← Alle dagbøker
diarist.Alias

Agnes Elisabeth

43 år162 cm13 innlegg 2001 0 følgere

Start67,0 kg
Sist66,0 kg
Endring−1,0 kg
BMI nå25,1
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
4. juni 200119. september 2001
66,0 kg

Veiedag!

Vet det er lenge siden jeg har vært innom disse sidene.....men kommer med en liten oppdatering i dag!

I dag veide jeg 66 kilo, jeg ble kjempe glad når jeg så det:)
Jeg har begynt å trene mer, mandag hadde jeg ei time med fotball trening og sykkel2. Tirsdag var jeg rolig, og i dag har jeg gått i fjellet, men tror også at jeg skal en tur på sats, må se om jeg klarer å bli ferdig med leksene...

Håper det går bra med dere alle:)

Klemz
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias amelia19. september 2001
Heisann og velkommen tilbake!

Jeg synes det er saa fint aa se at slankere vender tilbake med nytt mot, selv om man har vaert ute herifra en stund! Jeg vet ikke om du har hort om de konkurransenes som er her pa disse sidene naa? Om ikke saa er det en -5 kg konkurranse gaaende(den som kommer ned de kiloene forst, vinner...Eller no.), der det er UTROLIG mange slankere som er med. Det hadde kanskje vaert noe for deg? Litt lettere og mye morsommere aa slanke seg paa den maaten, man foler at det er flere om samme sak. Sjekk siden til RH- tror det er hun som har den konkurransen gaaende.

Men iallefall fint at du er tilbake og lykke til med videre slanking! Forresten- hva er dine nye maal?

-a-
68,0 kg

Endelig helg:)

Hei alle sammen!

I dag her vi kjempe fint vær, sol og greier:) (selvfølgelig når vi begynner på skolen...)

Jeg skrev ikke i går, for jeg spiste altfor mye:((( Men jeg var også på sykkel2, så jeg fikk trent!!

I dag har jeg ikke trent noe ting, tror ikke jeg blir å gjøre det heller! Jeg skal i bursdagsselskap til en venninne...men tror ikke det blir så mye mat- heller drikke!! Men jeg gidder ikke å drikke for jeg skal ikke ut på byen, er jo under 18! Nå er jeg vel den eneste av vennene mine som ikke er myndig, litt trist:( Men det er jo ikke verdens undergang, blir jo 18 om noen måneder:)

I dag har jeg spist som følger:
Frokost: 2 knekkebrød med leverpostei& agurk.
Lunch: 2 knekkebrød med magerost& paprika.
Mellom: 3 små gulrøtter.
Middag: 3 stk big one.

Det er jeg rimelig fornøyd med, jeg må bare klare meg resten av dagen!! (frykter snacks ho venninnen min- hjelp!)

Filmen var forresten bra, men jeg hadde trodd den var artigere, boken var skrevet bedre!

God helg alle sammen!!!

Klemz
P.S. Jeg har veiedagen min på onsdager, og innimellom holder jeg meg unna vekten;)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Nin24. august 2001
Hei!
Flink i matveien i dag!! Tror det er lurt å skrive opp de dagene da man har spist alt for mye også - da ser man det jo!! Og - kanskje det kan være motiverende for å skjerpe seg!?
Ha det gøy i kveld!
Nin
68,0 kg

Sjebnes-dagen!!!

I dag stod jeg opp og gikk på vekta første gang på lenge: Resultatet var 2 kilo opp...(men det var forventet!)

I dag har jeg spist som følger:
Frokost: 2 knekkbrød med leverpostei og agurk
Lunch: 2 knekkebrød med ett eple (ganske så tørt!) og 1 boks annanas.
Middag: 1 pors med salt-blåkveite, potet og grønnsaker.

