← Alle dagbøker
diarist.Alias

3ning

55 år170 cm3 innlegg 2002 0 følgere

Start145,0 kg
Sist145,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå50,2
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
13. juni 200219. juni 2002
😊145,0 kg

For en velkomst

eg synest det er typt rørende at dere har tatt imor meg slik dere har gjort. eg har det nå litt trevelt, men skal bli bedre kjent med sidene og dere. Gleder meg.
Problemet mitt, er at når e har logget inn, og gått innpå meg selv, og ser på alle flotte komm fra dere, så må eg heilt tilbake for å legge inn nytt?Men g lærer vel litt etter litt.Har baby i huset så det er travle tider. Kommer innom kvar dag og ser...Lykke til dere også.........
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias buffy😃15. oktober 2002
Velkommen hit! Er ganske ny er selv. Skal stikke innom å se hvordan det går med deg.

-buffy
c.AuthorAlias ella😌20. juni 2002
Hei.

Litt på etterskudd: velkommen hit !

Fint å høre at du vil bruke disse sidene aktivt. Det tror jeg du vil få mye glede av, her er det masse støtte å få.

Lykke til videre !

~Ella~
c.AuthorAlias Jojoen😃19. juni 2002
Hei igjen :-)

Gleder meg til å følge med deg etterhvert. Jeg har tenkt å bli her riktig lenge. Dagboka har jeg brukt hver eneste dag siden jeg startet her den 7. april. Det er mye som har forandret seg siden den gang :-)

Jeg håper at du får like stor glede av dette stedet som jeg har.

Jeg logger bare inn når jeg skal legge til en ny dag osv. ikke når jeg blar i dagbøkene. Da bruker jeg mest pil tilbake og klikker på den jeg vil kikke på. Hvis jeg legger til en kommentar så trykker jeg på linken for å se på opprinnelig innlegg etterpå, og så pil tilbake. Det blir nok en vane skal du se.

Ha en fredelig natt :-)

Jojoklem
Bilde
c.AuthorAlias boggi😊19. juni 2002
Du kommer deg nok inni "systemet" her veldig fort (til og med jeg som er ganske grønn-får dette til..). Baby i huset krever sitt ja - det skal være sikkert. Husker jo hvordan det var - min "baby" blir 2 i september "!!!!!!!! Nyt tiden så godt du kan. BOGGI
Bilde
😊145,0 kg

Hei på dere alle.

Får ikke til å lagre data når eg skriver.......Hva gjør eg galt???????????veldig glad for alle flotte kommentarer, eg er kommet hit for å bli og for å nå målet.........
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sunny❤️18. juni 2002
Hei på deg
Glad for at du har bestemt deg for å bli værende her. Jeg merker hvor viktig det er med god støtte når en har det vanskelig. Og det er like viktig å bli oppmuntret i gode perioder. Det tøffeste er å komme igang, men nå har du gjort det. Jeg ønsker deg lykke til og tenker på deg...
Kjempe god klem fra meg
c.AuthorAlias NasseNøff❤️18. juni 2002
Kjære 3ning
Velkommen til oss ! Jeg håper virkelig du blir her hos oss. Her er så mye motivasjon, inspirasjon, støtte og oppmuntring å hente at du aner ikke !! Vi sliter jo alle med de samme vonde tankene og tunge kiloene, så vi vet så inderlig godt hvordan det føles. Derfor er det også enklere å kjempe mot de overflødige kiloene når man kan dele det med de flotte menneskene som er her inne *s* Javisst er det tøft og vanskelig og hardt og... Men det er mye moro også - tro meg *s* Og her inne støtter vi hverandre i tykt og tynt, bokstavelig talt *s*

Så ikke gi opp før du har begynt kjære 3ning - blir du hos oss skal vi gjøre alt vi kan for å støtte deg og hjelpe deg videre!

Bamseklem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias Bambi😊18. juni 2002
Hei
Ønsker deg velkommen til oss.
Her er det mange i samme båt og masse motivasjon å hente.
Stå på du klarer det!
Klem
Bambi
c.AuthorAlias Line M😊17. juni 2002
Hei og velkommen hit skal du være !!!
Lagre data sier du... ?? Ser jo ut som om du har fått skrevet inn dagens vekt og litt tilhørende tekst ??
Kan du utdype det mer, så skal jeg se om vi kan hjelpe deg.
Evt. skriv til webmaster !!!
Klem fra Line M
😛145,0 kg

Må jeg slanke meg?

Hvorfor kan ikke jeg vere tynn. fin og lekker. Bruke str 36 i klær osv. hater meg selv, slik jeg er nå. Håper dette kan hjelpe meg å få det bedre.
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias 3ning😊15. juni 2002
TUSEN TAKK alle sammen for en slik varm og god velkomst. Skal være her , og skal etterkvart gjør meg mer kjent inne på desse sidene. Ser fram til å bli kjent med dere alle. Lykke til og igjenn takk for en god velkommst.
c.AuthorAlias Keyz13. juni 2002
Velkommen! :o)
Det kommer til å gå litt treigt innimellom - jeg er vel et levende bevis på det: opp og ned de samme to kiloene på over 30 innlegg. Men jeg har ikke vært spesielt flink til å bruke disse sidene. Merker at motivasjonen er der om jeg bare bruker litt tid og surfer her inne. Helst hver dag. Også er det jo motiverende å fortelle andre om du har spist sjokolade eller om du har trent. Det er litt forpliktende. Man vil jo ikke ha 'kjeft' :o)
Det jeg prøver å si er: selv om det går treigt av og til, så går det ned! Du må jobbe litt for det, men det er ikke så mye du trenger å gjøre til å begynne med. Et par småting i hverdagen er nok. Fx en gåtur på 30 min hver dag. Eller kutte sjokoladen til lørdagen - og kanskje har du ikke lyst på den da engang fordi du har gått så lenge uten.

