Lei
I dag er det søndag, og som vanlig har jeg spist for mye i helga.
Tenk om jeg kunne brukt energien som jeg bruker på å være misfornøyd, til å slanke meg! Da hadde jeg vært lekker nå.
Begynner å lure på om jeg lider av en eller annen spiseforstyrrelse.
Tenk om jeg kunne brukt energien som jeg bruker på å være misfornøyd, til å slanke meg! Da hadde jeg vært lekker nå.
Begynner å lure på om jeg lider av en eller annen spiseforstyrrelse.
Vet så godt hvordan du har det....
Slik har jeg hatt det i mange år nå.. helt siden ungdomskolen.. har gang på gang prøvd å slanke meg.. men neida.. jeg går ned ett par kilo og blir det totalsprekk og så er det flere kilo på en jeg nettopp klarte å bli kvitt...
Jeg har også hatt ett nederlag i helgen.. jeg veide noen kilo mer en jeg trodde... ikke særlig kjekt.. jeg ble så lei meg at jeg gikk rett til sengs når jeg kom hjem..
men det gjorde at jeg også fikk ett lite ekstra puff.. NÅ SKAL JEG SLANKE MEG... bestem deg du også.. så går det nok,..
Tenker på deg..
Stor klem fra AM
Det virker ut som om vi er ganske like,jeg har også de samme tankene som du og nesten de samme måla jeg er 164 og 82 kilo.
Kansje vi kunne slanket oss sammen.
Lykke til Hilsen Lei
Jeg tok til slutt av femten kilo og var i matchvekt. I tillegg ble jeg aktiv innen løping og fotball. Til slutt ødela jeg knærne, og kiloene rant på.
Er igang igjen. Å det er et slit innledningsvis. Men etterhvert blir det bare gøy!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spesielt når komplimentene kommer!!!
Når u har fått bort endel kilo blir selvtillitten og selvfølelsen mye bedre. Det er deilig.
Jalla
Du KAN bruke energien din til å slanke deg!! Jeg synes du har tatt det første skrittet nå som du har logget deg på disse sidene... Og Du SKAL bli lekker, bare vent og se!!
Bruk sidene mye, du vil finne masse inspirasjon, motivasjon og gode råd her inne. Sett deg små mål av gangen, så skal du se det sakte men sikkert går nedover.
Lykke til, dette skal du klare,
Masse slankevibber og en god klem fra Bonita :-)
Har bare lyst til å si den en ting: Vit at du er en VAKKER person som du er,du blir ikke lykkeligere av å veie 60 kilo,lev dagen IDAG,prøv å fokusér på alt det positive du har i livet og sett slankingen litt på sidelinjen. Ikke la vekt og kilo få ødelegge dagen din! Idag er det mandag og vi kan begynne på nytt! Jeg er sikker på at du klarer det afrodite :) Tenker på deg!