← Alle dagbøker
diarist.Alias

Aashild

66 år163 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start73,0 kg
Sist73,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå27,5
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
☹️73,0 kg

Starten

Jeg har begynt allerede, en dag etter planen, men i dag kom jeg igang. Har vært og gått en tur, det ble 35-40 minutter med høy puls. For en elendig kondis! Går ute i skogen, liker det best.
Grunnen til at starten ble satt til nå, er at jeg nå i to uker fremover skal være helt alene, ingen barn, så nå kommer jeg meg ut på turer. Håper å være så godt i gang når barna kommer hjem igjen at jeg fortsetter og ser mulighetene for å trimme fremfor å finne på begrensninger og unnskyldninger.

Jeg er en utålmodig sjel og vil at dette skal gå raskt! Jeg vet det ikke er det lureste en gjør, men jeg skal altså gå på lavkaloridiett, har skapet fullt av Noka-dietten og Nutrilett bars. Har tenkt å "spise" fem-seks måltider av dette pr. dag, i tillegg skal jeg spise frukt og grønt så mye jeg ønsker. Ingen kaloritelling på det!
Så skal jeg gå turer da, en tur på morgenen før jeg har spist, og en tur om ettermiddagen. Til sammen litt over en time hver dag. På turene skal jeg gå såpass fort at pulsen slår litt ekstra og jeg kjenner at jeg er andpusten.
Ambisiøs som jeg er håper jeg også å komme i gang med å trimme etter en trimvideo jeg har liggende, 3 ganger pr. uke.

Ellers blir disse ferieukene ikke noe latmannsliv, har hele tiden noe å pusle med som gjør at jeg ikke bare sitter ned og tar livet med ro. Skal forsøke å tilbringe mest mulig tid utendørs.

Så skal jeg tenke ut noen belønninger underveis, noen gulrøtter må jeg vel ha å strekke meg etter?

Vekten min i dag er 73 kilo, hvis jeg skal være normalvektig i følge BMI-utregningen må jeg ned til 65 kilo. Det blir en milepel. Jeg håper selvsagt å komme ned dit jeg var før jeg fikk barn, 58 kilo, men jeg skal se det an etter hvert, ingen vits i å bli tynnere enn nødvendig!

Til alle slankere, stå på, dette skal bli morsomt.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aasalill😊9. juli 2002
Velkommen hit!

Dette kommer til å skikkelig bra, ser jo ut som om du har planen klar, det er nok lurt...

Gleder meg til å følge med deg, og ha det deilig med barnefrie uker! =)

Klem Aasalill!
c.AuthorAlias annek😊9. juli 2002
Hei og velkommen hit til oss.
Skogsturer er de beste for kondisen og trimmen sin skyld. Bare vent det skal ikke mange turer til før du føler at kondisen blir bedre. Jeg har ingen tru på Sats el. liknende trenings studioer, koster flesk er der 4-5 ganger, og sponser de resten av året. Bruk skogen og pengene kan vi spare til ny garderobe.
Håper du vil trives med disse sidene, jeg er ganske ny, men er allerede avhengig.
Lykke til videre på ferden og kos deg med selv pleie i disse 2 ukene.
Mange slanke hilsner Anne
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.