌20. august 2002
Heipådeg!

Gratulerer med -20!!!!!

Jeg synes også det er deilig å føle at kroppen faktisk har lyst til å bevege seg litt mer når jeg er ute og går. Ikke lenger slepe bena etter seg, men faktisk gå på litt ekstra og kjenne kroppen jobbe! Det er en ganske ny følelse for meg ihvertfall, og helt vidunderlig!

Nå retter vi blikket mot 7-tallet og står på, ikke sant?

Slankeklem fra Molla
c.AuthorAlias ABBA❤️20. august 2002
Så flott!

du er kjempe flink. 20KG!!!!!!!
Vi skal nok klare å få hverandre nedover 80 tallet. Men nå har du et forsprang. Full skjerpings her nå.**ss** ler

Kjempeklem fra ABBA
😌88,0 kg

Endelig nedover igjen....

De siste ukene eller skal jeg si måneden synes det har gått litt trått. Føler meg tilbake i "form" nå med sunn mat igjen og gåturer. Vekten er nå 88 kilo..... Og......denne gangen....denne uken skal jeg jaggu gå ned en kilo til. Neste søndag skal vekten vise 87 kilo!

Klem Alina:-))
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😃4. august 2002
Hei Alina :-)

Så herlig det er å se at du brøyter deg vei nedover på 80-tallet.. For her er det ingenting i veien med verken vilje eller innsats. Hurra!!

Jeg kommer heseblesende etter, men først må jeg bli ferdig med 90-tallet.

Lykke til.

Klem fra Jojoen
Bilde
😵89,0 kg

Hmmmm

Har dessverre ikke fått vært så mye inne her i det siste.
Har hatt mye besøk og vært på tur.... Og det har vel ikke gått så veldig bra... Ikke kjempesprekk, men det har blitt litt mer her og der... Og det har vel gjort sitt for at vekten har stagnert. Samt har hatt noen sykedager, så fikk ikke trent heller..
Men er back in buisness nå...... Og skal være på 88kg søndag.....krysser fingrene for det....

Klem fra meg
😄89,0 kg

YIPPY....ALDRI MER 90 TALLET!!

Gikk på vekten nå.....og ja......den har gått ned fra det evvinnelige 90 tallet.... Begynte å lure om jeg noen gang ville komme ned på 80 tallet. NÅ HAR JEG KOMMET DIT! Jeg er på 80tallet....89 riktignok, men allikevel.. Det er skjønt, føles fantastisk. Jeg skal aldri aldri mer opp!

Klem fra en i øyeblikket lykkelig Alina:-)))
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sussi❤️26. juli 2002
Så flott, under 90!!
Gratulerer.Du har vært veldig flink, godt å se at det går bra for deg.
Fortsatt god sommer!!
Sussi
c.AuthorAlias Alijana😌22. juli 2002
Gratulerer! Er det ikke deilig å oppnå delmål, vel?
Synes du har vært flink! Hva er "oppskriften" din?
Lykke til videre, og nyt sommeren!
Alijana
c.AuthorAlias ABBA❤️20. juli 2002
Takk Alina!
Hyggelig med en oppmuntring, må nok ta en tur på vekta i morgen.
Ser at du har vært skikkelig flink. En fin nedgang har du.
Ser at vi veier ca. likt kanskje vi følges ad, nedover på skalaen. Men jeg har litt lett for å spore av. Men denne siden her er fantastisk. Man føler at man svikter så mange om man sporer av. Det er godt at det er noe som holder en i skinnet.

Lørdags-klem fra ABBA
c.AuthorAlias sef😄20. juli 2002
Gratulerer så mye, Alina! Dette går jo supert! Og man får jo masse ekstra piff når man når målene sine-på alle måter her i livet. Så kos deg masse i helgen, og nyt "åttitallet"! sef :o)
c.AuthorAlias fluffa😀20. juli 2002
Gratulerer med flott nedgang! Vel fortjent!
Klem fluffa
c.AuthorAlias Jojoen😃20. juli 2002
Hei Alina :-)


ÅÅÅHHHHHHHHH :-))) UNDER 90 !!!!!!!!!!
Gratulerer. Er det sånn 89 ser ut? (litt misunnelig) hihi, det må være kjempegøy for deg. Jeg fryder meg med deg.

