← Alle dagbøker
diarist.Alias

ANNE

66 år170 cm81 innlegg 2002 0 følgere

Start71,7 kg
Sist73,2 kg
Endring+1,5 kg
BMI nå25,3
📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
29. mars 200228. august 2002
❤️73,2 kg

Ja,ja,jo,jo

Er fremdeles i støtet. Datteren min tålte ikke bursdagspresset, hun kolapset med feber og det som hører med.
Sitter her hjemme og ser på mitt søte sovende barn! ANNE
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😉31. august 2002
Hei Anne :-)

Tusen takk for dine alltid oppmuntrende kommentarer :-) Det er skikkelig koselig og kjempemotiverende.

Ja, jeg holder stadig på med å bli kjent med meg selv og forstå at jeg virkelig har blitt mindre, og jeg nyyyter det. Jeg skulle ønske at alle med samme utgangspunkt som jeg hadde, vil klare det samme og mer til. Det er virkelig noe som må oppleves for å kunne forstås.

Jeg synes du klarer deg veldig bra selv. Du følger med og står på. Det var det jeg selv skulle gjort for mange år siden, før jeg raste opp.. Dessuten er du en skikkelig gledesspreder her inne :-)

Stakkars jenta di som ble syk etter bursdagsfeiring, god bedring til henne og trøst til deg.

Klem fra Jojoen
❤️73,1 kg

Burde ha flere barnebursdager!

Hadde 18 barn på bursdagselskap i går, og det ser ut til å ha hatt positiv innvirkning på vekten min, synd jeg ikke har flere småbarn! ANNE
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bonita❤️28. august 2002
Grattis, Anne!
Det var litt av en nedgang - kanskje det er derfor det har stoppet opp hos meg - jeg har ingen barn!! :-)))
Stå på videre - vi klarer dette!
God klem fra Bonita
c.AuthorAlias Monica12327. august 2002
Hei!
he-he disse barneselskapene kan være litt av en utfordring ja. Kanskje du skal arrangere bursdag for noen andre? (neida, bare fleipa)
❤️74,1 kg

Der ser dere ,det kommer igjen

Hoppla! Det var vel egentlig jeg som skulle hett jojoen, og ikke jojo!
Har funnet ut at jeg er forbanna for at jeg ikke klarer å gå ned. Jeg føler at jeg ser ok ut, så det er det, at jeg irriterer meg over at uansett hva jeg gjør, så kommer jeg ikke nedover.
Derfor er det ganske unødvendig å holde på med dette her, for dersom jeg er nogenlunde fornøyd med utseende, så er det bare tull å presse meg selv, bare for å bevise at jeg klarer det!!!
Men nå er jeg engang slik at jeg elsker utfordringer, og denne her er vanskelig å løse, men jeg har så lyst til å si: Jeg klarte det til slutt, din drittkropp! Premenstruell nei!!!!
ANNE
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias SOLSKINN😊27. august 2002
Hei Anne
Det er jo noe som heter trivselsvekt da. Hvis du føler at du ser ok ut, så må jo det være bra.Slanking er veldig hardt, både fysisk og psykisk. Alle disse nederlagene knekker oss.
Prøv å ikke tenk på at du slanker deg, men at du bare spiser mindre og riktig. Kanskje det hjelper.
Ha en god dag!!