Har ikke trent noe i dag, men har vasket huset. Blir heller ikke noe trening seinere, skal på kino jeg. Skal se Brigdet (?) Jones diary, har ikke sett den ennå, så jeg gleder meg:) Har store forventninger til filmen, jeg likte boken kjempe godt! (ja,jeg vet- filmen er alltid dårligst!)

Klemmer:)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias LilleMeg23. august 2001
ja, det går opp og ned her i verden! :) Syns du burde være med på treff i trondheim, jeg er jo selv bare 19... fyller 20 i november, men er kanskje litt verre med under 18 på utesteder... menmen... :) Tenk positivt, og håper Bridget Jones Diary er god, skal se den til neste uke (tror vi!)
*klem* fra LilleMeg
c.AuthorAlias ingrid23. august 2001
Hei!
Kos deg masse med Bridget Jones... Den var en skikkelig humør-perle... Ble i årntli' godt humør av å se den..! Litt selvironi er ikke så dumt!
Ikke bry deg om de to kiloene. De forsvinner nok raskt igjen. Du vet, det er bare å holde seg til sunn mat og litt trening, det er den kjedelige, men enkle oppskrifta!
Stå på!
Klem,
Ingrid.
66,0 kg

Atter en start...

Nå er sommeren over og jeg må ta meg selv i nakken! Jeg har lagt på meg masse (snufs) i sommer, så jeg har masse arbeid foran meg!

Jeg har ikke hatt noe motivasjon i det siste, hverken til trening eller sunn kost...men jeg føler en forandring komme min vei!:)

I dag var min nye start og slik har det gått på mat fronten:
Frokost: 2 knekkebrød (1 m/mager prim og 1 m/hvitost&agurk)
Mellom: 2 små gulrøtter og 1 eple
Middag: Lasange og salat (en stor tallerken)
Og kveldsen skal være: 1 knekkebrød m/eple.

Jeg har ikke trent på lenge, men skal en tur på Sats nå, tenker sykkel1 og apparatene!

klemmer fra en nymotivert Agnes Elisabeth (og lovende om å komme oftere til denne siden, både for å gi og få motivasjon:)

Take care my fellow Slankere:)

P.S. vekten min er feil nå, har ikke veid meg på lenge (av ren frykt...), men oppdaterer ny vekt i morgen!

----------------------------
Nå har jeg vært å trent, jeg hadde ikke noe lyst å dra, hadde til og med tenkt å bare legge meg å sove...men nå er jeg jo så klart glad for at jeg trente. Jeg var bare på sykkel1, kjente at jeg var litt slapp i kroppen så!

Har bestemt meg for at jeg skal lage meg en treningstimeplan, der jeg trener til faste tider, da er det verre å tenke at jeg bare blir hjemme! (tror jeg...:)

Spiste en liten fruktkompott til kvelds: Banan, annanas, eple og appelsin, jammi:)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Victoria22. august 2001
Hei Agnes Elisabeth! :-)

Så kjempegøy at du vil være med på trondheimstreff! Skrev deg opp jeg, så får du bare spare.. hehe.. (blakk jeg også, hjelp!) Så flink du var som kom deg på trening selv om du følte deg slapp, det verste er liksom første timen synes jeg. Jeg trener også på sats, sykkel og StramOpp stort sett. Stå på videre :-)
Klem fra Victoria
66,0 kg

Spiste ute i dag...

I dag var jeg ute å spiste middag, jeg spiste en durum kebab, det var godt:)
Ellers har jeg spist:
F: 3 knekkebrød m/ sommersalat, hvitost & paprika. Ca 110 kcal
M: kebab, vet ikke hvor mye det er, men sikkert noe rundt 400 kcal (?)
K: 1 lett yogert. Ca. 50 kcal

Nå skal jeg ut å kjøre, jeg holder på å ta lappen, så det gjelder bare å øve:) Og i kveld skal jeg og noen venner gå en tur i fjellet. Så det blir litt trening på meg!

