arg!!!!!!
Har vært ute å reist en ukes tid nå til utlandet, og jeg klarte ikke motstå fristelsen med all den gode maten de hadde!!!har av den grunn gått opp 2 kilo....
Syns dette går bra
Det er jo noen dager siden jeg har skrevet her nå, og jeg syns det går veldig bra!Har klart å motstå fristelsen mere de siste dagene og det har medført at jeg har gått litt ned. I dag har jeg spist 1 youghurt og drukket 1 glass sjokolademelk!
første dagen
Det er jo fortsatt tidlig på dagen, men allikevel har jeg klart å falle for fristelsen med å spise godteri og potetgull!
Men nå er det snart sommer og jeg vil gjerne se litt bedre ut enn jeg gjør nå.
Jeg tror at du kommer til aa gaa ned de to kiloene for som bare det. Dessuten- om du hadde det bra, saa var det vel verdt det tenker jeg...
Mandagen er her atter en gang- pg det er bare aa sette ignag med litt trening og masse GOD og SUNN mat!! Saa kommer det seg.
klem -a-