Hilsen Solskinn
❤️73,5 kg

Premenstruelle greier

Ja, nå er jeg inne i den uka som hele tiden ødelegger vektnedgangen min(+ at det da er helg i tillegg)
Jeg pleier å si at jeg er 2 uker på ,og 2 uker av. det vil si at jeg har 2uker hvor jeg er flink(etter mens), og 2 uker hvor jeg går berserk(før mens). Vekttapet er da avhenger av om differansen er i pluss,eller i minus. Nå er jeg inne i den siste uka før mens, og kjenner at jeg mister kontrollen.
Jeg skal ta meg sammen resten av uken, og se hvor jeg havner når mensen kommer.Det skal gå bra, for det bestemmer jeg, og jeg er så flink! ANNE
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12325. august 2002
Hei igjen!
De tegningene som jeg bruker her inne har jeg funnet på datamaskina mi. Det er en sånn clip-art-katalog som var med da jeg kjøpte pc'n. Og endelig har jeg lært meg hvordan jeg skal få bildene inn her. Morsomt å legge inn noen av og til synes jeg.
c.AuthorAlias solskinn😊25. august 2002
Hei Anne
Stikk innom helsekost en dag og spør om det er noe som hjelper.
Det er jo ille at du skal slite sånn med dette, men det er visst ganske vanlig, Sliter selv jeg, men det er kun et par dager føre mens.Får håpe du klarer å hente deg inn igjen de ukene du er av..
Hilsen Solskinn
c.AuthorAlias Monica12325. august 2002
Hei Anne!
Takk for kommentar.
Jeg har det likedan som deg når det gjelder mensen. 2 uker på og 2 uker av. Jo nærmere mensen jeg kommer, desto vanskeligere blir det å kontrollere seg. På slutten går jeg nesten helt besersk. Rare greier disse hormonene. Får håpe du klarer å få litt kontroll med dem.
Bilde
❤️73,0 kg

Ække min skyld!!!!

Hadde ikke tenkt å veie meg i ag, for jeg hadde misstanke om at det hadde gått opp, men så ble jeg streng med meg selv, og da måtte jeg opp på vekten. "En mann " som bor i huset her,kjøper alltid slik mat som ikke jeg kan spise, og som jeg elsker . (som potetgull og burritos o.l.) Når en i tillegg da har spist det en skal den dagen, er det dumt med slike ting på toppen av det! Så det er HANS SKYLD!!(selvfølgelig ikke min!)(Han puttet det jo ikke akkurat inn i munnen min da!)
VIK FRA MEG ALLE FRISTELSER, OG HJELP MEG TIL Å FÅ STYRKE TIL Å MOTSTÅ DEM!!!! ANNE
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😃24. august 2002
Hei Anne :-)

Helt enig, det er hans skyld!! Hahaha, selvsagt..

Men du, hvis dere er veldig gode venner, slik at det går an å snakke med ham.... da burde det vel kanskje være mulig å komme frem til en løsning?

Jeg er egentlig ganske heldig som stort sett er alene hele uka. I helgene er det noen som tar hensyn til meg og sånn :-)

Sender med en bunke med "motstands-styrke-tanker"

Ha en flott helg med bare riktige fristelser :-)

Klem fra Jojoen
c.AuthorAlias Monica12324. august 2002
Hei!
Hmmm....sånne menner hender det seg at flytter inn hos meg også. Ergelig.
Styrke *****************' styrke******************* styrke ******************'styrke ****************'styrke*****************' styrke *****************'styrke

? Hjelper det mon tro?
❤️72,8 kg

Tok litt feil i går da!

Det er typisk meg, for en gangs skyld har jeg gått ned, og så ser det ut som konkurransen er over. Det er jo en 5 kilos konkurranse, og jeg så at Augusta hadde gått ned over 5 kilo!
Jeg hadde jo ligget litt bedre an nå, enn jeg pleier å gjøre, men pytt ,pytt, jeg kan gå ned mer jeg!

ANNE
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias augusta❤️24. august 2002
Kjære Anne!

Takk for bidraget ditt! - og bare fortsett du i konkurransen :-) - den lever i beste velgående:-)

Jeg synes absolutt, som du skriver, at det er opp til folk selv om de springer over andres innlegg, som de ikke er enige i på den ene eller annen måten - helt enig.

Innlegget mitt i dag medførte for meg uforståelige kommentarer, for å si det pent. Skriver innlegg om det i morgen lørdag i egen dagbok.

Ønsker hermed at du skal vite, at det ikke har noe å gjøre med innlegget fra deg :-)

Er bortreist til onsdag nå - men håper vi snart får snakkes igjen.