Stå på alle sammen! Og tusen takk for kommentarer, det er veldig motiverende, jeg skal lese i deres dagbøker så fort jeg får tid, kanskje til helgen. (kommer an på om jeg har tilgang til internett)

På mandag drar vi til england:) Da er det jo godt mulig at det blir litt ekstra mat, men skal prøve å holde meg litt i tøylene:)

Sommer klemmer fra Agnes Elisabeth, selv om vi ikke har så mye sol nå...
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias victoria16. august 2001
--------------------------------------------------------------------
INVITASJON til slankedagbok-treff i Trondheim!
Hadde det ikke vært morsomt å treffe de andre som skriver slanke-dagbok? Vi planlegger å ha et slanketreff i Oktober i Trondheim. Disse datoene er de aktuelle: 6/10, 13/10 og 20/10. Hvis du er interessert så gi tilbakemelding til Nicky eller meg så fort som mulig. Hvis vi skal bestille bord et sted er det greit å vite antallet ganske tidlig. Skriv også hvilke av datoene som passer deg best. De som kommer "langveis" fra (jeg drar fra Oslo) blir kanskje noen dager så kan vi også møtes og utforske byen, shoppe..osv.. Sleng deg med!!! Jo fler jo bedre!! :-)

Klem fra Victoria & Nicky
p.s. Denne meldingen er lagt inn i dagbøkene som har vært oppdatert 15. eller 16. august. Finner du ikke en slik melding i din egen dagbok, er du selvsagt invitert likevel!
--------------------------------------------------------------------
c.AuthorAlias ingrid14. august 2001
Hei, A.E!
Takk for kommentar i boka mi! Alltid koselig å høre fra deg...
Så fint det høres ut å gå så mye i fjellet! Det må da være helt super trening... Jeg kommer meg aldri i gang med slike turer, selv om naturen rundt her også er vill og vakker!!! Mange løyper i fjellet her også, men jeg er litt ukjent og ville gjerne hatt med meg noen som er litt mer vant!
Synes forresten kostholdet ditt virker veldig bra, variert og gjennomtenkt. Fortsett slik!! :-)
Klem fra Ingrid.
66,0 kg

Comeback...

Nå sitter jeg her mens noen tårer renner ned over kinnet mitt, man kan virkelig bli lei seg når man spiser for mye, jeg hadde klart meg ganske bra i dag, men så fikk jeg et innfall til å spise en pakke med tortilla raps...det er jo ikke en gang godt!!! Er så sinna på meg selv nå:( Det er over 1000 kcal:(((

Men nå skal jeg begynne å skrive her igjen også skal jeg også begynne å telle kaloriene, det sluttet jeg med da jeg ikke skrev på disse sidene mer. Det er en ny start nå:) Alle har vi våre feil og mangler, men det hjelper ikke å klage over det som allerede har skjedd, gjør det vel?! Jeg må bare ta konsekvensene og starte på nytt!

Jeg tror jeg skal sykle meg en tur seinere i kveld, for jeg har ikke trent noe i dag.

Jeg skal legge slankere.com ut på koblinger slik at jeg ser den, som en påminnelse at jeg må skrive...

Klemmer fra en litt deprimert, men forhåpningsfull Agnes Elisabeth (",)
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Isa12. juli 2001
Enig med de andre - start på nytt og glem det som har skjedd!
Og bestem deg for at du skal greie det !! :)

Lykke til !!

Isa
c.AuthorAlias lene12. juli 2001
Heisann. Jeg har også gjort comeback her igjen. Vi starter på nytt igjen og gråter ikke over spilt melk. Nå gjelder det bare å være flink i tiden fremover. Jeg skal også begynne å telle caloriere igjen. Har funnet ut at det er da jeg klarer å slanke meg. Tvi, tvi for oss.

