må gjøre noe nå
Jeg forsøker nå å slanke meg på internet, jeg prøver å endre kostholdet, og på sikt ønsker jeg å komme i gang med trening.
Er drittlei av å være for tung til aktiviteter og for stor til klær,.
Har forsøkt aå slanke meg mange ganger, og har til tider tatt av veldig mye, men alt og vel så det har kommet på igjen.
Skal måle meg med målbånd i kveld, for deretter å legge inn andre mål enn vekt også.
Er passe motivert, men håper at slankedagboka kan hjelpe litt med den ekstra motivasjonen som helt sikkert trengs
wish me luck!
Er drittlei av å være for tung til aktiviteter og for stor til klær,.
Har forsøkt aå slanke meg mange ganger, og har til tider tatt av veldig mye, men alt og vel så det har kommet på igjen.
Skal måle meg med målbånd i kveld, for deretter å legge inn andre mål enn vekt også.
Er passe motivert, men håper at slankedagboka kan hjelpe litt med den ekstra motivasjonen som helt sikkert trengs
wish me luck!
Ja, velkommen i gjengen. Her er vi mange i samme båt og det strømmer på med motivasjon og dra-hjelp hele tiden.
Jeg ønsker deg lykke til med planene dine. Det er forferdelig å være innesperret i en alt for stor kropp. Inni finnes det en vanlig kropp som bare venter på å bli fri fra elendigheta og ikke lenger få dempet livskvaliteten av alt dette fettet.
Det skal bli spennende å følge med deg.
Motivasjonsklem fra Jojoen
Du har kommet til rett sted! Her er det overflod av motivasjon som gjerne deles med andre, og vi har mange måter å nå målene våre på. Kanskje finner du noen tips du kan bruke selv. Det viktigste steget har du tatt, da du bestemte deg for å ta tak i problemet. Vi skal heie deg framover gram for gram!
Lykke til!
Hilsen Blubba