← Alle dagbøker
diarist.Alias

ABBA

58 år168 cm38 innlegg 2002 0 følgere

Start92,5 kg
Sist85,8 kg
Endring−6,7 kg
BMI nå30,4
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
25. juni 200229. august 2002
❤️85,8 kg

YES 2

Våknet i dag gikk på vekta, den viste 85,8kg *S* Jubelen fortsetter i dag.**SSSS**
det hjelper å spise i et ganske fast mønster, og man må spise nokk. Det har jeg erfart nå, med noen dager med dårlig matlyst.
I dag skal vi bestille mat på jobben, det skal bli kos.

KLEM FRA ABBA
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Molla😌30. august 2002
Gratulerer med flott vekt, Abba! Nå tar du meg snart igjen!!!!
Litt til nå, så er du kvitt den ekle "fe..."-kategorien også! (Hater det ordet! Overvekt høres mye bedre ut!)
Ha ei deilig helg!
Slankeklem fra Molla
❤️86,0 kg

YES

I dag stoppa vekta på 86,00. Jett hvem som jubler*SS*. Riktig det var ABBA.*S*
Tante kom på besøk i dag noget uventet, men men. Tridde det var noen dager til, men det forklarer litt av motbakken jeg har hatt de siste dagene.
Jeg har ikke hatt tid, til å skrive i så mange dagbøker i det siste. Men jeg kikker innom dere. Ser at det går bra med dere.
FLINKE ER DERE JINTER OG GUTTER:

Sveve,sveve ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ssss~~~~~~

KOZ
❤️86,4 kg

flaterut!!

Kneika begynner å gi seg nå, sakte men sikkert. Pga. varmen har jeg kommet ut av det faste spisemønsteret, pga dålig matlyst. Men hilsner i dagboka, og vel overstått operasjon på veslejinta. kjenner jeg humøret og pågangsmotet stiger, dette skal også gå.

I dag jeg våknet til barnelatter, og cartoon. Tenkte jeg: så herlig livet er, med 3 nyyydelige unger, mann og en nydelig sensommer. Kan man ha det bedre. Kanske men mitt problem er egentlig ikke det verste.(for mange kilo) Det er faktisk andre som har det verre. Men tror vi "jinter" er skapt for å syte litt, det gjør alt så mye bedre etterpå.
Nå har jeg ikke tid til å skrive mer, ei lita ei står å roper på mer*s*

KLEM TIL ALLE
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias nite28. august 2002
Tusen takk for oppmuntrene ord i DB mi i dag. Synd du ikke kan være med, men som du sier, det kan jo komme andre muligheter. Jeg har værtfall planer å være her inne lenge.

Klem fra Nite
c.AuthorAlias Mah😐28. august 2002
Hei.
Det er fint at ting løsner litt nå. Det er herlig å våkne til barnelatter, det gir ofte en god start på dagen. Selv synes jeg det er kjempekoselig å våkne av at datteren min roper mamma og vil ha en morgenkos.

Hyggelig følelse å se at man mister noen hundre gram, så stå på videre - dette skal gå bra.

Ha en fin uke.
Hilsen fra Mah
c.AuthorAlias Monica12327. august 2002
Hei!
Så fint at pågangsmot og humør stiger! Og så godt å høre at du har det bra! Det hjelper å syte litt iblant synes jeg og, og så er man klar for neste utfordring!
Kos deg!
c.AuthorAlias boggi-😌27. august 2002
Å disse barna...... hærlig ja. Jeg tror nok det er noe med dette og oss jenter ja - vi må jo ha noe å snakke om. veldig greit å lage seg store problem av små bagateller i alle fall. Syns du er flink jente jeg. Lykke til videre og nyt den HÆRLIGE sen sommern (den skal vi huske på utover vintern når vi fryser på tærne vet du)..
Kos boggi
c.AuthorAlias NasseNøff❤️27. august 2002
Min kjære trofaste følgesvenn !

I mitt innlegg på søndag, lovte jeg at alle mine trofaste følgesvenner skulle få en personlig hilsen fra meg i sin dagbok, da jeg tar en liten pause… Det viste seg å være litt overmodig – jeg ’forbereder’ besøk fra min kjære elskede engelskmann, og det viser seg at jeg bruker tiden til alt annet enn å være ’sosial’ på nettet… Jeg ante ikke hvor mye tid som ville gå med til napping av hår, barbering, voksing osv osv osv *ler* Det er jo ikke småtteri som skal være shinet opp når elsklingen kommer *ss* Derfor har jeg laget en ’felles melding’ til dere mine trofaste følgesvenner, og håper at dere kan tilgi meg det.