Aldri mer 90, eller 100, eller..... nå er du på 80-tallet. Jippi :-)

Klem fra Jojoen
Bilde
🙁90,0 kg

Ikke bra......?

Veiedagen søndag viste ingen nedgang.....heller ikke noe i dag...jeg kommer meg ikke ned fra 90 kg....
Hadde jeg enda forstått det... Ok, det har vært noen ekstra kjeks, et lite stykke kake på min bursdag... Men i ukene før, så har det vært mer og jeg har gått ned en kilo. Jeg passer meget gått på å ikke spise for mye, tar minst mulig. Men ingen nedgang... Det er meget frustrerende med tanke på at jeg ALDRI så langt i år har trent så mye som sist uke. Har gått 3 timers turer hver dag, jeg har aldri hatt slike lårmuskler før. Men nedgang.....nei da.......
Jeg er såå lei av å være på 90 tallet.... Føler meg ikke "der". Men det får jeg jo bekreftet.....
Jeg må komme meg ned på 89 snart......

Sukk og klem.....
😊90,0 kg

Veiedag......

....90 kg.... Jeg greide det! Tross BESØK! Så deilig! Jeg merker det også nå for første gang at kroppen føles mindre..
Mindre enn 105 kg.... Jeg stopper selvsagt ikke her...
YIPPY!!!!
Da er det bare å ta fatt på en ny uke.... En ny uke hvor jeg vil ende opp på 80-tallet..... Det er lenge siden sist det.
Dette er en virkelig fantastik følelse!

Klem fra lille store meg....
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias ABBA❤️7. juli 2002
Superflink er du. Ha en fin kveld.
Stor slankeklem fra ABBA
c.AuthorAlias Sussi❤️7. juli 2002
Enig, du er flink til tross for besøk...
Det går nedover med deg, du er trolig godvenner med vekten, og det er bra!!
Slankehilsen fra Sussi
Bilde
c.AuthorAlias Marikken😉7. juli 2002
Oj, så flink du er ! Synes du har gjort en fantastisk jobb.(for det er det det er!) Stå på videre, er sikker på at du kommer til å nå målet ditt !

Klem Marikken
Bilde
😀91,5 kg

Besøk besøk og besøk...


Det er ikke alltid så lett å spise sunt og få trent nok når en har besøk. Men denne uken har det likevel gått bra. Ok, det har nok blitt litt mer usunn mat, men absolutt godtatt. Tror ikke nedgangen blir kjempestor til søndag, men nedgang..det blir det. Hvis ikke blir jeg overrasket.
Det føles godt å greie å si nei. Det føles godt å spise sunt...og...det er faktisk godt å spise sunt...
Spent på vekten søndag....

Klem Alina
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias lilje😉6. juli 2002
Ja, det er en god følelse å være sunn! Vite at man har spist sunt, og at kroppen har det bra! Og ikke minst at vekten går nedover! ;o)

God sommer!
c.AuthorAlias lilje😉6. juli 2002
Ja, det er en god følelse å være sunn! Vite at man har spist sunt, og at kroppen har det bra! Og ikke minst at vekten går nedover! ;o)

God sommer!
😃91,5 kg

Nedgang iallefall.....

Søndag er veiedag... Spent som bare det.. Men jeg hadde gått ned..til tross for slit siste uke...en halv kilo. Målet mitt er minst en kg per uke, men det er allikevel ok denne uken..
Jeg var redd jeg ikke kom til å gå ned. 91.5 kilo føles likevel godt...det går nedover......til og med i motgang...YIPPY!

Jeg er nå godt motivert for en ny uke.. Utfordringene blir ikke mindre der med enda mer besøk. Må få prøve å få tid til mine gåturer!

Så neste søndag....da...er målet å være 90kilo.....

Klem fra meg...
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias måne👻1. juli 2002
Jeg synes du skal virkelig slå til neste søndag og sette målet ditt til 89,9 kg ;)

Synes du er flink jeg!!!

Stå på videre!!!

