Overraskelses fest.
Off, jeg sprakk for å si det mildt.
Det er vel ikke vits å skrive hva jeg spiste idag, jeg sier bare at det ble arangert overraskelses fest for en venn av meg (som faktisk pågår ennå) Mye godt å spise for å si det slik.
;-)
Men jeg er ivertfall 1 kg lettere enn da jeg vegde meg igår, noe som jeg ikke helt skjønner. Men-men.
;-)
-SiljE-
P.S: Nå er det bare 8 dager til Han kommer hjem!! :-)))
Det er vel ikke vits å skrive hva jeg spiste idag, jeg sier bare at det ble arangert overraskelses fest for en venn av meg (som faktisk pågår ennå) Mye godt å spise for å si det slik.
;-)
Men jeg er ivertfall 1 kg lettere enn da jeg vegde meg igår, noe som jeg ikke helt skjønner. Men-men.
;-)
-SiljE-
P.S: Nå er det bare 8 dager til Han kommer hjem!! :-)))