For å berolige de av dere som er redd for at det har skjedd noe, så kan jeg fortelle at det har det ikke. Jeg har rett og slett tatt meg ferie  Men det skal sies, at dersom jeg ikke hadde hatt ferie, så hadde jeg allikevel tatt meg en pause. Den siste tidens ’småkjekling’ her inne, som jeg selv også dessverre er blitt en del av, er noe jeg klarer meg veldig godt uten (minner meg om ungdomsskoletiden *grøss*) så jeg håper at når jeg kommer tilbake etter ferien så er dette et forbigått stadium *ss*

Til slutt vil jeg bare få takke hver og en av dere, og dette går direkte til akkurat DEG som leser det: TAKK for at du så trofast følger meg på min vei mot et slankere liv. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på deg, og du skulle bare vite hvor mye din støtte betyr for meg… Takk for at du er til ! ( Og når jeg er tilbake fra ferie, så håper jeg at jeg kan være den NasseNøff som du ble kjent med i begynnelsen…)

Ha det helt strålende, ta vare på deg selv, og stå på !

Stor klem fra NasseNøff
PS: Som forøvrig står på Sognsvann kl 18 i kveld for å gå tur, så for de som kan – kom da vel !??
😐86,4 kg

I motbakke

Ja nå er jeg virkelig i motbakke. Humør, motivasjon svinger fra den ene timen til den andre. Drahjelp tas i mot med stor takk. det kan komme av masse ekstrajobbing og sene kvelder, men jeg vet ingen god unskyldning. Jeg har det nå bare slik.

Noterte ikke ny vekt. Kanskje jeg skal finne frem vekta, for daglig veiing igjen? Kanskje!!

Men det varmer meg å se at det går så bra med dere.. STÅ PÅ VIDERE

Søndagsklem til alle medlemmer i klubben vår.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12325. august 2002
Forresten, jeg fant en person her som ville gi deg noen gode råd. (bare på tull, men det skjønner du nok)
Bilde
c.AuthorAlias Monica12325. august 2002
Hei Abba!
Takk for kommentar. Jeg bruker en kombinasjon av blodtypedietten og lav GI-mat. Så lenge jeg holder meg til d et går det bra. Når jeg begynner å sveve ut med sjokolad og mat med mye hvetemel går det rett i dass..

Leit å høre at du har det tungt for tiden. Vet du om hvorfor du har det slik? Er du lei av slankinga, har du mange sprekker, spiser du for mye/ lite? Mye jobbing og sene kvelder kan jo absolutt ta piffen av enhver. Jeg ønser virkelig at du kommer tilbake på rett spor igjen.
Herved oversender jeg deg gode vibber.
Bilde
c.AuthorAlias solskinn😊25. august 2002
Hei ABBA.
Motbakker kan være tunge å komme opp , men trøst deg med at det snur når du kommer på toppe. Håper den ikke blir så lang for deg. I morgen er det ny dag og nye muligheter. Ikke gi opp, du har jo vært så flink.
Hilsen Solskinn
❤️86,4 kg

Hurra!

Ned 0,2 tross slappheten min. I dag er det skjerpings.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ronja😊23. august 2002
Kjempeflott dette:) det går jo strålende dette:) Stå på videre, så klarer du dette kjempeflott:)
Klem fra Ronja
Bilde
c.AuthorAlias iset😃22. august 2002
kjempeflott abba:)
stå på, dette klarer du kjempefint:)

klemmer fra Iset
c.AuthorAlias Monica12322. august 2002
Så flott da! Tenk hvor mye mer du kan gå ned når det blir skjerpings!! Stå på videre!
😌86,6 kg

4 dager med slapp slanking

Detkan jeg trygt fortelle. Men i morgen da setter jeg i gang igjen. imorgen er det konkuranseoppdatering. Håper jeg står stille. Ganske sikker på det.

Lykke til i morgen alle i 80kg konkuransen. Skal tenke på dere alle sammen.