Klem Måne
c.AuthorAlias Keyz1. juli 2002
Hei :o)
All nedgang er bra nedgang! Selvfølgelig med visse moderasjoner der og, som alltid..
Jeg vet det der med å ha besøk. Lillesøster er på besøk her nå. Jeg prøver virkelig å finne på gode og sunne middager, men jenta er jo så kresen! Så ender vi opp med pizza da.. *sukk* Men i dag blir det grønnsakssuppe/lapskaus - basta! :o) Også all den snopen vi hiver i oss på kvelden. Men i dag er snopfri altså.
Ha en fin uke!

Klem fra Keyz
c.AuthorAlias TUVAS❤️1. juli 2002
TAKK for velkomsten. det virker som det er messe motivasjon å hente her ja. Har ikke tid til å skrive mer nå. Kommer tilbake senere. STÅ PÅ VIDERE!! Du klarer dette. KLEM fra TUVAS.
c.AuthorAlias TUVAS❤️1. juli 2002
TAKK for velkomsten. det virker som det er messe motivasjon å hente her ja. Har ikke tid til å skrive mer nå. Kommer tilbake senere. STÅ PÅ VIDERE!! Du klarer dette. KLEM fra TUVAS.
c.AuthorAlias Gunn😊1. juli 2002
Hei Hei og gratulerer!!
Virkelig oppmuntrende med nedgang? Lurer og litt på hva slags metode du bruker (som funker). Tenk, om ikke lenge ser du 8-tallet. Må være en stor inspirajon. Lykke til. Blir å henge litt med deg fremover..

Klem gunn
c.AuthorAlias Molla😌1. juli 2002
Heipådeg!
Jeg er imponert. Ser ut som du virkelig har bestemt deg for å lykkes - og det kommer du til å gjøre! Det kunne vært morsomt å få vite hva du gjør for å gå ned i vekt - følger du noen spesiell diett eller opplegg? Gåturene dine hjelper ihvertfall helt sikkert! Gleder meg til å følge deg videre, jeg har selv hatt en "pause", men er nå tilbake for fullt. Lykke til med ny uke!
Slankeklem fra Molla
c.AuthorAlias Jojoen😃30. juni 2002
Hei ALina :-)

Gratulerer med nedgang tross motgang :-) Det er vanskelig å passe kostholdet når så mye skjer rundt en. Tenk om vi bare kunne lagt oss inn på et sted og sagt "slank meg" og ikke trengte å ha ansvar for noe som helst.

Men.. det er ekstra utfordringer og desto større grunn til å gratulere, og heie på deg til neste delmål!

Lykke til.

Klem fra Jojoen
Bilde
😀92,0 kg

Tja tja

En uke til har nesten gått. Det har vel ikke gått akkurat som det burde. Det har vel ikke vært noen stor sprekk..men det har blitt litt ekstra denne uken. Pølse med brød til lunsj i går..pluss litt potetgull... Samt disse dumme nutrlilettbarene... Vel, jeg lærte da leksa der...no more!
Ellers har jeg vært flink å gått mye. Tror allikevel ikke vekten vil vise noen nedgang denne gangen. Jeg har også besøk igjen..og vil få mer besøk fra mandag. Får stå på krava da!
Jeg merker forøvrig at klærne henger og slenger
er rundt meg.... Ser ut som en slarsk....men for en deilig følelse det er;-)
Veiedag er i morgen... vi får ser hva vekten ender på...


Klem Alina
😵92,0 kg

Sakte......men sikkert?

Jeg er vel ikke kjent for å ha veldig mye tålmodighet...
I går kjentes det ut som at dette....går for sent. I dag slo det meg, at jeg var 96kg 1 juni. Nå, 25 dager senere er jeg 92.
Det er ikke så værst er det vel?
MEN..... Er det noe som heter å overspise sunn mat? Hm... vet ikke om det var helt det som har skjedd nå... I går kjøpte jeg inn slik nutrilett bar, solbær og peanøtt. Har prøvd sjokolade en gang før, den var grusom! Men disse var god.. Så god at det ble to....ved siden av middag og to ved siden av kveldsmaten i går. Vel, spiste to bagels til middag, så det var vel ikke såå fetende.. (unnskyldningene kommer her...) De var så gode.... Og i dag.....Jeg har nettopp spist middag...kylling og pasa....med to nutrlilettbarer!!!!!! De sier en til hvert måltid.... Men greide ikke slutte....
Tror det kan bli hardt å nå mitt mål denne uken om å miste en kilo.. Vil så gjerne ende på 91 til søndag!!
Jeg har gått lange turer da.. I går, til og fra jobb (30 min hver veg) og en 45 min da jeg kom hjem. Samme i dag....skal ut en tur snart og gå... Men nå skal jeg gå....minst en time.....burde gått fire!!!!
Nei da....Dagens moral er nok....ikke kjøpe noe nutrilettbar...måltidserstatning.... Funker ikke for meg!

