For en velkomst
eg synest det er typt rørende at dere har tatt imor meg slik dere har gjort. eg har det nå litt trevelt, men skal bli bedre kjent med sidene og dere. Gleder meg.
Problemet mitt, er at når e har logget inn, og gått innpå meg selv, og ser på alle flotte komm fra dere, så må eg heilt tilbake for å legge inn nytt?Men g lærer vel litt etter litt.Har baby i huset så det er travle tider. Kommer innom kvar dag og ser...Lykke til dere også.........
Problemet mitt, er at når e har logget inn, og gått innpå meg selv, og ser på alle flotte komm fra dere, så må eg heilt tilbake for å legge inn nytt?Men g lærer vel litt etter litt.Har baby i huset så det er travle tider. Kommer innom kvar dag og ser...Lykke til dere også.........

-buffy
Litt på etterskudd: velkommen hit !
Fint å høre at du vil bruke disse sidene aktivt. Det tror jeg du vil få mye glede av, her er det masse støtte å få.
Lykke til videre !
~Ella~
Gleder meg til å følge med deg etterhvert. Jeg har tenkt å bli her riktig lenge. Dagboka har jeg brukt hver eneste dag siden jeg startet her den 7. april. Det er mye som har forandret seg siden den gang :-)
Jeg håper at du får like stor glede av dette stedet som jeg har.
Jeg logger bare inn når jeg skal legge til en ny dag osv. ikke når jeg blar i dagbøkene. Da bruker jeg mest pil tilbake og klikker på den jeg vil kikke på. Hvis jeg legger til en kommentar så trykker jeg på linken for å se på opprinnelig innlegg etterpå, og så pil tilbake. Det blir nok en vane skal du se.
Ha en fredelig natt :-)
Jojoklem