Din Augusta

c.AuthorAlias ann-merete❤️23. august 2002
Vil bare øsnke god helg og si takk for kommentar i dagboka mi- det hjalp!!!
Har veldig dårlig tid nå, så jeg kommer med en lengre kommentar til uka.
Blir en del reising nå neste uke, så øsnker lykke til med neste slankeuke.
Du er kjempeflink, og jeg unner deg all fremgang!!!
Ha en super helg!
c.AuthorAlias prestige😊23. august 2002
jeg er utrolig oveerase over ditt åpgangsmot pg tålmodighet..den skal du ha :) Ha en tin helg!
c.AuthorAlias svime😉23. august 2002
Ehhhh, tror kanskje du var litt rask her....... (ler bare litt) konkurransen er bare såvidt i gang den, og så langt jeg kan se er du oppdatert med nedgang og det hele :)
Har stor forståelse for denne typen misforståelser, er ganske svimete (ref. nicket mitt) så dette setter jeg stor pris på, jeg er ikke alene.....
Stå på, nå har vi et flott utgangspunkt for videre konkurranse!!
Klem fra Svime
❤️72,9 kg

Heldig i dag på konkurransedag

Hei i dag er det oppdatering konkurranse, og JEG er så heldig at jeg har gått ned! Det betyr jo at jeg er som alle andre, jeg kan gå ned i vekt jeg også. Dette var morro!
(skulle bare ønske at alle dere som sliter både med å gå ned i vekt, og med å holde motivasjonen oppe, kunne oppleve det samme! Unner alle den gleden det er å snike seg opp på vekten, for å oppdege at den har blitt mindre!)ANNE
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12322. august 2002
Så fint for deg at du har gått litt ned! Gleder meg med deg! Jeg har ikke vært like heldig, bare 100 g. Det er jo nesten ikke noe. Men jeg kommer sterkere tilbake.
Lykke til med videre nedgang!
c.AuthorAlias ann-merete😊22. august 2002
Tusen takk for kommentar,Anne.
Akkuratt i denne fasen betyr det veldig mye.
Jeg er ,som du sikkert har forstått,heller ikke noen tilhenger av de anemiske modellene vi blir overøst med i media.
Og som du sier, det er ikke spesilet vakkert på oss som er i en alder hvor ingenting kommer gratis lengre.
Det er lett at man ser veldig gammel ut ,når man er for tynn og over 30.
Man blir liksom så kantete, og rynkene blir mer fremtredende.
Nei, da synes jeg rundt er vakrere.
Bare ikke på meg, er det ikke det det heter?
Nei da , jeg er egentlig ikke rund heller, men jeg er ikke helt proporsjonal heller.
Jeg vil bli mer symetrisk, så derfor er jeg her inne og ute i treningsstudioet eller i marka.
Blir litt oppmuntret av å se at andre får det til med samme metode som meg, så noe skjer vel snart.
Oppdaget at jeg hadde fått mensen, og det hadde jeg helt glemt at jeg skulle ha, så en liten halvkilo kan jo være den da.
Går normalt opp en kilo rundt mensen.
Jeg lever i alle fall i håpet.
Føler liksom at sunnere enn jeg er nå, klarer jeg ikke være.Ha ,ha.
Glad for din fremgang,Anne.
Du har også slitt til tider, og da unner jeg deg spesielt litt fremgamg.
Så krysser jeg fingrene for egen også!
ha en super duper slankedag!!!!

❤️73,5 kg

ovverrasket i dag!

Følte meg som en elefant da jeg sto opp i dag, så jeg ble veldig ovverasket over at det var litt nedgang. kjempebra!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ANNE❤️21. august 2002
Hei ,takk for at du ikke har glemt meg!
Har sett meg litt rundt i sommer , og det er veldig mange forskjellige kropper rundt omkring. Har i den sammenheng funnet ut at det IKKE er fint å være for tynn ihvertfall. Spesiellt ikke når en kommer "opp i årene", når skinnet slynger seg rundt beina. Da er det bedre å ha litt "for mye".Har sett mange flotte damer, med runde (glatte) fjes,og runde fine former. Så målet er ikke å bli mager nei, bare normal, med nok overskudd til å ta seg av seg selv, og barna!