Alina:-)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff😊29. juni 2002
Hei Alina – takk for hilsen ! Jeg er visst fremdeles medlem av 200 g klubben… Men, nedgang er nedgang – her tas alt med et smil *s* Jeg har nok spist relativt sunt denne uken, men det har ikke blitt noe trim i hele tatt, og jeg føler at jeg har blitt litt ’tyngre’ i kroppen hvis du skjønner hva jeg mener… Men det roer seg forhåpentligvis på jobb neste uke, så da blir det nok mere ’riktig’ livsførsel igjen. *s* Og så venter jeg jo på disse Kari videoene. Så når de bare kommer, så blir det jaggu trim *ler*

Apropos det med Nutrilett barer... Jeg fikk et aldri så lite sjokk da noen spurte meg om jeg visste hvor mange kalorier det er i én sånn bar... Det er faktisk nesten 300 kcal i 1 Nutrilett bar !!! Det er temmelig mye det.... Så som svar på ditt spørsmål om man kan overspise på sunn mat, så må jeg vel svare at det kommer an på hvor sunn den maten faktisk egentlig er... Vi blir litt lurt noen ganger av sånt som Nutrilett bar. Jeg ville nemlig bruke det som mellom måltid, men...
Men når det er sagt, så må jeg jo få si at jeg syns du er flink !! Går turer og spiser sunn mat forøvrig ! Dette kommer til å gå kjempebra - ikke vær redd ! *s*

Lykke til videre Alina – jeg stikker innom deg med jevne mellomrom !

Klem fra NasseNøff

Bilde
c.AuthorAlias fluffa😀28. juni 2002
Synes du er flink jeg! Du veide jo 105 kg i utgangspunktet, så du har jo gått ned 13 kg! Dette går så fint! Er enig med deg når det gjelder disse måltidserstatningene; de funker ikke for meg heller! Jeg må spise ordentlig mat.
Ser at du er kjempeflink til å gå turer. Det vil vises på vekta ganske snart.
Ha en fin helg!
Klem fluffa
Bilde
😌92,0 kg

Tid for vekta..

Helgen med besøket gikk meget bra... Var ute å spiste på lørdag. Bestilte en kalorifattig rett som smakte helt fantastisk! Har også fått gått en lang tur i går.
Jeg veier meg kun en gang i uka, søndager. Jeg har gått ned!! Yippy!!! Til tross for en uke med grillparty på jobben og besøk her hjemme! Det er faktisk mulig! Nå skal jeg ut og gå meg en kjempelang tur her, kose meg videre:-)
Det føles bra det her...

Klem fra meg....
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ana24. juni 2002
Heisann Alina,
Så gøy at vi ligger nesten likt, da er det ekstra spennende å følge med hverandre.. Det skal bli så deilig å komme ned på 80-tallet, gleder meg! Tror jeg må une meg en liten premie da! hehe..

Kjempeflott med 2 kilo ned!!! Gratulerer! :-)
Klem, Ana
c.AuthorAlias ella😌24. juni 2002
Hei.

Så flott at du har gått ned ! Tror det er lurt å veie seg kun en gang pr. uke, for da har man noe å strekke seg mot.

Lykke til videre !
~Ella~
c.AuthorAlias Kris😃23. juni 2002
Hei og hopp!

Deilig når vektnåla peker nedover, ikke sant? Det motiverer til å fortsette!
God tur, og lykke til videre med slankingen.