Hilsen Lene
c.AuthorAlias ingrid12. juli 2001
Hei igjen! Takk for mailen! Har akkurat lest den, kjempekos å høre fra deg igjen Men jeg kan ikke svare nå, jør det når jeg har bedre tid seinere.
Et godt tips til deg om du har lyst på noe godt å putte i munnen når du er litt sulten: Kjøp Rispinos!!! Jeg liker dem med pizza-smak, det smaker nesten som potetgull! I alle fall får du på en måte denne "snacks-feelingen" når du spiser dem. En pose inneholder i underkant av 200 kalorier.
Stå på!
Dette skal vi komme oss igjennom!
Stooor klem!
c.AuthorAlias abelone11. juli 2001
Jeg skjønner godt at du er lei deg, men det eneste du kan gjøre nå er å se fremover. Du vet spist er spist..(fritt etter Ole Brum)
Det er iallefall et pluss at du har begynt å skrive dagbok igjen.
Selv om jeg ikke har skrevet i dagboka lenge, merker jeg at det er voldsomt inspirerende.

Stå på videre.

Klem abelone
66,0 kg

Veier like mye

som overskrifta sa har jeg verken gått opp eller ned noe...det kommer forhåpentligvis etterhvert:)

Dette har jeg spist i dag:
Frokost: 2 knekkebrød m/ mager leverpostei. 70 kcal
Lunch: 2 knekkebrød m/ skinke og paprika. 80 kcal
Middag: 1 kalvekjøtt m/saus(ferdig pakke), salat, ris. 516 kcal
Mellom: 1 nektarin. 25 kcal
Drakk vann og 0,5 dl light

I dag har jeg ikke trent noe, men har fotball trening i morgen i 1 1/2 time.

I dag har jeg følt meg ekstra feit, har liksom vært oppblåst...

Ja, ja... Stå på alle sammen, snart er det sommer!! (hjelp...)

Klemmer fra meg:)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias susanne14. juni 2001
heisann. stå på videre du. vekta går nok ned snart skal du se. det pleier bare å ta litt tid først. det er nå etter en måned at jeg begynner å gå ned ordentlig. så bare vent og se så får du deg nok en overasskelse. jeg holder på å lese til muntlig eksamen nå så jeg sliter med å kontrollerer inntaket av mat. igår gikk det heldigvis bra, men idag veit jeg ikke. skal iallefall planlegge nøye hva jeg skal spise utover dagen. treninga mi er også ikke på topp. men idag skal jeg jogge meg en halvtime og gå en halvtime. må vel bli utover kvelden når jeg blir ferdig med lesinga. lykke til videre. klem fra susanne
66,0 kg

To dager...

...har jeg nå klart meg:) Og det føles kjempe bra.

Er litt trøtt np, så skal bare skrive hva jeg har spist:
Frokost: 2 knekkebrød m/ prim. 76 kcal
Lunch: 2 knekkebrød m/ prim, 1 gulrot. 90 kcal
Mellom: 1 eple, 2 glass cola light. 32 kcal
Middag: ur, grønnsaker og potet. 1 nektarin. 243 kcal
Kvelds: 1 pors kornblanding m/ ca 2 dl. melk. 563 kcal!! Var masse...

Ser nå st middagen min i går ikke kan være så mange kcal som jeg har skrevet opp:)

I morgen skal jeg veie meg! Forventer ikke noe endring.

Klemz
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Isa13. juni 2001
Flink du er ! Lurt å skrive opp hva man spiser, da begynner man å tenke på hva man egentlig putter i seg !
Synes det ser bra ut jeg, selv om jeg nok hadde latt være de 563 kaloriene på kvelden. hva slags kornblanding var det?

Dette går så bra så - du er virkelig i gang !

Isa
66,0 kg

En fin dag:)

Har lest at det er flere som er glad for at det er mandag i dag, vel jeg er med der. Det er så deilig å komme inn i en fast rytme, selv om jeg er ganske skolelei akkurat nå, er jeg glad for at jeg har noe å gjøre på dagene!!

