← Alle dagbøker
ABBA
58 år168 cm38 innlegg
2002
0 følgere
Start92,5 kg
Sist85,8 kg
Endring−6,7 kg
BMI nå30,4
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 29. august 2002
❤️85,8 kgYES 2
Våknet i dag gikk på vekta, den viste 85,8kg *S* Jubelen fortsetter i dag.**SSSS**
det hjelper å spise i et ganske fast mønster, og man må spise nokk. Det har jeg erfart nå, med noen dager med dårlig matlyst.
I dag skal vi bestille mat på jobben, det skal bli kos.
KLEM FRA ABBA
28. august 2002
❤️86,0 kgYES
I dag stoppa vekta på 86,00. Jett hvem som jubler*SS*. Riktig det var ABBA.*S*
Tante kom på besøk i dag noget uventet, men men. Tridde det var noen dager til, men det forklarer litt av motbakken jeg har hatt de siste dagene.
Jeg har ikke hatt tid, til å skrive i så mange dagbøker i det siste. Men jeg kikker innom dere. Ser at det går bra med dere.
FLINKE ER DERE JINTER OG GUTTER:
Sveve,sveve ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ssss~~~~~~
KOZ
27. august 2002
❤️86,4 kgflaterut!!
Kneika begynner å gi seg nå, sakte men sikkert. Pga. varmen har jeg kommet ut av det faste spisemønsteret, pga dålig matlyst. Men hilsner i dagboka, og vel overstått operasjon på veslejinta. kjenner jeg humøret og pågangsmotet stiger, dette skal også gå.
I dag jeg våknet til barnelatter, og cartoon. Tenkte jeg: så herlig livet er, med 3 nyyydelige unger, mann og en nydelig sensommer. Kan man ha det bedre. Kanske men mitt problem er egentlig ikke det verste.(for mange kilo) Det er faktisk andre som har det verre. Men tror vi "jinter" er skapt for å syte litt, det gjør alt så mye bedre etterpå.
Nå har jeg ikke tid til å skrive mer, ei lita ei står å roper på mer*s*
KLEM TIL ALLE
I motbakke
Ja nå er jeg virkelig i motbakke. Humør, motivasjon svinger fra den ene timen til den andre. Drahjelp tas i mot med stor takk. det kan komme av masse ekstrajobbing og sene kvelder, men jeg vet ingen god unskyldning. Jeg har det nå bare slik.
Noterte ikke ny vekt. Kanskje jeg skal finne frem vekta, for daglig veiing igjen? Kanskje!!
Men det varmer meg å se at det går så bra med dere.. STÅ PÅ VIDERE
Søndagsklem til alle medlemmer i klubben vår.
22. august 2002
❤️86,4 kgHurra!
Ned 0,2 tross slappheten min. I dag er det skjerpings.
4 dager med slapp slanking
Detkan jeg trygt fortelle. Men i morgen da setter jeg i gang igjen. imorgen er det konkuranseoppdatering. Håper jeg står stille. Ganske sikker på det.
Lykke til i morgen alle i 80kg konkuransen. Skal tenke på dere alle sammen.
SLANKEKLEM FRA ABBA
??
Hallo!
Etter noen stille dager, har jeg det kjempebra. Det er litt rart å ikke veie seg men det går bra. Skal veie meg torsdag. Føler ikke at vekten har gått opp, heller ikke ned. Men det er jo egentlig bare positivt etter noen dager med "normal" kost. Orker ikke det samme som før, har heller ikke lyst på noe spesielt.
2 barn med omgangsyke har jeg nokk noe i vente selv.
Klem fra meg
spennende å pøve uten vekta hver dag!
I dag er det ingen ny vekt registrering, prøver å la vekta være noen dager da jeg føler at den begynner å styre livet mitt. Har ellers hatt en strålende helg, med party på fredag og dobbel bursdag i går. *s* kjempekoselig. Det ble litt øl, pizza og kaker. Men pytt pytt, det er jo det daglige som teller.
Klem fra ABBA
16. august 2002
❤️86,6 kgslanking er gøy...........
Det går så bra om dagen, at jeg tror det ikke. Det er så moro.
Håper dere andre har det slik også.
Klem fra ABBA
15. august 2002
❤️86,8 kgkun vektregistrering
Stå på alle sammen, dette klarer vi sammen.
14. august 2002
❤️86,8 kgDet går så bra om dagen
Ja, det gjør det.
Men tenk, jeg har sklidd rett over 5 kg, og har nå tatt av 5,7. Det er jeg stolt av. Begynner å kjenne det på klærne nå. *s* Det er så gøy. Håper dere andre har det bra om dagen. Jeg har ikke hat tid til å skrive så mye i dagbøkene deres, men skal prøve å bli flinkere.
Ellers er jeg innom å kikker hos en del av dere. Der ser jeg masse flinke mennesker. Motivasjonen er nok på topp der også.
Klem fra abba
en aktiv helg
denne helga har vært utrolig aktiv. Rundvask og shopping på lørdag, og Tusenfryd på søndag. Fristelsene sto i kø, men var ganske flink 1 saftis og pizza + en bolle ble det. Men egentlig var det ikke så veldig godt heller. Isen var god.
Det er rart dette med smaker, når man er avvent med en ting, er det ikke noe spes. godt etter hvert. (eks. Cola)
Har ikke tid til mer nå, ny vekt kommer senere i uka.
klem fra ABBA
10. august 2002
❤️87,2 kg< Dette lover bra
I går gledet jeg meg til jeg skulle veie meg i dag. Da jeg kjente vannet løsnet i går. Tror aldri jeg har vært så mange ganger på do samme dag før. Ble rett å slett mobbet på jobben.
Det var ikke småtteri som kom heller kan jeg fortelle. Men resultatet vises jo i dag -800gr. *ss* er kjempe lykkelig. Håper det fortsetter nedover om ikke riktig så fort da.
Lykke koz til alle. Stå på det er sant at står vi sammen klarer vi dette.
ABBA
litt opp og litt ned
Da gikk jeg litt opp, men det løsner vel fort tenker jeg.
- Nå er motivasjonen helt på topp, starter i dag -5 kg konkuranse, skikkelig bra for motivasjonen.
Lykke til alle førstemann vinner.
Sommerklem fra ABBA
En herlig dag
I dag har det vært skikkelig varmt, tok en tur på stranda. Der var det masse mennesker. Men jeg føler meg så bra om dagen, så det ble bikini og bading på mor også. Jeg synes ikke det er så himmla ok å kle av seg på stranda, der de slanke ligger og glor. Men i dag var det så varmt, at jeg bare måtte overvinne den frykten. Og er stolt av meg selv.
- Nå er det kosing med jinten som står for tur. Pappan er på jobb, kommer ikke før sent. Vi skal bare kose oss med en film. Ikke snop altså.
-Ellers er det hardt å komme i gang med å stå opp, jobb og alt det der nå etter ferien og i varmen. Blir på en måte lat. Det går nok over da finværet forsvinner. SKAL IKKE KLAGE *s*
ha en fortreffelig sommerkveld alle sammen.
Litt til nå, så er du kvitt den ekle "fe..."-kategorien også! (Hater det ordet! Overvekt høres mye bedre ut!)
Ha ei deilig helg!
Slankeklem fra Molla