Det går an! Det er flere levende bevis på det her inne..
Lykke til! :o)

Klem fra Keyz
c.AuthorAlias Jojoen😃13. juni 2002
Velkommen hit 3ning :-)

Henger meg på velkomstkomiteen og er enig i alt som er sagt.
For meg har dette stedet betydd utrolig mye for mine resultater. Det føles virkelig herlig å bli lettere. Ting går mye lettere nå. Les litt rundt omkring og du vil se masse gleder og frustrasjon, motløshet og jubel. Fellesskapet her varmer. Vi kjemper jo alle sammen mot den samme vekta.. kilo for kilo.

Jeg håper at du finner masse motivasjon og blir her :-)

Klem fra Jojoen
c.AuthorAlias boggi😊13. juni 2002
Velkommen hit! Jeg lover deg du blir sikkert like hekta som mange av oss andre her inne. Jeg kan i alle fall fortelle deg en ting -DU ER IKKE ALENE. Se hvor mange som er innom her da!
Vi har mange av oss de samme problemene. Hvem vil vel være stor og tung- bare vent -snart er det vår tur til å sprade rund og føle oss lekre. Vi må bare komme i gang - det er driiiit tøfft - men vi gjør det da for oss selv da.
Surf litt og skriv litt komentarer - så får du nok også noen tilbake - det er sååååååååååå koselig..
BOGGI
c.AuthorAlias chevy😉13. juni 2002
Hei

Velkommen hit. Du har jo noen kilo for mye men dette klarer du kjempe fint bare du er innstilt på det. Det som er viktig for deg er at du spiser regelmessig ca hver fjerde time og sunn mager mat og ikke til du sprekker. Drikk gjerne et glass vann før du spiser. og begynn å gå raske turer på ca en time hver dag, det har ihverfall gjort underverker for meg. Ønsker deg lykke til på slankeveien og god helg.
Klem Chevy
c.AuthorAlias bompi13. juni 2002
Vi kan hjelpe deg, med støtte, oppmuntring og motivasjon... resten må du desverre gjøre selv.. jeg føler det som deg... hater meg selv, sånn som jeg er nå... men samtidig så ser jeg fremover, mot en tilværelse i en tynnere, og sunnere kropp... bare tenk på de tingene som vil bli lettere... bare det er motivasjon nok, for meg...

start med å sette deg mål, og delmål... ikke forhast deg.. selv om det er veldig ålreit å gå ned masse kilo i en fei, så er det en kjent sak at når man slutter med kurene, så legger man enda fortere på seg... så ta det med ro... legg om kostholdet gradvis, og prøv å tren litt...

ta en uke av gangen... prøv om du kan kutte ut noen "godsaker" hver uke f.eks, og etterhvert så merker du at kroppen din klarer seg fint uten... så tar du en ny ting neste uke osv... jeg tror nemlig det er smart å ta det litt gradvis, noe ala avvenning.. slutter man helt plutselig med ting, og bare begynner å spise salat, gulrøtter og knekkebrød, så vil du merke at du veldig ofte får lyst på noe godt... så ta det bit for bit.. :) jeg begynte med å kutte ut brus og snop på ukedagene, og vips så var ikke det noe problem mer... værst den første uka :)

Håper du ikke gir opp i alle fall... her inne vil du finne masse støtte, men samtidig må du ville det selv også! :) Lykke til i alle fall.

Klem fra bompi
c.AuthorAlias trixi😀13. juni 2002
Hei kjære deg!
Velkommen hit!
Hate deg selv må du prøve å la vær å gjøre.
Javel, så har du noen kilo for mye å dra på..
Men vet du hva? Den kroppen du har i dag,
er også den kroppen som kan hjelpe deg til å gå ned i vekt, og bli et sunnere menneske.

Jeg har vært på disse sidene i drøyt 3 mnd nå, og ser alt for mange av dem som lager seg en dagbok og som deretter forsvinner etter en dag eller to. Mange av disse åpner dagboka si med å si; jeg hater meg selv.
Personlig tror jeg at begynnelsen av å bli sunnere og friskere i sin egen kropp, er å sette pris på at man har en kropp, og at man har en sjanse til å bruke den på en positiv måte.
Så om du vil gå ned i vekt, så synes jeg du skal tenke på kroppen din som et redskap til å få et sunnere liv. "surfer" du litt rundt på disse sidene er det mange som har gått ned maaaange kilo... ta en titt i deres dagbøker, så får du tips og råd.

Håper du blir her, og at du klarer å se på deg selv og kroppen din som venner, ikke fiender!
Ha en fin dag!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.