Hjelp, nå lager pappa vafler... noe jeg har en svak side for, men jeg skal ikke spise!!! Skal lese i deres dagbøker og hente litt ekstra motivasjon, også må jeg huske at det ikke er lenge til sommeren er her for fullt! Slik, nå har jeg ikke noe lyst på vafler...

I dag har jeg trent på sats både sykkel1 og litt på apparatene. To timer trening:)

Mitt matinntak har vært:
Frokost: 2 knekkebrød m/ prim. 76 kcal
Lunch: 1 frokostbrød m/ smør, skinke & ost. (kantine smurt, jeg bruker ikke smør) 316 kcal
Mellom: 250 g vannmelon, 1 l fun light. 91 kcal
Middag: 2 seibiter, 2 poteter, grønnsaker og stekt løk. 761 kcal
Kvelds: 2 knekkebrød m/ prim, 1 banan. 167 kcal
Mellom: 100 g vannmelon 32 kcal
Da ble det +- 1443 kcal i dag!

Jeg skriver ned alt jeg spiser, det går foreløpig greit, men er redd for at jeg kommer til å bli lei av det etterhvert...

Klemmer fra meg:)

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Alex12. juni 2001
Hei!
Takk for motiverende kommentar i min dagbok. Jeg har vel ikke annet valg enn å ta meg selv i nakken og stå på videre, ikke sant?!! Jeg og min svake vilje. Det er nok veldig fornuftig å skrive ned alt man putter i munnen, da er det kanskje lettere å kontrollere inntaket.....hmmmmm.. Du virker veldig motivert og vil sikkert nå målet ditt ganske snart. Lykke til!
Klem fra Alex.
c.AuthorAlias susanne12. juni 2001
heisann. veldig smart at du skriver ned det du spiser. det gjør jeg også. kaloritelling hjelper for da har man lissom oversikten. tror du regna litt feil på middagen. 750 kalorier i det, virka litt mye. tror det er mye mindre kalorier i fisk og to poteter er ca 150 kalorier. jeg prøver å holde meg på 600 - 700 kalorier om dagen, men jeg er på en veldig streng diett. har lagt det opp slik: frokost: to knekkebrød med lett syltetøy: ca 100 kalorier, lunsj: to knekkebrød med lett syltetøy(100kal) middag: v4eldig sunt: max 300 kalorier, kvelds to knekkebrød med lett syltetøy: 100 kalorier. i tilegg trener jeg endel. jeg synes opplegget ditt virker fint. du kommer helt sikekrt til å nå målet ditt. lykke til videre. stor klem fra susanne
66,0 kg

Kaloritelling!

I går gikk det rett ned, og da bokstavelig talt... Jeg spiste som om jeg ikke hadde sett mat på flere uker! Så i dag er min nye start, aldri hørt den før... Jeg skal begynne å telle kalorier, så hvis noen har antallet på forskjellige matvarer er det bare å skrive det opp:)

Så langt er jeg kommet i dag:
Frokost: 1 knekkebrød m/ 2 skiver lett hvitost og 3 skiver agurk. 46 kcal.
Har egentlig nettopp spist frokost (12.30), og snart er det middag, men spiser vanligvis ikke så tett.

Jeg skal på kino i kveld, miss undercover, og lurte på om jeg skulle trene noe før... Jeg rekker ikke noe program på sats, men jeg tror jeg skal trene litt på apparatene. Men når jeg ser på kino programmet rekker jeg ikke det heller. Pokker! *S*
Da skal jeg jogge meg en tur og kanskje leke litt med ballen på løkka.

