← Alle dagbøker
ANNE
66 år170 cm81 innlegg
2002
0 følgere
Start71,7 kg
Sist73,2 kg
Endring+1,5 kg
BMI nå25,3
📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 28. august 2002
❤️73,2 kgJa,ja,jo,jo
Er fremdeles i støtet. Datteren min tålte ikke bursdagspresset, hun kolapset med feber og det som hører med.
Sitter her hjemme og ser på mitt søte sovende barn! ANNE
27. august 2002
❤️73,1 kgBurde ha flere barnebursdager!
Hadde 18 barn på bursdagselskap i går, og det ser ut til å ha hatt positiv innvirkning på vekten min, synd jeg ikke har flere småbarn! ANNE
26. august 2002
❤️74,1 kgDer ser dere ,det kommer igjen
Hoppla! Det var vel egentlig jeg som skulle hett jojoen, og ikke jojo!
Har funnet ut at jeg er forbanna for at jeg ikke klarer å gå ned. Jeg føler at jeg ser ok ut, så det er det, at jeg irriterer meg over at uansett hva jeg gjør, så kommer jeg ikke nedover.
Derfor er det ganske unødvendig å holde på med dette her, for dersom jeg er nogenlunde fornøyd med utseende, så er det bare tull å presse meg selv, bare for å bevise at jeg klarer det!!!
Men nå er jeg engang slik at jeg elsker utfordringer, og denne her er vanskelig å løse, men jeg har så lyst til å si: Jeg klarte det til slutt, din drittkropp! Premenstruell nei!!!!
ANNE
25. august 2002
❤️73,5 kgPremenstruelle greier
Ja, nå er jeg inne i den uka som hele tiden ødelegger vektnedgangen min(+ at det da er helg i tillegg)
Jeg pleier å si at jeg er 2 uker på ,og 2 uker av. det vil si at jeg har 2uker hvor jeg er flink(etter mens), og 2 uker hvor jeg går berserk(før mens). Vekttapet er da avhenger av om differansen er i pluss,eller i minus. Nå er jeg inne i den siste uka før mens, og kjenner at jeg mister kontrollen.
Jeg skal ta meg sammen resten av uken, og se hvor jeg havner når mensen kommer.Det skal gå bra, for det bestemmer jeg, og jeg er så flink! ANNE
24. august 2002
❤️73,0 kgÆkke min skyld!!!!
Hadde ikke tenkt å veie meg i ag, for jeg hadde misstanke om at det hadde gått opp, men så ble jeg streng med meg selv, og da måtte jeg opp på vekten. "En mann " som bor i huset her,kjøper alltid slik mat som ikke jeg kan spise, og som jeg elsker . (som potetgull og burritos o.l.) Når en i tillegg da har spist det en skal den dagen, er det dumt med slike ting på toppen av det! Så det er HANS SKYLD!!(selvfølgelig ikke min!)(Han puttet det jo ikke akkurat inn i munnen min da!)
VIK FRA MEG ALLE FRISTELSER, OG HJELP MEG TIL Å FÅ STYRKE TIL Å MOTSTÅ DEM!!!! ANNE
23. august 2002
❤️72,8 kgTok litt feil i går da!
Det er typisk meg, for en gangs skyld har jeg gått ned, og så ser det ut som konkurransen er over. Det er jo en 5 kilos konkurranse, og jeg så at Augusta hadde gått ned over 5 kilo!
Jeg hadde jo ligget litt bedre an nå, enn jeg pleier å gjøre, men pytt ,pytt, jeg kan gå ned mer jeg!
ANNE
22. august 2002
❤️72,9 kgHeldig i dag på konkurransedag
Hei i dag er det oppdatering konkurranse, og JEG er så heldig at jeg har gått ned! Det betyr jo at jeg er som alle andre, jeg kan gå ned i vekt jeg også. Dette var morro!
(skulle bare ønske at alle dere som sliter både med å gå ned i vekt, og med å holde motivasjonen oppe, kunne oppleve det samme! Unner alle den gleden det er å snike seg opp på vekten, for å oppdege at den har blitt mindre!)ANNE
21. august 2002
❤️73,5 kgovverrasket i dag!
Følte meg som en elefant da jeg sto opp i dag, så jeg ble veldig ovverasket over at det var litt nedgang. kjempebra!
20. august 2002
❤️73,9 kgHar ikke gått opp alt jeg har gått ned enda
Synes at det går bra jeg . For 2 år siden veide jeg 87 kilo, og har ikke gått opp til det igjen. Nå ser jeg rimlig normal ut,med litt hengemave ,men ellers normal. Tidligere har vekten hoppet 10 kilo opp uten problem, så min evige kamp har jo vært godt for noe. Det eneste er å ikke gi seg, sselv om belønningen lar vente på seg. Riktig flink har jeg vært! Ha en god dag alle sammen!!ANNE
PIZZA I MAGEN
Ja, pizza på stranden i går var,veldig godt, og det fortjente jeg sannelig.