Har begynt å tillate meg selv å vise fram mine hengende 7 hager,(min mave) uten å bli flau over den.(fordi den er helt naturlig del av meg, jeg kan ikke noe for at den er der, og vil jeg bli kvitt den må den nok skjæres vekk, og det vil jeg ihvertfall ikke!!!)
Lykke til med å nå de målene du synes er ok for deg!! ANNE
c.AuthorAlias ann-merete😌21. august 2002
Ja, det er min trøst nå som jeg kun opplever stillstand, det at alt ordner seg for flinke piker!!!!
Og det funker for deg, så da er det jo håp for alle oss andre også!!!
Inspirerende det gitt!!!!
Og greit at ikke følelsen av elefantkroppen avspeiles i de reelle fakta!
Tror ofte vi er mye flottere enn vi selv gir oss kreditt for.
Mannen min har i alle fall aldri skjønt hvorfor jeg ofrer så mye tid og energi på slanking.Han synes liksom jeg er så flott som jeg er.
Det er jeg selvsagt glad for, men det vil alltid være sånn at det vi synes selv ,drar det lengste strået.
Jeg er ikke så hellig overbevist lengre om det alltid er så lurt.Jeg tror vi i alt for stor grad lar oss farge av det kvinne idelaet som til enhver tid råder.
Om jeg ikke synes at de anemiske modellene i damemagasinene er noe ideal for meg, så bærer man i alle fall preg av at flate mager, tonede muskler og strømlinjeformede kropper er langt mer å foretrekke enn min noe mer herdede kropp.Tror ikke jeg kan lure noen med at jeg ikke har født to barn, for å si det sånn.
Nei, så derfor fortsetter jeg min kamp mot en kropp jeg håper jeg også kan bli fornøyd med.
Så får vi bare håpe at vi engang blir fornøyd.
Vi kan jo finne jenter her inne med BMI ned på 20 som fortsetter å slanke seg, så det er alltid ett faremoment det der at godt aldri blir bra nok.
Nå er ikke jeg misfornøyd i utgangspunktet, bare ikke helt fornøyd.
Mye mas for lite egentlig,men ...

Du får ha en fortsatt fin uke,og grattis så langt!
❤️73,9 kg

Har ikke gått opp alt jeg har gått ned enda

Synes at det går bra jeg . For 2 år siden veide jeg 87 kilo, og har ikke gått opp til det igjen. Nå ser jeg rimlig normal ut,med litt hengemave ,men ellers normal. Tidligere har vekten hoppet 10 kilo opp uten problem, så min evige kamp har jo vært godt for noe. Det eneste er å ikke gi seg, sselv om belønningen lar vente på seg. Riktig flink har jeg vært! Ha en god dag alle sammen!!ANNE
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😉20. august 2002
Hei igjen Anne :-)

Tusen takk for alle de koselige hilsnene, det hjelper utrolig godt!!

Jeg er helt enig i det du skriver i dag. Det er en evig kamp. Det tror jeg likegodt vi må innse først som sist. Jeg vet i alle fall av alle de års erfaring at jeg kommer til å gå opp alt sammen og mer til hvis jeg faller tilbake til gamle vaner og "normalt" kosthold.. Men denne gangen skal jeg være på vakt.

Mitt ønske er også å bli seende "normal" ut, slik at ingen stempler meg pga vekt mer. Jeg kjenner at det hjelper allerede. Det ser jeg enda bedre på ei venninne som har slanket seg like mye, fra samme utgangspunkt. Når jeg ser på henne så er det en utrolig forandring. Mitt eget speilbilde har jeg ikke vent meg helt til ennå.

Du gjør en flott innsats. Lykke til med det.