SLANKEKLEM FRA ABBA
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias amina😃22. august 2002
Jaaaa, ugjenkjennelig neste badesesong. Det hadde vært noe, det. Jeg elsker og bade! Har badet hver eneste dag hele sommeren, og det erikke slutt enda.
Vi støtter hverandre til å klare å nå målene våre i løpet av vinteren!
86,6 kg

??

Hallo!
Etter noen stille dager, har jeg det kjempebra. Det er litt rart å ikke veie seg men det går bra. Skal veie meg torsdag. Føler ikke at vekten har gått opp, heller ikke ned. Men det er jo egentlig bare positivt etter noen dager med "normal" kost. Orker ikke det samme som før, har heller ikke lyst på noe spesielt.

2 barn med omgangsyke har jeg nokk noe i vente selv.

Klem fra meg
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Alina😊21. august 2002
Takk for hilsningen!
Ja, sammen skal vi komme oss nedover, og om ikke så lenge er vi på 70 tallet, tenk det:-)

Klem...
c.AuthorAlias Jojoen😃20. august 2002
Hei ABBA :-)

Tusen takk for koselig hilsen.

Å stakkars både deg og barna. Omgangssyke er noe fæle greier for alle. Noen ganger kan det hjelpe å drikke cola mot kvalmen.

Lykke til med vekta til torsdag :-)

Klem fra Jojoen
c.AuthorAlias Minelli😃20. august 2002
Hei, hei ABBA!

Takk for hyggelig kommentar i dagboka mi! Faktisk synes jeg det er veldig hyggelig om min egen slakning også kan gjøre noe positivt for andre. Selv synes jeg at jeg fokuserer altfor mye på det negative til tider, men det er jo en del av slankeprosessen det også!

Jeg synes du klarer deg bra, jeg. Det er viktig å la kroppen få hvile litt for slankingen innimellom!

Ha en superduper uke!

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias Molla😌20. august 2002
Heipådeg!

Jeg har også noen "vektfrie" dager og skal veie meg først på torsdag, så det blir spennende for oss begge!

Omgangsyke, grøss og gru! Ikke akkurat noe å glede seg til, nei! Håper du slipper unna, det er sannelig mer enn nok å pleie andre som har det! Lykke til!

Slankeklem fra Molla
😐86,6 kg

spennende å pøve uten vekta hver dag!

I dag er det ingen ny vekt registrering, prøver å la vekta være noen dager da jeg føler at den begynner å styre livet mitt. Har ellers hatt en strålende helg, med party på fredag og dobbel bursdag i går. *s* kjempekoselig. Det ble litt øl, pizza og kaker. Men pytt pytt, det er jo det daglige som teller.

Klem fra ABBA
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff😀18. august 2002

Hei ABBA, og takk for hilsener ! Beklager at jeg er så treig med å svare, men denne uken har jeg ikke vært stort inne på slankere.com. Jeg er glad jeg kan få deg til å le – det trimmer magemusklene det vet du *ler* Jada, jeg så nok ganske komisk ut da jeg måtte brytes ut av vogna på Thunder Coaster’n ja… *ler*

Så synd at du bor så langt unna Oslo da ABBA, du burde absolutt vært med oss på tur ! Men det virker det som du skjønte etter å ha lest ’referatet’ fra turen *s* Nite hilser tilbake forresten *ss* Nite og jeg blir nok styggamle !! *ler*

Jøss ja, klart det kunne vært artig å være med på Grete Waitz. Forutsatt at man kan gå istedenfor å løpe. Jeg HATER å løpe, enkelt og greit…. Har alltid gjort det. Spilte håndball i yngre dager og hadde mye løpetrening. Det verste og kjedeligste jeg visste av trening, men det var absolutt nødvendig. Nå er det ikke absolutt nødvendig lenger, så nå holder jeg meg til å gå.. *ler*

Skjønner godt at du gleder deg til ungene begynner på skolen igjen ! De gleder seg vel kanskje litt selv også ? Jeg husker iallfall at jeg syntes ferien kunne bli vel lang da jeg var barn. Det ble liksom innmari kjedelig i lengden å ikke være skolen. Mens NÅ – gi meg to måneder ferie sammenhengende nå, så skal iallfall ikke JEG klage *ler*

Ang veiing, så er det jo så forskjellig hva vi alle foretrekker. Selv ble jeg totalt gal da jeg veide meg hver dag, så nå er vekta stuet inn i et skap og tas fram en dag i uken. Det holder LENGE for meg *ss*

Kikker innom deg igjen jeg vet du ABBA – ha det fint så lenge !