Vekten for i dag stemmer nok ikke, men tør ikke å veie meg i dag. Er det maks 1000 eller 1500 ckal man skal få i seg? Jeg satser på 1000, så er jeg sikker i hvertfall;)

Klemz fra Agnes Elisabeth

Ps. Dette er mine del mål: (og da går jeg ut fra 66 kg som startvekt)
24.06: 64 kg
08.07: 61 kg
16.07: 59 kg (reiser på ferie:)
Det kan både gå raskere og saktere, det er jeg klar over, men dette skal jeg i hvertfall gå inn for 220%;) JEG SKAL KLARE DET, er lei av å alltid si at i morgen begynner jeg!!!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aslaug11. juni 2001
Hei.
For deg som skal ned bare sånn litt er det anbefalt ca 1200 kcal pr.dag.

Hilsen Aslaug
c.AuthorAlias Isa10. juni 2001
Tusen takk for kommentar i dagboken !!

Sjekk www.slankeguiden.no - der finner du en kaloritabell (tror det er nede til venstre ) som regner ut hvor mye kalorier det er i masse matvarer !

Isa
c.AuthorAlias susanne10. juni 2001
heisann. kaloritelling er veldig smart. holder på med det jeg også. knekkebrød er veldig sunt og kalorifattig så jeg lever mest på det. toro kjøttsuppe er også veldig sunt ca 30 kalorier pr dl. tomatsuppe er vel ca 80 eller noe. i en brødskive er det 60 kalorier( kommer ann på tykkelsen) to poteter er ca 150 kalorier. dette er bare eksempler. er ikke helt sikker på om de stemmer helt. gå inn på slankeguiden.no så får du en kaloritabell der det står kaloriinnholdet på mange forskjellige matvarer.

angående kalorier så var jeg i butikken her om dagen og skulle kjøpe med lunsj. så på en kjekspakke. det var sånne bixit karamell kjeks. det sto at det var 90 kalorier i en kjeks. fikk skikkelig sjokk for jeg trodde ikke det var så usunt egentlig. men det var sikkert fordi det var karamell og sånt i dem da.
jeg har også litt problemer med treninga for tiden. får lissom ikke så god tid til det. på onsdag får jeg vite om jeg kommer opp i muntlig til eksamen og hvis jeg gjør det , kommer jeg ikke til å greie å holde meg på matta. må spise mer når jeg skal lese og konsentrere meg.

jeg skal også drA på ferie den 16 juli. skal til england i 3 uker og jeg har bestemt meg for å veie 47 før jeg drar. 22 juni skal jeg veie 49-50 helst 49, men det spørs om jeg greier det. skal prøve for harde livet.lykke til videre. stor klem fra susanne
c.AuthorAlias nicky10. juni 2001
Hei
1000 om dagen er ikke så mye, det riktige er vel nærmere 1500
Problemet er når man spiser for lite at man blir så sulten til kvelden og da stapper man bare inn det en kommer over.
Flott at du har satt deg delmål da har en noe å se fram mot.
Lykke til
Nicky
66,0 kg

Har hatt en liten utskeielse...

Jeg visste ikke at jeg var ett kilo fra "normalvekt", det var virkelig motiverende:) (takk, Susanne:)

I dag hadde jeg to knekkebrød til frokost, og lunchen ble en liten utskeielse, jeg spiste ett kakestykke...men det ble med ett heldigvis! (kan være for at det ikke var flere igjen...)
Til middag hadde jeg ris og fylt torsk, spiste en porsjon, synes at jeg holder meg selv bra i nakken nå!

Har trent i dag , var på sats og trente på apparater, skulle egentlig på høypuls, men jeg var den eneste...

Nå etter treningen har jeg spist to knekkebrød med banan, og en banan utenom. Har også drukket en liter vann og et stort glass cola ligth. I dag blir det ikke noen mer på meg.

