← Alle dagbøker
diarist.Alias

Alexia

44 år157 cm3 innlegg 2002 0 følgere

Start57,0 kg
Sist58,0 kg
Endring+1,0 kg
BMI nå23,5
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
25. april 20025. mai 2002
😈58,0 kg

arg!!!!!!

Har vært ute å reist en ukes tid nå til utlandet, og jeg klarte ikke motstå fristelsen med all den gode maten de hadde!!!har av den grunn gått opp 2 kilo....
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ANNe❤️29. juni 2002
Mye av det du legger på deg så fort ,er som regel vann. Dersom du tar det med en gang, går det fortere av enn når det får lov til å sette seg fast. Fortvil ikke, bare prøv å kvitt deg med det så fort som mulig, og drikk masse vann! Her om dagen la jeg på meg 1,5 kilo(på en dag), men et par dager med innsats VIPS så var det borte! Lykke til! ANNE
c.AuthorAlias amelia6. mai 2002
To kilo opp- to kilo ned...
Jeg tror at du kommer til aa gaa ned de to kiloene for som bare det. Dessuten- om du hadde det bra, saa var det vel verdt det tenker jeg...
Mandagen er her atter en gang- pg det er bare aa sette ignag med litt trening og masse GOD og SUNN mat!! Saa kommer det seg.
klem -a-
😄55,9 kg

Syns dette går bra

Det er jo noen dager siden jeg har skrevet her nå, og jeg syns det går veldig bra!Har klart å motstå fristelsen mere de siste dagene og det har medført at jeg har gått litt ned. I dag har jeg spist 1 youghurt og drukket 1 glass sjokolademelk!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sunnyline27. april 2002
Hei.
Hva er ditt mål? Vi er like høye, selv om du er noen år yngre, kremt kremt. Det virker ikke som om du følger noe slanke opplegg. For både yougurth og sjokolademelk er meget kalori rik mat. Spis heller sunn mat, ofte.
Hilsen Sunnyline
☹️57,0 kg

første dagen

Det er jo fortsatt tidlig på dagen, men allikevel har jeg klart å falle for fristelsen med å spise godteri og potetgull!
Men nå er det snart sommer og jeg vil gjerne se litt bedre ut enn jeg gjør nå.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias ¤tiili¤😌11. mai 2002
hei du!

ikke ha "stygt" godteri i skapet... skrell gulerøtter som kan
ligge i kjøla.. BRA godteri, og ... tja.... agurk... mango,
melon, epler, sunne ting du synes smaker GODT! :o)

men som noen allerede har nevnt her tror jeg det er trening og
oppstramming som gjelder for deg :o) ikke så mange kilo i
hvertfal :o) men det er jo noe du kjenner best selv... :o)

lykke til uansett!!

¤tiili¤
c.AuthorAlias Ekki😃25. april 2002
Hei!
Ville bare ønske deg lykke til! Vi er jo på omtrent samme størrelse, så det kan jo være artig å følge litt med hverandre i tiden fremover for å se hvordan det går.
Stå på!!
c.AuthorAlias chevy🐷25. april 2002
Hei
Har du egentlig noe å slanke bort, kanskje du bare trenger å trene litt for å stramme opp kroppen litt.Klarer du ikke å stå for fristelsen burde du ikke ha godterierr i skapet. Ønsker deg lykke til
Chevy
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.