Stor klem fra NasseNøff

c.AuthorAlias Monica12318. august 2002
Hei!
Jeg prøver også uten vekt ei stund. Det er litt rart. Er jo vant til å veie meg daglig. Nå har jeg ikke gjort det på mange dager. Bruker heller dongerybuksa som mal. Begynner den å stramme vet jeg at jeg er på gale veien.
Lykke til uten vekt.
❤️86,6 kg

slanking er gøy...........

Det går så bra om dagen, at jeg tror det ikke. Det er så moro.
Håper dere andre har det slik også.
Klem fra ABBA
❤️86,8 kg

kun vektregistrering

Stå på alle sammen, dette klarer vi sammen.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH😉15. august 2002
Strålende nedgang på den denne uken i konkurransen! Kjempe bra!

Stå på og ha en super duper slankedag!

Mange gode klemmer fra Rikke
❤️86,8 kg

Det går så bra om dagen

Ja, det gjør det.

Men tenk, jeg har sklidd rett over 5 kg, og har nå tatt av 5,7. Det er jeg stolt av. Begynner å kjenne det på klærne nå. *s* Det er så gøy. Håper dere andre har det bra om dagen. Jeg har ikke hat tid til å skrive så mye i dagbøkene deres, men skal prøve å bli flinkere.
Ellers er jeg innom å kikker hos en del av dere. Der ser jeg masse flinke mennesker. Motivasjonen er nok på topp der også.

Klem fra abba
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12315. august 2002
Så fint da at du har det bra! 5,7 kg merkes nok på klærne ja. Her er det bare å stå på videre! Tenkt så gøy det blir å prøve klær når du har tatt av enda 5 kg!! Lykke til.
c.AuthorAlias Betty😉14. august 2002
Hei!

Ser det går virkelig bra for deg om dagen! Og det er jo flott! Du er kjempeflink, så fortsett å stå på!

Stor klem fra Betty
😌87,2 kg

en aktiv helg

denne helga har vært utrolig aktiv. Rundvask og shopping på lørdag, og Tusenfryd på søndag. Fristelsene sto i kø, men var ganske flink 1 saftis og pizza + en bolle ble det. Men egentlig var det ikke så veldig godt heller. Isen var god.
Det er rart dette med smaker, når man er avvent med en ting, er det ikke noe spes. godt etter hvert. (eks. Cola)

Har ikke tid til mer nå, ny vekt kommer senere i uka.

klem fra ABBA
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff😃12. august 2002
Hei på deg vennen ! Skjønner at det har gått unna litt i helgen for deg ja ! Hm Tusenfryd... Kan tenke meg at det ikke var så reint lite folk der på søndagen. Sist jeg var på Tusenfryd var i fjor sommer. Da klarte ei venninne av meg å lure meg med dit. Og ikke nok med det - hun klarte på mirakuløst vis å lure meg med opp i Thunder Coaster'n også, og jeg skjønner fremdeles ikke hvordan hun klarte det. Jeg er nemlig virkelig livredd for sånt, så det er helt utrolig at hun fikk det til. Men så var jeg også likblek, svett og skjelvende da vi endelig kom frem til vogna etter å ha stått i EVIGHETER i kø for å få lov til å kjøre noe jeg ellers skulle hatt j.....godt betalt for å kjøre.... Det var først da venninna mi for alvor forsto hvor utrolig redd jeg var, men da var det jo for sent - kunne ikke akkurat snu der liksom. Jeg gjorde ikke annet enn å tviknipe øynene igjen, tviholde meg fast og hylskrike absolutt hele tiden fra det begynte å gå nedover første gangen, og til det stoppet. Fingrene mine måtte nesten brytes løs fra stanga da vi skulle ut av vogna, og jeg var fullstendig gelé i beina... Etter TRE KVARTER begynte jeg å komme meg igjen, og kunne si at jo, det var kanskje LITT morsomt hvis jeg tenkte meg grundig om... *ler* Hun prøvde til og med å få meg med opp enda en tur, men da sa jeg stopp - IKKE TALE OM ! *ler*

Hm....det var en lang egotripp av en historie, men forhåpentligvis så gir den deg noe å le av *ss*

Ha en fin uke ABBA - vi snakkes !