Er så mye skriving om at vi må spise fet mat osv. det er ikke rart at en srtakkars slanker blir forvirret! Så spiser vi litt fett da folkens! Ha en skikkelig fett dag!!ANNE
Hva? opp igjen.Hva er nå dette?
Sykklet ca 1 mil i går, og har lagt på meg 100 gram med muskler. Så deilig, de skal jeg bruke til å forbrenne enda mer fett, for det er jo sånn det er? Jo mer muskler, jo mer fett blir forbrent!!!!! Så fort varmen legger seg litt, skal jeg begynne å trene som vanlig igjen , og da skal jeg få enda mer muskler ,for å forbrenne enda mer fett!!!!!ANNE nekter å surmule mer, nå skal hun prøve å vri alt til å bli noe positivt! Hurra!? ANNE
16. august 2002
❤️73,5 kgStår litt stille i dag
Hei igjen. Det står stille i dag, men det kan ha flere grunner. For det første kan man ikke regne med å gå ned hver dag, for det andre så hadde jeg en mini utskeielse i går, for det tredje hadde jeg ingen fysiske utskeielser i går, viet dagen min til mine barn. Men er jeg fortvilet av den grunn, nei ikke så mye! Sees! ANNE (hva synes dere forresten om å treffes fysisk?)
15. august 2002
❤️73,5 kgSniker meg nedover igjen!
Ja, er på vei nedover.Har litt treg mave i dag igjen,får kjøre på med tørkede aprikoser i dag(vil ikke spise svisker ,som anbefalt, fordi det er så høy gi i de!) Skal følge med dere snere i dag! ANNE
14. august 2002
❤️73,9 kgfremdeles ikke gitt opp
Hei, jeg går her på min herbalife, og føler meg stadig i god form. Var 76,5 kilo når ferien var over, så det finnes lys i tunellen. Ser at mange er skeptisk til herbalife, og at mange har gått opp etter endt kur. Jeg har lest litt om protein, lav gi osv. i det siste , bl.a. på slankeguiden.no, og synes at en herbalifediett passer ganske bra i denne sammenhengen. Jeg vil nå kombinere denne kuren med å droppe brød,poteter, ris osv, og har planer om å skli over til lav gi, masse magert kjøtt,fet fisk osv.når full kur er over. Det synes jeg høres veldig fornuftig ut, så får vi se hvordan det går i praksis.
Ellers får jeg fin oppfølging ,det ringer en dame til meg en gang i uken, og lurer på hvordan det går med meg. Hadde litt trøbbel med magen, men det ser ut som om det har løst seg nå, (spiser tørkede aprikoser+mandler til mellommåltid+ at jeg blander pulver i youplait 0,5%.+litt allbrand 29%) Dette fungerer bra foreløpig, og er ikke så sinnsykt snokende i skapene!
Er det forresten noen som har info om dr.atkinsen diett?
Ser dere senere! ANNE
Sier bare herbalife!!!!!!
Hei her er jeg igjen, frisk og rask!
Ble plutselig 76,5 kilo i sommer gitt, så 3 GR kurs a` kr.1400 er totalt bortkasta, så nå kasta jeg like godt bort 2000 kr.på herbalife.
Det er første gang på lenge jeg ikke er sulten støtt, så jeg har funnet ut at det må være amfetamin eller noe i dette stoffet! Nei, jeg har funnet ut at det må komme av at det er mye proteiner, og lite karbohydrater, så det har kanskje en sammenheng med dette gi greiene! Eller hva mener dere?
Kan ikke beskrive hvor deilig det er å ikke gå å snoke i skapene etter noe å dytte inn i munnen, men jeg kan jo ikke leve resten av livet på dette ? Dyrt er det også, jeg som snart er aleneforsørger, og arbeids løs!( Er det noen som har en jobb til meg, Forresten? ) Har noen erfaring med herbalife, jeg går vel opp alt+ litt til etterpå, hvis jeg går ned noe i det hele tatt? ANNE
Tusen takk for dine alltid oppmuntrende kommentarer :-) Det er skikkelig koselig og kjempemotiverende.
Ja, jeg holder stadig på med å bli kjent med meg selv og forstå at jeg virkelig har blitt mindre, og jeg nyyyter det. Jeg skulle ønske at alle med samme utgangspunkt som jeg hadde, vil klare det samme og mer til. Det er virkelig noe som må oppleves for å kunne forstås.
Jeg synes du klarer deg veldig bra selv. Du følger med og står på. Det var det jeg selv skulle gjort for mange år siden, før jeg raste opp.. Dessuten er du en skikkelig gledesspreder her inne :-)
Stakkars jenta di som ble syk etter bursdagsfeiring, god bedring til henne og trøst til deg.
Klem fra Jojoen