Klem fra Jojoen
c.AuthorAlias Monica12320. august 2002
Hei!
så fint da at vekta ikke har gått opp til gamle høyder. Klart du har vært flink, riktig flink. Belønningen kommer nok etterhvert, og du er jo flink til å være tålmodig. Lykke til
💔74,1 kg

PIZZA I MAGEN

Ja, pizza på stranden i går var,veldig godt, og det fortjente jeg sannelig.
Er så mye skriving om at vi må spise fet mat osv. det er ikke rart at en srtakkars slanker blir forvirret! Så spiser vi litt fett da folkens! Ha en skikkelig fett dag!!ANNE
💔73,1 kg

Hva? opp igjen.Hva er nå dette?

Sykklet ca 1 mil i går, og har lagt på meg 100 gram med muskler. Så deilig, de skal jeg bruke til å forbrenne enda mer fett, for det er jo sånn det er? Jo mer muskler, jo mer fett blir forbrent!!!!! Så fort varmen legger seg litt, skal jeg begynne å trene som vanlig igjen , og da skal jeg få enda mer muskler ,for å forbrenne enda mer fett!!!!!ANNE nekter å surmule mer, nå skal hun prøve å vri alt til å bli noe positivt! Hurra!? ANNE
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12318. august 2002
Hei igjen!
Jaja, det var ikke bilde av meg personlig da, men morro å få det gjort! Håper du har hatt det fint i helga.
c.AuthorAlias Monica12317. august 2002
Hei!
Så fin innstilling du har! Helt klart, muskler er bedre enn fett, og desto flere muskler desto mer fett forbrennes.
Lykke til videre med treninga.
❤️73,5 kg

Står litt stille i dag

Hei igjen. Det står stille i dag, men det kan ha flere grunner. For det første kan man ikke regne med å gå ned hver dag, for det andre så hadde jeg en mini utskeielse i går, for det tredje hadde jeg ingen fysiske utskeielser i går, viet dagen min til mine barn. Men er jeg fortvilet av den grunn, nei ikke så mye! Sees! ANNE (hva synes dere forresten om å treffes fysisk?)
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😃17. august 2002
Hei Anne :-)

Tusen takk for koselige hilsener og beklager så mye for at jeg ikke har hatt tid til å følge så godt med i det siste.

Nå er jeg rundt og ser meg litt om.... hallo :-)

Noen ganger står vekta litt stille uansett hva man gjør. Og noen ganger er det alle mulige grunner som vann, syklus, små utskeielser, litt alkohol osv.. Men vi skal jo leve også. Fint at du tar det med ro :-) Synes du er flink likevel!

Ja, nå samles snart troppene.. det høres kjempekoselig ut. Man får plutselig et ansikt å forholde seg til... det er noen bak alle de rare nickene. Men jeg får heller ha det til gode. Denne gangen får jeg det ikke til. Men jeg ønsker alle som tør og kan, en fantastisk helg i oktober.

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias ANNE❤️17. august 2002
Hei, takk for at du stakk innom.
Når jeg snakket om å møtes, mener jeg det treffet som er planlagt på sjusjøen i oktober. Har ikke du fått et innlegg om det på siden du logger deg inn på ?
Når dte gjelder de 5 kilometerne du sprang i går, har jeg hørt rykter om at musklene samler vann når de bygges opp, så ikke fortvil når vekta går litt opp når du trener. Det samme skjedde med meg i går, syklet ca en mil, og la på meg 100 gram! Det merkes i morgen tenker jeg, vi får følge med på det!

