← Alle dagbøker
Agnes Elisabeth
43 år162 cm13 innlegg
2001
0 følgere
Start67,0 kg
Sist66,0 kg
Endring−1,0 kg
BMI nå25,1
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 19. september 2001
66,0 kgVeiedag!
Vet det er lenge siden jeg har vært innom disse sidene.....men kommer med en liten oppdatering i dag!
I dag veide jeg 66 kilo, jeg ble kjempe glad når jeg så det:)
Jeg har begynt å trene mer, mandag hadde jeg ei time med fotball trening og sykkel2. Tirsdag var jeg rolig, og i dag har jeg gått i fjellet, men tror også at jeg skal en tur på sats, må se om jeg klarer å bli ferdig med leksene...
Håper det går bra med dere alle:)
Klemz
Endelig helg:)
Hei alle sammen!
I dag her vi kjempe fint vær, sol og greier:) (selvfølgelig når vi begynner på skolen...)
Jeg skrev ikke i går, for jeg spiste altfor mye:((( Men jeg var også på sykkel2, så jeg fikk trent!!
I dag har jeg ikke trent noe ting, tror ikke jeg blir å gjøre det heller! Jeg skal i bursdagsselskap til en venninne...men tror ikke det blir så mye mat- heller drikke!! Men jeg gidder ikke å drikke for jeg skal ikke ut på byen, er jo under 18! Nå er jeg vel den eneste av vennene mine som ikke er myndig, litt trist:( Men det er jo ikke verdens undergang, blir jo 18 om noen måneder:)
I dag har jeg spist som følger:
Frokost: 2 knekkebrød med leverpostei& agurk.
Lunch: 2 knekkebrød med magerost& paprika.
Mellom: 3 små gulrøtter.
Middag: 3 stk big one.
Det er jeg rimelig fornøyd med, jeg må bare klare meg resten av dagen!! (frykter snacks ho venninnen min- hjelp!)
Filmen var forresten bra, men jeg hadde trodd den var artigere, boken var skrevet bedre!
God helg alle sammen!!!
Klemz
P.S. Jeg har veiedagen min på onsdager, og innimellom holder jeg meg unna vekten;)
Sjebnes-dagen!!!
I dag stod jeg opp og gikk på vekta første gang på lenge: Resultatet var 2 kilo opp...(men det var forventet!)
I dag har jeg spist som følger:
Frokost: 2 knekkbrød med leverpostei og agurk
Lunch: 2 knekkebrød med ett eple (ganske så tørt!) og 1 boks annanas.
Middag: 1 pors med salt-blåkveite, potet og grønnsaker.
Har ikke trent noe i dag, men har vasket huset. Blir heller ikke noe trening seinere, skal på kino jeg. Skal se Brigdet (?) Jones diary, har ikke sett den ennå, så jeg gleder meg:) Har store forventninger til filmen, jeg likte boken kjempe godt! (ja,jeg vet- filmen er alltid dårligst!)
Klemmer:)
Atter en start...
Nå er sommeren over og jeg må ta meg selv i nakken! Jeg har lagt på meg masse (snufs) i sommer, så jeg har masse arbeid foran meg!
Jeg har ikke hatt noe motivasjon i det siste, hverken til trening eller sunn kost...men jeg føler en forandring komme min vei!:)
I dag var min nye start og slik har det gått på mat fronten:
Frokost: 2 knekkebrød (1 m/mager prim og 1 m/hvitost&agurk)
Mellom: 2 små gulrøtter og 1 eple
Middag: Lasange og salat (en stor tallerken)
Og kveldsen skal være: 1 knekkebrød m/eple.
Jeg har ikke trent på lenge, men skal en tur på Sats nå, tenker sykkel1 og apparatene!
klemmer fra en nymotivert Agnes Elisabeth (og lovende om å komme oftere til denne siden, både for å gi og få motivasjon:)
Take care my fellow Slankere:)
P.S. vekten min er feil nå, har ikke veid meg på lenge (av ren frykt...), men oppdaterer ny vekt i morgen!
----------------------------
Nå har jeg vært å trent, jeg hadde ikke noe lyst å dra, hadde til og med tenkt å bare legge meg å sove...men nå er jeg jo så klart glad for at jeg trente. Jeg var bare på sykkel1, kjente at jeg var litt slapp i kroppen så!
Har bestemt meg for at jeg skal lage meg en treningstimeplan, der jeg trener til faste tider, da er det verre å tenke at jeg bare blir hjemme! (tror jeg...:)
Spiste en liten fruktkompott til kvelds: Banan, annanas, eple og appelsin, jammi:)
Spiste ute i dag...
I dag var jeg ute å spiste middag, jeg spiste en durum kebab, det var godt:)
Ellers har jeg spist:
F: 3 knekkebrød m/ sommersalat, hvitost & paprika. Ca 110 kcal
M: kebab, vet ikke hvor mye det er, men sikkert noe rundt 400 kcal (?)
