← Alle dagbøker
diarist.Alias

21

46 år178 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start90,0 kg
Sist90,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå28,4
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
90,0 kg

Første dag med slanking etter fødselen!

I dag er den første dagen med slanking siden jeg fødte mitt gutte barn. Nå er jeg lei av å se ut som et takras! Jeg har alltid hatt problemer med å gå ned i vekt, det har alltid krevd så mye av meg.Før jeg ble gravid veide jeg 72 kg og det er den vekten jeg har tenkt til å komme ned til nå, koste hva det koster vil. Jeg startet dagen med et glass vann og et tørt knekkebrød. Dette skal jeg klare!
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias lind_a9. april 2002
Hei 21 :)

Ville bare ønske deg lykke til med slanking, men også minne deg på hvor viktig det er å ikke slanke seg for hardt dersom man fortsatt ammer (vet ikke om du gjør det, men)...

Slenger meg på oppfordring om å heller legge om kostholdet istedet for å spise så lite, da går det fort galt...

selv har jeg begynt å spise mager mat, men fortsatt så mye at jeg blir god og mett hvert måltid.
drikker også mye vann (ca 2 liter hver dag) og prøver å gå litt turer (du kan jo prøve å trille en liten tur med gutten din hver dag, det er ikke så mye som skal til...)

Lykke til 21, håper du får en fin "slanketid":)

mvh linda
c.AuthorAlias Mary5. mars 2002
Har du lyst til å være med på minus-fem-konkurransen vår? Den er for de over 90 kg. Du er jo på grensa da, men jeg syntes jeg ville spørre likevel. Den starter førstkommende onsdag. Det er bare en uformell konkurranse for gøy, der vi heier på hverandre, Det kan kanskje være en liten ekstra motivasjon for å være litt ekstra flink? Vil du være med, så legg inn en beskjed i dagboken min før torsdag. (Ta med vekta di i meldingen hvis oppdatert vekt ikke står i dagboka di).

Vennlig hilsen Mary
c.AuthorAlias "A_P"2. mars 2002
Ja, å slanke seg krever endel for mitt vedkommende også.
Men det har gått bra så langt.

Håper det går bra for deg også.

A_P
c.AuthorAlias ¤tiili¤1. mars 2002
hei du!!!

ta en till på www.greteroede.no (tror jeg adressen var) der finner du varer som bør byttes ut med hverandre (kjøttdeig med karbonadedeig, rømme med yoghurt naturell + +) og det står noen tips om hvordan man kan gjøre vanlige middager til lette middager (ja, faktisk, hamburgere!!!)

og DA føles det bedre å slanke seg.... og det er lettere å nekte seg selv de "daglige goder" ;o)

lykke til, da!!!!

b
c.AuthorAlias nefele1. mars 2002
Hei 21 og velkommen hit!
Å gå ned i vekt er krevende for de fleste av oss. Derfor er disse sidene så fine. Her vil du få oppmuntring og gode råd på veien. Skriv så ofte du kan. Jeg synes i hvert fall det hjelper meg å "holde fokus" og ikke skli ut for mye og for ofte (noen sprekker må man regne med!). Les litt i de andres bøker, der er det mye motivasjon og tips å finne.

Et lite råd til slutt: Et glass vann og et tørt knekkebrød til frokost hørtes veldig trist og veldig lite ut. En slankekur skal ikke være en straff og en lidelse. Da sprekker du fort tror jeg, selv om jeg selvfølgelig ikke kjenner deg. Det er viktig å spise seg mett (men ikke stappmett) og å spise noe du du synes er godt. Det finnes masse magre alternativer, bare se litt i de andres dagbøker så får du fort noen tips.

Dette klarer du! Du må bare ta tiden til hjelp.
Lykke til videre :-)

Nefele
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.