ANNE
c.AuthorAlias ann-merete😉16. august 2002
Hei Anne, og takk for kommentar i dagboka mi.
Jeg prøver så godt jeg kan om dagen jeg også,men vekta viser helt stabil vekt og nekter å gi fra seg så mye som ett lite gram....hm.
Men det er vel som du sier, man kan ikke forvente nedgang hver dag.Men det kunne være greit med en liten belønning på de dagene hvor man tross alt har vært veldig flink.
I går hadde familien min pølsemiddag og pommes frites, mens jeg spiste kyllingfilet og salat.Etter middag tok jeg en 5 kilometers joggetur.Men gikk jeg ned ?
Heller noen gram opp....Skjønner ingenting jeg, men særlig motiverende er det ikke.
Blir i likhet med deg ikke særlig fortvilet, bare litt demotivert.
Derfor er det greit å lete etter litt inspirasjon her inne, og så lenge det tikker inn en kommentar i ny og ned, så synes jeg det hjelper i alle fall litt.

Til spørsmålet om å treffes fysisk.
Det tror jeg faktisk flere her inne har prøvd.Særlig hvis det er en eller flere som man føler man er spesielt på bølgelengde med, og som ikke bor for langt unna.
Du kan jo spørre de respektive direkte,så er jeg sikker på at du får napp!

Ha ellers en topp helg!
Synes det var veldig bra å prioritere barna dine igår jeg.
Kom selv hjem til ei lita jente som gråt fordi mamma hadde tatt seg en joggetur -igjen.....
Ikke greit å slanke seg og holde kroppen spenstig ,og samtidig både ha jobb, mann, dyr,hus og barn!!!!
Mange hensyn å ta,men også viktig å ta dem.
Må vel bli en gylden middelvei mellom egeninteresser og fellesinteresser.Man kan ikke bare bortprioritere seg selv heller.
Men nå skal barna mine til pappan sin i helgen, så da får jo jeg og mannen min tid til å pleie oss selv litt.Uten dårlig samvittighet....kanskje bortsett fra de ekstra kaloriene.
Er det ikke alltid noe dA?Thi-hi.
Men altså- kos deg, og nyt helgen,barna,livet ,mannen din og degselv.


c.AuthorAlias ann-merete😉16. august 2002
Hei Anne, og takk for kommentar i dagboka mi.
Jeg prøver så godt jeg kan om dagen jeg også,men vekta viser helt stabil vekt og nekter å gi fra seg så mye som ett lite gram....hm.
Men det er vel som du sier, man kan ikke forvente nedgang hver dag.Men det kunne være greit med en liten belønning på de dagene hvor man tross alt har vært veldig flink.
I går hadde familien min pølsemiddag og pommes frites, mens jeg spiste kyllingfilet og salat.Etter middag tok jeg en 5 kilometers joggetur.Men gikk jeg ned ?
Heller noen gram opp....Skjønner ingenting jeg, men særlig motiverende er det ikke.
Blir i likhet med deg ikke særlig fortvilet, bare litt demotivert.
Derfor er det greit å lete etter litt inspirasjon her inne, og så lenge det tikker inn en kommentar i ny og ned, så synes jeg det hjelper i alle fall litt.

Til spørsmålet om å treffes fysisk.
Det tror jeg faktisk flere her inne har prøvd.Særlig hvis det er en eller flere som man føler man er spesielt på bølgelengde med, og som ikke bor for langt unna.
Du kan jo spørre de respektive direkte,så er jeg sikker på at du får napp!

Ha ellers en topp helg!
Synes det var veldig bra å prioritere barna dine igår jeg.
Kom selv hjem til ei lita jente som gråt fordi mamma hadde tatt seg en joggetur -igjen.....
Ikke greit å slanke seg og holde kroppen spenstig ,og samtidig både ha jobb, mann, dyr,hus og barn!!!!
Mange hensyn å ta,men også viktig å ta dem.
Må vel bli en gylden middelvei mellom egeninteresser og fellesinteresser.Man kan ikke bare bortprioritere seg selv heller.
Men nå skal barna mine til pappan sin i helgen, så da får jo jeg og mannen min tid til å pleie oss selv litt.Uten dårlig samvittighet....kanskje bortsett fra de ekstra kaloriene.
Er det ikke alltid noe dA?Thi-hi.
Men altså- kos deg, og nyt helgen,barna,livet ,mannen din og degselv.