K: 1 lett yogert. Ca. 50 kcal
Nå skal jeg ut å kjøre, jeg holder på å ta lappen, så det gjelder bare å øve:) Og i kveld skal jeg og noen venner gå en tur i fjellet. Så det blir litt trening på meg!
Stå på alle sammen! Og tusen takk for kommentarer, det er veldig motiverende, jeg skal lese i deres dagbøker så fort jeg får tid, kanskje til helgen. (kommer an på om jeg har tilgang til internett)
På mandag drar vi til england:) Da er det jo godt mulig at det blir litt ekstra mat, men skal prøve å holde meg litt i tøylene:)
Sommer klemmer fra Agnes Elisabeth, selv om vi ikke har så mye sol nå...
Comeback...
Nå sitter jeg her mens noen tårer renner ned over kinnet mitt, man kan virkelig bli lei seg når man spiser for mye, jeg hadde klart meg ganske bra i dag, men så fikk jeg et innfall til å spise en pakke med tortilla raps...det er jo ikke en gang godt!!! Er så sinna på meg selv nå:( Det er over 1000 kcal:(((
Men nå skal jeg begynne å skrive her igjen også skal jeg også begynne å telle kaloriene, det sluttet jeg med da jeg ikke skrev på disse sidene mer. Det er en ny start nå:) Alle har vi våre feil og mangler, men det hjelper ikke å klage over det som allerede har skjedd, gjør det vel?! Jeg må bare ta konsekvensene og starte på nytt!
Jeg tror jeg skal sykle meg en tur seinere i kveld, for jeg har ikke trent noe i dag.
Jeg skal legge slankere.com ut på koblinger slik at jeg ser den, som en påminnelse at jeg må skrive...
Klemmer fra en litt deprimert, men forhåpningsfull Agnes Elisabeth (",)
Veier like mye
som overskrifta sa har jeg verken gått opp eller ned noe...det kommer forhåpentligvis etterhvert:)
Dette har jeg spist i dag:
Frokost: 2 knekkebrød m/ mager leverpostei. 70 kcal
Lunch: 2 knekkebrød m/ skinke og paprika. 80 kcal
Middag: 1 kalvekjøtt m/saus(ferdig pakke), salat, ris. 516 kcal
Mellom: 1 nektarin. 25 kcal
Drakk vann og 0,5 dl light
I dag har jeg ikke trent noe, men har fotball trening i morgen i 1 1/2 time.
I dag har jeg følt meg ekstra feit, har liksom vært oppblåst...
Ja, ja... Stå på alle sammen, snart er det sommer!! (hjelp...)
Klemmer fra meg:)
To dager...
...har jeg nå klart meg:) Og det føles kjempe bra.
Er litt trøtt np, så skal bare skrive hva jeg har spist:
Frokost: 2 knekkebrød m/ prim. 76 kcal
Lunch: 2 knekkebrød m/ prim, 1 gulrot. 90 kcal
Mellom: 1 eple, 2 glass cola light. 32 kcal
Middag: ur, grønnsaker og potet. 1 nektarin. 243 kcal
Kvelds: 1 pors kornblanding m/ ca 2 dl. melk. 563 kcal!! Var masse...
Ser nå st middagen min i går ikke kan være så mange kcal som jeg har skrevet opp:)
I morgen skal jeg veie meg! Forventer ikke noe endring.
Klemz
En fin dag:)
Har lest at det er flere som er glad for at det er mandag i dag, vel jeg er med der. Det er så deilig å komme inn i en fast rytme, selv om jeg er ganske skolelei akkurat nå, er jeg glad for at jeg har noe å gjøre på dagene!!
Hjelp, nå lager pappa vafler... noe jeg har en svak side for, men jeg skal ikke spise!!! Skal lese i deres dagbøker og hente litt ekstra motivasjon, også må jeg huske at det ikke er lenge til sommeren er her for fullt! Slik, nå har jeg ikke noe lyst på vafler...
I dag har jeg trent på sats både sykkel1 og litt på apparatene. To timer trening:)
Mitt matinntak har vært:
Frokost: 2 knekkebrød m/ prim. 76 kcal
Lunch: 1 frokostbrød m/ smør, skinke & ost. (kantine smurt, jeg bruker ikke smør) 316 kcal
Mellom: 250 g vannmelon, 1 l fun light. 91 kcal
Middag: 2 seibiter, 2 poteter, grønnsaker og stekt løk. 761 kcal
Kvelds: 2 knekkebrød m/ prim, 1 banan. 167 kcal
Mellom: 100 g vannmelon 32 kcal
Da ble det +- 1443 kcal i dag!
Jeg skriver ned alt jeg spiser, det går foreløpig greit, men er redd for at jeg kommer til å bli lei av det etterhvert...
Klemmer fra meg:)
Kaloritelling!