Klemmer
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias emma-angelica9. juni 2001
hei, agnes!

stå på! flink jente som trener! eg har gitt opp sats, men prøver å bevege meg myyyyye. det er mange ting man kan gjøre som brenner utrolig mange kcal. støvsuge og vaske og tørke støv. ting man må gjøre uansett, og som er fettfordrivende:)
emma
66,0 kg

Ikke noe trening

I dag har jeg gått en del fram og tilbake i butikker, og det blir man jo litt sliten av. Jeg skulle egentlig på trening nå, men har så vondt i magen at jeg må droppe det:(

I går synes jeg at jeg var flink, jeg holdt meg til planen min, så derfor gav jeg meg selv lov til å spise en litt stor frokost i dag. Det ble to ostesmørbrød og ei brødskive med rødbetsalat (den er det vel mye fett i...) og sild.

I morgen skal jeg på høypuls2 og kanskje noe mer, må se det litt an!

Skal lese litt dagbøker nå,

kos fra meg

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias bjatte8. juni 2001
Takk for oppmerksomheten, om du liker kylling er det bare å ringe/skrive etter heftene hos opplysningskontoret for egg og hvitt kjøtt.
Ads: postboks 4233 Torshov, 0401 OSLO
Tlf: 22798700, telefax: 22798701
Internett: www.egg.no eller post@egg.no
De heftene jeg har, heter: all verdens kylling, kyllingsafari, kalkun fra nyttår til jul, kylling!, godt til grillet kylling. Det finnes sikkert flere som er av inntresse, men det får du jo vite når du tar kontakt.
c.AuthorAlias susanne7. juni 2001
heisann.. synes du har fått en utrolig bra start. en kilo ned allerede er jo mye. hvis du fortsetter sånn komemr du nok til å nå målet ditt på kort tid, med meg går det derimot litt tregere.. men,men. spent på å høre hvordan det går videre. en kilo til ned, så er du jo på normalvekt. stå på videre. stor klem fra susanne
67,0 kg

Hei alle sammen!

I dag setter jeg ned foten! Nå er det bare noen uker til sommerferien starter, og til da må jeg gå ned noen kilo. Jeg trenger det for å hjelpe på humøret, kan bli ganske deprimert av å se på alt fettet mitt:(

Jeg skal ha super sjerpings nå. Vet at det ikke er bra å gå ned masse på en gang, men det tror jeg ikke at jeg kommer til å klare heller...

Mitt mål er å få dette til å bli mitt dagsinntak av mat:
Frokost: 2 knekkebrød med magert pålegg og ett glass skummet melk eller ett glagg jucie.
Lunch: Det samme som til frokost eller 2 frukter/ grønnsaker.
Middag: Halvert porsjon av det jeg vanligvis spiser. Ikke noe fet mat heller!
Mellom måltid: frukt, grønnsaker, lett yougert e.l.
Kvelds: 1 knekkebrød og 2 frukter/ grønnsaker.

Jeg skal også trene ofte:
ballspill 2 ganger i uken
sats 3 ganger i uken
(det er jo noe annet om jeg klarer det...:)

Mvh
Agnes Elisabeth

Skal prøve å laste ned noen bilder, får se om jeg får det til!!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias bloody mary5. juni 2001
hei..
velkommen hit.. håper du vil få nytte av disse sidene, vi skal i hvertfall oppmuntre deg, og gi deg råd om hvordan du skal nå målet ditt..
selv skal jeg til syden om 4 uker, så jeg prøver å få strammet litt opp her og der..

klem fra meg :o)
c.AuthorAlias bjatte5. juni 2001
Ja her vil du få nok av inspirasjon, så lenge det er vilje er det muligheter.
Så dine mål er ikke så urealistiske, ser at du skal eller er flink til å trene og da vil du sikkert nå ditt mål.

c.AuthorAlias susanne4. juni 2001
dette kommer du helt sikkert til å greie. iallefall er disse sidene veldig nyttige. de gir deg motivasjone, gode tips og støtte underveis. jeg vil også slanke meg noen kilo før sommerferien begynner . magen min er fleskete og stygg, men det skal jeg prøve å gjøre noe med nå. iallefall lykke til med slankinga. spent på å høre hvordan det går. hvor mye skal du egentlig gå ned? klem fra susanne
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.