Klem fra Kris.
c.AuthorAlias NasseNøff😊23. juni 2002
Hei igjen ! Så flink du er !! Det er ekstra vanskelig å styre seg i helgene, og spesielt når man da både har hatt grillparty og hatt besøk hjemme. Men se - du har jo allikevel gått ned 2 kg, det er jo kjempebra !! *s*

Det er alltid gøy å se når noen gjør det bra - det gir så god motivasjon *s* Følger meg deg videre, selv om jeg ikke alltid legger igjen hilsen *s*

Klem fra NasseNøff

-----------------------------------

Hei igjen ! Vi hadde visst vært og lagt inn beskjed hos hverandre nesten samtidig *ler* Takk for hilsen ! Joda, magen ble bedre allerede i løpet av senkvelden på lørdag den, så på søndag var jeg ulvesulten = stor sprekk....
Nei disse vektene.. Tror ikke de er til å stole på noen av de *ler* Men man må jo bare ta sjansen *s*

Ha en fortsatt god dag.

Stor klem fra NasseNøff (mandag 24.06)
Bilde
😀94,0 kg

Grilling og kos....

Jeg var ute med jobben i går.. Grilling og vin og øl... Synes jeg greide meg bra. Det ble tre bamsemums.. men ellers ok. Holde meg unna alkoholen. Og koste meg med krabbe og reker.
Slike dager har en lov til litt ekstra, er det ikke så? Men det ble faktisk bare litt:-)
Denne helgen har jeg besøk... Det er alltids vanskeligere da. Spesielt når de jeg har besøk av ikke spiser spesielt sunt.. Men jeg er verten....så skal kjøpe inn mye sunn og god mat i dag! Jeg må lære meg å håndtere slike situasjoner... Tørre å si nei til fete retter og snacks... Skal se på denne helga som en utfording... Jeg skal greie å spise sunt tross besøk!

Ha en god helg der ute:-)

Alina
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😌21. juni 2002
Så fint at du mestret gårsdagens utfordringer :-) Kjempebra!

Jeg skjønner at det kan være vanskeligere hjemme, da skal du både lage mat og være vertinne.. kan være lurt å servere salat eller frukt sammen med alt som kommer på bordet da, og plukke litt i maten og la skravla gå.

Ha en koselig og slank helg :-)

Klem fra Jojoen
c.AuthorAlias ana21. juni 2002
Kjempebra!!
Jeg sprakk litt i går jeg men nå er jeg i full gang igjen.. Kos deg med besøket, husk at det er du som bestemmer hva du skal spise! :-)
Klem fra Ana
😃94,0 kg

En mye bedre dag....

I dag har det gått veldig fint. Gått meg lang tur, spist sunt og virkelig opptimistisk med tanke på at vekten vil fortsette nedover. Gleder meg mye til å si bye bye til 90 tallet....
Ikke lenge igjen nå... Det er ikke lett å forandre livsstilen. Etter så mange år. Men jeg er virkelig på veg. Og etter bare noen dager her merker jeg hvor mye støtten fra alle her gjør for meg. Samt hvor inspirert jeg blir av å lese om så mange andre som gjør det helt fantastisk!!!! Sammen er vi sterke:-)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Lakki😉21. juni 2002
Godt å høre at du har det bedre! Det er av og til hardt arbeid å slanke seg, og av og til er det bare gøy! Det ser ut som om du har den riktige innstillingen i alle fall. Hyggelig å høre at jeg har inspirert deg - håper jeg kan være med sammen med de andre her inne og dra deg nedover på 80-tallet snart!

Klem fra Lakki
☹️94,0 kg

Ikke alltid så lett nei.....

Hei igjen....
Alt i alt en ok dag...må vel si det....
Men jeg er ikke fornøyd.. Jeg går med lange turer hver dag...men ikke i dag.... Jeg spiste også en bolle og hadde et glass brus....ikke bra..! Jeg vet det... Så samvittigheten er der....Jeg gikk på jobb som alltid da vel og merke...det er jo en halvtimes tur hver veg... Men jeg kan bedre enn dette, jeg vet bedre enn å stikke innom bakern etter en bolle! OK....det kunne vært langt værre....still.... Jeg var så sliten etter jobben....sovnet....og da var den kvelden ødelagt....
Hm.....jeg får komme mye sterkere tilbake imorgen....