❤️73,5 kg

Sniker meg nedover igjen!

Ja, er på vei nedover.Har litt treg mave i dag igjen,får kjøre på med tørkede aprikoser i dag(vil ikke spise svisker ,som anbefalt, fordi det er så høy gi i de!) Skal følge med dere snere i dag! ANNE
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias augusta❤️15. august 2002
Kjære Anne!

Takk for hilsen, så glad for at du har kommet så langt!

Ja da konkurransen starter i dag hos Pernilla - bare gi henne et hint - så skal vi klare 69.9 i sluttet følge!

Lykke til videre,
Din Augusta
❤️73,9 kg

fremdeles ikke gitt opp

Hei, jeg går her på min herbalife, og føler meg stadig i god form. Var 76,5 kilo når ferien var over, så det finnes lys i tunellen. Ser at mange er skeptisk til herbalife, og at mange har gått opp etter endt kur. Jeg har lest litt om protein, lav gi osv. i det siste , bl.a. på slankeguiden.no, og synes at en herbalifediett passer ganske bra i denne sammenhengen. Jeg vil nå kombinere denne kuren med å droppe brød,poteter, ris osv, og har planer om å skli over til lav gi, masse magert kjøtt,fet fisk osv.når full kur er over. Det synes jeg høres veldig fornuftig ut, så får vi se hvordan det går i praksis.
Ellers får jeg fin oppfølging ,det ringer en dame til meg en gang i uken, og lurer på hvordan det går med meg. Hadde litt trøbbel med magen, men det ser ut som om det har løst seg nå, (spiser tørkede aprikoser+mandler til mellommåltid+ at jeg blander pulver i youplait 0,5%.+litt allbrand 29%) Dette fungerer bra foreløpig, og er ikke så sinnsykt snokende i skapene!

Er det forresten noen som har info om dr.atkinsen diett?

Ser dere senere! ANNE
💔73,8 kg

Sier bare herbalife!!!!!!

Hei her er jeg igjen, frisk og rask!
Ble plutselig 76,5 kilo i sommer gitt, så 3 GR kurs a` kr.1400 er totalt bortkasta, så nå kasta jeg like godt bort 2000 kr.på herbalife.
Det er første gang på lenge jeg ikke er sulten støtt, så jeg har funnet ut at det må være amfetamin eller noe i dette stoffet! Nei, jeg har funnet ut at det må komme av at det er mye proteiner, og lite karbohydrater, så det har kanskje en sammenheng med dette gi greiene! Eller hva mener dere?
Kan ikke beskrive hvor deilig det er å ikke gå å snoke i skapene etter noe å dytte inn i munnen, men jeg kan jo ikke leve resten av livet på dette ? Dyrt er det også, jeg som snart er aleneforsørger, og arbeids løs!( Er det noen som har en jobb til meg, Forresten? ) Har noen erfaring med herbalife, jeg går vel opp alt+ litt til etterpå, hvis jeg går ned noe i det hele tatt? ANNE
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias ann-merete😉13. august 2002
Hei igjen,og lenge siden sist.
Oppdaterte for første gang siden før sommeren, og om du finner trøst i felles skjebne, så er det fler av oss som også har noen feriekilo på samvittigheten.
Har prøvd Herbalife i tidligere år, og det funka ikke for meg.
Tror jeg gikk ned et par kilo, men etter endt kur er jo ingenting lært.Gikk rett tilbake til gamle vaner,og opp igjen pluss litt +++
Nei, jeg tror ikke vi kommer unna omlegging av kostholdet gitt.
Skulle ønske det var en pille man kunne ta som gjorde at kiloene raste av og ble der, men jeg tror det er å håpe for mye.
Spørs hvor mye man vil legge i dette her med slanking,og hvor viktig det er for deg å miste disse kiloene.
Tror GR kursene virker,dersom du ikke bare ser på dem som en kur, men som en hjelp til en livslang kostholdsendring.
Ikke noe å rope hurra for kanskje, men du får jo en sunn og fin livsstil samtidig som du klarer å holde vekta.
Jeg går opp i ferier,men det er et bevisst valg jeg gjør.
Det skal være forskjell på hverdag og fest, og jeg drar inn igjen når ferier og helger er over.
Tror man skal sette realistiske mål i forhold til den egeninnsatsen man vil yte.
Orker man ikke trene,og forventer kjempenedgang fordi man reduserer litt på matinntaket, så er det helt urealistiske forventninger ut fra hva man vil ofre.
Er man veldig motivert og går for trening flere ganger i uka,og en fast diett alla GR, så tror jeg nok resultatene står til innsatsen .Men passer det ikke din livvstil,så er det bedre å finne andre levlige alternativer, og evt justere noe på målene.I alle fall på hvor fort ting skal gå.
Har klokkertro på GR, men ingenting funker dersom du slutter med det.
GR er jo egentlig ingen slankekur slik jeg ser det, men en måte å leve på.Sunn ,fettfattig kost , 5 måltider om dagen,passe mengder av proteiner og karbohydrater til hvert måltid.Mye alla GI metoden egentlig ,bortsett fra at den driver det litt lengre i forhold til balanserte måltider.
Alle må finne sin metode, men erfaringsmessig og statistisk(for å være jævlig kjedelig) så er det nok endringer av kosthold og livsstil som gir de beste varige resultatene.
Så enkelt og så vanskelig, men atskillig billigere enn allverdens dyre pulver og tablett kurer.
Heier på deg uansett kur, og håper du finner din miraklemedisin- om den nå kommer i pulverform eller i matform.
Lykke til videre!!!!
c.AuthorAlias trixi😉11. august 2002
Hei hei!
Jepp, det er liv i meg..såvidt..hehe
neida.. er liv i meg...sliter litt med masse.
Her er "arveoppgjøret" unnagjort..og jeg har tapt i hauger og lass..men men... det ordner seg for snille piker...

