← Alle dagbøker
diarist.Alias

Alexis

44 år156 cm3 innlegg 2001 0 følgere

Start50,0 kg
Sist48,7 kg
Endring−1,3 kg
BMI nå20,0
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
25. desember 200129. desember 2001
48,7 kg

Dette går jo strålende

I dag har jeg ikke spist noe usunt i det hele tatt! Spiste korn og melk til frokost.En clementin til lunsj og salat til middag. Når jeg har følt meg sulten på noe så har jeg spist clementiner!
Jeg må virkelig si at denne slankedagboken hjelper virkelig!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias :(maria:(1. mars 2002
hei hei!!!
49,7 kg

Dette fungerer

HAr vært veldig forsiktig med hva jeg har spist i dag. Begynte dagen veldig usunt med kjeks og godteri, men så gikk jeg over til clementiner og youghurt. Dette viser seg til å ha resultater!!!
Lykke til alle dere andre
50,0 kg

håper dette kan hjelpe meg

Jeg er ny her, og håper dette kan hjelpe meg! I går var det julaften, og jeg klarte å ikke spise så mye til julemiddagen,men godteriene ble der verre med. Håper det går bedre i dag.

Legger til litt til. Det er kveld og jeg har atter en gang gått i fellen til godteriet. Fra i dag av skal jeg prøve å ha godteristopp!!! I morgen skal jeg på SATS og forsøke å rett opp litt av det julematen og godteriet har gjort!:-)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias lina!28. februar 2002
jeg synes ditt kosthold er ganske galt ....

det er helt greit å ikke spise godterier men du må passe på å få nok sunn mat.
en hel haug med klementiner er ikke hva kroppen trenger når den er sulten.
spis hvertfall 3 skikkelige måltider og frukt utenom ikke erstatt måltider med frukt,....

jeg er 160cm og veier 54kg jeg ønsker å gå ned 3kg men aldri mer enn det,...da er man undervektig etter bmi målingene,...

så vær forsiktig ...legg opp til ett kosthold du kan leve med
du kan ikke leve resten av livet av det du har skrevet disse dagene.

håper alt går bra med deg, vær forsiktig ,bruk bmi kalkulatoren så du sørger for å ikke bli undervektig for det er farligere enn å ha noen kilo extra.

beste ønsker hilsen lina
c.AuthorAlias emilie25. desember 2001
Heisann Alexis og velkommen hit..
Vil nok ikke si at det er aller best å starte slankekuren sin midt i juletiden. da er det jo bare mat,mat og atter mat..

Har de samme problemene som deg..spiser lite julemat, men en haug med godterier. Har tidligere være avhengig av sjokolade, men hadde godteri stopp i over en måned nå rett før jul, så nå har de gamle vanene begynt å falle på plass. Skal nok innføre godteri stopp etter jul også, for jeg må forbedre kostholdet mitt. Vi er jo ca like høye og har samme bmi. Hadde vært morosmt å slanke seg sammen med deg..

Du må ha en videre fin juletid.
Juleklem fra Emilie
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.