← Alle dagbøker
diarist.Alias

-Ariadne-

47 år175 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start128,5 kg
Sist127,5 kg
Endring−1,0 kg
BMI nå41,6
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
13. mai 200220. mai 2002
😉127,5 kg

Det går riktig vei...!

JIPPI!.
I dag var det "veiedag", og jeg er kjempefornøyd!
Humøret og motivasjonen er på topp hver gang det går riktig vei, og det samme er lysten til å mosjonere og spise riktig for å se gode resultater neste uke også..!
Jeg setter meg delmål på 2 kg av gangen, og for hvert mål jeg når vil jeg belønne meg selv med noe fint.. Det kan være et fint plagg jeg har ønsket meg, litt ekslusivt badeskum, en tur til frisøren, et smykke, en ny film eller cd o.l. Det eneste jeg ikke bruker som belønning, er noe jeg kan putte i munnen...
Jeg har gått ned 13,5 kg så langt i år, og er kjempefornøyd...
Nå skal jeg ut å gå meg en lang tur med hunden i regnet.
Ha det bra så lenge!

4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sussi❤️22. mai 2002
13 kilo før du startet her, veldig bra!!
Fortsett som du stevner!

Slankehilsen Sussi
c.AuthorAlias Tulla😉22. mai 2002
Hei, så flink du er. Eit lite tips sidan du har gått ned så mykje før du begynte her: legg inn den opprinnelege startvekta di som startvekt her, då ser du/vi kor mykje du har gått ned totalt....
Ha ei fin slankeveke

Klem frå Tulla
c.AuthorAlias mailen21. mai 2002
Hei og takk for kommentaren i slankedagboka mi. Hvordan "slankeopplegg" følger du? Ser at du har delmål og det er bra. Men er litt nysgjerrig på om du innerst inne har et stort mål? Selv har jeg et stort mål og ingen delmål. Greier ikke sette delmål når jeg egentlig vil ned 30 kg. Men jeg har laget meg et slags belønningssystem. For hvert kilo jeg går ned setter jeg 100 kr på sparebøssa. Det er mine penger som jeg kan bruke til f.eks. klær (Når jeg etterhvert kan gå i en vanlig butikk å finne noe).
c.AuthorAlias boggi😄21. mai 2002
Hei ! Du er jo bare knall flink - har du virkelig gått ned så mye før du begynte her også. Det er herlig når det går i riktig retning. LYKKE TIL VIDERE
**** boggi
😃128,5 kg

Første dag :o)

Heisann, alle sammen!
Jeg tumlet over denne siden i dag, mens jeg egentlig lette etter noe annet, og er kjempeglad for at jeg fant den.
Endelig en side hvor jeg kan lese andres tanker og erfaringer rundt slanking, og ikke minst skrive selv.
Jeg er ei jente på 22 år. Jeg bor sammen med forloveden min og vi har to kjæledyr.
Jeg har gått til innkjøp av en ergometersykkel som jeg skal bruke litt hver dag. Mange bekker små... :o)
Denne gangen skal jeg klare dette!
Håper på å bli litt bedre "kjent" med de som bruker disse sidene etterhvert...
*klem fra meg*
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sussi❤️20. mai 2002
Du ønskes velkommen av meg også.
Det er vel spesielt viktig for oss over hundre å få støttte og oppmuntring fra andre i samme situasjon. Tror at det er godt for de fleste av oss å være her, se at det nytter for andre og at det kan nytte for oss.
Ønsker deg god slanking!!
Sussi
c.AuthorAlias Linn20. mai 2002
Hei på deg! Takk for hilsen i dagboka mi! Vi er ny her begge to så vi får støtte hverandre vi da! Dette skal gå bra!
Lurer litt på å kjøpe ergometersykkel jeg også, men har egentlig ikke råd. Har vanlig sykkel så får bruke den så lenge. Vi "snakkes". Klem Linn
c.AuthorAlias Chevy😉19. mai 2002
Hei
Velkommen hit. Dette her klarer du kjempe fint bare du har den rette innstillingen. Et lite tips, hvis du orker lønner det seg å sykle eller gå en rask tur på ca en time før du spiser frokost, drikk bare et glass skummet melk eller spis 1,5 dl yoghurt først. Dette øker produksjon av glukagon og veksthormon og fremmer derved muskelveks og fettforbrenning.(sitat fra kokeboken naturlig slank av dr. Lindberg)
Lykke til
Klem Chevy
c.AuthorAlias boggi😊19. mai 2002
Hei og takk for hilsen i dagboka mi. Velkommen hit - dette er det lett å bli hekta på....... Man kan virkelig få den støtten og oppmuntringen man trenger (og ikke i fra andre som er sylfider - men mennesker som vet hvordan det er å slanke seg..)Vi "snakkes " nok videre fremover

Klem **Boggi
c.AuthorAlias ivalodia😀19. mai 2002
Hei hei

Velkommen hit, er selv ganske så ny og synes det er spennende å lese litt fra enhver her inne :-)

Selv har jeg et mål på 10 kg (i første omgang)

Håper du når dine mål, hører gjerne fra deg

:-)
c.AuthorAlias Jojoen😉19. mai 2002
Hei Ariadne.

Ja, nå har du havnet på riktig sted, dette stedet er jo midt i blinken for oss! Velkommen skal du være.
Et sted skal man begynne og ergometersykkelen er jo bra (hvis den ikke blir stuet bort i en krok, slik aom min)
Det skal bli gøy å følge med deg. Lykke til med slankinga.

Jojo-klem
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.