Jeg vet forøvrig ikke hva jeg går til... kan godt hende det blir meg og sambo til slutt allikevel.. men akkurat nå trenger vi litt tenkepause.. vi er sammen nesten hver dag nå... men jeg prøver å få litt tid og rom til bare meg selv.. det er godt.

Du høres virkelig ut som ei sterk dame! Stå på videre...

Klemmer
c.AuthorAlias sandy😉6. august 2002
DU ER FLINK!

Jeg har ikke erfaring med herbelife, jeg liker ikke pulver eller tabeletter, jeg vil heller trene og spise mindre.

Men jeg skal også ta av en del kilo vil ikke veie øver 73 kilo, akkurat nå fo tiden vil jeg bare ned i vekt.
Har du noen gode slankeråd?

Klem fra Sandy.
c.AuthorAlias augustina6. august 2002
Heisann!
Du spør om jeg har forsøkt Herbalife. Jepp, og jeg har fremdeles en halv boks igjen i skapet.
Fungerte veldig bra et par uker (som med Noka og med Nutrilett), men så skjer det noe med kroppen og psyken min som sier at nok er nok!
Hvis jeg da har vært flink å passe vekten etterpå, har det likevel fungert som et utmerket startmiddel. De gangene det kun har blitt med noen uker, har kiloene + et par ekstra raskt funnet veien tilbake.
Hvis det fungerer bedre for deg, kan du jo starte som Herbalife-konsulent? Tror de flinke tjener ganske bra!

hilsen Augustina
c.AuthorAlias Marikken😀5. august 2002
Kjære ANNE !

Tusen takk for kommentaren i dagboka mi. Boken du refererer til har jeg, og jeg har lest en del i den også. Men jeg synes det er veldig tungt og komplisert stoff. Nå skal det sies at når jeg leste i den, så var det på kvelden og jeg var ganske sliten. Men jeg gir ikke opp ! Skal ta den fram igjen så snart muligheten byr seg, kanskje det blir lettere da ?

Klem, Marikken
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.