Klem fra NasseNøff
PS: Skal du være med på gåtur rundt Sognsvann ??
c.AuthorAlias Betty😉12. august 2002
Hei!

Syntes du var flink i helgen som stod i mot fristelser! Og jeg er helt enig med deg noen ting slutter rett og slett å smake godt! Cola som du nevner som eksempel er mitt beste eksempel også! Før drakk jeg 1 liter om dagen minst! Nå syntes jeg det kjenner ut som om man har smattet på en sukkerbit hvis jeg drikker så mye som et glass!

Ha en fin uke!

Klem Betty
❤️87,2 kg

< Dette lover bra

I går gledet jeg meg til jeg skulle veie meg i dag. Da jeg kjente vannet løsnet i går. Tror aldri jeg har vært så mange ganger på do samme dag før. Ble rett å slett mobbet på jobben.
Det var ikke småtteri som kom heller kan jeg fortelle. Men resultatet vises jo i dag -800gr. *ss* er kjempe lykkelig. Håper det fortsetter nedover om ikke riktig så fort da.

Lykke koz til alle. Stå på det er sant at står vi sammen klarer vi dette.

ABBA
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff❤️10. august 2002
Hei kjære ABBA ! Og hjertelig takk for en god og omtenksom hilsen. Det ble ikke bare rot vennen min, og jeg skjønte absolutt hva du mente.
Det gjør meg vondt at du har opplevd en så vanskelig jobbsituasjon som det du beskriver. Men jeg er glad for at du tok tak i det da du skjønte at det var alvorlig, og fikk deg en ny jobb på såpass kort tid – det er jo kjempebra ! Og at du nå har det så bra gjør meg inderlig glad – det fortjener du !! Å gå årevis i en jobb der man ikke har det bra er ikke sunt for noen. Så jeg er veldig glad for at gode venner her inne på slankere.com og min kjære doktor har hjulpet meg i denne prosessen. Så nå er jobbleteogsøkeprosessen absolutt i gang ! ! Og jeg håper det ikke er lenge til jeg kan slenge oppsigelsen min i fjeset på sjefen min – det skal bli meg en FORNØYELSE… *ler*

At man vokser og blir sterkere av å gå andre veier er jeg ikke i tvil om i det hele tatt. Hele livet har jeg måttet tåle ’slag på slag midt i fjeset’, og det er det som har gjort meg til den jeg er i dag. Ei sterk jente med masse humør, fordi jeg har lært at det er den eneste måten å overleve på. Så da jeg fikk denne ’knekken’ nå, så ble jeg virkelig livredd ! Jeg ante ikke hvordan jeg skulle komme meg ut av den, og depresjonens mørke er det svarteste mørke jeg noensinne har sett. Jeg håper for mitt bare liv at jeg aldri skal behøve å se det mørket igjen, for det skremte virkelig vannet av meg….

*ler* 800 gram !! Der kan du se – det var bare vann den derre vektoppgangen din ! Noen ganger så bare tviholder kroppen på vannet av pur redsel for at den ikke skal få nytt eller noe *ler* Men ut kommer det til slutt – så det så *ss* Stå på videre vennen min !

Takk kjære ABBA for at du sier at det betyr mye for deg at JEG har det bra. Det vitner om en medmenneskelighet og nestekjærlighet som dessverre blir mer og mer sjelden i samfunnet vårt. Jeg kjenner meg igjen i dette med å ønske at mennesker rundt en skal ha det bra, og jeg håper inderlig at du også har det bra vennen min, på alle områder !

Takk, ABBA, jeg er glad i deg også. Kjempeklem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias augusta❤️10. august 2002
Kjære ABBA!

Takk for dine varme brev. Jeg leser de, gleder meg over de - og blir veldig rørt. Jeg glemmer ikke brevene, men venter med å svare til jeg føler, jeg har ordentlig tid.

Vet du hva, som virkelig imponerer meg med deg? Det er at, selv om jeg ikke har svaret på brevene dine - så kommer det et nytt - og et nytt! :-)

Du er et strålende, givende og varmt menneske!

Du stilte meg et spørsmål: Om jeg kjenner Dr. Atkins?

Og det jeg vil fortelle deg om min viten om han, det er for det første veldig gammel kunnskap, og i tillegg veldig sparsom. Så vær så snill, å betrakte det jeg nå skriver, mer som en morsom historie fra svundne tider - enn reel informasjon.

