← Alle dagbøker
diarist.Alias

72

54 år162 cm2 innlegg 2001 0 følgere

Start78,8 kg
Sist79,0 kg
Endring+0,2 kg
BMI nå30,1
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
21. oktober 200122. oktober 2001
79,0 kg

Endelig er helgen over...

Hallo igjen!
Nå er jeg kjempeglad for at helgen er over, for den har vært beintøff!
I dag har jeg vært hos akupuntøren og fått en ny "dose" med nåler, så får vi se om det ikke hjelper...
Det var så rart, for jeg hadde bestemt meg for å gi opp nå, men når jeg lå der med nålene fikk jeg ny motivasjon til å gå på litt til!!
Jeg ble veid idag, og jeg har gått ned 5 kilo på denne første uka, og det merkes..-han sa det var 1 cm mindre fett under huden min!!!
Vel, da er det bare å bite tenna sammen og klare en uke til...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Savanna30. oktober 2001
Ser ut som du er ganske beintøff du også, spør du meg!
Har alltid hatt lyst til å prøve å faste, men jeg er liksom litt for glad i godteri og mat til å klare å holde meg fullstendig unna det!
Men skulle ønske jeg klarte det!
Får du noe opplegg du skal holde deg til når du er ferdig med fasten også eller? Slik at du ikke raser opp igjen i vekt!

Kanskje du kan sjekke med aukupuntøren din om det er noen andre rundt omkring som driver med samme opplegget? Steder som oslo(sentrum), sandvika, asker, drammen, lier, røyken?
Jeg har nemlig ganske lyst til å prøve dette! Og veldig greit når du får det i kontrollerte former, slik at det ikke skjærer fullstendig ut! *s*
Og hvor mye koster dette? Får du alt du trenger av akupunktøren eller må du på handletur i tillegg?
Vil gjerne ha litt fart på slankingen min slik at jeg ikke ligger å vaker på 89-90 hele tiden! *s*

Lykke til å stå på! Bare en uke igjen?
Savanna
78,8 kg

Jeg er sååå sulten...

Hei!
Først må jeg fortelle at jeg forrige mandag begynnte å faste (under kontrollerte former)! Da veide jeg hele 85 kilo...
I dag veide jeg altså 78.8, og det er jo bra! MEN jeg er sååå inmari sulten!!!! Alt lukter himmelsk...
(Jeg lukter mat over alt.)
Vel jeg må jo bare manne meg opp, slik at jeg klarer iallefall 2 uker. Jeg vil nemlig ned en del kilo.. Kunne vært fint å veie rundt 60 kilo, men jeg får se hvor lenge jeg holder ut! Er det noen som har erfaring med faste hadde det vært fint å få litt tips..
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Madikken22. oktober 2001
jeg lurte på om du kunne si meg hva slags faste du bruker, jeg har aldri fastet men kunne tenke meg det men jeg vet så lite om det annet enn at man skal drikke myyye vann,men hva spiser man ? og hva skal man ikke spise ? og er det i det hele tatt forsvarlig å holde på med over lengre tid ????
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.