eksamenstid...
Så var russefeiringen vel overstått. Jeg bestemte meg for å legge slankingen helt tilside under feiringen. Når jeg er på slanker''n blir jeg så utrolig opptatt av det og fokuserer ikke på annet. Jeg ville ikke at det skulle ødelegge for en fin russefeiring. HAr sikkert lagt på meg mange kilo, men det gjør ingenting jeg har jo hatt det utrolig gøy! Planen var å begynne den nye slankekuren denne mandagen, altså i dag. Men så er det eksamenstid og jeg må bare lese og lese, jeg kan jo spise sunt, men tror ikke jeg kommer til å trene noe særlig. Vi får se... Kommer tilbake når jeg får tid.
-et slag i tryne..
Første dag er unnagjort med stil... Måtte forresten endre det opprinnelige vekttallet på brukerdata, hadde vel litt for høye tanker om meg selv.. egentlig hadde jeg vel ikke peiling. Det er lenge siden jeg har veid meg -blir liksom så deprimert av det. Men så høye tall hadde jeg ikke regnet med!
I dag har jeg faktisk vært god og mett etter hvert måltid, jeg har spist masse salat og drukket vann i litervis. Men jeg er litt bekymret for helgen, skal nemlig på russearrangement i kongeparken (Stavanger) og drikke sammenhengende til søndag kveld. De andre på russebilen insisterte på at vi skulle kjøpe pølser som vi kunne grille til frokost middag og kvelds. Jeg visste ikke hva jeg skulle si, men da vi var inne på Rimi, slengte jeg oppi en pakke kalkunpølser, de må da være sunnere.. Vi får se hvordan det går. Dette vil med andre ord si at jeg ikke vil være på nett et par dager, men jeg kommer tilbake.
Har forresten fått tips av "deprinette" om å sette meg noen delmål. Kanskje ikke så dumt, så har jeg noe å strekke meg etter.
Mål for mai måned:
9. mai: 75.5 kg
16.mai: 75.0 kg
23.mai: 74.5 kg
30.mai: 74.0 kg
Jeg tror jeg begynner litt rolig med ett halvt kilo i uken. Det er jo tross alt russetid og det kommer nok til å bli en god del drikking, skal holde meg til vin, men likevel.. Det er viktig at målene er realistiske, eller blir jeg bare skuffet. Jeg skal bare veie meg en gang i uken. Idealvekten, som jeg streber etter å oppnå, ligger på rundt 58-60 kg.
Nå er det på tide å legge seg, kommer tilbake søndag.
jeg prøver igjen...
Jeg har jo-jo slanket meg siden 14års alderen uten særlig suksess og regner egentlig med at dette prosjektet heller ikke vil fungere, men det er jo verdt et forsøk. Har egentlig lyst til å møte andre på samme alder, som strever med det samme som meg. Jeg kan ikke snakke om slanking med noen av venninnene miner eller foreldre ol, noe som er ganske frustrerende siden jeg tenker på slanking og mat hver dag. Dette er jeg egentlig ganske så lei av, men jeg klarer ikke å la være. Jeg er snart ferdig med videregående skole og det eneste målet jeg har for fremtiden er å bli slank, dette er jo i seg selv ganske patetisk, det finnes så mye spennende man kan gjøre med livet sitt. Det jeg tenker nå, er at hvis jeg bare klarer å nå dette slankemålet, på en skikkelig måte, kan problemet være ute av verden og jeg kan konsentrer meg om viktigere ting. Håper noen har noen tips til meg om hvordan dette kan realiseres. Det jeg trenger er tips, oppmuntring, motivasjon og følelsen av ikke å være alene om problemet.
Gratulerer med vel overstått russetid..:)
hatt det morro??
Jeg skjønner helt at du har lagt slankinga til side så lenge..det fortjener du også...hadde blitt vanskelig å blande det kan jeg tenke meg...så det...jeg har heller ikke tenkt alt for mye på slanking det siste..men,nå er det slutt..nå skal vekta gå nedover igjen,og jeg skal bli glad..:)
men jeg gidder ikke skrive her inne med 68 hver bidige dag..så jeg har bestemt meg som en straff for at jeg ikke har klart å gå nedover,at jeg skal ikke få skrive i dagboka før jeg har nådd 67..så da er det jo bare å håpe at det kommer snart....når jeg begynner på skolen igjen til høsten,skal de i klassen få et sjokk når de ser at jeg har gått ned maaange kilo..:)
jaja..ønsker deg LYKKE;LYKKE til på eksamen..føler skikkelig med deg!! Herregud,jeg har også eksamen snart,men det finnes jo en mulighet for at jeg slipper da..:)
jaja..ha en fin,fin dag..
klems Anette