29. desember 2001
48,7 kgDette går jo strålende
I dag har jeg ikke spist noe usunt i det hele tatt! Spiste korn og melk til frokost.En clementin til lunsj og salat til middag. Når jeg har følt meg sulten på noe så har jeg spist clementiner!
Jeg må virkelig si at denne slankedagboken hjelper virkelig!
27. desember 2001
49,7 kgDette fungerer
HAr vært veldig forsiktig med hva jeg har spist i dag. Begynte dagen veldig usunt med kjeks og godteri, men så gikk jeg over til clementiner og youghurt. Dette viser seg til å ha resultater!!!
Lykke til alle dere andre
25. desember 2001
50,0 kghåper dette kan hjelpe meg
Jeg er ny her, og håper dette kan hjelpe meg! I går var det julaften, og jeg klarte å ikke spise så mye til julemiddagen,men godteriene ble der verre med. Håper det går bedre i dag.
Legger til litt til. Det er kveld og jeg har atter en gang gått i fellen til godteriet. Fra i dag av skal jeg prøve å ha godteristopp!!! I morgen skal jeg på SATS og forsøke å rett opp litt av det julematen og godteriet har gjort!:-)