I går gikk det rett ned, og da bokstavelig talt... Jeg spiste som om jeg ikke hadde sett mat på flere uker! Så i dag er min nye start, aldri hørt den før... Jeg skal begynne å telle kalorier, så hvis noen har antallet på forskjellige matvarer er det bare å skrive det opp:)
Så langt er jeg kommet i dag:
Frokost: 1 knekkebrød m/ 2 skiver lett hvitost og 3 skiver agurk. 46 kcal.
Har egentlig nettopp spist frokost (12.30), og snart er det middag, men spiser vanligvis ikke så tett.
Jeg skal på kino i kveld, miss undercover, og lurte på om jeg skulle trene noe før... Jeg rekker ikke noe program på sats, men jeg tror jeg skal trene litt på apparatene. Men når jeg ser på kino programmet rekker jeg ikke det heller. Pokker! *S*
Da skal jeg jogge meg en tur og kanskje leke litt med ballen på løkka.
Vekten for i dag stemmer nok ikke, men tør ikke å veie meg i dag. Er det maks 1000 eller 1500 ckal man skal få i seg? Jeg satser på 1000, så er jeg sikker i hvertfall;)
Klemz fra Agnes Elisabeth
Ps. Dette er mine del mål: (og da går jeg ut fra 66 kg som startvekt)
24.06: 64 kg
08.07: 61 kg
16.07: 59 kg (reiser på ferie:)
Det kan både gå raskere og saktere, det er jeg klar over, men dette skal jeg i hvertfall gå inn for 220%;) JEG SKAL KLARE DET, er lei av å alltid si at i morgen begynner jeg!!!
Har hatt en liten utskeielse...
Jeg visste ikke at jeg var ett kilo fra "normalvekt", det var virkelig motiverende:) (takk, Susanne:)
I dag hadde jeg to knekkebrød til frokost, og lunchen ble en liten utskeielse, jeg spiste ett kakestykke...men det ble med ett heldigvis! (kan være for at det ikke var flere igjen...)
Til middag hadde jeg ris og fylt torsk, spiste en porsjon, synes at jeg holder meg selv bra i nakken nå!
Har trent i dag , var på sats og trente på apparater, skulle egentlig på høypuls, men jeg var den eneste...
Nå etter treningen har jeg spist to knekkebrød med banan, og en banan utenom. Har også drukket en liter vann og et stort glass cola ligth. I dag blir det ikke noen mer på meg.
Klemmer
Ikke noe trening
I dag har jeg gått en del fram og tilbake i butikker, og det blir man jo litt sliten av. Jeg skulle egentlig på trening nå, men har så vondt i magen at jeg må droppe det:(
I går synes jeg at jeg var flink, jeg holdt meg til planen min, så derfor gav jeg meg selv lov til å spise en litt stor frokost i dag. Det ble to ostesmørbrød og ei brødskive med rødbetsalat (den er det vel mye fett i...) og sild.
I morgen skal jeg på høypuls2 og kanskje noe mer, må se det litt an!
Skal lese litt dagbøker nå,
kos fra meg
Hei alle sammen!
I dag setter jeg ned foten! Nå er det bare noen uker til sommerferien starter, og til da må jeg gå ned noen kilo. Jeg trenger det for å hjelpe på humøret, kan bli ganske deprimert av å se på alt fettet mitt:(
Jeg skal ha super sjerpings nå. Vet at det ikke er bra å gå ned masse på en gang, men det tror jeg ikke at jeg kommer til å klare heller...
Mitt mål er å få dette til å bli mitt dagsinntak av mat:
Frokost: 2 knekkebrød med magert pålegg og ett glass skummet melk eller ett glagg jucie.
Lunch: Det samme som til frokost eller 2 frukter/ grønnsaker.
Middag: Halvert porsjon av det jeg vanligvis spiser. Ikke noe fet mat heller!
Mellom måltid: frukt, grønnsaker, lett yougert e.l.
Kvelds: 1 knekkebrød og 2 frukter/ grønnsaker.
Jeg skal også trene ofte:
ballspill 2 ganger i uken
sats 3 ganger i uken
(det er jo noe annet om jeg klarer det...:)
Mvh
Agnes Elisabeth
Skal prøve å laste ned noen bilder, får se om jeg får det til!!
Jeg synes det er saa fint aa se at slankere vender tilbake med nytt mot, selv om man har vaert ute herifra en stund! Jeg vet ikke om du har hort om de konkurransenes som er her pa disse sidene naa? Om ikke saa er det en -5 kg konkurranse gaaende(den som kommer ned de kiloene forst, vinner...Eller no.), der det er UTROLIG mange slankere som er med. Det hadde kanskje vaert noe for deg? Litt lettere og mye morsommere aa slanke seg paa den maaten, man foler at det er flere om samme sak. Sjekk siden til RH- tror det er hun som har den konkurransen gaaende.
Men iallefall fint at du er tilbake og lykke til med videre slanking! Forresten- hva er dine nye maal?
-a-