Nattaklem fra meg....
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😐19. juni 2002
Hei :-)

Det er ikke helt greit det der med teori og praksis. Man kan være sååå inderlig innstilt på at NÅ gjelder det, IKKE mer boller og brus.. og så skjærer det seg.. Hvis du har mye stress i hverdagen så kan det nok være vanskelig å komme skikkelig i gang. Men - DU KLARER DET :-)

Har du tenkt på hvordan du vil gå frem? Kostholdsendring, trim eller begge deler? Planlegging og minst like viktig: At du lar deg få en tabbekvote og har litt tålmodighet. Så kommer det til å gå seg til før du aner..

Lykke til!

Klem fra Jojoen
c.AuthorAlias Ana😉19. juni 2002
Hei Alina!

Du har jo klart å gå ned fra 105 kilo, tenk på hvor flink du har vært! En sånn liten utskeielse betyr ingenting "in the long run".. Bare fortsett som før og vær stolt av deg selv. Verden er full av fristelser og vi må nok lære oss å leve med dem, kunne ta et lite stykke kake for eksempel og så fortsette med den sunne maten. Det er fryktelig vanskelig, men vi KAN klare det, det vet jeg!!

Stor klem fra Ana
c.AuthorAlias Lakki😉19. juni 2002
Hei og velkommen!

Så er det det da, at vi ikke alltid kan være like flinke til alt, og det er kanskje for høye forventninger til oss sjøl som gjør at vi har satt oss ned og spist alt det som har lagt seg som flesk på kroppen... Men så har du jo kommet hit, og her er det hjelp og støtte å få så det holder!

En sprekk er en sprekk, hverken mer eller mindre. Så tar vi oss sjøl i nakken, ber om litt støtte, og vandrer videre nedover vektskalaen. Sånn er det å være her - kjempefine folk!

Atter en gang - velkommen skal du være!

Klem fra Lakki
😃94,0 kg

Et nytt liv....

Vel...om ikke et nytt liv, så et liv med mer livskvalitet...
Det er det jeg håper på.....det er det jeg føler jeg har fått.
Jeg var 105kg sist jul.... Er nå nede i 93.. Og jeg skal lengre ned.... Med god hjelp fra dere her:-)
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bambi😉18. juni 2002
Takk for fine ord. Det var godt at jeg ikke er alene og at du også kjenner deg igjen. Sammen er vi Råå Sterke og ekstra kiloene kan bare pakke sammen da de fort vil bli kastet ut *SS*.
Ønsker deg en fin dag :-)
Klem Bambi
Bilde
c.AuthorAlias NasseNøff😉18. juni 2002
Hei igjen Alina og takk for hilsen ! Klart vi skal stå på sammen og følge med hverandre nedover - dette skal vi klare - sammen *s*

Klem til deg
Bilde
c.AuthorAlias Bambi😄18. juni 2002
Hei,
vil først GRATULERE deg med allerede flott nedgang, og så ønske deg VELKOMMEN til oss. Gleder meg til å følge med deg nedover.
Klem
Bambi
Bilde
c.AuthorAlias Keyz17. juni 2002
Velkommen :o)
Vi er her vi vettu, for å gi deg støtte og gode råd. Bare ikke se på meg som et godt eksempel *ler* Jeg kan seriøst ikke knepet med slanking.. hehe. Men jeg ER flink på gode råd altså!
Stå på! Du er jo allerede godt igang dessuten :o)

Klem fra Keyz
c.AuthorAlias NasseNøff😉17. juni 2002
Hei og velkommen hit ! Jeg er relativt ny her på sidene selv, og jeg kan fortelle deg at her får du mer støtte og oppmuntring enn du noengang kunne drømme om ! Folkene her inne er så fantastisk herlige og omtenksomme, det føles som å ha en hel stor familie *s*

Fra 105 til 94 - det er jo kjempebra !! Du er jo i god gang, jente - dette kommer du til å klare helt fint ! Vi er mange her inne som gjerne heier deg på vei nedover i vekt, og kommer med råd, oppmuntring, gratulasjoner og til og med ris når det trengs *ler*

Nok en gang - velkommen hit - gleder meg til å følge med deg !

Velkomstklem fra NasseNøff
Bilde
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.