I årene omkring 1970 – altså når du frendeles var en liten jente, da var det et par slankekure, som for ut over hele den vestlige Verden. Den gang var det, som et veldig spennende pust, når det kom noe nytt fra USA.

USA ble betraktet, som en egen verden, foran med alt nytt. Det vat glamour og filmstjerner i Hollywood – hele Verden måpet – og sukket lengselsfullt…

Så kom slankeKUREN – over ALLE slankekure: Stewardess Kuren. Det var DEN slankekuren, som de amerikanske AIRLINE stewardesser brukte – når de skulle ÅLE seg inn i smekre og stramtsittende uniformer – ”og det var ganske sant ” :-)

Denne slankekuren var på ’alles’ leper – den ble utprøvd og studert.

Her er Stewardess Kuren:

Morgenmat: 3 kokte egg + masse vann
Lunsj: 3 kokte egg + masse vann
Kvelds: 3 kokte egg + masse vann

Intet annet i FEM dager.

Ja, det kunne man by kvinner på 70-tallet :-)

Jeg leste i en bok om ”The Dr. Atkins Diet” – at den var fra samme tid som Stewardess Kuren og bygget på samme prinsipper.

Så dette er alt jeg vet om Dr. Atkins – han har kanskje endret syn og program ørten ganger siden da – så det kan være noe helt annet med han i dag.

Håper jeg ikke har kjedet deg med dette minnet – men kanskje du kan more deg over det likeså godt, som jeg selv!

Gratulerer med fremskrittet – og bare vær glad for hvert gram vann, som du slipper av med – for det fører med seg ut masse gamle avfallsstoffer – og det sikrer, at kroppen igjen kan unnvære mer av fettdepotene – så det er et gullglimrende fremskritt du har hatt.

Nå de beste ønsker om en god helg,
Din Augusta


😵88,0 kg

litt opp og litt ned

Da gikk jeg litt opp, men det løsner vel fort tenker jeg.
- Nå er motivasjonen helt på topp, starter i dag -5 kg konkuranse, skikkelig bra for motivasjonen.

Lykke til alle førstemann vinner.

Sommerklem fra ABBA
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff❤️9. august 2002
Hei på du Abba !

Det lille du har gått opp fra i går er nok bare vann vennen min. I denne varmen så 'eser' alle ut pga vannet som kroppen samler på i varmen... Og med -5kg konkurransen som startes i dag, så er jeg sikker på at det ikke tar lange tiden før vi ser at Abba er 5 kg lettere *ss*

Lykke til i konkurransen Abba, og ha en flotters helg !

Klem fra NasseNøff
c.AuthorAlias Bonita😉9. august 2002
Hei ABBA,
lykke til med -5 konkurransen, godt å se at du er motivert. Nå skal vi klare dette, ikke sant?
God helg fra Bonita ;-)
😊87,8 kg

En herlig dag

I dag har det vært skikkelig varmt, tok en tur på stranda. Der var det masse mennesker. Men jeg føler meg så bra om dagen, så det ble bikini og bading på mor også. Jeg synes ikke det er så himmla ok å kle av seg på stranda, der de slanke ligger og glor. Men i dag var det så varmt, at jeg bare måtte overvinne den frykten. Og er stolt av meg selv.
- Nå er det kosing med jinten som står for tur. Pappan er på jobb, kommer ikke før sent. Vi skal bare kose oss med en film. Ikke snop altså.

-Ellers er det hardt å komme i gang med å stå opp, jobb og alt det der nå etter ferien og i varmen. Blir på en måte lat. Det går nok over da finværet forsvinner. SKAL IKKE KLAGE *s*
ha en fortreffelig sommerkveld alle sammen.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Mulle😄8. august 2002
TAkk for hyggelig kommentar! Sant det er herlig om dagen med sommervær!!! Så flink du er som greier å se film uten snop!!! Der ligger en av mine laster - så jeg må holde meg unna TV kroken skal viljestyrken min holde....
c.AuthorAlias Betty😉7. august 2002
Hei hei!

Velkommen tilbake fra ferie! Og flott vektkontroll til tross for ferie! Hyggelig at du er tilbake og jeg gleder meg til å følge med deg videre nå.

Klem Betty
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.